YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp16/28 ja tätiä odotellaan kylään,että päästään tammivauvaa yrittämään alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille! :wave:
 
Tädin piinaamille tsemppiä ja plussa onnea tähän kiertoon!

Lumi-Marja...........................2/30-35
kuumetta.............................3/24-26.......yk.20

Jokos tätöset on häädetty peräpohjolaan? Plussa onnea tähän kiertoon!!

Rouva Pikkumyy...................7/32
vilmaville..............................7/28

Ovista jännäillään, pöllytykset meneillään... toivottavasti kaakonkulmallekin pieni herkkuhetki tulisi!! Ja sitten peukut pystyyn myös täällä!
touhu tenava.......................11/28
Rouva Aniliini........................13/26-30
mantana..............................15/31.......yk.20
gitte....................................16/28

Jahas ja seuraavat päivät eri jänniä?? Kukahan/ketkä saisi ihanan tuloksen... PLUSSA ONNEA!!!!!!!

Taikakuu.............................20/27-32
Hibiscus..............................20/27-31
Minni-07............................23/29
Aurora72...........................23/34-39
Minnihiiri68.........................24/29
mimmimamma....................26/26-27
ebony................................26/28-30
surusydän.........................27/26
TeSuLah............................27/27-28........yk.6
nevi...................................28/26-27
Auringokukka....................31/26
keijukka............................31/29

Huhuu???? Missä mennään??? Toivottavasti pian plussa uutisia!!

kikkara...........................43/33
tiiu64....................90/28-30
sinitär1.................??/26
elina67..................?/?
pikkukakkosen haaveilija....../
kanella................................../.......yk.

Kiitos munosista nevi, Rouva Pikkumyy ja viskaan niitä nyt jakoon koko porukalle kera plussa yllätyksen!!!! O+OO+O+O+O+O+O+OO+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O Kaikille riittää!!!!!! :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

touhis voimia sinne myrskytuuliin ja pöllytys onnea myös!!! :wave:

mimmimamma äidillesi voimia ja :flower: :wave:

gitte tammivauvaa jo haaveilee... :hug: plussa onnea!!! :wave:


Omaa.... :ashamed: kp15/31 ja enpä tiedä missä menee kroppa, kun en ole tikutellut ovista, mutta tuntemuksia tietenkin seurannut! Meillä tytteli syntyi marraskuussa ja oli kyllä meidän oma tonttutyttö :heart: :xmas:

Mukavaa viikonalkua ja pääsiäisen ylläreiden toivossa täälläkin! ;) :wave:
 
Mukavaa alkanutta pääsiäisviikkoa teille kaikille! Eilen lapset saivat mummilta suklaamunia ja vielä isikin toi kun tuli reissusta, oli se juhlaa. Pienempikin natusti suklaata naama tyytyväisessä hymyssä. Hyväähän se on! Itsekin söin muutaman palan. :)

Kivasti olit mantana laittanut nuo päivitykset. Ei mitään uutta täällä länsirintamalla. Lämmöt 36,9 ja rintoja nipistelee, mutta odottelen vielä ainakin kierron loppuun, enkä hätäile testailun kanssa. Liian monta negaa jo tullu. :( Toivottavasti kierrot ei kuitenkaan ala pitkittyä, kun olleet niin säännöllisiä.

Poika meni ulos leikkimään, pärjää hyvin siellä jo yksin. Neiti kylvyssä touhuaa. Muutaman metrin päässä tuossa kylpee ja on koko ajan näköyhteydessä.

Mukavaa maanantaita ja plussatuulia täältä puhaltelen! :heart:
 
Lomailija ilmoittautuu jälleen palstoille :LOL:

Oli kyllä mahdottoman mukava ja rentouttava matka =) Tukholmassa oli lämmintä ja aurinkoista, oli kyllä mukava kävellä kaikessa rauhassa Tukholman katuja ja nauttia olosta :) Me käytiin myös sellaisella opastetulla kiertoajelulla, siinä näki paljon enemmän kaupungista kuin mitä kävellen koskaan pystyisi.

Ja se kasvohoito oli aivan taivaallinen :p Kyllähän se maksoi lähes sata euroa, mutta oli kyllä joka sentin arvoinen :)

Täällähän on ollut aivan mielettömän vilkasta keskustelua koko viikonvaihteen, täytyy vielä illalla lueskella tarkemmin teidän juttujanne.

