....No, oli miten oli sanan pari kuitenkin naputtelen vaik vaavikuume osaltaan on edelleen tuonne jonnekin taustalle työnnettynä.
:/
On meinaan tänään sen verrän puhuria täällä kaakonkulmalla sisätiloissa riehunut, et on ollut pakko alittaa ajatuksiaan järjestykseen. Joo, ukko ja tuo 15v teini ne ovat myrskyrintamaa yllä pitäneet niin et oli väliin taasen työnyttävä. :/ Jotta ei olis loukkaantumisia tullut ja tarvittu mun ensiapu taitojani sitten haaverita paikailemaan. :kieh:
Niin näiden hurjien myrskyjen myötä on ajatuksiini väistämättä tullut kysymys; kauanko mahtaa perheemme kasassa kestää, kun on minun ollut pakko erotuomarina olla. Niin siinä tuntuu kärsivän meidän parisuhdekin melko rankasti myöskin ja se tietty sitten tuo taasen mukanaan vaikka mitä ajatuksia jne. :headwall:
Mut niin se vaan on jotta täällä kaakonkulmalla nähtävästi on jatkuva myrskyvaroitus sisätiloissa toistaiseksi voimassa, silloin kun on ukko ja tuo teini samaan aikaan läsnä. :headwall: :/
Joten ne teidän lähettelemät voima-toivotukset hyvin tarpeellisia ovat olleet, KIITOS.
Vaan nyt hitusen mukavampiin asioihin; Elikkäs niin se jo tänään sitten puhelin soi ja minua kyseltiin siihen työssäoppimispaikkaani sijaisuutta tekemään jossa työssäoppimisjaksoni torstaina lopetin (vaik näyttökin jäi toistaiseksi hoidon- ja huolenpidon osalta suorittamatta).
Siis ajatelkaas :headwall: ihan oikeasti töihin kyselivät vaik en ole viel läheskään tulevaan ammattiini valmistunut. Olen nimitäin vasta yhden näytön antanut ja niit on kokonaisuudessan neljä näyttöä.
No, vaan tuohon sijaisuuteen jouduin kieltävästi tämän päivän osalta vastaamaan, kun olin yhdelle lapsoselle luvanut kuskina toimia jotta hän kaverinsä syntymäpäiville pääsi. Mut huomiselle töihin lupasin mennä mikäli tarvitsevat > vakituista henkilökuntaa sairastuneena ja sijaiset kortilla. Joten taitaa täällä päin suomea jokin tautiepidemia jyllätä.
Vaan tästä voinen nyt päätellä et alalla jonne oipskelen on ainakin tilapäistöitä tarjolla ja taitaapa olla töitä muutoinkin tarjolla.
Elikkä taisit jo
taikakuu hiukan aavistella mistä alasta on kyse?
No, hoitoalahan se on jolle opiskelen, siis lähihoitajaksi olisi minulla sitten isona tarkoitus joskus valmistua.
Ja sillä alallahan on koko ihmisiänkirjo hoidettavana.
Hmmmmmm............ja täyttelimmepä tuossa juuri tänään tuon 15v teininkin kanssa hänen jatko-opinto paperitaan ja hällä myös kovasti ajatus lähteä hoiva-alalle opiskelemaan. Hoiva-apulaisen työ taitaisi kyllä hälle sopiva ollakin, kun tykkää pienten lasten kanssa puuhailla. Tai mikä et ei häkin lähihoitajaksi opiskelisi, mut siihen saataisi hällä vähän pidempi aika vierähtää, kun oppimisvaikeuksia hällä hiukan runsaammin on. :ashamed:
Vaan jos hän nyt hakemaansa koulutukseen pääsee, niin sitten on äiti ja tytär ensi syksynä saman koulun oppilaina
|O |O |O Nyt alkaa jo ramasemaan joten taidan hiljaksiin siirtyä unimailman puolelle, mut sinne taidan siirtyä sohvan puolelta enkä ukon vierellä sängyssä. Sillä sen verran tuohuksissani olen ukon tämän päiväisestä myrskyämisestä, et ei huvita hänen viereen kömpiä. :kieh: :kieh: :kieh:
:headwall:
:wave: Hyvää yötä omasta olostani huolimatta huhuilen. :wave:
-touhis-
ps. Saas nähdä saadanko täällä vielä vauvakuume nousemaan ennalleen, vai mitä tapahtuu. :headwall: :headwall: :headwall: