YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Alkuperäinen kirjoittaja nevi:
Voi kun mukavasti tulee teiltä tekstiä =) Juttua riittä ja palstamme on elinvoimainen.

Vai on teillä ebony terriereitä. Meilläkin oli (norfolkki) ennen tätä sprinkkua. Hänellä vaan valitettavasti oli jokin neurologinen vika, joka aiheutti silmitöntä agressiivisuutta :(

Meilläkin Rouva Aniliini oli yön aikana tullut talvi. Äsken kävimme kahden nuorimman tytön kanssa iltalenkillä ja maisema oli kuin postikortista.

Onpas sinulla TeSuLah mainiot geenit. Ainakin tuon painonnousuun vaikuttavan voisin lainata kunhan joskus raskaudun :ashamed: Ei sinulla sattuisi olemaan sitäkin joka ehkäisee raskausarpia ? ;)

Hienoa kuulla sinustakin surusydän Pidetäänkin toisillemme peukkuja vai mitä?
Minä yritän pitkittää testaamista alkuviikolle, jollei menkat sitten ala ennen sitä. Pikkuhiljaa alan kyllä taas mennä ihan sekaisin. Välillä olen jo niin varmaa, sitten en voisi uskoa millään. Pari päivää vielä...

Ovista en ole minäkään koskaan tikuttanut. Tähän kiertoon tosin tilasin elämäni ensimmäiset sellaiset, mutta saapuivatkin liian myöhään :/
Toivottavasti niille ei ole enää käyttöä ;)

Kiva lukea Aurora72 että joku muukin laskeskelee (mahdollisesti) tulevia laskettuja-aikoja :D Minä jos tulisin nyt raskaaksi, se olisi ensimmäinen talvivauvani. Kaikki muut ovat syntyneet touko-kesäkuussa. Keskenmennyt vauvanikin olisi syntynyt kesäkuussa.

Pahoittelut negasta Lumi-Marja :hug:
Kirjoitit että olet joskus testannut raskautta ovistestillä. Saako sillä luotettavan tuloksen? Keksisinköhän sittenkin noille ovistesteilleni käyttöä :whistle:

Kiitokset Taikakuu peukutuksesta =)
Ehtisitkö millään peukuttaa tuonne tiistaille/keskiviikolle asti ;)
Jos sillä syntyisi tulosta niin lupaan sitten peukuttaa sinulle kun ajankohta on oikea :wave:

Ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille :heart:
Ilmanmuuta peukutan kokoajan... :wave: :hug: ;)
 
....No, oli miten oli sanan pari kuitenkin naputtelen vaik vaavikuume osaltaan on edelleen tuonne jonnekin taustalle työnnettynä. :( :/
On meinaan tänään sen verrän puhuria täällä kaakonkulmalla sisätiloissa riehunut, et on ollut pakko alittaa ajatuksiaan järjestykseen. Joo, ukko ja tuo 15v teini ne ovat myrskyrintamaa yllä pitäneet niin et oli väliin taasen työnyttävä. :/ Jotta ei olis loukkaantumisia tullut ja tarvittu mun ensiapu taitojani sitten haaverita paikailemaan. :kieh: :eek:
Niin näiden hurjien myrskyjen myötä on ajatuksiini väistämättä tullut kysymys; kauanko mahtaa perheemme kasassa kestää, kun on minun ollut pakko erotuomarina olla. Niin siinä tuntuu kärsivän meidän parisuhdekin melko rankasti myöskin ja se tietty sitten tuo taasen mukanaan vaikka mitä ajatuksia jne. :headwall: :(
Mut niin se vaan on jotta täällä kaakonkulmalla nähtävästi on jatkuva myrskyvaroitus sisätiloissa toistaiseksi voimassa, silloin kun on ukko ja tuo teini samaan aikaan läsnä. :headwall: :/
Joten ne teidän lähettelemät voima-toivotukset hyvin tarpeellisia ovat olleet, KIITOS.

