YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Minnihiiri 68. Tarrasukkia minäkin lähettelen pienelle. :heart:

Ihanaa plussasadetta pidetään peukkuja että tulisi lisää plussia =)

Minulla ihana aamu kun huomasin sisäisen stressin purkautuneen. Vanhan työn stressi ollut aikamoinen ja voimia muuhun elämään ei ole ollut. Vielä viikko kärsimystä jäljellä ja sitten uudet tuulet puhaltavat elämääni. Oikeastaan kärsimys on väärä sana kun nyt voin olla onnellinen kun tiedän että työ loppuu.
mimimamma
 
Minnihiiri68. Arvasin, että sä plussaat, sun oireet oli siihen selvästi viittaavia. :heart: :D

Meillä on lasketut ajat hyvin samaan aikaan, mulla yleensä pakkaa menemään yli. Esikoinen syntyi siis 3.12. Upeeta! Tarrasukkia, sinitarraa, karhuntarraa, liimaa ja kaikkea pitämään lujasti kiinni!!

Miten muilla menee? Kovin on ollu hiljaista täällä.
 
Huh huh, kyllä tässä on vähän sulattelemista :D

Mies otti asian yllättävän rennosti B) Kysyi vain että eikös ole kuin yksi testitulos, kyllä dopingtestissäkin käytetään b-näytettä :LOL:

No, jos sitten vaikka ens viikolla joku päivä tekisi toisen testin, niin olis sitten se b-näytekin todisteena :D

Ei mulla mitään erityisiä oireita vielä ole, alavatsaa edelleen vähän nippailee, nenä on tukossa ja rinnat on vähän arat. Katotaan nyt sitten että alkaako se yökkäily parin viikon sisällä, hope not :saint:

TeSuLahin kanssa tosiaan mennään samaan tahtiin, kiva kun on joku muukin samassa vaiheessa :wave: Toivotaan että vauvat vaan jaksaa pysyä kyydissä mukana :heart: :heart:
 
:flower: :flower: :flower: Minnihiiri68 :hug: :hug: :hug: todella mukavaa kun saamme lukea näistä plussa uutisista jälleen. :D Nyt toivon paljon matkaan mukaan kaikenlaisia takertumis konsteja pienelle.

Juu hiljaista on palstalla tuntunut olevan, vaan empä minäkään ole juuri tän kirjoitellut vaik päivitäin olenkin kurkistamassa käynyt. :whistle:

Niin en sittensitä pääsiäismunaani saanut kun ukko untenmaille ennätti enkä hereille hänt tarpeeksi saanut. :eek: Mut pientä korjausta sitten kyl eilen aamusella yriteltiin, vaik tais ukon kunto kesken lopahtaa, niin et nyt sitten tämän kierron toiveet on yhdes ja ainoas onnistunees kerras (kp10). Tosin se taisi kyl minun kiertoon nähden olla liian varhaista touhuilua jotta tuloksia saataisiin plussan muodossa aikanaan huudella. :/ No, toivoaan ei kuitenkaan pidä menettää. :headwall: ;)

Hmmmmmmm........ nyt on taasen siirryttävä noiden opintotöiden pariin jotta saan ne tiistaina koululle kiikutella. Alkaa siis kuuden viikon tiukkatahtinen teoria jakso joka sitten huipentuu toukokuulla työssäoppimiseen+näyttöön. > nyt vuorossa kuntoutuksen osa-alue. :whistle: :p

Öh, taidan kuitenkin ensin ripustaa pyykit ja sitten keskittyä noihin opintoihin.
:headwall: Vaan tulin tuossa taas eräänä päivänä miettineeksi, jotta mitenköhän tuon opiskelun ja mahdollisen vaavin odotuksen sitten saa yhteen sovitelluksi, nos plussa testiin ilmaantuu. Meinaan kun tuo ensi vuosi opinnoissa on se suuntautumis jakso ja siinä on tämän vuotista pidempiä työssäoppimis jaksoja tiedossa. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Pohdiskellen teille vilkuttelen :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 
Ihanaa lukea plussakuulumisia! :heart: , paljon onnea minnihiiri!
ja plajon Onnea raskausmatkalle nyt!

Me kävelimme eilen 6km sauvakävelylenkin :heart:

Ja illalla lähdimme jivemään, eli tanssimaan:
, olipas mukavaa!


