Jutta-dieetti!!

• Viestiketjun aloittaja Tarvitsen muutosta.
  • Ensimmäinen viesti
apuja kaipaan
Kuuluuko tuohon diettiin joku tietty treeniohjelma? en tuolta sivuilta löytäny,voisko joku linkittää jos kuuluu?

Onko joku saanu tuloksia ilman hurjia treeniohjelmia?

Jee, mäki aloitin tänään! Tosin aion syödä pienemmissä määrin hedelmiä ka paljon viccy-vettä...Mä myös karppaan jollain tasolla, koska en syö perunaa/pastaa/riisiä tai kaurapuuroa... :| Mutta mietin vain, että miten korvaan ne...Aamupalaks voin välillä syödä puuroa tai sit maustamatonta juggea..Ja mansikoita ja mustikoita menee...Ja tietty noit leseit aion syödä...
Saas nähä miten käy!!Tuloksia todellakin tarvitaan!20kg ainakin sais lähteä!

No emmä nyt tätä dieettiä karppaukseks sanois koska kuiteski hiilareita jonku verran syödää...
No, mutta, emmääkää ihan täsmällisesti tätä tosiaa aio noudattaa..
Mun päivällinen äsken:
-kaks kaalikäärylettä, kaks ruokalusikallista puolukkahilloa
-puol purkkia raejuustoa
-keitetty kananmuna
-tomaatti
ja iso lasi vettä..

Tänään muuten menny paljon vettä, kahvia ja ananaspurkki sekä viinirypäleitä.

Suurin ongelma tulee herkkujen kanssa...eli päivässä menny jädeä, karkkia, sipsejä, roskaruokaa, kahvin kanssa keksejä yms.yms.yms...eli tiukkaa tulee tekemään |O Ja varmasti apua tarvitaan!

vieras
Kiva lukea miten on tuloksia tullut. Harmi vaan etten itse voi koittaa, en kertakaikkiaan pysty syömään raejuustoa kuin korkeintaan ruokalusikallisen kerrallaan muun ruuan ohessa. Isompi määrä alkaa oksettaa :(

Jutta rulaa
Tuloksena -7kg, ilman aamuaerobisia. Noudatin dieettiä kirjaimellisesti, nyt olen fitfarmissa ja painia lähtenyt yhteensä -10kg.
Suosittelen lämpimästi kaikille niille, joilla on itsekuria ja tahtoa laihtua ja kiinteytyä sekä kaunistua. Jutan viestinä oli tiukka: älä sovella, vaan syö juurikin se, mitä dieettiin kuuluu, ei enempää, eikä vähempää.
TOIMII!

haaveilija
Kertokaas mitä ootte syöny???

Mun aamu alkoi rahkalla ja maustamattomalla jugurtilla, jossa mustikkaa, kauraleseitä ja pellavansiemeniä. Plus kahvia ja vettä! Nams!

ei kannata
Ei oo kauheen terveellinen toi jutta-dieetti. Paljon paremman olon saa jos tohon lisää reilusti rasvaa. Mä oon saanu ite parhaat tulokset hyväkarppaamalla jossa syödään jonkun verran hiilareita (mut ei yhtään sokeria ) ja myös paljon rasvaa (voita, kermaa ).

Jutta-dieetis syödään liikaa proteiinia joka on munuaisille tosi vaarallista! Hiilarit ois parempi korvata rasvalla, silloin myös nälkä lähtee paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ei oo kauheen terveellinen toi jutta-dieetti. Paljon paremman olon saa jos tohon lisää reilusti rasvaa. Mä oon saanu ite parhaat tulokset hyväkarppaamalla jossa syödään jonkun verran hiilareita (mut ei yhtään sokeria ) ja myös paljon rasvaa (voita, kermaa ).

Jutta-dieetis syödään liikaa proteiinia joka on munuaisille tosi vaarallista! Hiilarit ois parempi korvata rasvalla, silloin myös nälkä lähtee paremmin.
Ensinnäkin, se on terveellinen, rasvan määrän voi itse soveltaa syömällä avokadoja ja lohta. Eikä rasvan määrä suinkaan jää pieneksi.

Toiseksi, tämä on karppausta.

Kolmanneksi, proteiinia ei tule liikaa. Kun tässä on kuitenkin suht kovaa treeniä, silloin proteiinia tarvitsee enemmän.

Hiilarit jäävät alle 100 grammaan päivässä, jos haluaa.
Proteiinit siihen 130 paikkeille ja rasvat yli 100 grammaan, jos haluaa.

Kasviksia ja marjoja tulee runsaasti.

Eli missä se huono juttu olikaan?

Yhteistyössä