......ennen kuin siirryn tuonne kammarin puolelle ukon vierelle.
Jos vaik saisin nauttia siit munarikkaast pääsiäisest.
TeSuLah ONNEA ja niitä takiausia pikkuiselle matkaan toivottelen. :flower:
Täällä päin suomea non tänään ollut vallan ihastuttavan aurinkoinen ilma, joten teimme suht mukavan pituisen kävelylenkin ja nautimme maasudun rauhasta.
Niin ja kyllä on nyt rauhallista tääl sisätiloissakin oletetavasti pyhien yli, sillä isommat lapsoset ovat isänsä luona pääsiäistä viettämässä. Jotenka nyt on otettava kaikki tämä rauha talon sisältä talteen juuttisäkkiin ja leväytettävä auki sitten kun ne pahuksen myrskyt jälleen saavuttavat ukon ja teininen (nyt on aloittanut nuo taistelut jo meidän seuraavakin teini eli enään ei riitä et ukko ja 15v taistoa käy, kun siihen on liitynyt eilen 13v täyttänyt :headwall: murkku.) avustuksella sisätilat. :/
gitte :hug: :hug: :hug: Älä luovuta, mutta muista myös tuo mitä ainakin
mimmimamma "sanoi". Huolehdi itsestäsi, äläkä ole liian uhmakas, mutta toiveikas tottakai tulee kuitenkin olla edelleen oman vaavin suhteen.
Toisaalt kyl hiukkasen olen myös minäkin ollut ihmeissäni tuosta mitä olet kertonut. Etenkin tuon kystan suhteen sillä sellainen on minullakin todettu (pieni) lähellä kohdunsuuta km:n jälkitarkastuksessa eikä siitä sanottu et se estäis raskaaksi tulemasta, Mut kun kävin reilu vuosi sitten gynellä ei hän kystasta mitään hiiskunut. :headwall: :headwall: :headwall: Niin et myös minä kehoitan sinua vielä hakeutumaan uudelleen gynen juttusille. Sulla nimitäin on siellä pk-seudulla monta hyvää yksityistä gyneä käytetävissäsi. (Olen siis saanut käsityksen jotta pk-seudulla asustelet).
Minä aikanaan kävin :headwall: olikohan se Femeda tai jotain sinne päin poistattamassa kierukan ja oikeen mukava asiantunteva vanhempi mies gyne operaation teki toivotellen vauva-onnea vaik silloin minulla ikääkin jo tais olla 40v.
Niin et tästä päätellen siellä ei heti olla iäkkäämpiäkään kuumeilijoita tyrmäämässä.
Enkä kyllä minäkään oikeen usko et sentään koko kohtua tarvitsee lähteä poistamaan.
Äääääääääääk nyt on mentävä kammarin puolelle ja nopeasti, kun hiukan vaikuttaa siltä et ukko jo menossa unisaarille. |O Siis tarvii varmaan herättää silleen naisellisen viettelevästi jos meinaan ,,,,,,,,,,,,,,, :snotty:
0000000000000 saada.
:wave: -touhis- :wave: