** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

yllättävää :headwall: taas kun kierto lähenee puoliväliä niin miehelle iski ihan kamala kuume :kieh: oon aika itsekäs kun mietin että saattaa mennä tärppipäivät ohi,vaikka toisella on ihan kauhee olla :ashamed: no huomenna gynellä varmistuu, onko siellä edes ovista tulossa...

:hug: halit tädin yllättämille ja rouva pikkumyylle onnea oviksen bongaamisesta!! :D
 
TIISTAI 25.3




Esikoisesta Haaveilevat




Arcatha..............kp 2/27-37.........yk 6...............KYS
Nanniina............kp 2/32-34....................yk 7........SATKS
kiharapää..........kp 2/32-35(-46)............yk 8.............TYKS
Ouska................kp 7/28-30................yk 3
astydameia.......kp 11/28-30.............yk 14
Sirpula...............kp 12/34-71............yk 10
JJ-t.....................kp 12/??..................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 10/29-32............yk 10
Linna.................kp 15/35..................yk 4.............KOKS
Tikka81..............kp 16/30-38............yk 8...........LKS Nimina...............kp 16/29....................yk 3
Orion.................kp 17/30-32...........yk 15...........OULASKANGAS
Sirja...................kp 24/30................yk 7...............KHKS
piksu..................kp 28/30..............yk 10
Charlott.............kp 30/30-57.........yk 3...............KYS
nti......................kp 31/30..............yk 5...............PHKS
kaa....................kp 31/32..............yk 3...............KYS
Möhky................kp 33/28-32........yk 4
Bumba.............. kp 40/37................yk 8
Laala.................kp 47/??...................yk 1.............TYKS
Hennarukka......kp 31/??.....................yk 2
Magic.................kp ??/??...................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................


Toista Toivovat




Tuulia79...............kp 4/30-34..............yk 4............PHKS
mama-84.............kp 5/26-28..............yk 17...........SATKS
Mamamin..............kp 6/28.....................yk 2...........kätilöopisto
outo-tyttö..........kp 7/??........................yk 4...........HYKS
minime.............. kp 8/45.....................yk 2
Heidsu.............. kp 12/??....................yk 3
erzi....taustalla...kp 13/33-35..............yk 4............PKKS
ipanapa-08....... kp 13/29-37...............yk 6
Ninnurainen........kp 17/27-65..............yk 12..........K-HKS
mariq................ kp 23/29-36..............yk 11...........L-PKS
aini................... kp28/28....................yk??
meilinde............ kp 27/30....................yk 6
Caffee81.............kp 28/29-31.............yk 13
Vilinäiti.................kp 36/58...................yk 19..........TYKS
mussu..................kp 58/28-30................vuosia
Pixie.....................kp 95/24-28................yk 8



Kolmatta Toivovat






Luppana..................kp 14/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 16/31.................yk 6
Käärme....................kp 21/28.....................yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma....kp 23/26-28..........yk 4 (taustalla)
tikrulini.....................kp 26/28-33..........yk 3............SATKS
jonttu79..................kp 29/29..............yk 3...........TYKS
TähtiTaika...............kp 35/27-33.........yk
Neilikka77................kp27/30........yk 3
maaruska.................kp 81/28-30........yk 4
tatomira...................kp 102/30..............yk ?..........TYKS
umayya....................kp 156/28............yk 1..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??................yk 1


Neljättä Toivovat



Päppä......................kp 7/25-30.......yk 13.........PHKS
RouvaPikkumyy........kp 15/32..............yk 1............TYKS
Tuulia78...................kp 31/31............yk 2
Lapinmaria...............kp 32/26-31.......yk 3...........KOKS (taustalla)
Aurora72.................kp 31/34-39..........yk 1


Viidennestä Haaveilevat

Millukka....................kp 9/28-33.......yk 10
[/colorur)


Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 5/28..............yk2........OYS
Lumi-Marja..............kp 10/30-35............yk 1........SEKS


