Hakutulokset

  1. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    TeSuLa: eikös ole ärsyttävää!! |O |O Minäkin kun yritän täältä töistä salaa aina jotain kuulumisia laittaa :laugh: :whistle:
  2. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Aloitetaanpa uudetaan |O Mittailin tänään lämmöt ja sain 36,6 ja 36,8 ja mulla normaalisti alle 36. Rinnat vähän arat mutta niin on aina ennen menkkoja. Valkkaria tulee vähän siis ihan normaalisti. Eli eipä täällä mitään erikoista. Töissä ollaan ja aika matelee |O |O Kohta pääsee kotiin...
  3. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Voi ei..kirjoitin pitkät litaniat ja sitte se ei suostunu lähettään sitä. Jumitu koko kone :headwall: Mistähän johtuu? Onko porukka niin paljon näillä sivuilla? :o
  4. Aurora72

    Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

    Täällä myös yksi testaaja viikolle 14..taidan kyllä jo kokeilla ensi viikonloppuna..malttamaton kun olen :ashamed: Kierto sen verran epäsäännöllinen että en oikein tiedä mikä se oikea testauspäivä sitte on. Nyt 33/34-39 :D
  5. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Iltaa kaikille näin pikaseen! Koska aijot Hibiscus testata? Ajattelin kokeilla viikonloppuna..mutta voi olla liian aikaista. Koskas sinulla oli ovis? Voi kun saatais oikein monta plussaa nyt lähiaikoina :D Taidan mennä pehkuihin..tuli herättyä jo puol kuus |O Töihin taas huristelen...
  6. Aurora72

    Milloin viimeistään plussa herkkään testiin?

    Sinä asut italiassa :D Ollaan aina miesystävän kanssa haaveiltu että lähdetään italiaan Firenzeen. Katson joka sunnuntai italilaisen sarjan kuin kunnian hinta..aivan koukussa siihen. Tiedätkö sen?
  7. Aurora72

    Milloin viimeistään plussa herkkään testiin?

    Lentoemo-76; onkos sulla minkälaisia oireita? Mulla tunne etten olisi raskaana..viimekuussa olin aivan varma että olin raskaana..ja sitten se täti kurvasi paikalle..kyllä harmitti vaikka ei edes yritetty tosissaan viime kierrossa :( Nyt ei uskalla edes toivoa..
  8. Aurora72

    Milloin viimeistään plussa herkkään testiin?

    Hello, Mä tikutin oviksen 17.3..montakos päivää siitä nyt on..9 tai 10. En ole vielä uskaltanut testata.. Juuri olin ajatellut näitä samoja juttuja.. herkkä testi kaapissa odottaa.. :p
  9. Aurora72

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Paljon ONNEA TähtiTaika :hug: Minkälaisia oireita sinulla on ollut?
  10. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Tietääkö muuten kukaan voiko ovulaatiotesti näytää ovista vaikka ei ovuloiskaan?? Meillä pupuiltu kp 8,15,19,22,27,29 ja oviksen tikutin kp19. Eli yritystä on ollut :p
  11. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heippa, |O Heräsin tänään jo puol kuus ja ei millään enää unta!! Käynköhän vähän ylikierroksilla tämän raskautumis asian suhteen. :whistle: Minnihiiri68: En meinaa uskaltaa testata ja kun noi kuukautiset on vaihdellut 34-39 välissä niin pelkään testaavani liian aikaisin. Viimeksi kierto oli...
  12. Aurora72

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Heipä hei, :wave: Piti tulla tännekin morjenstamaan.. Oma napa 32/34-39. Eipä juuri tunnetta että raskaana olis. :ashamed: Ens viikonloppuna jos kuitenkin kokeilis testata..jos vaikka oliskin tärpännyt. :heart: Ainoa oire on alavatsan juiliminen.. välillä enemmän tai vähemmän. Mutta sekin...
  13. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei, Syklaaminkukka :wave: Liityit sitten tänne hurahtaneiden kerhoon. :laugh:
  14. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Taikakuu: Sulla vois jo näkyä plussaa..eipä muuta kuin testaamaan :D Jännitän sun puolesta :p Testaan sitten sun jälkeen..loppuviikosta. Sullakin tuo "vauva" jo niin iso, ettei taida oikein syliin enää mahtua. B) Mullaki nuorimmainen pian 8v. ja tuntuu ikuisuudelta kun on vaippoja vaihdellut...
  15. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei vaan, :wave: Taikakuu: sanos muuta..joko uskaltais testata :kieh: Mulla kierto senverran epäsäännöllinen että voi olla liian aikaista. Tikutin oviksen tossa 14.3. Enpä tiedä oliko edes ovis..jotenki en luota. Ehkä kun ei ole oireita raskautumisesta paljonkaan. :ashamed: Mites sulla...
  16. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Täällä taas ollaan. B) 730km ajoa takana..kyllähän meinas persukset puutua :laugh: Levillä oli täysi talvi. Hiihdettiin yhtenä päivänä 14 km lenkki :o olihan paikat vähän kipeenä kun en oo tottunu tuollaisiin lenkkeihin. Laskettelu sujui kun vanhalta tekijältä :D Kaaduin hissistä...
  17. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Gitte: On kyllä kumma juttu! Jos nyt tuo on loppullinen tuomio niin sitte täytyy ajatella asioita uudelta kantilta. Järkyttävä uutinenhan tuo on.. :ashamed: :hug: ..mutta elämä jatkuu! Huh, eipä oikein tiedä mitä sanois.. muuta. :|
  18. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Oikein paljon onnea TeSuLah!! :hug: Kuinkas monta päivää sulla on oviksesta? Voi kun minäkin saisin plussata kohta ;) Todella harvinainen yhteensattuma, että samana päivänä testasit ja vielä laskettukin aika sama :D Syntyyköhän vielä samana päivänä kuin esikoinen =) Gitte: Voimia...
  19. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei gitte... :hug: Olipas rankkaa tekstiä. :ashamed: Olen samaa mieltä kuin muut..kannattaa kysyä toisen lääkärin mielipidettä. Olitko yksityisellä lääkärillä? Antoi mielestäni aika kovan tuomion näin ensalkuun. Yhden tutkimuksen perusteella?? :kieh:
  20. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Mulla mukavan pitkä työmatka; 55km yhteensuuntaan.. :whistle: (joka päivä) Ps: kovasti on tänään masussa ollu kihelmöintiä..mitähän siellä tapahtuu?? :p

Yhteistyössä