Jutta-dieetti!!

  • Viestiketjun aloittaja Tarvitsen muutosta.
  • Ensimmäinen viesti
noudatin sen neljä viikkoa, tosin pari viimeistä viikkoa elin ilman kaurahiutaleita ja pastaa/riisiä/perunaa. Pahemmin ei kyllästyttänyt, painoa putosi 3,7 kiloa lähes ilman liikuntaa. Pituutta mulla 160 cm ja lähtöpaino oli 60,5 ja loppupaino 56,8 kg.

Jutan dieetin jälkeen aloitin karppaamisen ja tänään saavutin reilun kuukauden karppaamisen jälkeen tavoitepainoni, joka on 52 kg. Jos pitäisi valitä, pidän karppaamisesta enemmän, vaikka ei tuossa Jutan dieetissäkään mitään vikaa ole.
 
ugh
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ei oo kauheen terveellinen toi jutta-dieetti. Paljon paremman olon saa jos tohon lisää reilusti rasvaa. Mä oon saanu ite parhaat tulokset hyväkarppaamalla jossa syödään jonkun verran hiilareita (mut ei yhtään sokeria ) ja myös paljon rasvaa (voita, kermaa ).

Jutta-dieetis syödään liikaa proteiinia joka on munuaisille tosi vaarallista! Hiilarit ois parempi korvata rasvalla, silloin myös nälkä lähtee paremmin.
Ensinnäkin, se on terveellinen, rasvan määrän voi itse soveltaa syömällä avokadoja ja lohta. Eikä rasvan määrä suinkaan jää pieneksi.

Toiseksi, tämä on karppausta.

Kolmanneksi, proteiinia ei tule liikaa. Kun tässä on kuitenkin suht kovaa treeniä, silloin proteiinia tarvitsee enemmän.

Hiilarit jäävät alle 100 grammaan päivässä, jos haluaa.
Proteiinit siihen 130 paikkeille ja rasvat yli 100 grammaan, jos haluaa.

Kasviksia ja marjoja tulee runsaasti.

Eli missä se huono juttu olikaan?
no näiden mielestä huonoa on se ettei läträtä voilla ja kermalla. :O se että karppaa ei tarkoita että pitäisi elää sillä voilla ja pekonilla. hittolainen taas näitä "tietäjiä" ..

EI SE MÄÄRÄ, VAAN LAATU!

 
mm
Mie aloitan 1.8 tuon GO JUTTA GO-dietin siskoni kanssa yhdessä tsempataan toisiamme, mutta on pieni ongelma, Meinaan koti-treeni ohjelmassa olisi niitä punnerruksia ja no minä en saa kuin korkeintaan yhden :/ voisiko sen korvata jollain muulla? esim. täytettyjä limupulloja?
 
vieras
mm, minäkin aloitan 1.8 ja aika varmasti myös äitini ja muut lähisuvun naiset. Huomenna monistetaan ohjeet.
Jokainen tekee niitä kotitreenejä niin paljon kun pystyy tekemään. Jos saat yhden punnerruksen niin teet sen yhden ja sitten kun kunto kohenee niin yllättäen huomaat pystyväsi parempaan!
Tsemppiä kovasti!!
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja ugh:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ei oo kauheen terveellinen toi jutta-dieetti. Paljon paremman olon saa jos tohon lisää reilusti rasvaa. Mä oon saanu ite parhaat tulokset hyväkarppaamalla jossa syödään jonkun verran hiilareita (mut ei yhtään sokeria ) ja myös paljon rasvaa (voita, kermaa ).

Jutta-dieetis syödään liikaa proteiinia joka on munuaisille tosi vaarallista! Hiilarit ois parempi korvata rasvalla, silloin myös nälkä lähtee paremmin.
Ensinnäkin, se on terveellinen, rasvan määrän voi itse soveltaa syömällä avokadoja ja lohta. Eikä rasvan määrä suinkaan jää pieneksi.

Toiseksi, tämä on karppausta.

Kolmanneksi, proteiinia ei tule liikaa. Kun tässä on kuitenkin suht kovaa treeniä, silloin proteiinia tarvitsee enemmän.

Hiilarit jäävät alle 100 grammaan päivässä, jos haluaa.
Proteiinit siihen 130 paikkeille ja rasvat yli 100 grammaan, jos haluaa.

Kasviksia ja marjoja tulee runsaasti.

Eli missä se huono juttu olikaan?
no näiden mielestä huonoa on se ettei läträtä voilla ja kermalla. :O se että karppaa ei tarkoita että pitäisi elää sillä voilla ja pekonilla. hittolainen taas näitä "tietäjiä" ..

EI SE MÄÄRÄ, VAAN LAATU!
Tuo sinun kommenttisi ei ainakaan päde minun tekstiini.
 
yllättynyt
reilussa viikossa -2kg.. JES! alussa harjoittelua syödä se 5 krtaa pvässä nyt jo rupeaa sujumaan. lenkkeilyä parina päivänä. Ja ei muuten ole nälkä!! mukavaa kun saa syödä terveellisesti ja saa mahan täyteen. Nam kasvikset! :)
 
argh
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:
Jee, mäki aloitin tänään! Tosin aion syödä pienemmissä määrin hedelmiä ka paljon viccy-vettä...Mä myös karppaan jollain tasolla, koska en syö perunaa/pastaa/riisiä tai kaurapuuroa... :| Mutta mietin vain, että miten korvaan ne...Aamupalaks voin välillä syödä puuroa tai sit maustamatonta juggea..Ja mansikoita ja mustikoita menee...Ja tietty noit leseit aion syödä...
Saas nähä miten käy!!Tuloksia todellakin tarvitaan!20kg ainakin sais lähteä!
Miksi sä sanoit aloittaneesi Juttadieetin jos tuossa ei oo enää mitään juttailua? Tuolla juttadieetillä syödään vain niitä ruokia mitä on listassa. Jos sovellat, se on sun oma dieetti eikä juttadieetti.

Ärsyttää tällaiset kun sit valitetaan ettei se toiminut, paino ei pudonnut tarpeeksi jne. Kun ei edes NOUDATETA OHJEITA. Jestas!
 
"maija meikäläinen"
En tiedä katoinko oikeeta ruokalistaa mutta siinä oli mm. kaurahiutaleita raejuustoa rahkaa broileria jauhelihaa? Onko teillä jotkut tietyt ruoka ajat milloin saa syödä ja määrät kuinka paljon mitäkin ainesosaa saa syödä?
 

Yhteistyössä