Seitsemännestä Haaveilevat


mimulus...................kp 37/28.............yk 6........TAYS
Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP


:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


maitooo.................??/??...................yk 3...........................3
miracle....................13.11.2008........yk 3...........KHKS........1
Red Dragon.............8.11.2008..........yk 8..........KYS............3
Luminka..................1.11.2008...........yk 3
kutmula.................??/??....................yk 2
ipapii......................15.10..................yk6............phks
Emiliina...................??/??
Maotao..................??/??...................yk 5
Mayah................... ??/??..................yk 1
Pamu k.................??/??....................yk 4
HepsKatti............19/11....................yk 2




PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++ :whistle:

[/quote]

 
Kuumeen keskeltä pikainen moikkaus. Täti ymmärsi viimein eilen poistua ja nyt pääsee odottelemaan ovista. Olo on vaan niin kertakaikkisen kurja, et just ei huvita edes ajatuskaan pupuilusta. Jäkitarkastus torstaina, toivottavasti siihen mennessä tulen kuntoon.

Plussapuhureita :wave:
 
Hei,mitäs tää nyt meinaa??
Tänään kp 31/31.
Testaan huomisaamuna.
Oviksenhan löysin tikuilla,tummeni ihan KUNNOLLA 2 pvä:ksi,kunnes taas haalistui.
Äsken piruuttani testasin ovistikulla ja nyt tuki 2 tosi tummaa viivaa!1
Eihän mulla nyt enää ovista voi olla,joten...
Sanoin miehelle,että nyt on pakko heilutella peittoja,oikein härnätään kohdunsuuta,että josko swe täti olisi tulossa :LOL:
En nimittäin jotenkin jaksais uskoa,että ois jo tärpänny :eek:
 
Hei,mitäs tää nyt meinaa??
Tänään kp 31/31.
Testaan huomisaamuna.
Oviksenhan löysin tikuilla,tummeni ihan KUNNOLLA 2 pvä:ksi,kunnes taas haalistui.
Äsken piruuttani testasin ovistikulla ja nyt tuli 2 tosi tummaa viivaa!
Eihän mulla nyt enää ovista voi olla,joten...
Sanoin miehelle,että nyt on pakko heilutella peittoja,oikein härnätään kohdunsuuta,että josko se täti olisi tulossa :LOL:
En nimittäin jotenkin jaksais uskoa,että ois jo tärpänny :eek:
 
Iltaa :wave:

Tämä teki päätöksen..
Huomenna herään aamulla klo 6 ja sen jälkeen alan soittaa päiväkotiin,
etten tule töihin. Vielä on lämpöä ja yskä karmea, epäilen keuhkoputkentulehdusta,
joten päivystykseen suuntaan myös huomenna.

Laitoin toisella työssäoppimisen opettajalle viestiä tuossa aiemmin ja kyselin, että täytyykö sairaspoissaolot korvata. Hän vastasi, että ei ole pakko korvata, jos poissaolosta huolimatta saan tavoitteet hyväksytysti suoritettua.

Kolme päivää saisi olla ilman sairaslomatodistusta poissa, mutta käyn minä päivystyksessä kuitenkin huomenna. Opettaja myös takaisin laitetussa viestissä kehui kykyäni arvioida omaa vointiani, sillä viestiin kirjoitin, että ei ole hyvä mennä tartuttamaan terveinä pysyneitä lapsia ja muita työntekijöitä ja toisaalta sairaana töihin meno olisi riski työturvallisuuden kannalta.

Torstaisessa ensimmäisen viikon palautteessakin oma ohjaajani sanoi saaneensa minusta sellaisen kuvan, että tuttua hommaa tämä minulle on, että ei tarvitse/kannata lainkaan stressata, etteikö harjoittelu menisi läpi. Täytyy kuitenkin omasta mielestäni tsempata sitten kun töihin takaisin pääsen, että varmasti saan kaikki tavoitteet kunnialla läpi ja näyttöön pääsen.

