Kylläpä olikin melkoinen lumimyrsky tänä aamuna
Mulla kesti työmatka reilusti yli tunnin, kun siihen normaalisti menee noin 50 minuuttia :kieh: Mutta näyttäis myrsky jo laantuvan, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla
Ebony, Lumi-Marja, Nevi, Rouva Aniliini, Hibiscus kiitos onnitteluista :heart:
Toivottavasti tuosta listasta ei jäänyt ketään pois :ashamed:
Touhis, onnittelut :wave: Hienoa että sait etätyön valmiiksi, sen takiahan dead-linet on olemassa, ettei tulisi liian aikaisin tehtyä hommia
Toivottavasti teillä ei nyt kuitenkaan ihan mahdottomia riitoja taas ole, kun on koko perhe kasassa :hug:
Ebony, :hug: Harmi, että se tädin pirulainen taas kerran löysi tiensä teille
Rouva Pikkumyylle onnittelut ovisplussasta, toivotaan että tärppää B)
Toivottavasti
Lumi-Marja voit jo vähän paremmin, toivotaan että tauti siitä hellittää :hug:
Aurora72, minäkin olen parin viikon kuluttua lähdössä lappiin lomalle ja mietin että uskallanko mennä mäkeen ollenkaan :headwall: Mietin vaan koko ajan että entäs jos kaadun ja tulee keskenmeno sen takia
Yleensä olen kyllä aika hyvä laskettelija, mutta just mun tuurilla nyt varmaan lennän persiilleni ja useampaan kertaan
No, täytyy kysäistä firman lääkärin mielipidettä asiaan.
Muuten
Aurora72, minäkin huomasin jo ennen plussausta että rintojen verisuonet on pinnassa, saattaapi olla että sullekin tärppi on osunut :flower:
Nevi, jos sun normaalikierto on 26-27 päivää, niin kannattaa aloittaa jo viimeistään kp 10 tikuttelu. Mun kierto oli 29 päivää ja aloitin tikuttelun kp 13, oviksen bongasin sitten kp 17.
Syklaaminkukka, tervetuloa mukaan :wave:
Gitelle pikaista paranemista :hug:
Sinitär 1 :hug:
Hibiscus ja Aurora72: nyt vaan rohkeasti testailemaan, niin saadaan lisää plussia tähän pinoon
Pikkukakkosen Haaveilijalle pikaista paranemista :hug: Kylläpä tuota flunssaa nyt onkin liikkeellä. Toivotaan että mies löytäisi uuden työn tai pakkoloma päättyisi, toivotaan parasta :hug:
Taikakuu, älä vielä menetä toivoa :wave: Minä sain plussan sinä päivänä kun menkat piti alkaa, mutta mulla oli sellainen erittäin herkkä testi (10 mlU).
Minun täytyy kysellä meidän lääkäriltä, että mitä lääkkeitä saa syödä. Siitepölykausi alkaa olla jo kulman takana ja tutkailin mun nykyisiä antihistamiineja ja silmätippoja ja niissä sanottiin, että täytyy varmastaa lääkäriltä niiden käyttö, joten en ole vielä uskaltanut niiden napsimista aloittaa.
Eipä mulle vieläkään ole oikein mitään oireita
Nenä on edelleen tukossa ja lämmöt on koholla. En uskaltanut eilen lähteä kuntosalillekkaan, kun lämpöä oli karvan verran yli 37. Mitä olette mieltä, voiko urheilla hyvällä omatunnolla vaikka lämmöt on koholla? Ja miten pitkään nuo lämmöt vielä on koholla?
Tänä aamuna oli työmatkalla vähän pientä kuvotuksen tunnetta, mutta onneksi se meni nopsasti ohi
Minä en ole huomannut mitään tihentynyttä tarvetta käydä vessassa, tosin minä juon muutenkin päivän aikaan niin paljon vettä ja teetä, että juoksen muutenkin jatkuvasti vessassa
Mutta yöllä ei siis vielä ole tarvinnut kertaakaan herätä vessaan. Mutta olen nyt jo useampana yönä herännyt keskellä yötä, uni ei ole heti tullut ja olen valvonut sellasen tunnin verran :kieh: Siis minä, joka yleensä nukkuuu kuin tukki vaikka pommi räjähtäis ulkona
Minä ajattelin tilata sen neuvolan ens viikolla, kun alkaa 6. raskausviikko. Jotenkin pelkään ihan älyttömästi, että tulee keskenmeno
Jostain täytyis vielä selvittää, että mihin neuvolaan mun kuuluu mennä. Olen yrittänyt tutkailla netistä kaupungin sivuilta ja googlannut, mutta mistään ei löydy aluejakoa :headwall:
Nyt alkaa lounasaika, vatsa jo vähän muriseekin siihen malliin, että on aika lähteä syömään