** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Red Dragon Mä aavistelin odottavani poikaa,koska oireet oli niin erilaiset kuin tyttöjen aikana ja olokin meni kerta kaikkiaan kamalaksi.
Pidän peukkuja täällä sen pikkumiehen puolesta :heart:
Meinaattekos selvittää sukupuolta?
 
RD: Sittenhän sen näkee vimeistään marraskuussa, että kumpi tulee.. :)
miracle: Joo kovasti yritetään täti operoida jonnekkii tosi kauas täältä! :wave: Nyt se on tainnu jo lähteä, toivon että piiitkäksi aikaa.. :whistle:
KP: Onnea vaan sinulleki tätistä! :)

Tosi nopsaan menny tää pääsiäinen ohitte, oi miksi? :snotty: Haluaisin vielä jatkaa lomailua! :xmas:
 
MAANANTAI 24.3




Esikoisesta Haaveilevat




Ouska................kp 6/28-30................yk 3
astydameia.......kp 10/28-30.............yk 14
Sirpula...............kp 11/34-71............yk 10
JJ-t.....................kp 11/??..................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 9/29-32............yk 10
Linna.................kp 14/35..................yk 4.............KOKS
Tikka81..............kp 15/30-38............yk 8...........LKS Nimina...............kp 15/29....................yk 3
Orion.................kp 16/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Sirja...................kp 23/30................yk 7...............KHKS
piksu..................kp 27/30..............yk 10
Arcatha..............kp 28/37-44.........yk 5...............KYS
Charlott.............kp 29/30-57.........yk 3...............KYS
nti......................kp 30/30..............yk 5...............PHKS
kaa....................kp 30/32..............yk 3...............KYS
Möhky................kp 32/28-32........yk 4
Nanniina............kp 32/34....................yk6........SATKS
Bumba.............. kp 39/37................yk 8
Laala.................kp 46/??...................yk 1.............TYKS
kiharapää..........kp 47/32-35............yk 7.............TYKS
Hennarukka......kp 30??.....................yk 2
Magic.................kp ??/??...................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................


Toista Toivovat




mama-84.............kp 4/26-28..............yk 17...........SATKS
Mamamin..............kp 5/28.....................yk 2...........kätilöopisto
outo-tyttö..........kp 6/??........................yk 4...........HYKS
minime.............. kp 7/45.....................yk 2
Heidsu.............. kp 11/??....................yk 3
erzi....taustalla...kp 12/33-35..............yk 4............PKKS
ipanapa-08....... kp 12/29-37...............yk 6
Ninnurainen........kp 16/27-65..............yk 12..........K-HKS
mariq................ kp 22/29-36..............yk 11...........L-PKS
aini................... kp27/28....................yk??
meilinde............ kp 26/30....................yk 6
Caffee81.............kp 27/29-31.............yk 13
Vilinäiti.................kp 35/58...................yk 19..........TYKS
Tuulia79...............kp 38/28-32..............yk 3............PHKS
mussu..................kp 57/28-30................vuosia
Pixie.....................kp 94/24-28................yk 8



Kolmatta Toivovat






Luppana..................kp 13/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 15/31.................yk 6
Käärme....................kp 20/28.....................yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma....kp 22/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 25/28-33..........yk 3
jonttu79..................kp 28/29..............yk 3...........TYKS
TähtiTaika...............kp 34/27-33.........yk
Neilikka77................kp26/30........yk 3
maaruska.................kp 80/28-30........yk 4
tatomira...................kp 101/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 155/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1


Neljättä Toivovat



Päppä......................kp 6/25-30.......yk 13.........PHKS
RouvaPikkumyy........kp 14/32..............yk 1............TYKS
Tuulia78...................kp 30/31............yk 2
Lapinmaria...............kp 31/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Aurora72.................kp30/34-39..........yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Millukka....................kp 8/28-33.......yk 10
[/colorur)


Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 4/28..............yk2........OYS
Lumi-Marja..............kp 9/30-35............yk 1........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat


mimulus...................kp 36/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
kutmula.................??/??....................yk 2
ipapii......................15.10..................yk6............phks
Emiliina...................??/??
Maotao..................??/??...................yk 5
Mayah................... ??/??..................yk 1
Pamu k.................??/??....................yk 4
HepsKatti............19/11....................yk 2




PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++ :whistle:

 
kp hienoa että kierto alkaa löytää paikkaansa :D sanoppa sit kun voi tiedot muuttaa..