Toivottavasti vaan ei ole tämä flunssa mitään pahempaa tulehdusta saanut aikaiseksi, ettei tule liikaa poissaolopäiviä.

Kyllä se täti ihan varmuudella tuli kylään, ihan pirteällä mielellä kuitenkin olen, sillä kierto alkaa ilmeisesti tasaantumaan pillereiden jälkeen.. Lähes puolivuottahan siihen menikin. Eikä tarvitse stressata sitä, että kun jos nyt olisi tärpännyt niin miten varovasti olisi pitänyt tuo päiväkotiharjoittelu suorittaa loppuun, sillä siellä kuitenkin sen verran vilkasta se meno, että koskaan ei voi tietää, että tuleeko jalkapallosta tai sählymailasta isku vatsaan ja menisi kesken..

Mutta tässä kierrossa vain uutta yritystä kehiin..

Halauksia kaikille tädin yllättäneille ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Minä tästä lähden kertaamaan nuo työharjoitteluntavoitteet sohvan nurkkaan ja pikkuhiljaa nukkumaan.. tosin yksin.. :( ..kun mies on yön töissä.

Öitä kaikille! :wave:
 
Arcatha Miten sulla on sujunu harjottelussa? :)
Mulla ois alkanu joulun alla harjottelu, mut ei tosiaan hyvin menny ne muutamat päivät mitkä olin (ryhmiksessä ), lopetin koko koulun sit... :ashamed:


Ekat villikset valmistuu hyvää kyytiä. Harjotuskappale. Toivottavasti tulis niin hyvät, että vois joskus käyttääki, jos vaan käyttäjä saadaan. Ihanaa terapiaa tuo kutominen, ei tartte ajatella tätä vauvakuumetta. On ollu nyt paljo helpompaa olla, ku en oo niin paljo roikkunu vaan täälä lukemassa ja miettimässä. Kun ei se asioiden pyöritteleminen asioita edistä yhtään. Lapsen kaipuun tuska ei oo niin kovana iskeny vähään aikaan. :)

Viime viikolla saatiin lämpö taloon, kiva sielä on nyt sitte töitä tehä miehenki ku ei tartte paleltua. Kohta vaan hidastuu hommat kun miehen pitää mennä takas töihi. Ollu kohta jo pari kuukautta pois, rahat huvennu jo niin. Kun ei mullakaan mitään tuloja (pitäis varmaan iteki katella töitä ku vaan rohkenis... :ashamed: ).

Että väliaikakuulumisia, jos ketään kiinnostaa. :D
 
Heh,oon pidätelly heräämisestä saakka :LOL:
Ajattelin käydä wc:ssä sitten samalla tikun kanssa,kunhan Prismat aukeaa tuos 8.00 kohilla :p
Taitaa työtki tulla tehtyä jalat ristissä.
Ovis oli tikun mukaan 16.3.
Eilen testasin myöhemmin myös toisen ovistikun mutta siihen tuli taas vain haalea viiva.
Toivotaan parsta ja pelätään pahinta :(
Yritän olla tippumatta kovin korkealta mutta tulen kyllä hhet ilmottamaan,jos plussa tuli :D
 
Orion ihan ok meni tuo eka viikko. Tosin pääsiäisen takiahan siinä vain neljä päivää oli. Kyllä ku tartunnan ehtii neljässä päivässä saamaan niin on varmaan havaittavissa, että tosissaan on lapset sairaana.. Ja jos nyt yhtä nätisti sanotaan kuin miten vakihoitajat puhuvat, että heillä kun on myös näitä "sisäilmaongelmia" ja sille olen hyvin herkkä niin jipii :p

Kyllä tuolla omalta osaltaan on rankkaa ollut toki, mutta tykkään olla. Nyt kun vain äkkiä pääsisi takaisin ja parantuisi.. Nytkin aloin aamulla heräilemään jo kolmen maita, kurkku on kuin tulossa ja heti kun vetää henkeä sisään alkaa yskittää.. Varmaan lekurissa löytyy A. Keuhkoputken tulehdus B. Nielutulehdus C. Angiina vai kuinka se kirjoitetaan TAI D. useampia näistä..
 
