Onpa kaunis päivä, aurinko paistaa niin kirkkaasti suoraan työhuoneen ikkunasta sisään
Harmi vaan, ettei pääse ulkoilemaan, kun tämä työ haittaa vähän noita harrastuksia
Kanella, kävin tänään lääkärillä ihan muissa asioissa ja kyselin sitten noista allergialääkkeistä. Mulle lääkäri sanoi, että varmuuden vuoksi jätetään kaikki antihistamiimit pois ja hoidetaan allergiaa paikallisesti silmätipoilla ja nenäsumutteella ja jos yskä alkaa pahasti vaivaamaan niin sitten siihenkin täsmälääkettä. Nyt siis käytän vain Lomudal-silmätippoja ja Nasonex-nenäsumutetta.
Tsemppiä ja malttia
Aurora72 ja
Taikakuu, omasta kokemuksesta tiedän, että odottavan aika on pitkä
Mulla on vasta nyt alkanut enemmän ilmaantua valkovuotoa, eli ennen sitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, niin ei kyllä juurikaan vuotoa ollut.
a-alisa, tervetuloa mukaa :wave:
Ebony, ainakin jostain palstalta luin että kotitestit.comilla on ollut toimitusvaikeuksia. Itse tilasin testejä babyplus.fi ja mammaksi.fi sivujen kautta ja hyvin ja nopeasti tuli tilaukset perille.
Rouva Pikkumyy, harrastatko enemmänkin neulontaa? Tännekkin päin voisi muutaman nutun laittaa tulemaan
Huomasin muuten jossain Vauva-lehdessä tai KaksPlussassa pienten tossujen neulomisohjeet. Ne vaikutti ihan söpöiltä, ajattelin kokeilla niiden värkkäämistä, jos nyt vaan vaavi jaksaa pysytellä kyydissä mukana
Mantana, toivotaan että se positiivinen ovistesti tarkoittais raskautta :heart: Minäkin olen monta kertaa kuullut, että ovistesti voi näyttää raskauden, nyt peukut ja varpaat pystyyn :wave: :wave:
Mimuli, toivotaan että lääkkeistä on apua, eikä tarvitse turvautua kaavintaan :hug:
Nevi, mitenkäs ajokoe meni?
Mantana, Taikakuu, Hibiscus, Aurora72: nyt hirmuisesti plussaonnea teille kaikille :wave: Muistakaahan tulla heti raportoimaan, kun olette testanneet, täällä malttamattomina odottelemme tuloksia
Kaikille taudin riivaamille pikaista paranemista :wave: :hug:
Ja kovasti plussaonnea myös kaikille muille, jos joku unohtui tuossa ylhäällä mainitsematta
Sorry, nyt on pakko tunnustaa tyhmyyteni, mutta missäs tämä pääsiäiskaupunki sijaitsee :ashamed: Voiko sillä yhtään selitellä, että on blondi ja asuu täällä pääkaupunkiseudun kupeessa
:ashamed:
Luitteko muuten iltapäivälehdistä, että meidän uusi miss Suomi oli jossain haastattelussa sanonut, että Suomi itsenäistyi vuonna 1952 :lauhg: Siis siinä jos missä on kyllä mieleltään blondi =)
Mulla on edelleen todella hyvä olo eikä mitään oireita
Kävin tänään tosiaan lääkärissä ihan muissa asioissa ja sitten juteltiin tuosta raskaudesta. Lääkärikin kyseli, että joko on pahoinvointia ja varoitteli että seuraavat 4 kuukautta saattaa olla aika pahoja. Toivotaan, että ei tulis tuota pahoinvointia ollenkaan :heart:
Minä olen viikonloppuna lähdössä itä-suomeen isää ja muita sukulaisia katsomaan. Onneksi nuo lumisateet näyttäis jo loppuneen, kurja olis ajella jos lunta pyryttäisi oikein kunnolla.
Mietin vaan, että missähän vaiheessa sitä uskaltaisi kertoa lähisuvulle, että jälkikasvua on tulossa
Olisi toisaalta kiva kertoa jo alkuvaiheessa, mutta taidanpa kuitenkin kertoa vasta kun ne maagiset 12 viikkoa tulee täyteen