** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Mä veikkaan että mä pääsen kahden viikon päästä testaamaan. Kp44 alkamassa, ja ei mitään tietoa kuukautisista. :D Ja tosiaan veikkaan vahvasti, että jos tässä kierrossa ovista oli, niin se oli keskiviikkona. tuli sellaista "kananmunan valkuaista" muistuttavaa limaa, mitä oli kiva venytellä vessassa sormien välissä. :LOL: Tuli myös heiluteltua peittoja kunnolla. ;)
 
kp ja laala molemmat meette ylipitsillä kiertopäivillä, niinkun minä viime kierrossa..ei hätää, mä oon ihan varma että mulla oli ovis kp 51 :eek: ja joitain ovistuntemuksia oli myös kp 18, luulen että sillon aikasemmin oli ovis tuloossa muttei sitten jostain syystä tullutkaan aj kierto lähti " uudestaan liikkeele ja ovis tuli sitten normaalisti, ilman että menkat tuli välissä. elikkä 2 x 32 on 64 päivää ja menkat alkoi kp 65..tillasta oon pyöritelly päässäni..ymmärsiköhän kukaan :headwall:
 
Tajusin kyllä mitä tarkoitit JJ-t. Mullahan siis tää on eka kierto hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen, enkä yhtään ihmettelis vaikka yks kierronpituus olis menny ihan hormonitoiminnalta ihmetellessä.
Hormonitoiminnan heräämisen oon kuitenki huomannu tossa pari viikkoa sitten, ku alkoi otsa kauniisti "kukkimaan", ei oo hetkeen ollu niin paljon finnejä...
 
mulla oli kans pillerien jälkeen eka 42 päivää, seuraavasta plussa kp 54, sitten km rv 10+5, sitten reilu viis viikkoo niin tuli "menkat", sitten 65 päivää ja nyt elellään kp 8... että silleen :headwall:

pillerien jälkeen mun naama oli ihan hirveen näkönen :eek: ja on edelleen, muttei niin paha, johtunee kaikesta hormoonitoimita häikästä mitä tässä on ollut :ashamed:
 
Terveisiä Thaimaasta! =)

Nyt on sitten kotiuduttu ja rytmi on mulla ihan sekaisin. Ensiksi Onnea kaikille plussanneille :heart: ja :hug: kaikille sitä tarvitseville. Mun pitää tänään soittaa apteekkiin josko clomeja jo saisi täältä et voisin aloittaa ne ensi viikolla ja sit alkaa minun jännittäminen et miten käy :)
 
Voi että ihana olla vaihteeksi "vapaasti", kun on täti kylässä. Vaikkakin pakkailee laukkujaan, niin ei nyt tarvitse koko ajan kuunnella ja tunnustella tuntemuksiaan! ;) Otan nyt tämän alkukierron rennosti, kun kuitenkin loppukierron saa jännätä. Ja jos kierto on yhtä pitkä kuin viimeksi niin.. plääh.. |O Meinasin jo vannoa että yhtään testiä en tee ennen kp45, mut saa nyt nähä. En viiti vannoa kun joutuisin kuitenkin pyörtämään puheeni! :saint: TJOT-meiningillä nyt kuitenkin vielä mennään! :) Hyvää pääsiäistä kaikille!! =)
 
Huomenia kaikille :wave:
Nyt siis kp 28.
Keskimmäisen ja kuopuksen kohdalla testi näytti plussaa jo kp 28 eli aiemmin kuin ees pitäis.
Ajattelin tänään ostaa testin vaikka aavistus sanoo,että miinus tulee.
Ihan sama aavistus,mikä on ollu plussan suhteen,kun on plussatestiä tehny :)
Mulla on aina kierto vaihdellu 30-40 välillä.
Nyt,kun pilsut lopetin 09/07,kierto jatkui yllättäen säännöllisenä,31 pvä:ää.
Paitti nyt tuo viime kierto,42 pvä:ää,en tajua.
Mutta kun ei muuten riittävästi ole jännitystä ilmassa,niin pitää ees testailla :kieh:
 
kyllähä ne kierrot voi hyvinkin olla säännölliset pillereide jälkee ja sit yhtäkkii pidentyä huimastikin, se kun hakkee viel sitä kiertoaan..

mul kans kukkii naama ny iha kauheella tavalla (tosin onneks syy ei sentää oo se tavallinen :heart: ) ja kurkkuki tul kipeeks.. Miehelt kaiketi sain ko se ol eka kippee.. Mut tosissaan toi ihon kukkimine o iha kaameeta! Koko ajan tulee ja paljon! Menkkoje aikaan ku tuu ku ehk pari et sillonki suht hyvänä o iho pysyny..

