Hakutulokset

  1. Aurora72

    Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

    ONNEA aurinkomamma :flower: :flower:
  2. Aurora72

    Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

    Testasin jo viikonloppuna ja negaa tuli. Tätiä ei vaan näy.. :ashamed:
  3. Aurora72

    Pitkän/ epäsäännöllisen kierron kiukuttamat.....

    Hei kaikille :wave: Taidan liittyä tähän porukkaan. Nyt menossa 38/34-39..ja tätiä ei näy. Testasin viimeksi pari päivää sitte ja negaa näytti. :ashamed: Neljättä lasta tässä toivon ja ensimmäistä yhteistä mieheni kanssa. Ehkäisy renkaan otin pois marraskuussa ja kierto on ollut tuon...
  4. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Tervetuloa Hannaleena :wave:
  5. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Iltaa, B) Kyllähän on keväinen olotila :D Piti oikein vaihtaa verhotkin makuuhuoneseen. :p Olen hulluna kaikkiin sisustus juttuihin. Mulla vaan ei tätiä näy..rouva aniliini nyt potkii sitä vaan tännepäin :laugh: Oikein kunnon potku.. Lääkäri oli määränny mulle primolut kuurin..onko...
  6. Aurora72

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Heippa uusille ja vanhoille :wave: Minä testasin negaa ja tätiä odotellaan. Nyt 36/34-39. Vähänkö tympäisi :ashamed: Noh..ei muuta kuin uutta putkeen :D
  7. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    TeSuLa Eikös sitä sanota että poikaa odottaessa iho voi hyvin. Ehkä siellä pieni pojan alku on :D Muistan kanssa sen väsymyksen.. |O Haukottelen jo myötätunnosta :laugh: Gitte: Uskallatko yrittää lääkärin varoituksista huolimatta?
  8. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heippa kaikille, :wave: Täällä ei mitään uutta..tätiä kovasti odotan. :kieh: Pelkään että kierto menee niin pitkäksi. Kävin lukemassa tuolta lapsettomuus puolelta kuinka joillakin kuukautiskierto venyy pillereiden lopettamisen jälkeen jopa niin että pari kertaa vuodessa täti ilmaantuu. Kamalaa...
  9. Aurora72

    Acon10 kasettitestistä

    TeSuLa: niin minä sen tulkitsinkin..negaksi. Ei pitäisi kurkistella enää myöhemmin.. ;)
  10. Aurora72

    Acon10 kasettitestistä

    Hei, Minäkin testasin tuolla kyseisellä testillä ja minulle tuli haamu myös tunti testaamisen jälkeen. Tulkitsin sen kyllä negaksi kun aikaa oli jo mennyt se tunti. Nyt menossa 36/34-39 ja tätiä odotellaan.
  11. Aurora72

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Hei kaikille! Onnea haamusta caffee81 :D Mulla ei tullu haamun haamua..nyt 35/34-39..eikä plussaksi varmaan enää muutu :ashamed: Tätiä odotellessa..
  12. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Hei vaan.. Testasin juuri tuolla agonin herkällä testillä ja negaahan se näytti :ashamed: Voi kun se täti nyt vaan tulisi.. kierto viimeksi 39 päivää ja nyt menossa 35..en usko että se plussaksi enää muuttuu. Testaan ens viikolla kuitenkin vielä jos tätiä ei näy. Käytiin kirpparilla tytön...
  13. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Huokaisee helpotuksesta.. :hug: Jotenkin pelkää ettei kroppa enää toimi..on niin vanha akka :laugh: (mukamas :D ) Kiitos kanella tiedoista..on se hyvä että jotkut täällä tietävät asioista :heart: Nyt pitää valmistella kotiin lähtöä töistä.. :wave:
  14. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Sepä kävi äkkiä.. :D Eli PSH oli 0,91 ja viitearvo oli 0,4-4,0 ja S-PRL 133, pitäisi olla alle 600 Kertooko teille jotain?
  15. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Niinkö kanella :o Mäpäs pirautan tonne työterveyskeskukseen ja kysyn ne arvot uudestaan..en muista enää. Palataan.. :wave:
  16. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Taikakuu :hug: Taidan tulla perässä..alkais nyt vain niin ei tarvitsisi miettiä enempää. :kieh: Hormoonit tekee kaikenlaisia temppuja meille!! Mä kävin gynellä viimeisten kuukautisten jälkeen.. kierto oli 39 päivää ja halusin varmistaa että kaikki ok. Ultrassa ei näkynyt mitään...
  17. Aurora72

    Milloin viimeistään plussa herkkään testiin?

    Hei Lentoemo-76 :wave: Mites sulla..alkoko menkat? Mulla alko eilen mahaa juilimaan aivan kuin täti olis saapumassa. Rinnatkin vähän turvonneet. Mistä mittasit lämmöt? Suusta vai kainalosta? Mulla eilen lämpö 36.8 ja tänään 36,5.. mitä lie tarkoittaa :whistle:
  18. Aurora72

    raskausoireketju(mahd.)

    Marde84: Hei, koska sulla alko nuo menkkakivut? Silloinko kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa vai ja aijemmin? Mulla on nyt just sellainen tunne että menkat alkaa koska hyvänsä..
  19. Aurora72

    Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

    Hei :wave: Minäkin näin viimeyönä unta että tein raskaustekstin ja se oli positiivinen. Siitä unesta en olisi halunnut herätä. :D Oli niin helpottunut olo siinä.. Mulla menossa 34/34-39.. vatsassa alko menkkamainen juilinta eilen illalla..luunenpa että menkat alkaa. :ashamed: Testaan ens...
  20. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Aamupäivää :wave: Onpas ulkona hieno sää :p Täällä masussa mankkamaisia kipristelyjä ja rinnat vähän arat..enteilee tädin saapumista :ashamed: Lämmöt pitäisi laskea kun kuukautiset alkaa? Oliskos se niin?

Yhteistyössä