hirveän hiljaista ollut nyt pyhinä
toivottavasti ollaan kaikki saatu kerättyä voimia taas kunnes kesäloma koittaa!! voi kun sinnekkin on aikaa, itse piti olla lomalla koko kesäkuu...aika se menee nopeasti, la olis ollut juhannuksena
 
Huomenta

Tänne ei kuulu mitään uutta. Nuorempi oli ensimmäisen yön ilman vaippaa. Vahinkoa ei sattunut. Mutta silti ei suostu menee potalle. Olisiko jotan vinkkiä miten saisin hänelt menemään
itse siihen? Nyt joudun nostamaan hänet siihen. Vielä ei ole tehnyt mitää pottaan. Eilen illalla halusi vain kalsarit. ELi eilen iltapäiväl pissannut viimeksi. Tämä asia ei kyllä kuulu tänne.

Onneks ollaan jo lähellä tädin tuloa. Ei tarvitse enää kauhean kauaa odottaa.
 
tikruliini itselläni ei ole lapsia niin paha mennä tuohon kommentoimaan..

Sen vain osaan sanoa, että lapset pystyy yllättävän pitkään pidättämään halutessaan..
Tuttavani lasta olin kerran hoitamassa (4v.) niin moneen otteeseen ehdin häneltä kysyä, että pissittääkö, haluatko käydä vessassa, mutta joka kerta, että ei pissitä, ei halua..

Jospa teilläkin menisi itsestään sitten kun tulee ihan tiukka paikka.. Joskus olen myös kuullut, että joku on joskus antanutkin lapseltaan pissat mennä housuun, että se on sitten "säikäyttänyt" lapsen ja sen jälkeen pyytänyt itse päästä potalle, mutta jaa'a.. En sitten tiedä toimiiko tuo..

Tsemppiä sinne :)
 
Tikruliini: Hyvähän se vaan on että välillä kirjoitellaan muutaki ku vauvajuttuja! :) Kylläpä jaksaa poika olla pissaamatta, minkä ikäinen poika? Eli siis osaako jo pidättää? Meillä on tyttö reilu kaks vuotta, ja ollaan nyt oltu pikkuhoususillaan kotona. Hienosti käy pissalla itse, kaksi vahinkoa on sattunut. Mutta olen kyllä ollut yllättynyt, että näinkin helppoa ollut!:eek: Yövaipalla ei sitten ookkaan niin hoppu. ootteko olleet päivät jo ihan täysin ilman vaippaa, mahd. päikyt ja kyläilyt, kauppareissut? Mua vaan kiinnostaa, kun ollaan vähän samassa tilanteessa.. :ashamed: :D
 
Kyllä on tulossa sitten makee päivä!!
Kierron puoliväli lähenee.. Ihan tjot-meiningillä mennään. Mä en suostu ottamaan stressiä enää(niin varmaan, näkis vaan ja kuulis :LOL: ). No ovista en ole koskaan tuntenut enkä ala sitä metsästämäänkään, kierron pituutta on turha yrittää unohtaa, varsinkin kun täällä käy :D
Nyt jos tärppäis nii olis joulun suunnitelmat tehtynä =) Olishan se ihanaa

Mut toisaalta mulla määräaikainen työsopimus joka loppuu 31.12 niin vähän epäröin tätä kiertoa, et loikkaisko tämän kierron yli "yrittämättä"... mut jos tulee niin sit tulee!!

Muilla kokemuksia/ kommentteja kun määräaikaisessa työsuhteessa ollan, et kannattaako yrittää raskautua tai jäädä mammalomalle ennen sopimuksen päättymistä?!
 
tuohon vaippa asiaan; meillä jäi vaipat pois kahden vuoden iässä molemmilla. Esikoinen piti pidenpään yövaippaa ja hänellä muutenkin nopeampi aineeenvaihdunta. Kuopus taasen oli melkein heti yötkin ilman ja hyvin meni, ei juuri vahinkoja. Ja käy tosiaan harvemmin pissalla kuin isosiskonsa...
Pottailuun ei mitään vippaskonsteja ole kertoa, meillä mennyt suht helposti molemmilla. Jotain palkkiota tai kirjan lukua vois tietty kokeilla::
Kyllä se sitten onnistuu kun on sen aika :D helpotti varmaan tosi paljon..
 
minime Poika tuli viikko sitten 3v. Nyt teki oikein isonpissan pottaan kun sovittiin että saa tarran. Hain hänelle oikein vihkon mihin sai liimata sen. Isommalta jäi molemmat vaipait yhtä aikaa pois 3v 2kk iässä. Mutta nuorempi on kyllä sairastellut ja kehitys on puol vuotta ikäisiään jäljessä.