Vaan nyt hitusen mukavampiin asioihin; Elikkäs niin se jo tänään sitten puhelin soi ja minua kyseltiin siihen työssäoppimispaikkaani sijaisuutta tekemään jossa työssäoppimisjaksoni torstaina lopetin (vaik näyttökin jäi toistaiseksi hoidon- ja huolenpidon osalta suorittamatta). :D Siis ajatelkaas :headwall: ihan oikeasti töihin kyselivät vaik en ole viel läheskään tulevaan ammattiini valmistunut. Olen nimitäin vasta yhden näytön antanut ja niit on kokonaisuudessan neljä näyttöä. :whistle:
No, vaan tuohon sijaisuuteen jouduin kieltävästi tämän päivän osalta vastaamaan, kun olin yhdelle lapsoselle luvanut kuskina toimia jotta hän kaverinsä syntymäpäiville pääsi. Mut huomiselle töihin lupasin mennä mikäli tarvitsevat > vakituista henkilökuntaa sairastuneena ja sijaiset kortilla. Joten taitaa täällä päin suomea jokin tautiepidemia jyllätä.
Vaan tästä voinen nyt päätellä et alalla jonne oipskelen on ainakin tilapäistöitä tarjolla ja taitaapa olla töitä muutoinkin tarjolla.
Elikkä taisit jo taikakuu hiukan aavistella mistä alasta on kyse? ;) No, hoitoalahan se on jolle opiskelen, siis lähihoitajaksi olisi minulla sitten isona tarkoitus joskus valmistua. :D Ja sillä alallahan on koko ihmisiänkirjo hoidettavana.

Hmmmmmm............ja täyttelimmepä tuossa juuri tänään tuon 15v teininkin kanssa hänen jatko-opinto paperitaan ja hällä myös kovasti ajatus lähteä hoiva-alalle opiskelemaan. Hoiva-apulaisen työ taitaisi kyllä hälle sopiva ollakin, kun tykkää pienten lasten kanssa puuhailla. Tai mikä et ei häkin lähihoitajaksi opiskelisi, mut siihen saataisi hällä vähän pidempi aika vierähtää, kun oppimisvaikeuksia hällä hiukan runsaammin on. :ashamed:
Vaan jos hän nyt hakemaansa koulutukseen pääsee, niin sitten on äiti ja tytär ensi syksynä saman koulun oppilaina ;) :D :p

|O |O |O Nyt alkaa jo ramasemaan joten taidan hiljaksiin siirtyä unimailman puolelle, mut sinne taidan siirtyä sohvan puolelta enkä ukon vierellä sängyssä. Sillä sen verran tuohuksissani olen ukon tämän päiväisestä myrskyämisestä, et ei huvita hänen viereen kömpiä. :kieh: :kieh: :kieh: :( :headwall:

:wave: Hyvää yötä omasta olostani huolimatta huhuilen. :wave:

-touhis-

ps. Saas nähdä saadanko täällä vielä vauvakuume nousemaan ennalleen, vai mitä tapahtuu. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Pikkuneiti heräs äsken ja oli hetken hereillä. Lapset nukahtivatkin jo ennen 8 illalla, kun tultiin mummolasta, molemmat nukkuivat jo autossa, matkaa n. 30 km yhteen suuntaan ja jatkoivat sitten samantien yöunille. Siirrän lähes aina lapset autosta nukkumasta sänkyihinsä, jos tulemme illalla jostain. Eivät pahemmin edes häiriinny moisesta siirrosta. :D Yleensä nukkuvat siitä aamuun, pienempi saattaa vielä heräillä yöllä, mutta esikoinen ei herää, vaikka pommi räjähtäisi, on sen verran hyvän unenlahjat. Olen joskus yrittänyt puoli tuntiakin hereillä poikaa, toivotonta joskus. Pikkusiskon heräilyt ei siis samassa huoneessa juuri häiritse poikaa. :)

