Iltaa :wave:
Tämä teki päätöksen..
Huomenna herään aamulla klo 6 ja sen jälkeen alan soittaa päiväkotiin,
etten tule töihin. Vielä on lämpöä ja yskä karmea, epäilen keuhkoputkentulehdusta,
joten päivystykseen suuntaan myös huomenna.
Laitoin toisella työssäoppimisen opettajalle viestiä tuossa aiemmin ja kyselin, että täytyykö sairaspoissaolot korvata. Hän vastasi, että ei ole pakko korvata, jos poissaolosta huolimatta saan tavoitteet hyväksytysti suoritettua.
Kolme päivää saisi olla ilman sairaslomatodistusta poissa, mutta käyn minä päivystyksessä kuitenkin huomenna. Opettaja myös takaisin laitetussa viestissä kehui kykyäni arvioida omaa vointiani, sillä viestiin kirjoitin, että ei ole hyvä mennä tartuttamaan terveinä pysyneitä lapsia ja muita työntekijöitä ja toisaalta sairaana töihin meno olisi riski työturvallisuuden kannalta.
Torstaisessa ensimmäisen viikon palautteessakin oma ohjaajani sanoi saaneensa minusta sellaisen kuvan, että tuttua hommaa tämä minulle on, että ei tarvitse/kannata lainkaan stressata, etteikö harjoittelu menisi läpi. Täytyy kuitenkin omasta mielestäni tsempata sitten kun töihin takaisin pääsen, että varmasti saan kaikki tavoitteet kunnialla läpi ja näyttöön pääsen.
Toivottavasti vaan ei ole tämä flunssa mitään pahempaa tulehdusta saanut aikaiseksi, ettei tule liikaa poissaolopäiviä.
Kyllä se täti ihan varmuudella tuli kylään, ihan pirteällä mielellä kuitenkin olen, sillä kierto alkaa ilmeisesti tasaantumaan pillereiden jälkeen.. Lähes puolivuottahan siihen menikin. Eikä tarvitse stressata sitä, että kun jos nyt olisi tärpännyt niin miten varovasti olisi pitänyt tuo päiväkotiharjoittelu suorittaa loppuun, sillä siellä kuitenkin sen verran vilkasta se meno, että koskaan ei voi tietää, että tuleeko jalkapallosta tai sählymailasta isku vatsaan ja menisi kesken..
Mutta tässä kierrossa vain uutta yritystä kehiin..
Halauksia kaikille tädin yllättäneille ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:
Minä tästä lähden kertaamaan nuo työharjoitteluntavoitteet sohvan nurkkaan ja pikkuhiljaa nukkumaan.. tosin yksin..
..kun mies on yön töissä.
Öitä kaikille! :wave: