YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Mulla loppui eilen kierukan poiston jälkeinen vuoto. Jos 'vanha kierto' on edelleen voimassa, menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Toivotaan! Pääsisi tositarkoituksella aloittamaan ensimmäistä yrityskiertoa.

Onnittelut plussasta TeSuLah :flower:

Gitte :hug:

Seuraavat viikot meillä juhlitaan lasten synttäreitä (27.3 seiska, 28.3 kutonen, 7.4 nelonen ja 8.4 nuorimmainen). Osa väestä tulee jo nyt pääsiäisenä ja loput parina viikonloppuna sen jälkeen. Sitten on vielä lisäksi kutosen kaverisynttärit. Mutta mukavaanhan se on nähdä ystäviä ja sukulaisia. Ja lastenkutsujen järjestäminen on näinkin isolle (kutonen täyttää jo 10v) helppoa; neiti itse jo tietää mitä haluaa ja ketä kutsuu).

Hyvää pääsiäistä kaikille. Ja lisää plussauutisia olisi todella mukava saada :heart:

Kiitos vilmaville! :) Mun pikkusiskoni täyttää 26.3. 35 vuotta. kanella, joskus kiertojen tasaantumiseen voi mennä aikaa. Itte lopetin pillerit elokuussa ja imetyksen syyskuussa ja menkat tulivat syyskuussa ja nyt tärppäs. Hormonaalinen ehkäisy varmaan eri, kierrot kyllä ihmeen tasaisia heti. Kun nyt vain päästään loppuun asti. Niin alussa vasta olen.

Rintojen nipistelyä kummempaa tuntemusta ei ole, joskus tuntuu vatsassa, kun kumartuu tai kyykkii. Veskissä pitää käydä yölläkin pari kertaa ja väsyttää. Muuten olo ihan hyvä.

Mukavaa pääsiäisenaikaa kaikille!

Moikka!
Oma napa:kp19/28 ja oloni on todella kurja.Mieheni sanoi jyrkän ei adoptiolle ja toinen vaihtoehto olisi kohdunvuokraus eli sijaissynnyttäjä,mutta sellaiseen ei kukaan ala,me emme tule omaa pientä vauvaa saamaan koskaan,itkettää :'(

Hyvää pääsiäistä teille kaikille! :wave:

Moikka!
Olen miettinyt,että rohkeasti yritän vauvaa vaikka lääkärit ovat erimieltä vaikean myooman takia,kun kohdussani oli hieman tilaa vauvalle yritän vauvaa ja rukoilen,että se minulle suodaan ensi kierrossa masuun kasvamaan,pitäkää peukkuja mulle!

TeSuLahille vielä onnittelut, että tälläinen pieni ihanuus on tulossa! :

Kaikille jännäilijöille paljon Onnea, että tulisi lisää plussia pinoomme!

Ovisaikaan jokaiselle tärppi Onnea, siis minullekkin!

Kp 10 tänään ja kolmasti ollaan jo harjoiteltu, jotta eiköhän tämä tästä tämä pääsiäisen aika suju munarikkaasti!

karkkilakkoni on nyt maanantaina kestänyt 3 viikkoa, yhden suklaamunan saan pääsiäisenä syödä, mutta se on siinä ja lakko jatkuu, helpolla on sujunut, vaikka muut ovat karkkia syöneetkin!

Tänään vielä iltavuoroon ja sitten alkaakin melekein viikon loma, jess, vasta ensi to aamuvroon!

Tehdään nyt plussavoittoinen pääsiäinen , niin raskaustestejen kuin ovistestejenkin suhteen, eikö vain!?
,

Ihanaa pääsiäistä kaikille tasapuolisesti!

Rva Pikkumyy

TeSuLah Ihan unohdin eilen onnitella, eli nyt oikein paljon onnea plussan johdosta! Mulla meni kierukkaan siirtymisen ja pillereiden lopetuksen jälkeen monta kuukautta, ennen kuin kierto tasaantui, mutta kierukan kanssa se oli säännöllinen. Jännityksellä odotan, miten nyt käy. Hormonikierukanhan pitäisi vaikuttaa vain paikallisesti, mutta tietääköhän mun kroppa sen...?

gitte Selaisin taaksepäin sun viestejä ja huomasin, että viikko ennen tuota kohtalokasta ultraa sanoit myös käyneesi ultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Onko sulla siitä kuvat olemassa? Minusta on lääketieteellisesti täysin mahdotonta, että viikossa tuollaiset muutokset tulisivat. Toivotaan siis, että kaikki on hyvin ja raskaus onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kanella:
gitte Selaisin taaksepäin sun viestejä ja huomasin, että viikko ennen tuota kohtalokasta ultraa sanoit myös käyneesi ultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Onko sulla siitä kuvat olemassa? Minusta on lääketieteellisesti täysin mahdotonta, että viikossa tuollaiset muutokset tulisivat. Toivotaan siis, että kaikki on hyvin ja raskaus onnistuu.
Ihan saman huomasin ja ihmettelen, ettei kai kuudessa päivässä voisi myooma yhtäkkiä kasvaa?
Ei ole tainnut lääkäreiden ultraukset osua ihan oikeaan??
Tosin, olen jostain lukenut, että vauvaakin on ultrassa luultu myoomaksi... :whistle:

gitte Mä pidän täällä sulle peukkuja ja :hug: Älä ihmeessä vielä luovuta.

No, nyt se sit alkaa siis miehen siirtynyt pakkoloma. Tää on jokseenkin niin väärin kun mäkin oon vielä kotona ja kun pituutta ei tiedä. Mies ei halua ns. näyttää ahdistustaan asiasta mutta koville se sillekkin ottaa, hieman enemmän äreyttä ollut viimepäivinä ilmassa kun ei ollut vielä sata varmaa. Mua itteeni huolettaa enemmän tämä taloudellinen tilanne, jotenkin ahdistavaa :'( Anteeks, oli vaan pakko johonkin kirjoittaa tämä. Nyt vaan tarvis olla ettei millään tapaa näyttäis ittestään tätä huolestuneisuutta ym. ulospäin kun tiiän et mies alottaa kuitenkin pätpäämään ettei se hänen vikansa ole jne. ja tiiänhän mä sen yhtä hyvin kuin seki :(

Toivottelen kuitenkin kaikille oikein Mukavaa ja Munarikasta Pääsiäistä ja toivotaan että tulisi plussia lisää ;)
TeSuLah pidä matkustajastasi hyvää huolta =)

Huh huh, olikin melkoisen kiire työpäivä, joten ei ehtinyt päivällä käydä edes vilkaisemassa tätä palstaa :headwall:

Neville pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Aurora72 taitaakin jo olla Levillä. Rentouttavaa lomaa :wave:

Gitte, paljon jaksamista sulle :hug: Toivotaan, että asiat kääntyisivät vielä parhain päin :hug:

Taikakuullahan on lupaavia oireita :) Toivotaan plussaonnea :heart:

Lumi-Marja, toivotaan että täti älyäisi näin pääsiäisenä lähteä muille maille :hug: Aika röyhkeää tulla juhlapyhinä kyläilemään, kun ei ole toivottu vieras ;) Toivotaan myös että flussa ei iske kovin pahasti teihin kaikkiin.

Kanella, mulla otettiin hormonikierukka pois vuoden alussa eikä mulla tullut ollenkaan tyhjennysvuotoa. Seuraavat menkat tuli tasan ajallaan eli noin 29 päivää edellisestä (vaikka mulla kierukan aikana menkat oli niin olemattomat, että niitä tuskin huomasi) ja siitä lähtien kierto on ollut ihan normaali. Eli kovin on yksilöllistä tuo normaalitilaan palautuminen :)

Vilmavillelle hauskoja synttärijuhlia :wave:

Rouva Pikkumyylle nostan hattua karkkilakon johdosta =) Mulla se lakko jäi vain ajatusasteelle, mutta olen sentään vähentänyt nyt viime viikkoina hurjasti makean syömistä :saint:

Pikkukakkosen haaveilijalle tsemppiä :hug: Yrittäkää jaksaa pakkolomasta huolimatta, asioilla on kyllä yleensä tapana järjestyä :heart:

Oma napa: kp 27/29. Eipä juurikaan oireita, mielenkiinnolla odotan että tuleeko se tädin pahalainen juhlapyhinä kutsumatta meidän taloon :eek: Pikkasen on rinnat arat, mutta se saattaa kyllä johtua tulossa olevista menkoistakin. Kyllä nyt harmittaa, kun aikaisemmin ei ole tullut seurattua omaa kehoa ja sen tuntemuksia :( Varsinkin hormonikierukan aikana sitä unohti koko kierron ja sen seuraamisen ihan kokonaan...

Me vietämme pääsiäistä ihan kotosalla, koska mies on töissä. Ihanaa, kun saa vain rentoutua ja lenkkeillä :heart:

Rentouttavaa ja ihanaa pääsiäistä kaikille :wave: Ja ennen kaikkea munarikasta sellaista ;)

ihana että plussa pärähti.