Mutta haleja kaikille tädin yllättämille :hug: ja hirmuisesti plussaonnea niille, joilla on jännät paikat lähipäivinä + :flower: + :flower: + :flower:

Mulla siis menossa kp 24/29. Täytyykin muistaa mittailla vähän lämpöjä, vielä lauantaina ainakin lämmöt oli vähän koholla. Ja alavatsaa nippailee lähes koko ajan, eilisiltana ja tänä aamuna vihlaisi muutaman kerran aika kipeästi. Muita oireita ei ole, mutta toivotaan nyt kuitenkin että tärppi olisi käynyt ;)

Palataan siis vähän myöhemmin illalla linjoille :wave:
 
Onpas tänne tullut juttua :D
Lasten kanssa meni viikonloppu kyllä niin touhutessa etten ehtinyt käydä täällä kuin vilkaisemassa teidän kirjoituksia. Ja vielä kun lapsetkin haluaa olla koneella. :/
Pojat pelaa sitä runecapea vai mikä olikaan. =)

Oma napa 23/34-39. Pientä nipistelyä alavatsassa.. :heart:
Kuinkas ne lämmöt menee..siis lämmöt korkealla ovulaation jälkeen ja laskee ennen kuutautisia jos ei raskaana :| Olikos se niin?? Paljonko teillä läpö sitten on ollut?
En oo ikinä lämpöjä mittaillut. Voiko sen mitata mihin aikaan vaan?
Hirveesti kysymyksiä :D

Paljon :hug: niille joilla täti kursasi paikalle ja pidetään pekkuja kaikille testaajille! :flower:

Nyt täytyy jatkaa töitä.. :wave:
 
Minnihiiri68 tervetuloa lomalta.
Olemme käyneet monesti Tukholmassa, silloin kun olimme kahden ja niillä kiertoajeluillakin, ne on mukavia. Olin kans elämäni ensimmäisessä kasvohoidossa vuosi sitten ja oli kyllä ihana kokemus. Hoidon tekijä vielä kehui ihoani, että ikäisekseni naiseksi, on hyvä iho, ei mitään näppyongelmaa, päinvastoin kuiva, eli rasvata pitää. Mitään syväpuhdistuksia en tarttenut. Sulla samankaltaisia oireita kun mulla, eli jotain tuntemuksia vatsassa, oikealla puolella varsinkin.

Aurora Lämmöistä ei välttämättä pysty aina päättelemään raskautta, itsellä loppukierrosta aina vähän koholla, kuten kuuluukin olla, jopa yli 37 välillä, oli raskaana tai ei. Nyt on n. 36,9 ja palelua on. Normaalisti n. 36,1 -36,3 lämmöt. Mulla nousee yleensä iltaa kohti. Olen mittaillut monessa kierrossa alusta asti ja yleensä oviksen jälkeen kohollaan loppukiertoon asti ja vasta kun täti lähtenyt kylästä, laskevat jossain vaiheessa normaaliksi. Kai ne jäävät koholle hetkeksi, jos raskaana, kai sekin yksilöllistä. Lämmöt olisi hyvä mitata suusta, oli perhesuunnittelun sivuilla ohjeena ja aina samalla mittarilla aamuisin kai ainakin jos ovista hakee.

Mukavaa päivää ja plussatuulia!


:wave: :heart:
 
Heippa kaikille!
Jospa nyt sit uudestaan kirjottelisin kun päivällä tuo romaanini katos juuri kun piti viimeisiä lausetta kirjottaa :eek: Mä en voi käsittää miten se tapahtu

Mantana oli tehnyt hauskan päivityksen =) No, omalla kohalla mennään kysymysmerkein edelleen, synnytyksest koht puol vuotta mutta ilmeisesti tämä imettäminen pitää menkat poissa. En kyl muista et meidän murkkujen aikaan olisi näin kauaa kestänyt menkkojen alkaminen mut ehkä se on tämä ikäkin joka vaikuttaa mut eipä niitten tarvis kun kerran tulla, mut eipä täs hätiä mitiä :)
Viimeyönä kun pimu söi niin mietinkin siinä sit et oiskohan kiva saada kevätvauva? Meillä on kaikki ajottuneet tuonne syksyn puolelle vaik esikoinen elokuus mut sit taas minä, mieheni ja meidän pikkanen syyskuuhun ja keskimmäinen lokakuuhun. Siskon pojat ovat syntyneet syys- ja marraskuus ja kummilapsemme marras- ja joulukuus.

Tänään näin meidän keskimmäisen neidin opettajaa uimalassa ja kertoi että lopultakin tullut päivämäärä jolloin käydään läpi lukitestitulokset tai mikskä niit sit sanotaan...
Meidän neidillä havaittiin jo kolmannen kesällä lukihäiriö mutta silloiset opettajat sanoivat minulle et asialle ei voida tehdä mitään, et ainoo et saa sit tukiopetus jos tarvii ja saikin sit matikast.
Viime syksynä kun alkoi tuo yläaste niin meidän neitihän ei meinannut pysyä kyydissä kun tahti on sen verran kova. Sillä jäi osa muistiinpanoist tekemät kun ei ehtinyt kirjaamaan ja kielet tökkäs kans heti. Juttelin aikasta alussa luokanvalvojan kans et jospa neiti testattais uudestaan et tiiettäis mis mennään lukihäiriön kans. Koulun oma erityisope testas alkuun ja pääsikin kielist erityisopetukseen josta huomattavasti apua. Meidän neiti oppii paremmin kuulomuistilla kuin lukemalla ja kielistä saikin kappalekohtaisen cd.n et pysty siitä opettelee. Lisäks erityisope suositteli pienluokkaa jossa nyt viettänyt koht pari kuukautta ja tykännyt on. Mä olin kyl alus vähän vastaan koko pienluokkaa kun mulla oma muistikuva yläasteajoist et mikä se oli vaik nykyään aivan eri asia. Meidän esikoinenkin sanoi et sinne pienluokalle ei joudu vaan päästään et sinne olis tunkua. Jatko riippuu aikasta paljon noista koulupsykologin testituloksista joissa kävi helmikuun alus ja tuloksia ollaan menos tosiaan kuuntelee 9.4. Saapi sit nähdä mitä selvinnyt.

Jaahas, mun tarvis valmistautuu pikkasen kans isojen neitien hakureissuun kun ovat vetämäs 4H-kerhoa ja mies meni omiin treeneihinsä eli joka maanantai-iltainen juttu.

Hirmuisesti plussaonnea lähipäivinä testaaville ja :hug: tädin yllättämille!
 



Ja kiitos tosiaan mantana kivasta päivityksestäsi!: Täti on todella häädetty tästä huushollista ja toivottavasti pitkäksi aikaa, eilen jo harjoittelimme, että sitten varmasti osaamme:


Nyt kaikille jännäilijöille hirmusti Onnea, että saisimme plussia pinoomme jo näinä päivinä-tällä viikolla!


Minäkin lupaa tuoda ovisplussan tällä viikolla, ainakin niin uskoisin käyvän!


Nyt vain kaikille Ihanaa viikkoa!..Munarikasta pääsiäistä odotellessa :


Rva Pikkumyy
 
Juu, meillä on sringeri mimmimamma Pojalla ikää 3 vuotta, vaikka käytöksestä voisi luulla ihan pennuksi. Rakastaa kaikkia (siis sellaiseen 'hyppään sun päälle, koska tykkään susta niin'-tyyliin) Etenkin isäntä on kaikki kaikessa. Tuon kuopuksen kanssa on kyllä aivan mahtava. Kun meidän edellisellä oli tosiaan agressiivisuus ongelmia, niin osaa kyllä arvostaa tuollaista kaiken sallivaa luonnetta.

Voi touhis :hug:
Otan todella osaa. Ymmärrän täysin miten kuluttavaa voi olla murkkujen kanssa eläminen. Ja siihen kun vielä lisää perussuomalaisen miehen omine näkemyksineen, on meillä perheen äideillä monesti neuvot lopussa.
Meidän perheessä vaan minä taidan olla se suurin ongelma näissä asioissa :ashamed:
Jaksamisia touhis, täällä me ootellaan kunhan taas jaksat liittyä seuraan.

Tervetuloa Minnihiiri68 takaisin naapurinmaasta :wave:
Hienoa kun oli niin onnistunut reissu. Minulla on aina tuolle naapurinmaalle oma paikkansa sydämessäni, vietin nimittäin siellä lapsuudessani 9 vuotta.
Sinullakin on kohta jännät paikat edessä, peukutan plussan puolesta =)

Kyselit noista lämmöistä Aurora72 Minulla homma toimii niin, että ovulaation yhteydessä peruslämpö nousee ihan selvästi. Lämpö pysyy ylhäällä menkkapäivään asti. Yleensä tiedän aina milloin menkat alkaa, koska muutamaa tuntia aikasemmin on lämmöt tipahtaneet normaalille tasolle. Sieltä ne taas lähtee nousuun kun on uusi ovisaika.
Mutta nuo lämpöjutut on tosiaan hyvin yksilöllisiä, niin kuin TeSuLah kirjoittikin.

Hienoa pikkukakkosen haaveilija että isompi tyttösi saa apua lukihäiriönsä kanssa. Ja on todella hyvä että pidät huolen hänen oikeuksistaan. Olin itse ennen kuopuksen syntymää kolme vuotta koulunkäyntiavustajana lukihäiriöiselle. Oli aika opettavaista nähdä koulumaailma sisältäpäin. Se antoi paljon eväitä koululaisten vanhempana olemiseen.

Rouva Pikkumyy ja mies ovat kyllä kiitettävän ahkeria noissa 'harjoituspuuhissa' Eiköhän tulostakin ala aika pian syntymään :D Hurjasti vain plussia testeihin.

Omanapa ei sano vielä mitään.
Odottelen vielä.
Tänään pitäisi menkat alkaa. Onhan tässä vielä pari tuntia aikaa :/

 
nevi Minullakin on ollut maksa-valkoinen springeri, ihan sydäntä sykähdytti nähdä moinen suloisuus.

mantana Kroppa on vielä sekaisin viimeviikkoisesta kierukan poistosta, vaikka hormonikierukan ei pitäisikään vaikuttaa kuin paikallisesti. Ei siis mitään käsitystä, mikä kiertopäivä on menossa. Toivottavasti selkiää mahdollisimman pian.



 
Taikakuu.............................21/27-32
Hibiscus..............................21/27-31
Minni-07............................24/29
Aurora72...........................24/34-39
Minnihiiri68.........................25/29
mimmimamma....................27/26-27
ebony................................27/28-30
surusydän.........................28/26
TeSuLah............................28/27-28........yk.6
nevi...................................29/26-27
Auringokukka....................32/26
keijukka............................32/29
kikkara...........................44/33

Testi jännäilijät! Plussa onnea kaikille!!! :flower: :wave:

Kiva, että tykkäsitte päivityksestäni! =) Tsemppiä ja peukut täällä pystyssä! :wave: TeSuLah ja Minnihiiri68 lupaavia oireita teillä molemmilla! :wave:

Pikkukakkosen haaveilija Imetyksestä.... ihanaa aikaa oli ja kesti reilun vuoden ainakin minulla hormonit tasoittua, kun lopetin imetyksen. 1v9kk imetin ja maitoa tuli tosi runsaasti! =) :wave:

Rouva Pikkumyy harjoittelun jälkeen mukavia pöllytyksiä ja pikaista plussa onnea! :wave:

kanella Sinullekin erittäin pikaista plussautumista!! :wave:

Omaa... kp16/31 ja tuntuu, että ovis meni jo! Alavatsakivut, limat pongattu... Toivottavasti saimme jotain yrityksen kautta matkaan. :ashamed: Meillä nyt tyttö kipiänä ja myös isukki, joten mamman on turha yrittää enää pupuilla. :/ Itse juon beroccaa, niin ei ole vielä pahasti flunssat iskenyt ja töissä yritän olla! :headwall:

Mukavaa tiistai päivää kaikille ja plussia pian tänne pinoon!! :flower: :wave:
 
Pikaisesti pistäydyn kertomassa, että minulle voi laittaa tälle päivälle kp1/26-28 :headwall: Jos mantana jaksat päivittää. Niin kovasti olisin toivonut olevani raskaana, kun huomenna on menetetyn laskettu aika :'( Nyt en jaksa muuta, jään taustailemaan ja palailen kun olo helpottuu. Teille kaikille plussausonnea :heart:
 
Kyllä olette olleet ihanan aktiivisia! Juttua on niin paljon, että en millään pysty kaikkia kommentoimaan, joten sorgen jos jonkun jutut jäävät paitsioon :ashamed:

Kiva Hibiscus että tulit taas pitkästä aikaa meitäkin moikkaamaan =) Olet aivan oikeassa, sen LH-huipun bongaaminen ja oikea-aikainen peittojen heiluttelu on mitä suuremmassa määrin salatiedettä :eek: Itse olenkin tullut siihen tulokseen, että edes jonkinlaisen mahdollisuudeen saamiseksi täytyy vaan yrittää riittävän usein ja toivoa parasta, että se LH-huippu ajoittuis just siihen pupuiluajankohtaan :saint:

Gitte, älä suotta masennu, vaikka ovis jäikin hyödyntämättä :hug: Ymmärrän kyllä että se tuntuu tosi ikävältä, kun se vauvahaave on koko ajan päällimmäisenä mielessä :( Joko alkaa tuntua paremmalta? Ei muuta kuin taas täysillä seuraavaan kiertoon :flower:

TeSuLah, jokos olet testaillut? Nyt kyllä jännittää sun puolesta :wave:

Touhikselle tsemppiä sinne riitojen keskelle, yritähän jaksaa :hug: :hug: Eikös tunnukin hienolta, kun saa vahvistusta siihen, että on tehnyt työnsä hyvin :) Ja kyllä omasta ammattitaidoista kannattaakin olla ylpeä :wave:

Vai on Rouva Aniliini harjoitellut oikein urakalla, niin sitä pitää :eek: Muista nyt kuitenkin säästää vähän energiaa siihen hormonikuurin ajaksikin :LOL:

Kaikille tädin yllättämille haleja :hug: :hug:

Oma napa: kp 25/29. Viikonloppua tässä vaan odotellaan, josko pääsis sitten testailemaan. Eipä mulla juuri mitään erityisiä oireita ole. Alavatsaakaan ei enää nippaile niin paljon kuin viikonloppuna. Nenä on kyllä ollut aina aamuisin ihan tukossa, mutta osasyyllinen siihen taisi ainakin viikonloppuna olla laivan kokolattiamatot :) Mutta toivossa on hyvä elää...

Plussaonnea kaikille sitä tarvitseville :heart:
 
Voi Surusydän olen pahoillani tädistä :hug: :'(

Minnihiiri68 en ole vielä testaillut, lähipäivinä varmaan, jos ei tätiä näy. Oireita ei kummempia kuin kipuja alavatsassa, selkäsärkyä ja rinnoissa nipistelyä, flunssaista oloa, lämmöt 36.9, tässä vielä jännäillään. :heart:

Pikkuneiti nukkuu, pojalla tänään kerho. Mukavaa tiistain jatkoa!
 
TeSuLah Plussatuulia... ++++++++++++ :heart: :heart:

Minnihiiri68 Minäkin olen Tukholman satamassa käynyt, kun risteilyllä oltiin.. Ihan vaan kannelta ihasteltiin Tukholmaa.. Ja kerran ohitettiin Tukholma rekka-autolla..

pikkukakkosen haaveilija Onneksi meillä on kaikki lähellä..Siis tytön harrastuspaikat,niin pääsee kävellen ja pyörällä. Joskus kaverien vanhempien kyytillä.Minulla kun itsellä ei ole ajokorttia.Ja kohtahan se tyttö pääsee mopolla/skootterilla. :eek:

RouvaAniliini Minulla ei ole periaatteessa muuta koulutusta "lastenhoitoalalle" kun perhepäivähoitajakurssi.. Mutta työkokemusta enemmän.. Kiinnostas kyllä ala.Pitäis varmaan käydä joku lähihoitaja kurssi/koulu.. B)

mantana Myös täältä kiitokset hienosta lorusta ja päivityksestä.. =) :wave:

touhu tenava Jokos on myrsky laantunut..? Meillä tytöllä jäi myrskyt eilen varmaan rinteeseen,olivat laskettelemassa valinnais liikuntaryhmän kanssa.. :saint:

nevi Aivan ihana koiruli profiilissa. :heart: Miesystävällä on suomenpystykorva ja vapun jälkeen lähdemme hakemaan karjalankarhukoiranpentua. =) Sinulla on jännät paikat siellä... Plussatuulia nyt puhallellen sinne kovasti.. +++++++++ :heart: :heart:

surusydän Voi olen niin pahoillani puolestasi.. :ashamed: Voima :hug: sinne.

Omaa.. En uskalla sanoa mitään.. Kun että kp 21. No nippailu ja pistellyt vähän mahasta..Rinnoissa on jonkun verran ollut tuntemuksia.. Voi ei.. :eek: :ashamed:

Kaikille yhteisesti,mitäs olette ajatelleet leipoa pääsiäiseksi.. Vinkkejä kehiin.. Minä ainakin ajattelin rahkapullia.. :p

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 
Hei taas!

Kyselen varmaan ihan tyhmiä,mutta jotka on kokeneet jo raskauden tai ihan vaan kuullut jostain..Niin tämmöinen kysymys että onko ollut kiinnittymiskipuja tai vuotoja.. Missä kivut on tuntuneet?? :ashamed: Kun on jo 15-vuotta kun tytön sai niin ei muista tällaisia..
 
Hellurei,
Hyvä kysymys Taikakuu..minäkin haluisin tietää mitä tuntemuksia muilla. =)
Edellisissä raskauksissa en ole itseäni näin tarkkaan tutkiskellu..ei mitään hajua miltä silloin 8v. sitte tuntu :whistle:
Paitsi sitte kun kuukautiset ei tullu ;)

Mä lähen kohta töistä kotiinpäin :wave:
 
Moikka!

Tulin juuri ultrasta ja olo on kamala,kun selvisi,että mulla on kohdunsuulla kysta,sitä ei poisteta,vaan seurataan,olo on kamala,kun sain tietää,että sisälläni on kysta.Itkettää. :'(
Voiko kysta vaikeuttaa raskaaksi tuloa?Osaako kukaan teistä sanoa?
 
Taikakuukos se oli, joka kyseli mitä leivoin. No rahkapullia ja hiivaleipää. Kääretortun ja mokkapaloja. oon himoleipuri. Meillä kans neidin rippijuhla kesällä ja teen sinne kaikki varmasti kerralla onnistuvat paravurit, kuten mokkapalat, kuivakakkuja ja toskakakun. Sit tietty täytekakku kinuskikuorutteella :p

mantanan lista oli mukava, missä oli kaikki jaoteltuna. Kiitos, että jaksoit nähdä vaivaa =) :flower:

Pikkumyylle hurjasti plussaonnea kiertoon, ja muillekkin tietysti :flower:

nevillä on ihana koissu :heart:

Mulle ei tainnut tulla pelkkä täti, vaan oikea pääsiäisnoita |O :LOL: Kyllä on tullut kertakaikkian selväksi, että mokoman vierailu on meneillään. Selkää vihloo ja turvottaa. Kiitos, ei toistakertaa yhtä mahdotonta suursiivousta mun yksiöön :eek:

Pääsiäinen ollaan ihan kokonaan kotosalla. Mies on töissä ja sen lopun vapaan on palopäivystys, joten noidun kattilani kans kotosalla. Lapsille järjestän perinteeksi jo käyneen munanpiilotuksen (ehdotin isännälle samaa jos täti poistunut :snotty: ) ja isommatkin vielä haluaa leikkiin mukaan. Vihjeet mistä yllätysmunat löytyy pitää olla jo isoille vaikeita, muuten menee liika helpoks. Ne nyt vainoaa suklaan muutenkin jo sadan metrin päästä :LOL: Jos isännällä ei olis ollu töitä, niin oltais varmaan lähdetty käymään jossain, mut näin tällä kertaa...hmm...ollaankos me nyt sitten koskaan pääsiäisenä muuta tehty kun oltu kotona....ei muista.

Meilläpäin on tapana pitää kunnon kekkerit ja tehdä pääsiäiskokko. Siinä on hyvä tuhota "varastonaarteet" ja viettää naapureiden kans mukava ehtoo. Meillä on kokko jo hyvässä mallissa ja vielä lisää tulee tavaraa. Syksyiset ojanvarsipajukon risut on siinä odottanu koko talven, joten pääsiäistä on tässä jo vähän odottanutkin, että pääsee tuosta läjästä eroon pois maisemaa pilaamasta.

Munarikasta ja plussaonnekasta pääsiäisviikkoa :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Hei taas!

Kyselen varmaan ihan tyhmiä,mutta jotka on kokeneet jo raskauden tai ihan vaan kuullut jostain..Niin tämmöinen kysymys että onko ollut kiinnittymiskipuja tai vuotoja.. Missä kivut on tuntuneet?? :ashamed: Kun on jo 15-vuotta kun tytön sai niin ei muista tällaisia..
Eikö kukaan tiedä...? :attn: :wave:
 
Jonkinlaisia kiinnityskipuja minulla on ollut jokaisessa raskaudessa. Miten minä nyt niitä kuvailisin. Noin viikko oviksesta alavatsa on tullut todella kipeäksi; viiltelyt ovat kuin kuukautisten alussa. Parissa raskaudessa olen vuotanut ruskeaa vuotoa useita päiviä; vuoto on loppunut silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Kuten tuonne toiseen osioonkin jo kirjoitin jatkamme me kuumeilua. En minä tästä irti pääse, kai tähän on jo niin tottunut: olen yli puolet eletystä elämästäni joko odottanut, imettänyt tai kuumeillut uutta vauvaa
 

Yhteistyössä