Ja yöllä sitten jatkoimme...
kp 12 harjoittelua ja vielä tänään herättyämmekin rakkautta osoitimme toisillemme tuolla sängynkin puolella!


Mutta ovista ei vielä aamulla näkynyt, mutta jospa nyt jo lähipvnä tulisi, tai sitten jo ollut, muttei tikutusaikaan :D , no ainakin paljon olemme puuhastelleet ja samaa rataa jatkamme!


Ai niin vietämme 4kk hääpäiväämme! :heart:


Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille edelleenkin!
Munarikasta siis edelleenkin!

Rva pikkumyy
 
Itse en testannu kuin Aconin kasettitestillä yhden kerran, viiva näkyi, paksuudesta viis. Raskautta ei näytä, ellei raskaana, yleensä mikään testi. Raskaushormonia täytyy olla, että yleensä mitään näkyy.
Minnihiiri68 meillä isäntä ei ymmärrä miksi pitää yleensä testailla. Onhan se hyvä tietää onko vai eikö? Nainen yleensä haluaa tietää. Kyllä olotilakin sen kertoo ja kun tätiä ei tule. Lämmöt oli illalla 37,2 palelikin aika kamalasti. Nyt lämmöt 37.

Rouva Pikkumyylle :heart: ovisaikaan onnea!

Touhisvoihan olla että aikamoista tasapainottelua opiskelun ja vauvan odotuksen välillä, mutta eiköhän se siitä.
Me pupuiltiin tällä plussakierrolla kp 5, 8, 13,14,15. Ovis näkyi kp 14. :heart:

Huomenna lähdetään Kangasalalle käymään, aikainen herätys lapsilllakin, lähtö jo klo 6.

Mukavaa pääsiäisenaikaa! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 4+4 :heart: :wave:
 
Hei kaikille!

Hurjan paljon onnea Minnihiiri68! :flower:

Rouva Pikkumyy Onnea hääpäivänne johdosta! (4kk) =) :heart:

TeSuLah Teillä on ahkerasti pupuiltu. =) Tikutin oviksen kp 15 ja pupuiltiin sitten silloin yöllä.. (Edellinen pupuilu oli kp 4). Se on tämmöistä kun asuu eri paikkakunnalla. |O Miten olet voinut muuten TeSuLah ?

Omaa.. Tulin vielä koneelle kun mies otti ja lähti vielä ajamaan kotia... :ashamed: Minä kuulemma olen pahallapäällä... |O Ottaa välillä päästä tuo mies kun ei tiedä mitä haluaa.. Menin miesystävän luokse torstaina ja perjantaina käytiin pilkkikilpailussa. Lauantaina käytiin koiran kanssa aika pitkällä lenkillä.Oli pari päivää niin kivat ilmatkin. B) Tänään sitten on jo satanut lunta (siis eilen). Miesystävä toi minut tänään kotia (periaattessa eilen) kun toi kello on jo yli yhen.Saunottiin ja katottiin telkkaria.. Sitten se siinä mietti että jääkö yöksi.. Ei jäänyt.. :kieh:

Semmoista öklöoloa on ollut välillä.. Rinnoissa on välillä ollut tuntemuksia.. Mahassa myös ollut tuntemuksia.. (Alamahaa on särkenyt ) Ja muutenki vähän nipistellyt ym. Väsymystä ja palelua on ollut.. |O Menkat tulee jos tulee ovistestin mukaan keskiviikkona. Toivottavasti eivät tule..

Taitaa nukkumatti kutsua höyhensaarille.. Hyvää yötä! :wave:
 
Paljon onnea plussasta Minnihiiri68 :flower:

Hurvittelua, joo :LOL: Kun kotosalla on 7 lasta/nuorta (esikoinen viettää pääsiäistä tyttöystävänsä luona). Eli siis pupuilua pimeässä, peiton alla. Hissun kissun B)

Odottelemme vieraita. Muksut laittoivat eilen illalla huushollin niin hyrskyn myrskyn, että pari tuntia menee ennenkuin saamme laitettua kaiken kuntoon. Leipoakin pitäisi jotain lisää; oma väki tyhjensi pöydän vieraiden jäljiltä todella tehokkaasti.

