** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Ei kai tuo nyt pettymyksenä tullut.. tai en mä tiedä.. Ihan ihmeissäni mä vaan olen kun tuli näin aikasin.. Ehkä kierto yrittää kuitenkin vielä tasoittua..

Kävi mulla tosin mielessä, että jos ois vaikka tärpänny, mutta ku olen joutunu särkylääkkeitä syömään useamman päivän kun tämä flunssa on päällä.. mutta laskurin mukaan ovis ois olla kp 22, niin ei kai se olis ehtinyt kiinnittymäänkään kunnolla?

Noh.. sai nyt yhden kierron verran ainakin lisäaikaa opiskeluun.. Tässä kierrossa sitten uusi yritys.. :whistle:
 
RD No joo :D

Mut ehkä tosiaan kierto vaan koettaa vielä tasoittua.. Kyllä mä aamulla kirosin sitä, että taitaa täti olla tulossa kun maha oli taas ihan sekaisin ja sellaista outoa juilintaa, mutta ajattelin, että ei kai se nyt vielä tässä vaiheessa.. Tulipa kuitenkin..

Tietty pitää iltaan kuitenkin katsastaa, että alkaako vuotaa ihan kunnolla..

Mutta ei ongelmaa.. ;)
 
Ihana kuulla että joku ajattelee samalla tavalla kun minä, tulee jos on tarkoitettu..
Ärsyttää ihmiset jotka suunnittelevat liian pitkälle jopa LA: kun eihän sitä koskaan tiedä. Jos tällä kierrolla tärppäis niin LA olis jouluaatto. En halua tuolla ärsytyskommentilla suututtaa ketään mut ei niin ole hyvä tehdä.. kaikkea kun ei voi suunnitella etukäteen, valitettavasti.
 
meilläkin mennään edelleen tulee jos on tullakseen meiningillä.. Kyllä ne välillä silti ne tunteet välillä turhauttaa vaikka yritänkin pitäytyä siinä tulee jos on tullakseen.. Eikä me silleen edes joka kierrolla olla kunnolla yritettykään..
Hemmetti kun menkkojen aikana selkä särky pahenee, joten olisin mieluummin raskaana kuin kestäisin tätä selkä kipua..

KP
 
Arcatha, jos siula se kierto vaa hakkee viel sitä säännöllisyyttä ja ny ovis vaan sit ol paljon aiemmin etkä sitä huomannu ni menkat sit tul ajallaan.. Mut nyt uutta kiertoa ja plussaa!!

kuten kaikille muillekin!! Teit o kyl monia ny joille täti tul.. miten se akka nii mones paikkaa ossaa yhtaikaa olla :eek: :kieh:
 
Ouska: Minä olen juuri niitä, jotka suunnittelee! Rakastan suunnittelua ja pohtimista ja suunnittelen kaikkia mahdolliset ja mahdottomat asiat. Melkein kaikki tietysti moneen kertaan, koska eihän ne juuri koskaan toteudu niin. Minä vain tykkään siitä, enkä ota turhia paineita, vaikka suunnitelmat ei toteudu. Kai siitä piirteestä jotain hyötyäkin on ollut, kun on elämän saannut hoidettua omasta mielestäni aika mallikkaasti, opinnot ym. Tottakai olen suunnitellut myös tätä lapsiasiaa. Monet lasketut ajat ovat jo menneet.. Tosin olen kyllä miettinyt hedelmöityshoitoasiat, adoptiot ym. Jotkut vaan tykkää siitä, vaikka se ei tietenkään kaikille sovi.

KP: Voi inhottavaa! Toivottavasti sulla on kunnon lääkkeet!
 
mäkää en mittää paineit ota koskaan mut kyl mun mielest o kiva semmosii ajatusleikkei leikkiä et jos sillo ja sillon ni mitäs sit jne. Et ei siin mitää pahaa mu mielest oo kuha ei se mee hysteeriseks eikä semmoseks et sit elämä kaatuu niskaan jos ei kaikki mee niinko ite o suunnitellu.. mut niit ihmisii oletettavasti on tosi harvassa..
 
tunnen pari rasittavaa tapausta jotka ovat suoraan ilmoittaneet et sen ja sen ikäisinä tekevät lapset ja jne.. ajatuksella ensin koulutus, ura ja sit vasta lapset.. tiedänpä pari kaveria jotka eivät ikinä halua lapsia,... et on meitä moneksi...
kieltämättä on tuiki tavallista että ensin tuo opiskelut ja sit lapset, mut musta se on viel ihan normaalia varsinkin jos on kyseessä kovin nuori tapaus... ítse olenkin jo niin kamalan vanha :LOL:
 
no juu mut jos onkin sanona niin ni ei se välttämät tarkoita et se niin pilkun tarkkaa on.. mäki esim joskus puhuna et no eka koulut jne ja sit lapsia noin 27 v paikkeilla mut ei sekkää oo koskaa ollu kiveen kirjotettua enkä koskaa oo miettiny sitä niin et voi että ku oon epäonnistuja jos mun elämä ei mee näin ja näin..
 

Yhteistyössä