Aurora olen kuullut istukan toimivuudesta myös, mutta onneksi ei tartte olla pahoinvointia, istukka toiminu hyvin. :D Monilla ystävilläni on ollut pahoinvointia, eräällä melkein koko raskausajan. :(

Nevi mulle valitettiin jatkuvasti esikoisen aikana kun painoni ei nouse tarpeeksi, mutta lapsi kasvoi kuitenkin hyvin, olin usein käyrilläkin. :eek: Poika painoi 4,2 kg, syntyi 3.12. laskettu aika oli 26.11. ja olenkin jo maininnut ennemmin, että jos nyt raskaudun, laskettu aika olisi päivälleen sama. :) Raskausarpia ei ole tullut, eli saat niitäkin geenejä, jos haluat. :LOL: Kun odotin tyttöä, ei enää puhuttu painosta mitään ja sitä tuli vieläkin vähemmän reilut 6,5 kg. Tyttö painoi 3,5 kg.

Touhis meillä tuo teini-ikä on vielä edessäpäin, saapa nähdä sitten, minkälaisia yhteenottoja täällä on. Jaksamisia opiskeluihin ja taistelutantereelle.

Täällä vieläjännäillään jonkin aikaa. Täytynee kai nyt siirtyä pehkuihin. Öitä ja plussatuulia! Neitikin vielä hereillä, aika harvinaista, valvoo nyt äidin kanssa, kun isikin reissussa, isoveli vetelee hirsiä. Öitä teille! :heart:
 
Moikka!
Ei tullut tänäänkään simppoja laitettua liikkeelle,kun mieheni tuli äsken kotiin ja suoraan nukkumaan kun tuli työstä,joten jää huomiselle illalle sitten ja ellei silloinkaan tule mitään simppoja liikkeelle,niin meillä jää jouluvauva haaveeksi ja tammivauva sitten haaveena on.Suututtaa valtavasti ja itkettää :'(
 
Älä sure gitte eihän se ovulaatio yksin tuo sitä vauvaa, eikä se ajankohta ole niin tärkeä, oli kesä- tai talvivauva. Yritimme ekaa 4,5 v, sitä ei voi koskaan tietää, tuleeko vai eikö. Monet itkut itketty asian tiimoilta. Toivotaan, että se vauva tulee kun on sen aika. Eikä sitä aina kerkeä pupuilla just kun pitäisi, voihan se silti tärpätä. Meilläkin nyt 6. yrityskierto menossa. Jaksamisia sulle. :hug: Limaakin voi tulla viikon verran, kuten mulla usein vaikka ovis jo pitäisi olla ohi. Mulla muuten näkyi ovis 2 krt, kun kuopusta aloin odottaa, ei sitäkään aina tiedä kuinka se menee. Ensin näkyi sitten negaa ja tein uudestaan ja taas selkeä plussa ja tulin raskaaksi. Poikamme on syntynyt 3.12. kuten edellä kerroin ja on nuorin kerhossa, ei se aina ole niin mukavaa kun on loppuvuonna syntynyt. Toiset on jo täyttänyt alkuvuonna 4 ja hän vasta loppuvuonna.
 
Siis kun testi näytti v. 2005 2 kertaa plussaa, näkyi ensin n. kp 9 nega, pupuiltiin illalla, kp 10 selkeä plussa, keskeytetty pupuilu, kp 11 nega, kp 12 plussaa ja kp 13 pupuilua, kp 17 vielä pupuilua ja sillä kierrolla tyttö sai alkunsa. Kp 14 tuntui kävellessä kipua ja kp 15 kivisteli, olen kirjoittanut muistiin tuntemuksiani. Kp 18 yöllä alkoi veskis ramppaaminen.
 
Pupuilua ei ollut kovin usein ko. kierrolla, mutta tärppäsi kuitenkin.

Nytkin tuntuu jännää kipua oikealla puolella, lämmöt hieman koholla. En siti vielä hätäile testausten kanssa, en halua haamuja tms.

Miten teillä muille on menny?