Onneksi olkoon rva Pikkumyy 4 kk hääpäivän johdosta. Me emme ole koskaan ehtineet juhlimaan hääpäivää. Viime syksyksi meidän piti kehitellä jotain (meille tuli 20v täyteen), mutta se vaan jäi. Mutta ehkäpä lapset kehittelevat meille joskus jotain (täytyy alkaa vihjailemaan hyvissä ajoin). Isäni ja äitini viettivät muutama vuosi sitten 40 vuotishääpäiväänsä Kreikassa. Äitini oli aina haaveillut pääsevänsä sinne. Ja isä sitten ehdotti matkaa. Arvatkaapa kuinka monta kertaa olen puolisolleni maininnut asiasta :saint:
 
Hei pitkästä aikaa!
TeSuLah ja Minnihiiri68: hurjasti onnea teille! Kivaa, että tähän kokeneiden pinoon tulee plussia taas.
Rouva Pikkumyylle: myös onnea hääpäivän johdosta ja onnea myös oviksen metsästykseen. Etköhän sinäkin pinoon pian plussan tuo.
Ja kaikille muillekin plussaista kevättä.

Itse olin jo vaipunut epätoivon suohon jälleen kerran. Tyhjennyksestä on jo 39 päivää ja menkkoja ei kuulu. Viime viikolla tosin uudelleen alkoi vuoto, siis tiputtelu ja sitä on nyt sitten jatkunutkin. Taitaa olla taas edessä lääkärireissu, jos on joku tulehdus tai muu. Joka tapauksessa täytyy tuo vuoto selvittää. Mulla ei siis edelleenkään kiertopäivää merkittäväksi - harmittaa.

Pääsiäinen on kulunut liikunnan merkeissä ja joka päivä on tullut käveltyä puolitoista tuntia. Suklaatakin on kulunut, vaikka painoa tarkkailenkin. Sain muuten ihanan sormuksen pääsiäismunasta - mieheni sen oli sinne laittanut - tuokoon nyt se toivoa, uskoa ja onnea uuden vauvan saamiselle. Ja se oli kiva yllätys tähän pienoiseen masennukseeni.

Olen myös kutonut sormet kipeinä, en vauvan vaatteita nyt, vaan uuden Novita lehden ihanan kesäistä toppia.

Odottavan aika on pitkä, mutta kaipa sitä joskus pääsee yrittämään plussaa. Raskaustesti näytti nyt mielestäni vihdoin negaa ja ovistesti taas plussaa.

Hyvää pääsiäisen jatkoa, Mimuli
 
MINNIHIIRI68:Onnea valtavasti plussasta ja tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan.

Oma napa:tädin tulo poltetta on alavatsalla,että lähettäkää täti kylään,että pääsen tammivauvaa yrittämään alulle.
Mulla kova kuume ja flunssa,olo ei ole mukava.

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Aurinkoista pääsiäismaanantaita kaikille! Ihana ilma tuolla ulkona, täytyy kohta lähteä vähän kävelylle.

Kiitos vielä kerran kaikille onnitteluista :wave:

Touhis, varmaan elämä vauvan ja opiskelujen kanssa on yhtä tasapainoilua, mutta varmasti sen arvoista. Meilläkin on talonrakennusprojekti pikkuhiljaa käynnistymässä ja nyt se sitten varmistui ettei meikäläisestä ole siinä tällä kertaa paljon apuja :D Tämä on siis meidän toinen taloprojekti :)

Rouva Pikkumyylle onnittelut hääpäivästä :wave: Jos yrityksen määrä ratkaisee, niin teille taitaa kohta tulla plussa :LOL: Niin sitä pitää :wave:

TeSuLah, minä en kyllä ollut yhtään varma plussasta ja olinkin melko pöllämystynyt kun testiin tuli haalea viiva :eek: Mutta koska olen peruspessimisti, niin pakko oli vielä se toinenkin testi tehdä:LOL: Kyllä meilläkin ihan mukavasti oli yritystä tässä kierrossa, touhuiltiin kp 13-17 kaikkina päivinä :D

Taikakuullahan on lupaavia oireita, toivotaan että sieltä tulee se kolmas plussa :)

Mimuli :hug: Toivotaan että se kierto siitä pikkuhiljaa tasaantuu ja pääsette jännäilemään plussaa.

