taidan astua mukaan remmiin. Mulla on viimeinen päivä menossa Jutan dieetissä, ehkä nelisen kiloa tippunut sillä ja veikkaisin huomisaamun painoksi 56-57 kiloa, koska tuntuu ettei tällä viimeisellä viikolla ole tapahtunut mitään. Mulla pituutta siis 160 cm ja tavoitepainona 52-54 kiloa. Varsinaisesti laihdutuksen vuoksi en karppausta aio aloittaa, vaan lähinnä makeanhimon laannuttamiseksi. Mä olen normielämässä julmettu suklaa/pulla/keksi -hiiri, voisin elää pelkästään niillä.
Olen ajatellut lähteä liikkeelle alakarppauksella, eli hiilarit alle 60. Protskut ajattelin pitää alle sadassa, Jutan dieetissä niitä taitaa tulla mulle ihan liikaa. Ja rasvaa sitten paukkuen yli 100. Kaloreita ajattelin sen verran seurata nyt painonpudotusvaiheessa, että pysyisi tossa 1500 paikkeilla. Esimerkkipäiväni voisi näyttää sitten tältä:
aamiainen: kahvi kermalla
lounas: Pomodoro Rosso- tomaatti-kasvissekoitus 200g, kaksi voissa paistettua kananmunaa, pari siivua pekonia, pari siivua arkijuustoa, kahvi kermalla.
välipala: kahvi kermalla
päivällinen: jauheliha sika-nauta 100g voissa paistettu, sekavihannes 200g, kurkku 100g, kuohukermaa puoli desiä, pari siivua arkijuustoa, oliiviöljyä vihanneksiin, kahvi kermalla
illallinen: turkkilaista jogurttia 200g, mansikka/mustikka/vadelma 100g, kahvi kermalla
Näillä eväillä kaloreita tulee ripaus yli 1500 kcal, hiilareita 35,9 g, protskuja 66,8 g ja rasvaa 121,1 g.
Huomenna lähden hunningolle, mutta sunnuntaina aloitan tämän.