Toiseksi voima halit gitte :hug: :hug: Mieti tarkkaan että kannattaako tulla raskaaksi jos todellakin sellainen myoma joka aiheuttaa kompikaatioita raskauden edetessä. Ei uhma mielellä kannata lähteä lapsen tekoon. Vaatisi tarkkaa seurantaa raskauden aikana ja voisi sinulle käydä huonosti vaikka lapsi saattaisi selvitä keskosena hengissä. Oletko miettinyt tarkkaan päätöstäsi.

Toisalta ihmettelen muitten kanssa ristiriitaisia viestejäsi. Muutamassa päivässä valtava myoma joka estää raskaaksi tulon ja vielä kysta joka tukkii kohdunsuun. Toisalta en ymmärrä että limakalvossa kiinni oleva myoma on vaikeampi tapaus kun kohdun rungossa oleva. Luulisi että limakalvoa pystyisi poistamaan ja samalla myoma??? Oletko varma diagnoosista :) ?

Mantana kp 6 /26. Edellinen kierto siis vain 25 päivää pitkä,

=)

Kiitos mimmimamma :)

Se on kyllä totta, että kannattaa ottaa selville riskit, ennen raskauden yrittämistä. Selvempi diagnoosi. Jaksamisia gitte Toivotaan, että kaikki selviää hyvin.

Lapset heräs jo 6 jälkeen. :(

Veskiin pitää nousta yölläkin muutamia kertoja, onkin jo ihan tuttua. :D Muuten olo ihan hyvä, rintoja vaan vähän aristaa ja selkäsärkyjä sekä vatsassa vähän tuntemuksia, semmosta jännää kiristystä tuntuu. Pahoinvointia ei ole. Äsken söin aamupalaa ja ihan hyvä olo on. Jos aivastaa tai yskii, tuntuu vatsassa. Valkkaria aika normaalisti.

Milloinka olette siirtyneet tuonne odotuspuolelle? tulee kauhean ikävä tätä porukkaa, en nyt ainakaan heti siirry. Enkä löytäny oikein sopivaa palstaakaan odottajista.

Hyvää Pitkäperjantaita teille kaikille!

TeSuLah - Todella hyvä uutinen! ONNITTELUT!!! Nyt vain paljon niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan, että kaikki menee hienosti! Ja kyllähän se menee!!!

gittelle on pakko sanoa, että toivottavasti asiat kääntyy parhain päin! Kovin julmasti elämä sinua nyt kohtelee. Äidistäsikin kirjoitit tuolla aiemmin. Sekin jotenkin riipaisi. Olen pahoillani äitisi vuoksi, ja otan osaa näin virtuaalisesti suruun, joka on varmasti vielä ihan pinnassa...! Voimia!!!

Kaikille toivottelen oikein rauhaisaa pääsiäistä! Itse olen nettipimennossa seuraavat pari päivää, mökkeilemässä korvessa :).

......ennen kuin siirryn tuonne kammarin puolelle ukon vierelle. :p Jos vaik saisin nauttia siit munarikkaast pääsiäisest. :D :whistle: ;)

TeSuLah ONNEA ja niitä takiausia pikkuiselle matkaan toivottelen. :flower:

Täällä päin suomea non tänään ollut vallan ihastuttavan aurinkoinen ilma, joten teimme suht mukavan pituisen kävelylenkin ja nautimme maasudun rauhasta. :D

Niin ja kyllä on nyt rauhallista tääl sisätiloissakin oletetavasti pyhien yli, sillä isommat lapsoset ovat isänsä luona pääsiäistä viettämässä. Jotenka nyt on otettava kaikki tämä rauha talon sisältä talteen juuttisäkkiin ja leväytettävä auki sitten kun ne pahuksen myrskyt jälleen saavuttavat ukon ja teininen (nyt on aloittanut nuo taistelut jo meidän seuraavakin teini eli enään ei riitä et ukko ja 15v taistoa käy, kun siihen on liitynyt eilen 13v täyttänyt :headwall: murkku.) avustuksella sisätilat. :/