Gitte, pahoittelut flunssasta, toivotaan pikaista paranemista :hug:

Oma napa: lämmöt on edelleen koholla, aamulla 37,1. Rinnat on arat ja eilen illalla ja yöllä vihloi alavatsasta, pelkäsin jo että jotain on vialla :( Onneks se vihlonta loppui jo ja nyt on oikein hyvä olo :) Ja hajuaisti on kyllä herkempi kuin normaalisti, mies joi äsken tuossa capuccinoa ja jestas että se haisi kamalalta :eek:

Muuten, sanokaa heti jos kirjottelen liikaa noista raskausoireista yms. Tietysti sitä tässä vaiheessa on ihan intoa täynnä, mutta ei ole tarkoitus kyllästyttää teitä näillä jutuilla :ashamed: En millään vielä raaski siirtyä tuonne odotuspuolelle kun täällä on niin ihanaa porukkaa, enkä oikein ole löytänyt sieltä sopivaa ketjuakaan :(

Nyt houkuttelen miehen pienellä päiväkävelylle, ilma on niin hieno ettei millään kyllä raaski jäädä sisälle telkkarin ääreen löhöämään ;)
 
teidän raskausoireiden kuuntelu. Nostattaa sopivasti mieltä kun teille tuli plussat =)

Mimuli voisiko olla hieman lievempi kuukautisvuoto tuon tyhjennyksen takia. Joten älä unohda pupuillut. Laske varmuuden vuoksi enimmäinen tiputuspäivä kp 1 ja nyt kannattaisi tuota ovista bongailla tikuilla.

Jännät paikat taisi olla 7:mällä. Ei kun peukut pystyyn ja plussia kehiin.

mimmimamma
 
Kiva,kun mimuliakin näkyy!

Ja TeSuLah ja Minnihiiri kertokaa vaan tuntmuksianne, se on niin ihanaa aikaa raskaus, vaikka välillä olisi huonompikin olo!


Mimuli, minäkin olen vähän ihmeissäni oviksen suhteen kp 7 tuli ovistikkuun väriä kontrolliviivan viereen, muina pvnä ei tähän mennessä kuin haamua, tänä aamua vähän taas väriä ja selkää ja mahaa kyllä nippailee silleen, että ovis voisi olla nytkin tulossa!?
Paljon olemme näitä laittaneet liikkeelle pitkin kiertoa..
,
,


Jotta pitää vaan toivoa, että onnistaa tässä kierrossa, vielä pitää puuhastelua jatkaa, ties kuinka mones kerta jo?


Pidän peukkuja kaikille..Että tästä muodostuis ihana plussarivistö!


Rakkauden täyteistä iltaa kaikille!


Rva Pikkumyy


 
.....jälleen. :whistle:

Juu tänään se sitten iltapuolella loppuu tänän talon rauhaisa elely, sillä lapsoset palaavat kotiin isänsä luota. :/

Vaan on setä ollut muutamia kiukunpurkauksia tuola ukolla vaik ei ole olleet teinit hänt härnäämässä. Joten kyllä taidetaan minä ja tuo kuopuskin ukkoa osata härnätä. :p

Mut mut ette araa kuin on nyt mulla sellainen aika hyvä mieli>sain meinaan tuossa juuri äsken tehdyksi viimeisen opintojen etätyön joka huomenna palutettava. :saint:
Ai, et minäkö jätin nuo tehtävät sitten jotenkin viime tinkaan>ei suinkaa............ :LOL:

Omaa (.) Meil on nyt sitten taidettu tämän kierron puuhastelut puuhastella, jos meinaan vaavia ajatellaan. Niin et kyl jäi kovin laihaksi touhuilujen saalis. :( :( :(
No, juu vaan voihan sitä touhuilla viel sen pelkän harjoittelunkin vuoksi. :LOL: :headwall:

Mut nyt taidan poistua kahvin keittoon ja valmistatua hiljaksiin lapsosia tuolt naapuri kaupungin asemalta noutamaan.



-touhis-
 
Heips!

Minnihiiri68 Ei todellakaan häiritse vaikka kirjoitatkin raskausoireista.. Päinvastoin. Äläkä sinä kokonaan meitä jätä..Ainakaan vielä.. Ja sitten kuin siirryt odotuspuolelle.. Käy meitä välillä täällä kurkkaamassa ja kertomassa kuulumisia.. =) Meillä tulee muuten ihan ikävä,niin kuin myös TeSuLah :'(

Omaa.. Unohtui aijemmin kertoa tuosta hajuaistista.. Kun se on jotenkin herkempi/voimakkaampi.. Siis jotkut tuoksut/hajut on voimakkaampia kun ennen..Tai en mä tiedä.. Minua pelottaa että taas pettyy.. :ashamed: Kuinka aikaste olette testanneet??