Anoppi tulossa käymään, meillä on oikein lämpimät välit lasten mummin kanssa, ei ole hetkeen nähtykään. Lapset odottaa kovasti mummia.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille! :heart:
 
Sunnuntai 16.3.2008



Lumi-Marja...........................1/30-35
kuumetta.............................2/24-26........yk.20
Rouva Pikkumyy...................6/32
vilmaville..............................6/28
touhu tenava.......................10/28
Rouva Aniliini........................12/26-30
mantana..............................14/31.......yk.20
gitte....................................15/28
Taikakuu.............................19/27-32
Hibiscus..............................19/27-31
Minni-07............................22/29
Aurora72...........................22/34-39
Minnihiiri68.........................23/29
mimmimamma....................25/26-27
ebony................................25/28-30
surusydän.........................26/26
TeSuLah............................26/27-28........yk.6
nevi...................................27/26-27
Auringokukka....................30/26
keijukka............................30/29
kikkara...........................42/33
tiiu64....................89/28-30
sinitär1.................??/26
elina67..................?/?
pikkukakkosen haaveilija......?/?
kanella..................................?/?.......yk.



....tuoreeksi terveeksi, plussaavaksi, odottavaiseksi..... :flower: :wave:
 
Olipas hauska tuo mantanan virpominen :LOL: Laitan sulle täältä nuo virtuaalisuklaamunat tulemaan. Ota koppi :wave: Täällähän jännäilee nyt vaikka kuinka moni. Odottelen innolla teidän kaikkien uutisia, milloin alkaa plussat lentämään =)

Gitte :hug: sinulle. Nyt tsemppiä vain ja uudella innolla eteenpäin. Millään ei aina pysty noita tikutuksen oviksia hyödyntämään, mutta harjoitellaan innokkaasti. Kyllä teille se plussa vielä tupsahtaa, usko pois.

Mekin ollaan harjoiteltu tänä viikonloppuna oikein urakalla, kun täytyy olla sitten kunnon vireessä ja hyvät otteet, kun hormonikuurit alkaa :LOL: Tikutin eilen eka kertaa tässä kierrossa ja yllättäen olikin tikussa haalea plussa. En tiedä onko ovis tulossa vasta, yleensä on mulla melko myöhään. Hih, mies tuumasi jo tänään aamulla, ettei kohta pysy rouvan vauhdissa mukana. Taitaa olla vähän kevättä rinnassa täällä :D

Taikakuu, olen päiväkodissa töissä. Olen lto ja minulla on myös taidealan koulutus lisäksi. On hauska tehdä kaikkea kädentaitoihin liittyvää lasten kanssa, vaikka kyllä me tehdään ihan kaikkea muutakin mahdollista kuten liikutaan ja retkeillään. Hauska kuulla, kuinka lapsesi on innostunut harrastamaan nättelemistä ja oliko se myös nevin jälkikasvu, joka taiteita harrasteli. Ollaan tehty myös varjoteatteria, sadutusta, nukketeatteria, pikku näytelmiä...ja tarinat, lorut ja laulut on ihan jokaviikkoista tekemistä.

Lasten kanssa työskentely on todella palkitsevaa, mutta välillä voi olla myös rankkaa. Ihan fyysisestikin, kun meno voi olla melko nopeata tai sijaisia ei ole saatu tarpeeksi tautisina aikoina. Illalla oikein vilkkaan päivän jälkeen tuntuu, että koko pääkoppa soi ja on pakko rynnätä metsään hiljaiselle lenkille. Tavallaan on ihanaa, että on lapsia ympärillä, kun ei omia ole. Huonoina päivinä se voi tuntua ikävältä muistutukselta, varsinkin kun katselee alle 3-vuotiaiden taaperoiden menoa :heart:

Hei, nyt pitää mennä suoriutumaan asianmukaiseen vaatetukseen. Lähdemme Kirkkonummelle Pokrovan miniluostarin pääsiäismyyjäisiin käymään. Siellä on ainakin tosi herkkuhunajaa myytävänä ja voi olla muutakin hauskaa. Ihana paikka, ollaan käyty muutama kerta myyjäisissä.

