** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

hajamielisyydetä puheenollen: jouduin käymään tänään kolmessa eri ruokakaupassa+ kaikki muut härpäkeliikkeet, kun vieraita (sukulaisia) on tulossa niin kodin pitää kiltää ja tarjottavien olla kunnossa :D aina unohdin jotain, ja edelleen servetit puuttuu :kieh: mutta kauppalappu on keksitty, en vaan ikinä jaksa sitä raapustaa :headwall:
 
HepsKatti
Meille ei onneks ketään niin "korkea-arvoista" vierasta, etteikö voisi suupieliään pyyhkiä vaikka sitten siihen jouluservettiin :LOL: , lähinnä noita vanhempia vaan pyydettiin syömään. Mut olisihan se kiva ollut, että servetitkin olisi olleet aiheeseen kuuluvia.
 
miracle ajttelin jut kun en ole punkusta puhunut kun tuola toisela palstalla, että ettet kai sä huomaa...no olet tarkkana kun porkkana :D sovitaanko että jos tää jatkuu vielä kauan niin saat oikeesti huolestua, mutta MUN mielestä pullo viikossa ei ole paljoa...
 
Hyi ollaanpas täällä alkoholisteja. :D
Mulla on itelläni menossa toinen olut tälle illalle... Mut enempää en sit juokaan.
Tosiaan ovislimoilta epäilyttävästi vaikuttavaa vuotoa tuli erityisesti eilen, vähän viel tänään, joten katson mielenkiinnolla että aikooko kierto olla n.55päivää. :LOL: Käytettiin tosin tilaisuus hyväksi ja pupuiltiin eilen. Pitää varmaan olla alkoholitta taas pari viikkoa ainakin testaukseen asti... :whistle: (eipä oo iso "puute")
Serveteistä... Meille tulee vieraita sunnuntaina, ja oon koittanu miettiä kaiken valmiiksi/täydelliseksi servettejä myöten. Tänään ostin valkoisia tulppaaneja ja jos ne ei kestä sunnuntaihin, haen uudet ennen ku vieraat tulee... :saint: Sen lisäksi oon siivonnu koko kämpän. Pessy mm. eteisen, vessan ja keittiön lattiat....
 
Onneksi meille ei ole tulossa kukaan kylään nyt pääsiäisenä.. No meidän tarttiskin ruveta tekemään muuttolaatikoita, ettei tule kiire tuolla huhtikuun lopussa.. Kunhan jaksaisi mennä hakemaan laatikoita alakerrasta varastosta, jonne ne vietiin viime muuton yhteydessä...
Mutta katsotaan miten saadaan aikaiseksi..
KP
 
hehee. Mulla on kyl viel keksimättä mitä ruokaa mä laitan. :LOL:
Oon miettiny että tekis alkukeiton (jotain esim bataatti-kookoskeittoa tms) ja sit pääruoan (lihaa, ehkä lammasta, jos löydän jonkun loisto ohjeen) ja sit jonkun yksinkertaisen jälkkärin...
Kun ensin keksis ruoat niin pääsis suunnittelee viinejä. huoh.
 
vahva plussa siellä testissä tänä aamuna jöpötti :D
testasin jo joskus klo ~06:30 mutten oo kerinny koneelle...
pakkaushommat taas menossa, joten palaillaan joskus ensi viikolla!
tulkaapa kaikki perässä ja toivotaan tosiaan, että nyt tämä kolmas kerta toden sanoo.


mukavaa Pääsiäisen aikaa kaikille, palaan maisemiin joskus ens viikolla kunhan taas kotiudutaan
:wave: Pamuk
 
Pamu k: Onnea!! :flower: Kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle!! :)

olipas tullut tekstiä lomani aikana! Luin kaiken, mutta siitä on jo pari tuntia niin en tietenkään muista kaikkea.. :ashamed:

Tuulia: Toivottavasti saatte asiat selkiintymään ja saisit lapset kotiin! :hug: Viettäkää oikein hauska pääsiäinen lasten kanssa! :)

Tänne ei mitään uutta, odotan innolla että pääse taas yrittämään! :p
 

Yhteistyössä