-Taikakuu-
 
Ai kun ihanaa lukea VIHDOIN plussa uutisia !!! :heart: :heart: :heart:

Eli SUUR ONNITTELUT TeSuLah ja Minnihiiri :flower: :flower: :flower: ja Onnea Matkaan molemmille :heart: .

Meillä täti tulla viiletti kylään pitkäperjantaina :kieh: eli nyt on kp. 4 :( :ashamed: -kyllä harmitti kovasti taas se tädin tulo, mutta olihan se jo muutaman päivän varoitellut tuhruillaan, niin ei se kovin yllätyksenä tullut....Taas on sellainen fiilis, että ei se taida meille IKINÄ tärpätä...se pikkuinen :ashamed: . Kirppis paikka on varattu ja paljon pieniä vaavin vaatteita on menossa myyntiin eli JOS nyt joskus tärppäisi, niin uusia vaatteita saapi sitten ostaa ;) ....-onhan sekin TOSI mieluista puuhaa =) . Eli kuten huomaatte, ihan ei ole toivoa menetetty, vaikka nyt siltä tuntuukin...

Gitelle lämmin :hug: ja voimia :heart: -aika inhottava tuollaiset uutiset.....

Vai on Touhiksella ollut "vajaa miehitys" pääsiäisenä =) , meilläkin oli vain YKSI muksuista mummolassa pääsiäisen, niin silti tuntui talo paljon hiljaisemmalta :LOL: ...mutta nyt on taas meilläkin täys miehitys täällä ja tyyntä myrskyä ennen eli "liian rauhalliselta" tuntuu ainakin vielä ;) :D -tämä on tätä suurperheen onnea...

Täällä etelässäkin on ollut aivan ihanat pääsiäisilmat. Kylmä tuuli on vain välillä ollut, mutta muuten tosi ihanat ulkoilu ilmat. Tänään kävimme kahden nuorimmaisen kanssa uimassa ja kyllä oli halli täynnä...kävimme isännän kanssa vuoron perään isossa altaassa "kunto uimassa" ;) -meilläkin on tämä "kroppa kuntoon kesäksi" kamppanja meneillä, eli kovasti yritetään painoa saada kuriin...> alas päin :D :headwall: ...

Oikein paljon PLUSSIA taas kehiin kaikille,,,,,OVIS sekä RASKAUS-testeihin !!! Käyn täällä kurkkimassa teitä joka päivä, vaikka en aina ehdikkään kirjoittaa... :wave: Huomenna alkaa taas arki ja aikainen herätys töihin |O ...välillä tuntuu että tuo kuopus jo odottaa tarhaan pääsyä...niin villi on täällä kotona kun virikkeet loppuvat :LOL: .

Mutta oikein mukavaa viikon alkua kaikille.... :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

 
Ihanaa kun tänne tulee plussia :heart: Paljon tararsukkia pikkuisten matkaan :heart:

Kyllä se lentsu vaan pahemman kerran otti kouriinsa ja kuume on olut korkealla niin minulla kuin miehelläkin. Tänään mulla enää 38 kahta puolen, mutta mies jo ok. Toivottavasti olen kunnossa torstaina, kun on jälkitarkastus.

Täti ymmärsi lähteä eilen ja tänään siitä ei näkynyt enää edes tuhruna. Olipa vaan riittävän kamala vierailu. Nyt vaan odottelemaan ovista. Tikkuja en vielä ole hankkinut, harkinnassa on, mutta saattaa jäädä meidän touhut alkuun tjottailu linjalle.

Pikkumyylle ovisaikaan tärppionnea hurjan paljon :flower:

:hug: kaikille tädin piinaamille.

Nyt välillä maate, olo on vielä aika kurja. Lapset sentään vähän vähemmällä selvinneet ainakin vielä. Toivottavasti heille ei tämä kuume edes tule.