Eile mul kai hormonit heitti iha täysin ku kahtottii lehvaa miehe kans ni mä pillahin itkuu ku se vaa sano siittä et ku mä rapistelin karkkipussia, pölpötin ja mitä millonkii ni se siit et ku ei kuule ni mä vaa pillahi itkuu.. iha pimeetä :D

miracle + pallero 6+2[color]
 
^^ihanaa, miraclen raskaushormonit alkaa tekee vaikutusta! :LOL:
Aika hassua, kp 44, ja sellainen olo että tiedän, ettei menkat oo lähiaikoina alkamassa. Ennen olin aina ihan neuroottisena side housuissa, jos kp:t huiteli tällasia lukuja, saas nähdä mikä päivä tulee ylläri. :kieh: No, ehkä sit lähempänä sitä kp55:ttä. :LOL:
 
Laala, niinpä :D Jospa ne ny alko heräileen ne munki hormonit :D ja jospa sulla oiskin raskaus joka pitkittää kiertoa ;) sillä mullaki ol iha seesteine olo ennen plussausta enkä meinannu ees viihtiä testailla ku aattelin et nega sielt varmaa tulis sit :p[color]
 
miracle :LOL: noi on niin hauskoja muistella myöhemmin noi hormoonisekoilut :LOL: itelläni oli kans ties mitä itkuisuutta ja kiukunpuuskia, kannattaa muistaa miehelle heti alussa ilmottaa että se on ihan normaalia ja tulee luultavimmin jatkumaan koko raskausajan :D
 
JJ-t juu no minen ees mittää miehelle sanonu ni se et voi, onko kullalla vähän hormonit sekaisin :D Eli se ainaski o tietonen =) Vaiks eka se kyl säikähtiki ja lohutti mua :p tuli nii jotenki orpo olo ko se kahto lehvaa eikä mua huomioinu yhtää (eka ol toine lehva jonka kahtoin iha kute pitääki mut tää toine lehva ei mua nii kiinnostanu) ni sit mä vaa purskahi itkuu :p mut onneks se ymmärs et ei sillai mittää kamalaa ollu tapahtunu vaiks se huolissaa oliki et sanoko liian pahasti :/[color]
 
Nyt on taas loma ohi ja iho kovin ruskea. B) Rupesin kyllä miettimään, että täytyy ottaa vahvemmat aurinkovoiteet esille, jos raskaudun. Ruskettuneeseen ihoon tulee kuulemma helpommin raskausarpia.. :D Noh nautitaan kuitenkin vielä, että maha on sellainen, että bikineitä kehtaa pitää. Raskaudessahan saattaa sitten käydä mitä vaan!

HepsKatti ja PamuK
: Paljon onnea plussista!!!! :heart: :heart:

Charlott
: Saako udella missä päin Thaimaata olit? Me oltiin tällä kertaa Phanburi Khirikhanissa. Mukavan rauhallinen paikka. Kilometrikaupalla valkoista rantaa, jossa ei ihmisiä juuri näy.. B)
 
hepskatti sako sinut siirtää plussanneisiin :heart:

linna kiva kuulla sustakin :D toivottavasti oli rentouttava loma :saint:

miracle kyllähän ne miehet noista hormooneista tietää, mutta meillä ainaskin tuli tilannetta aikas yllättäen ja oli se mies bähän ihmeissään, että mitä se nyt on tehnyt väärin kun itkin niin turhista :LOL: kyllä noille saa sitten myöhemmin nauraa :D
 
JJ-t niinpä :D Kyllähä se vähä ain yllättää ku mäkää yleensä en itke juuri koskaan, eli siis en oo mikkää herkkä itkemään, itken vaan ku oikein kunnolla sattuu henkisesti, ja sillo pitääki olla iso juttu. Mut esim. lehvaa kattellessa en yleensä itke koskaa ja ny sit tuo :ashamed: mut onneks mies ymmärs :heart: [color]
 
TähtiTaika: Vai ois meille poika tulossa :D :whistle: . Poika ois parempi ulla, ku o iha erilainen raskaus ku kax aiempaa.

En jaksa siis yhtään mitään tehdä. voimat on niin lopussa ku voi vaan olla. Mikään ei maistu.. Viel ens viikko sairaslomaa.

Torstaina oli ultra, jossa näkyi sydämen lyönnit + kasvaa oikeassa paikassa.

pamu & hepskatti: Paljon Onnea!! :flower: :heart:

Kaikille suuret halit :hug: , joille on täti saapunut kylään.

Red Dragon + masukki 7+6 (laskettuaika 2.11.2008)
 
Täällä ollaan sairaana..

Eilen illalla iski tämä flunssa ihan kunnolla, onneksi ei kuumetta ole ollut..
Toivottavasti ei tulekaan..

Nyt vaan sitten pähkäilyä, että missähän kunnossa sitä on tiistaina kun pitäs töihin mennä.. Ja että missä kunnossa uskaltaa mennä töihin.. Onhan siellä kaikki lapset flunssan kourissa, mutta pitää tosiaan nyt katsella, että uskallanko minä flunssassa lähteä.. :(
 
Ïnhoan itseäni...mieheni sisko ilmoitti eilen olevansa raskaana ja minä melkein pillahdin itkuun. Onnittelin nopeasti ja poistuin paikalta. Miksi käyttäydyn näin enkä voi iloita toisen onnesta? Olen vissiin katkera kun itsellä ei tärppää ja ympärillä olevat ihmiset raskautuvat. Miehen kanssa asiasta puhuttiin kotona, hän oli huomannut miten reagoin asiaan. Silti mietin olenko tälläinen aina jos joku läheinen tulee raskaaksi ja itse vain odottelen tärppiä. Inhottaa itseäni etten voinut olla iloisempi heidän puolestaan.No tässä tunnon tuskien purkua vaihteeksi.
 

Yhteistyössä