Täälläkin yksi pääsiäisenä noita-akan yllättämäksi joutunut ilmoittautuu. Ehdin lauantai aamuna jo testaamaan, mutta puhdas negahan se oli. Tein vakaan päätöksen etten testaa enään mistään kierrosta ennen kuin kp:t ovat reílusti yli.

Joten, minulle voisi päivittää kp 2/ 28-32 ja yk 5. Sairaala K-S KS
 
No juu,negahan tuo testi on.
Tein sen 8.15 mutta jotenkin se roikkuu työjakun taskussa vieläkin :kieh:
Yritän kait ajatuksen voimalla saada siihen haamua :LOL:
Nuo kamerakännykät on loistava keksintö :attn:
Nimittäin olin toissa vko:nloppuna ottanut kaksi kuvaa ovistestistä.
Jo 15.3 oli testiviiva kontr.viivaa vahvempi,samoin sitten 16.3. mutta ma:na 17.3. jo taas normaali haalea.
Ajoitus meillä ainakin meni nappiin.
Tiedä häntä,mikä tuo eilinen ovistestin plussa oli :eek:
Voihan tuo rask.testikin loppuvko:sta näyttää jo ihan muuta mutta näillä nyt mennään eli tätiä odotellaan. :whistle:
 
Lääkäri lykkäs koko tämän viikon sairaslomaa.. Eikä mitään edes löytynyt! Unohdin tietyste verikokeissa käydä, joten sinne täytyy kohta lähteä.. :ashamed:

Ohjaavalle opettajallekin soitin, niin hän sanoi, ettei EHKÄ tarvitse korvata, sillä aikaisempaa harjoittelukokemusta päiväkodista minulla löytyy noin 7viikkoa ainakin.

Katsoo nyt kuinka käy.. :ashamed:
 
Ihanaa olla lomalla, kelitkin mitä hienoimmat :) Loman loppuun ajottus oviskin varmaan, mut päätin kyllä etten testaa enkä tee mitään. Enkä viiti puhua miehelle mitään ettei taas tule suoristus paineita oviksen takia. Tiiä vaikka rentotus sen verta loman aikana, jotta olisi vastaan ottavaisempi.Joten jääkäämme jännäillemään ;)
 
1.5 alkaa sit työmarkkinatukiharjoittelu. Eli enää noin kuukausi kotona. Vähän jännittää nyt jo. Toivottavasti saan lapset hoitoon.. 1.6 alkaen pitäis jossain vaihees mennä etsiin toinen paikka.
Olen ollut kotona 03 syksystä. Meneeköös kuinka kauan että tottuu taas tuohon uuteen päivä rytmiin
 
Lentsu helpottamaan päin, mutta jännitys jälkitarkastuksesta tiivistyy. Lähinnä jännitän niitä muita lekurikäyntejä sinä päivänä enemmän kuin gyneä. Saatiin perinnöllisyyslääkäri samalle päivää ja mun kardiologi ja astmatohturi. Saa nähtävästi varata koko päivän keskussairaalassa lojumiseen. Tuleepa kaikki sitten kerralla. Siksi kai se mun jälkitarkastuaika venyikin näin pitkälle, kun noi kaikki on ympätty samaan päivään. Parempi toisaalta näin, ettei tarvi laukata koko aikaa siellä, kunhan vain nyt tulisin kuntoon :eek:

tikruliinille tsemppiä harjoitteluun ja hoitopaikan löytymiseen. Olen itse miettinyt samaa, tottuuko tästä vielä joskus työelämään uudelleen, mutta kaippa sekin ihme on jskus koettava. Toivottavasti koenkin, sillä jos en plussaa ihan hetikesken, mun hoitovapaa loppuu lokakuun lopussa.

 

Yhteistyössä