Hakutulokset

  1. S

    karppaajien tsemppiketju

    No mun aloituksesta on kyllä jo piirun vajaa 2 kk ja kiloja kadonnut 6. Viime viikosta humpsahtanut kyllä 2 kiloa alaspäin. Mut mun ei kyllä edes pitäis enää laihtua, mut kun tää on niin kivaa :laugh:
  2. S

    karppaajien tsemppiketju

    Pitkään ja pitkään, mutta mulla paino piirun vajaa 2kk sitten aloittaessani oli 56,8 kiloa. ELi normaalipainon sisällä aloitin. Tänä aamuna paino oli 50,7 kg, joten painoindeksi painunut jo alle 20:n. Tarkoitus oli kyllä lopettaa laihdutus 52 kiloon, mutta heilukoon tuossa nyt miten lystää...
  3. S

    karppaajien tsemppiketju

    mulla meni aamupalaks kaurapuuroa kanelilla ja voisilmällä, lounaaksi salaattia, päivälliseksi kruunusekoitusta ja jauhelihaa, creme fraichea ja juustoa iso läjä ja iltapalaks partista, mansikoita ja kuohista. Kalorit alle 1500, hh 19%, p 18%, r 62%. Liikuntaa olen aina ollut huono...
  4. S

    Jes! Mulla on karppaamalla lähtenyt viikossa 3 kg painoa =D

    eipä sitä näyvää rasvaa tarvitse paljoakaan käyttää. Itse syön kasviksia vähintään 500g ja marjoja 100g. Lihaa/kalaa/kanaa vain 100g, ettei proteiineja tule liikaa. Kermaa, juustoa, turkkilaista jogurttia menee päivittäin, eli kaikki täysrasvaisina. Voita menee yhteensä päivässä pari kolme...
  5. S

    karppaajien tsemppiketju

    tuun mukaan. Kohta pari kk karppausta takana ja 4 kiloa pudonnut. Olen 160 cm pitkä ja Jutan dieetin jälkeen painoin 56,8 kiloa ja nyt 52,8 kg. 52 kg tavoitteena, jossa se on jo pari kertaa pikaisesti käynyt, mutta samantien ilman mitään ilmeistä syytä hivunnut hivenen ylöspäin...
  6. S

    Jutta-dieetti!!

    noudatin sen neljä viikkoa, tosin pari viimeistä viikkoa elin ilman kaurahiutaleita ja pastaa/riisiä/perunaa. Pahemmin ei kyllästyttänyt, painoa putosi 3,7 kiloa lähes ilman liikuntaa. Pituutta mulla 160 cm ja lähtöpaino oli 60,5 ja loppupaino 56,8 kg. Jutan dieetin jälkeen aloitin...
  7. S

    Laihtuneet/laihduttajat

    kans :) Pudotin Jutan dieetillä 3,7 kiloa neljässä viikossa ja nyt alakarppauksella viikossa 1,9 kiloa. Paino 54,9 kg, pudotettavaa ei välttämättä yhtään, mut yritetään tosta vielä 2,9 kiloa tiputtaa. Ja karppauksella jatkan, täähän on aivan loistavaa :)
  8. S

    Mitä näistä vartalotyypeistä edustat (kuvat on)?

    ehkä kolmonen lähimpänä. Mutta mulla ei ole noin kapeaa vyötäröä, mun kroppaan ei sellaista saa vaikkei olisi läskiä yhtään. Mulla on myös todella kapea lantio ja kulmikkaat hartiat. Mulla on ehkä eniten joku uimarityypin tai Tuuli Matinsalon tyylinen kroppa...paitsi ei niin...
  9. S

    Laihdutusmielessä Karppaavat pinoon!

    aloitin siis sunnuntaina ja olen tehnyt usean päivän ruokalistan (johon ei kyllä pekonia kuulukaan...hyi). Kalorit olen tosiaan pitänyt n. 1500, hiilarit noin 40, protskut 60-70 ja rasvaa n. 120. Kävin tänään paniikissa jo puntarilla kun ajattelin että jos lihoankin tällä rasvamäärällä, vaikka...
  10. S

    Laihdutusmielessä Karppaavat pinoon!

    taidan astua mukaan remmiin. Mulla on viimeinen päivä menossa Jutan dieetissä, ehkä nelisen kiloa tippunut sillä ja veikkaisin huomisaamun painoksi 56-57 kiloa, koska tuntuu ettei tällä viimeisellä viikolla ole tapahtunut mitään. Mulla pituutta siis 160 cm ja tavoitepainona 52-54 kiloa...
  11. S

    Onko kukaan pysynyt GoJuttaGo-dieetillä ja millaisia tuloksia tullut?

    mulla on huomenna viimeinen päivä neljän viikon jaksosta. Ekalla viikolla tippui 1,5 kiloa, tokalla tuli 100g lisää. Jätin sen jälkeen aamun kaurahiutaleet pois sekä päivällisen pastan/riisin/perunan ja kolmannella viikolla tippui 2,2 kiloa. Eli yhteensä kolmen viikon jälkeen oli tippunut 3,6...
  12. S

    G: lempi bändisi?

    niitä on aika paljon, mutta ykkönen on Sonata Arctica ja kovana kakkosena tulee Nightwish. Amorphis ja Tarot kuuluu myös kärkisuosikkeihin samoin kuin Guns n´ Roses, varsinkin Chinese Democracyn jälkeen =) Ja Alice In Chains ja Faith No More...
  13. S

    Tehokas hoikistumiskeino - 2vkoa aikaa!!??

    sairaala- tai vichydieetti tolle ajalle tehokas. Mä saan helposti tiputettua vichy-dieetillä tarvittaessa 5-6 kiloa kahdessa viikossa =)
  14. S

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

    niin teen myös minä.

Yhteistyössä