Mukavaa sunnuntaita kaikki arvon naiset :heart: :heart: :heart:
 
RouvaAniliini Minä myös olen ollut päiväkodissa töissä moneen otteeseen,asuessa pohjosessa (nuorempana). Täällä ei millään saa töitä päiväkodista,olen käynyt kysymässä aijemmin.. Pitäis taas lähteä kierrolle.. Olen myös toiminut perhepäivähoitajana (-99).Kävin perhepäivähoitajakurssin (-98).Ihan kivaa hommaa se on,mutta onhan se tietenki välillä tosi rankkaa,kun lapsillakin on niitä huonoja päiviä.. :eek:

gitte Samaa sanon myös minä,ei ole mukavaa kun on loppuvuodesta syntynyt.. Tyttö on ainakin ollut tyytyväinen kun on syntynyt helmikuusta (laskettuaika oli 20.1.93) Varsinkin nyt kun mopokorttia haaveilee..Niin saa sen näin (toivottavasti) (koputtaa puuta) :saint: ,alku vuonna kun moni kaveri saa sen vasta loppu vuonna.. Paitsi että jos minä olen nyt raskaana,niin vaavi syntyis joulukuun alussa,en kyllä olisi halunnut sanoa tuota ääneen.. Kun minä en usko tuohon että tulisin raskaaksi.. :ashamed: Pelottaa itselläkin kovasti.. :'( Voimia ja jaksamisia sinne.. :hug:

Hyvää palmusunnuntaita sinne vaan kaikille! :wave:
 
Taikakuu älä nyt vaan menetä toivoasi vielä, itse olin jo aivan varma etten saa omaa lasta, 4,5 vuoden yrittämisen jälkeen, ja sitten tärppäs, olin silloin 36 v, kuten olen aiemmin kertonut ja vielä sain toisen sun ikäisenä. Jaksamisia sinne. Sähän et muistaakseni ole kauhean kauan vielä yrittänyt. En pääse tarkistamaan nyt. Jos sulla on ollu ehkäisy voi kestää vähintään puoli vuotta tai vuodenkin että raskautuu, yleensäkin on hyvin tavallista, että raskautta yritetään vähintään se puoli vuotta, meilläkin toisen kanssa meni niin.

Sullahan voi olla jo se masuasukki jo nyt, eihän sitä vielä tiedä, tai jotkut tietävät heti kun raskautuvat, itsekin tiesin. Nyt on tullut monenlaisia oireita, etten tiedä enää, ainakaan heti.

Muuten jos haluat lihavoida tekstiä, se käy helposti. Kirjoitat sanan tai sanat, vedät hiirellä mustaksi ja painat ylhäällä olevaa B-kirjainta, näkyy sitten tekstissä mustana.

Mitä kuuluu muille kuumeilijoille ja jännäilijöille. Itsellä tuntuu jatkuvaa pientä jomotusta oikealla puolella ja rintoja nipistelee ja jomottaa, saa nähdä enteileekö sitten tätiä vai salamatkustajaa. :heart:

Pikkuneiti nukahti just. Kerkesin tänne. Nyt isompi pyytelee kylpyyn.

Mukavaa sunnuntaita teille! :heart: Plussaista pääsiäisenaikaa!! :wave: :heart:
 
...kiitos munosista! :LOL: :wave:
Isäntä pitänyt kyllä huolen virpomispalkastani.... :p ;)

Lumi-Marja onnittelut tädin vierailusta? Toivotaan, että viimoinen kerta tänä vuonna hän kortteeria hakee teillä päin!! :flower: Plussa onnea tähän kiertoosi!! :wave:
 