gitte :hug: :hug: :hug: Älä luovuta, mutta muista myös tuo mitä ainakin mimmimamma "sanoi". Huolehdi itsestäsi, äläkä ole liian uhmakas, mutta toiveikas tottakai tulee kuitenkin olla edelleen oman vaavin suhteen.
Toisaalt kyl hiukkasen olen myös minäkin ollut ihmeissäni tuosta mitä olet kertonut. Etenkin tuon kystan suhteen sillä sellainen on minullakin todettu (pieni) lähellä kohdunsuuta km:n jälkitarkastuksessa eikä siitä sanottu et se estäis raskaaksi tulemasta, Mut kun kävin reilu vuosi sitten gynellä ei hän kystasta mitään hiiskunut. :headwall: :headwall: :headwall: Niin et myös minä kehoitan sinua vielä hakeutumaan uudelleen gynen juttusille. Sulla nimitäin on siellä pk-seudulla monta hyvää yksityistä gyneä käytetävissäsi. (Olen siis saanut käsityksen jotta pk-seudulla asustelet).
Minä aikanaan kävin :headwall: olikohan se Femeda tai jotain sinne päin poistattamassa kierukan ja oikeen mukava asiantunteva vanhempi mies gyne operaation teki toivotellen vauva-onnea vaik silloin minulla ikääkin jo tais olla 40v. :p Niin et tästä päätellen siellä ei heti olla iäkkäämpiäkään kuumeilijoita tyrmäämässä.
Enkä kyllä minäkään oikeen usko et sentään koko kohtua tarvitsee lähteä poistamaan.

Äääääääääääk nyt on mentävä kammarin puolelle ja nopeasti, kun hiukan vaikuttaa siltä et ukko jo menossa unisaarille. |O Siis tarvii varmaan herättää silleen naisellisen viettelevästi jos meinaan ,,,,,,,,,,,,,,, :snotty: :whistle: ;) :p0000000000000 saada.

:wave: -touhis- :wave:

Kiitos Hibiscus ja Touhis! :)

Pikainen käynti täällä, meinaa nimittäin väsyttää jo aivan kamalasti ja lapset nukkuneet jo tunnin verran ja isäntä töissä. :( Portsareilla ei ole liikoja vapaita.

Tänään eräs ystäväni kertoi eräästä, jolta poistettu myooma, tais olla nyrkin kokoinen. Hyvin saatiin leikattua ja saanut lapsia, gitelle tiedoksi tämä.

Palelee aivan kamalasti ja rinnat sisältä arat. Lämmöt ovat olleet 36,6 - 37 paikkeilla.

Nyt maate, hyvää pääsiäisenjatkoa! Plussatuulia myös! :heart:

Heräsimme pikkuneidin kanssa pirteinä n. 6.30. :) Yöllä ramppaan veskissä pari kertaa ainakin.

Meilläpäin virvotaan eli trullitetaan tänään ja odotamme meillekin trulleja. Vien sitten myöhemmin lapsia trullittamaan naapureita, odottavat aina kovasti heidän tuloaan. :) Poika pukeutuu pääsiäsinalleksi ja tyttö pupuksi. Saa nähdä miten pienemmän kanssa, pysyykö pupun korvat päässä. :D

Oloni on suht hyvä. Pahoinvointia ei ole, ainoastaan rinnat arat ja lämmöt oli illalla n. 37, paleli aivan kamalasti. Nyt 36,9, kun äsken mittasin.

Oikein plussarikasta pääsiäisenaikaa teille kaikille!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 4+3 :heart: :wave:

Mulla piti menkat alkaa tänään ja malttamattomana menin sitten tekemään testin heti aamulla :saint:

Ja sieltä tulla tupsahti PLUSSA =)
Huh huh, nyt on melko epätodellinen olo enkä vielä oikein jaksa uskoa koko juttua :D

Tein ensin sellaisen halpis-liuskatestin ja olin saada halvauksen, kun siinä näkyi haalea haamu. Mun oli sitten pakko tehdä vielä Aconin kasettitesti, kun jostain syystä en ihan luota noihin halpoihin liuskatesteihin. Ja siihen Aconin testiin tuli sitten paljon selkeämpi viiva :heart:

Jestas, mies on vielä nukkumassa, kun oli yövuorossa töissä. Sain sentään sen verran hillittyä itseäni että en mennyt herättämään häntä. Täytyykin vähän miettiä että miten minä tämän uutisen hänelle kerron ;)

Laskettu aika olisi sitten 29.11. No, eipä sitten ainakaan ole synttärit joulun aikaan :)

Rentouttavaa pääsiäisen jatkoa kaikille, vielä kaksi vapaapäivää :wave:

Plussatuulia kaikille +++++ Eikös sellainen sanonta ole olemassa, että ei kahta ilman kolmatta, joten kukas olis se kolmas plussaaja maaliskuussa ;)

Yhteistyössä