Kiitos vastauksista.
 
Mulla on kp. 14, joten huomenna pitäisi gynen mukaan se ovis olla. Tein tänään ovistestin, jossa oli haamu, jonka toinen reuna oli tumma. Ehkäpä se enteilee hyvää.. Mulla oli vain kaksi ovistikkua, joten huomenna teen viimeisen. Jännittävää..
 
nti
Hei pitkästä aikaa kaikille!

Ja ensimmäiseksi onnea plussanneille!

Itsellä kp täynnä tänää ja ei ole tätiä näkynnyt. Jonkin verran valkovuotoo on joten olisiko se salamatkustaja vihdoinki mukana.
:heart:

Ei uskalla vielä kovin paljoo toiveita nostaa.
 
linna: mie en kyl muistaakseni ikinä saanu testiviivasta yhtä tummaa tai tummempaa ku kontrolliviivasta. ainakin se kierto mistä plussasin niin siinäkin vaan testiviivan reuna oli yhtä tumma ku kontrolli viiva ja sillon se ovis sit oli. jospa sullakin olis ovis nyt...? laita viimenen testi puoliks niin saat siitä 2 testiä. onnea tastaukseen.

-nea ja vauva rv 19+5-
 
Tuulia: Poikaa veikkaisin itsekin, ku o ihan erilainen raskaus kuin ennen, mutta eihän sitä viel tiedä. Tekis mieli mennä 4d-ultraan, mutta kun toisaalta en halua tietää sukupuolta ennen syntymää. :whistle:

nti: Peukut pystyssä :wave:

Meil viel molemmil on yövaipat. Päivävaippaa eivät oo pitäneet enää pitkiin aikoihin. 11 kk:n ikäisenä halus kuopus ihan itse ruveta käymään potalla ja esikoiselta lähti päivävaippa pois 1vuotiaana. Nyt pitäis uskaltautua kokeilla ottaa yövaippakin pois, mutta kun vaippa o yleensä märkä aamuna.. Mutta sen oon päättänyt, että tämän 9 kk:n aikana lähtee yövaipat pois :saint:
 
nea, sähä pitkäl jo oot! Kauhu nopeesti menee aika!

ja mullakin se ovistesti jollon ovuloin ja sit raskauduin ni siihenkää ei tullu kun iha tummaks se toinen puoli mut se toinen reuna jäi pikkasen vaille et se ol aika haalee.. mut sillon se ovis oli joten hyvinki voi olla Linnallakin nyt :heart:
 
miracle: joo aika on menny kyl nopeesti. ja on ollu kyl todella helppo raskaus tähän mennessä. viikon päästä olis jo kauan odotettu rakenne ultra. pääsee kyselemään kumpi olis tulossa. ja kesä ja äitiyslomaanki olis enää 2 kuukautta!! jee!
 
Kiitos vain ovistikkuneuvoista! Mulla oli viimeksi siis viiva joka päivä kun tikuttelin, vaikka ovista ei ollut. Johtunee pco:sta. Toivon vaan kovasti, että värin sävy muuttuisi puoleen tai toiseen.. Huomenna sitten katsotaan miten kävi.. Se toinen puolikaan ei ollut vielä ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tekis mieli tehdä uudestaan, mutta täytyy nyt säästellä..
 
tikruliini meillä jäi vaipat kokonaan pois 2,5v. Nyt tyttäreni 4v saattaa olla pissimättä jopa yli vuorokauden.Kaikkea neuvoja on kokeiltu juottamisesta vessassa istuttamiseen, mutta kun ei pissi ni ei.Pissimättömyyden syyksi selvisi, että pyllyyn kirvelee jos pissaa. Nyt yritetty saada juomaan jotta pissi laimenisi eikä kirvelisi.Tulehusta ei ole.
 
Nyt mä olen kyllä ihan puulla päähän lyöty! :eek:

Täti tuli kylään :eek:

Siis kymmenen päivää etuajassa :eek:

Eli jos tästä nyt oikein voi ymmärtää, niin en ilmeisestikään ole ehtinyt stressaamaan tässä kierrossa raskautumisesta tai tädin tulosta tai mistään.. Mutta oikeasti.. Mä olen puulla päähän lyöty :kieh:

Elikkäs..

Listaan voipi vissiin sitten päivittää

kp 1/27-37 yk 6

Laitetaas noin, jos vaikka tuo 27 päivän mittainen kierto onkin ollu joku ihan vahinko, mutta katsellaan, nyt telkkarin ääreen..

:wave:
 

Yhteistyössä