TeSuLah Kiitos paljon,olenkin miettinyt tuota että miten voi lihavoida tekstiä.. Olen minä kyllä aika pitkään milloin enemmän milloin vähemmän yrittänyt.. Ei ole ollut ehkäisyä,mitä nyt ihan seurustelun alussa (mies käytti).Reiluun kolmeen vuoteen ei ole käytetty mitään. Ei vissiin aina ole ajoitus kohillaan.. :ashamed: Aamulla oli vähän huono-olo,mutta ei varmaan voi vielä johtua raskaudesta.. Kun ei varmaan vielä ole etes kiinnittynyt.. |O Papakokeen tulos tuli keskiviikkona (normaali oli).Oli neuvolatätin kanssa puhetta että otan sitten yhteyttä,oli tulos mikä hyvänsä.. Niin sitten puhutaan niistä perustutkimuksista.. Pitää odottaa vielä,että miten tässä kierrossa kävi,mutta epäilen että huonosti... :ashamed:
 
Lumi-Marja[/b Utelen täällä että,mitäs leivoit?? Pitäis jotain pääsiäiseksi leipoa.. Tänä tulevana kesänä on tytön rippijuhlat,niin pitäis suunnitella sinnekki jotain ja vähän kokeilla eri reseptejä.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Lumi-Marja[/b Utelen täällä että,mitäs leivoit?? Pitäis jotain pääsiäiseksi leipoa.. Tänä tulevana kesänä on tytön rippijuhlat,niin pitäis suunnitella sinnekki jotain ja vähän kokeilla eri reseptejä.. =)


No nyt tuli sitte koko teksti mustana.. :| Harjoituksen puutetta... :headwall:
 
Heippa kaikille, pikavisiitillä...väsyttää. =)
Lumi-Marjalle onnittelut menkoista, jääkööt nyt viimosiksi tänä vuonna! :heart:

Mantanalle ,kiitos paljon ihanasta virpomisesta! :flower: *ojentaa suklaamunia mantanan koriin* :D

Onnea kaikille kierron joka kohtaan. :heart: ++++++++++++++++++++ :whistle:

Nyt hetkeks telkkarin ääreen ja sitten oman kullan kainaoon nukkumaan! :saint:

Mukavaa illan jatkoa kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitos Taikakuu :D

Älä nyt Gitte vielä menetä toivoasi tämän kierron suhteen. Niinkuin monet ovatkin jo kirjoittaneet, tämä raskaaksitulo on sellaista salatiedettä, että vaikka mitä voi tapahtua. Eikä pidä missään nimessä väheksyä positiivisen asenteen voimaa :hug:

Täältäkin mantanalle virtuaalimunapalkkio hienosta lorusta =)
Olisi kyllä ihan oikeitakin suklaamunia tarjolla, meillä kun piipahti vain kaksi komeaa velhoa.

Onnittelut Lumi-Marjalle menkoista :) Hurjasti plussatuulia uuteen kiertoon.

TeSuLahin oireet kuulostavat lupaavilta. Pidän sinulle peukkuja ja puhaltelen plussia testipuikkoon =)

Pahoittelut kuumetta :hug: Sinulla onkin jo aika monta kiertoa takana. Toivon että teillä onnistaa pian.

Mukavaa alkanutta pääsiäisaikaa teille kaikille.



 
Oi mikä pääsiäismuna, nevi :wave: Haluan justiin tuommoisen oikean kokoisen.

Lumi-Marja onnea tätösestä :heart: Tervehdys ja tervetuloa kuumetta :heart:

Taikakuu, täällä pääkaupunkiseudulla taas on kamala pula työntekijöistä.

Nyt hetkeksi vielä loikoilemaan ja sitten nukkumaan.

