** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Heippa.

Täällä yskä vain jatkuu.. Täti kiusaa ja vuoto on jotain aivan karmeaa.. Miksi pitää olla näin runsas vuoto? :ashamed:

Täällä on järkyttävä ilma! Lunta tulee ku ammuttuna ja pitäisi tuossa puoli kahdentoista maita lähteä miehen kanssa viemään auto huoltoon.. Onneksi siinä on yhden leipomon kahvio vieressä niin voisi siellä käydä odotellessa.. Liian pitkä matka kävellä kotiin kyllä tuossa säässä.. Että ei kiitos..

Väsymys on jotain hirveää. Viime yönä heräsin joskus ennen kolmea ja pyörin yli tunnin kun koski selkään ja niskaan, eikä ollu hyvä missään asennossa.. Jospa tämä kohta helpottaisi..
 
JJ-t: Jos viitit niin korjaisitko mulle kiertopäiviksi 28-78. Siinä ois se toivottuu luku kiertopäiville, jos Clomit sais ton oviksen tulemaan ja mun pisin kierto. Eiköhän se sille välille ajoitu! Kiitos! :flower:
 
Aurora72 ja Käärme: Oireet... Olen ollut oireeton. :LOL: Tai siis takaraivossa ollut vahvana tunne, että en ole raskaana. Odotin puhtaasti tädin tulevan. :ashamed: Maha juili samalla tavalla kuin ennen menkkoja. Parina iltana laitoin jopa siteen housuihin nukkumaan käydessä, etten sotke, jos alkavat yöllä. :snotty: Muuten ollu mahassa "repäisykipuja" ( en pysty tekemään mitään äkkipikaisia liikkeitä tai tuntuu pahalta ). Pientä kuvotusta ollut huomattavissa viime viikolla, mutta ei kestänyt kauan. Ja sitten mulla on ollut aivan järkyttävät ruokahalut! :eek: :ashamed: Tuntuu, että on koko ajan nälkä, vaikka vasta olisinkin syönyt. Ja valkovuoto ollut runsaampaa kuin aikaisemmin ennen menkkoja. Ei tullut oviksen jälkeen kuin pariksi päiväksi "kuivakausi". :kieh: Ja siis silti olin "oireeton". :D Olin ihan satavarma, että menkat alkaa. Kyllä sitä on tyhmä vaikka kolmatta kertaa tässä jamassa ollaan! :LOL: :LOL:
 
Tähtitaika Onnea kovasti plussasta :flower: :heart:

Iloitsin lomakelejä liian aikaisin, lunta tupsahti 30cm viime yönä ja kolaaminen vieny kyl kaikki voimat.Lisää vaan sataa koko ajan. Mieheni ollut yllättävän aktiivisella tuulella tuolla kammarin puolella..tais parin kk selibaatti tehdä hyvää :)
 
TähtiTaika ,
, paljon Onnea ja vaaville tarrasukkia masumatkalle mukaan!

Tikruliini, onnea huomiseen testaukseen, muita testaavia huomenna?


Millaisia oireita linnalla on , samassa kp:ssä menemme..Muita kp 16 olevia?
Minulla lämmöt nousi taas heti oviksen jälkeen, nyt vaan jännäilyä!


Ihanaa Plussarikasta maaliskuun loppua jokaiselle!


Rva Pikkumyy
 
HepsKatti
Aurora72 ja Käärme, vastaan mäkin teille, että mulla myös ainoa raskauden oire oli tuo oireettomuus ;) ja vahva tunne, ettei ole tärpännyt.

Tähtitaika, hurjasti onnea plussasta!!
 
Ei hermot pidä ei. Ajattelin ihan piruuttani testata tänään :ashamed: kunhan ukko saapuu töistä testin kanssa. (patistin apteekkiin tullessa). Nyt siis 22/26-27. Ultran perusteella nämä kaksi ensimmäistä oli melkein viikon vanhempia. Saas nähdä saisko edes pienen haalean näkymään, jos näin niin sillon tämä akka lähtee pitsalle, muuten ei ole herkku sallittu.
 