Mukavaa ja plussarikasta alkavaa viikkoa :wave:
 
Täällä taas ollaan. B)
730km ajoa takana..kyllähän meinas persukset puutua :LOL:
Levillä oli täysi talvi. Hiihdettiin yhtenä päivänä 14 km lenkki :eek:
olihan paikat vähän kipeenä kun en oo tottunu tuollaisiin lenkkeihin.
Laskettelu sujui kun vanhalta tekijältä :D Kaaduin hissistä poistuttaessa kerran pahasti pyllylleni..auts!! Tuli heti mieleen..jos olisi raskaana..kuolikohan se nyt :eek:
Takamukseen tuli ainakin kunnon kuhmu :D

Muuten ei oikein minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta :ashamed:
Rinnoissa verisuonet pinnassa, ei sen kummallisempaa valkovuotoa,
rinnat ei kipeät, paineentunnetta alavatsassa kyllä on. En tiedä..voipi olla ettei tärpännyt tällä kertaa..vaikka pupuiltu on tosi usein :whistle:
Ehkä en ovuloi vaikka testi niin näyttikin :( Katsotaan koska sitä uskaltais testata. ;)

Paljon Onnea plussanneille!! :hug: Kertokaa vaan raskaus oireista niin tiedetään vähän tutkisella olisko täälläkin samoja oireita.

Huomisiin :wave:
 
Olipas tullut tekstiä, anteeksi jos en kerkee kaikkea kommentoida. Kiitos mimuli ja ebony onnitteluista! On jotenkin uskomattoman epätodellinen/onnellinen olo ja mies on jotenkin aivan ymmällään ja onnellinen. :heart:

Tällä hetkellä ei juuri tuntemuksia muuta kuin jatkuva vessahätä päivin ja öin, heti pitää mennä, jos vähänkin jotain juo, rinnat arat sisältä, välillä palelee, mutta ikäänkuin sekin helpottanut. Ohimenevää etovaa oloa, hyvin vähäistä joskus, kun on syönyt jotain. Jotkut liikkeet tuntuvat vatsassa. Hajuaisti ehkä hieman herkempi, muutenkin tarkkanenäinen olen :LOL: Väsymystä tietenkin.

Soitin äsken sellaiseen numeroon, josta saa tietoa, mitä lääkkeitä voi turvallisesti käyttää odotus- ja imetysaikana. Helokkiöljyä tai muita luontaistuotteita ei saisi käyttää, koska niistä ei ole tarpeeksi tutkittua tietoa. Helokkiöljy voi aiheuttaa synnytyskomplikaatioita mm. Berocca plussaa voi käyttää, mitä itse syönkin. Muuta ei tarvitse, kun ruoka suht monipuolista.

Täällä on niin kivaa porukkaa, nytkin jaksavat lukea oireistamme, oli niitä tai ei. :hug:

Kiitos olette kaikki ihania. :hug:

Eilen olimme lasten kanssa veljeni tytön rippijuhlilla Kangasalalla, mennen tunnen matka kesti yli 3 h, mennessä ei pysähdytty muuta kuin itse hieman jaloittelin ja venyttelin kankeita jäseniäni. Piti pysähtyäkin, mutta jostain syystä huoltoasemia ei ollutkaan juuri sillä reitillä, kun ajattelimme pitää paussia. Pienempi nukkui, olimme heränneet jo klo 5 aamulla.

Perillä saimme ruokaa ja taas jaksoimme. Oli mukava nähdä kauempana asuvia serkkujammekin ja muita tuttuja. Lapset touhus keskenään. Takaisin tullessa menimme eri reittiä, navigaattorin opastamana matka sujui melko hyvin. Kävimme syömässä lasten kanssa ja pienempi nukahtikin sen jälkeen ja kotona jatkoi uniaan. Isompikin nukahti melko pian.
Nautin ajamisesta ja olo oli ihan hyvä. :) Itsekin nukahdin pian kotiin tultuamme.

Mukavaa päivänjatkoa, pojalla kerho ja illalla tytön muskari. :heart:

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 4+6 :heart: :wave:
 
, aurinko paistaa ja vähän on luntakin!


Aikas mukavaa, vielä tänä aamunakin plussaa ovistestissä ja se kyllä hyödynnettiin!


Ihanaa päivän jatkoa kaikille ja edelleen plussaOnnea jokaiselle, kaikissa muodoissa!
Ja paljon tälläisiä toivon pinoomme! :
,
,


Vähän ajattelimme josko tänään tekisimme karjalanpiirakoita:
, Leivinuunissa paistaisimme.

Ihanaa plussaonnea jokaiselle ja rakkautta tähänkin päivään perheisiin!


Rva Pikkumyy


 

Yhteistyössä