Plussasadetta :attn:
 
.....parista tulin hetkeksi teitä moikkaamaan. :wave:

Niin ja tietty se hirmu-myrsky on jälleen koetellut sisätiloissa näillä nurkilla. Joten erotuomaria ja jopa melkein poliisia sekä sossun tätösiä on saanut olla tuuraamassa pitkin päivää. :kieh: :kieh: :headwall:
Ei ole auttaneet ukon ja teinin rauhoittelut, ei sitten millään vaik mitä konsteja olen kokeillut. :( Joten en todellakaan tiedä miten päin nyt pitäisi ajatuksiaan järjestellä. Viime yön nimitäin sitten oikeasti vietin sohvalla, kun oli ukko laittanut sänyn sellaiseen järjestykseen et ei siellä ollut minulle tilaa unukkumaan käydä. :/ Oviskin näyttää jo kohta oven takana kolkuttelevan, mut ei tunnu oikeen nyt siltä et peitot meillä pölähtelisivät vähään aikaan. Sillä tääl ollaan nyt sillä mielen et ovi on avoimena millä hetkellä hyvänsä kelle vaan tämän perheen jäsenelle. :eek:

Elikkä taidan nyt poistua joksikin aikaa hiukan tunne taustailijoiden suuntaan ja tarkailla tetä sieltä käsin siihen asti kun myrskyt laantuvat.

Mennessäni kuitenkin teille muille plussaa tukkuihin toivon ilmaantuvaksi. :p

:wave: -touhis- :wave:
 
touhu tenava Meilläkin on täällä välillä erimielisyyksiä teinin kanssa,mutta se olen minä kenen kanssa nämä taistelut käydään,kun yh olen. Miesystävä asuu eri paikkakunnalla ja tytön isä Kempeleessä.Ja silloin harvoin kun näkevät (tytär ja isä) niin siellähän kaikki menee hyvin,eikä kiukutella.. :headwall: Mutta sehän kuuluu vaan tähän ikään kaikki kiukuttelu.. Valitettavasti.. |O Kyllä se teilläkin se hirmu-myrsky laantuu vielä. Meillä on ihan hyviäkin päiviä ollut nykyjään.. Välillä on vähä myrskyäki.. :(
 
Minulla on ollut 4 springeriä ja 3 westiä ja nyt siis enään kaksi parsonrussellterrieriä viiden sijasta .... vaavikuume kova....kas kummaa tänään ostin äidilleni uuden westien, kun vanha jouduttiin lopettamaan viime viikolla. Joten taitaa minulla virallisesti olla 3 koiraa.

Pikapäätös äidin hyvinvointia ajatellen. Äitini siis saa syöpähoitoja kesään saakka ja hankittiin sitten äidilleni vaavi seuraksi, onneksi äidin ystävätär onnistuneesti vihjasi luovutusikäisestä pennusta. Ne muuten ovat kiven alta etsittävä, virolaisia kyllä löytyisi, mutta jostain syystä meillä ei ajatus sellaisista vaaveista ole ajankohtainen.

Tyttäreni toimii koiravaavin toisena huoltajana, jos äidilleni kävisi huonosti. Toivon mukaan äidin hoidot puree ja monta vuotta vielä maanpäällistä elämää koira vaavin kanssa saisi viettää.

Itselläni kaiken koirahässäkän lomassa tuli kp 1. Tämä kierto tosi lyhyt kp 25 alkoi vuoto. Edellinen kierto kun oli 31 pv. Se minun tasaisesta kierrosta..... Mutta vuoto tuli ensin ja sen jälkeen vasta menkkakivut.

hmmm..touhis ootkona varma ettei tällä kertaa voisi ovis olla hyödynnettävissä :) Voimia sinne myrskyihin. Joskus meilläkin myrskyää miesystävän ja tyttären välillä. Yleensä en ota kenenkään puolta, vaan sanon molemmille, että nyt riittää. Saman katon alla asutte tai sitten jompikumpi muuttaa muallle. Jos valitsette tämän katon alla asumisen, niin konseksuksen pitää löytyä. Yleensä tyttö löytää konseksuksen aiemmin kun mies, ja monasti kömpelyttään mies ei osaa suhtautua oikein teineihin.

Lumi-Marja samaa kiertopäivää eletään. :hug:


mm
 

Yhteistyössä