:wave: tervehdys kaikille tähän pinoon, lunta sataa ja reissussa vieläkin ollaan!
HIRMUISET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!
ihana lukea iloisia uutisia.
palaillaan siis myöhemmin tällä viikolla kuhan kotiudutaan...ajokeli ei nyt just oo paras mahdollinen...tarvii koittaa keritä lukee kaikki viestinne ja kommentoida sitten paremmalla ajalla lisää...jospa sit pääsee taas juttuihin kiinni.
se on moro!
 
On tämäkin..

Mies ei pysty kertomaan, että taloudellinen tilanne on todella huono..
Olenko minä todellakin noin epäluotettava, ettei minulle tuollaista asiaa voi kertoa?

Ystävä lupasi ilmoittaa kun tulee lähtö laitokselle..
Yritimme hänelle tänään soittaa, mutta puhelin kiinni samoin hänen miehensä puhelin.
Soitimme ystäväni siskolle joka kertoi, että juu, siellä osastolla ollut eilisestä, muttei ole synnyttänyt vielä.. Eikä meille sitten mitään ilmoittanut..

Tuntuu kyllä pahalta.. Kaikki.. :'(

Ei taida meille vauvaa tulla jos tavallista elämää ei rahatilanne salli..
 
Arcatha :hug:
ettekös te just muuttanut uuteen asuntoon? oliks se niin?
jospa se hetkeks kallistaa teidän taloutta...vai mitä miehes miettii...?
mutta älkää antako raha-asioiden viedä vauvaunelmaanne ihan turhaan! pikkuinen lapsi ei oikeesti paljon kuluta.
voimia.
ja tsemppiä myös kaverilles synnytykseen!
 
Tervehdys!

Onnea tähtitaika =) :heart: :flower:

Tämä on nyt aika omanapakeskeinen viesti :ashamed: Anteeksi.

Eli eilen kp 40 testasin aamulla -ja illalla vielä uudestaan- negat, tänään (äsken juuri töistä tullessa) täti saapui (perhanan myrsky ajoi varmaan sen tänne).. Eli kierto venähti taas 40:iin, mutta ovis oli selkeästi tasan 14vrk sitten. (Tai kipujen + testien perusteella uskallan näin veikata) Jotain lohduttavaa siis siinäkin. PRKL! |O

Minun tiedot saa POISTAA tuolta listalta. Yritän nyt unohtaa koko palstan, sori :ashamed:
Seuraavat kunnon mahdollisuudet raskautumiselle on vasta juhannuksena, joten ei tule talvivauvaa meille. Toivottavasti saan palailla joskus palstailemaan tuonne odotuspuolelle.

Nyt koitan keksiä kikkoja, joilla välttää itkuunpurskahtamiskohtaukset ym. kun tässä kevään mittaan (taatusti) noita raskausuutisia satelee ympäriltä. Ja koitan keksiä miten välttää kiukun, kun kaverit, joilla on jo lapsia, arvostelevat meidän lapsettomuutta... (eivät tiedä koko yrityksestä mitään) Ahdistaa nuo tilanteet todella paljon. Etenkin kun viimeisen vuoden päivät ollaan henkisesti ja fyysisesti laitettu kaikki peliin...

Ei taida luonnollisin keinon lasta tähän perheeseen tulla. :'(

Tsemppiä teille muille! Aurinkoista kevättä B) (Kai tämä talvimyräkkä on pian ohi...)
 
Onnea tähtitaika

Itsellä alaselkää vihloo. Juu aamulla tulen sitten ilmoittaan mitä testi sanoo. Vaikka en usko sen mitään vielä tässä vaiheessa näyttävän ja muutenkaan en raskauteen usko kun tämä kierto meni aika vähäl peiton heiluttamisel. Eilisen ja tämän päivän vuotanut tuota valkovuotoa välil jopa runsaasti. Yleinsä tässä vaihees kiertoa ei ole valkovuotoa
 

Yhteistyössä