Milloin viimeistään plussa herkkään testiin?

Miracle: joo, mä olen jo tottunut, joka kierrossa sama juttu, ettei mitään uutta aurongon alla :LOL: Nyt tuli puoli vuotta yritystä täyteen :D

Mutta tosiaan tuossa edellä on vastaus mun kysymykseen:
Mulla on 8% mahdollisuus olla raskaana, vaikka eilen tuli nega... Ei oo kauhean korkea :LOL:
 
Ekassa raskaudessa tein positiivisen testin öö...17 päivää oviksesta. Tokan muksun kohdalla positiivinen näky 16 päivää oviksesta. Silloin siis suht haaleana. Negatiiviset tein 14 päivää oviksen jälkeen eli silloin ku menkkojen olis pitäny alkaa. Noin mä muistelisin...Eli aika hidasta, toki on hitaamminki näkyviä :)
 
kiitos jännä!
No, mulla aamulämpö oli laskenut eilisestä 0.1 astetta (ja toissapäiväisestä 0.2), niin että vaikka se on yhä oviksen jälkeisissä lukemissa, on nää pienetkin laskut näinä kiertopäivinä ennustaneet mulla aina tätiä vielä samana iltana, niin että jänskäily tämän kierron osalta loppui tähän...

Mutta ollaanpahan taas tietorikkaampia, mitä ens kiertoon tulee ;)

Uusi kierto, uudet oireet :LOL:
 
Hei Lentoemo-76 :wave:
Mites sulla..alkoko menkat? Mulla alko eilen mahaa juilimaan aivan kuin täti olis saapumassa. Rinnatkin vähän turvonneet.
Mistä mittasit lämmöt? Suusta vai kainalosta?
Mulla eilen lämpö 36.8 ja tänään 36,5.. mitä lie tarkoittaa :whistle:
 
Aurora72, tätiä vielä odotellaan. Mulla eilen laski 0.1 astetta, ja tänään yhä 0.1 astetta, mutta ovat yhä koholla "ovista" edeltäviin lämpöihin verrattuna. Mikä mua ihmetyttää tosi paljon, koska yleensä lämmöt ovat laskeneet reilusti kuukautisia edeltävänä päivänä ja sitten oikein romahtaneet sinä aamuna, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Että mitähän meinaa? Nyt olis kp38 menossa ja siis DPO16, mikä on kyllä aika pitkä lutaalivaihe... Eli ehkä tuo ovis tuli laskettua väärin? Lämpökäyrä oli kyllä TOSI selkeä tällä kertaa... Samoin limat.

Lämmöt pitäisi aina mitata joko suusta (josta mittaan itse), emättimestä tai peräaukosta, koska nuo kainalolämmöt ei ole luotettavia, niihin vaikuttaa liikaa paljonko on vaatetta päällä, mikä on huoneen lämpötila jne.

Nyt ettin, olisko noista lämmöistä jo jotain valmista pinoa... :D
 
LEP
Se taitaa olla niin yksilöllistä milloin kenelläkin testissä näkyy jotain. Kun tiedän sellaisia joilla se plussa on näkynyt vasta viikolla 6+ jotain ja sitä ennen negaa vaan näyttänyt. Että kai sitä on vaikea sanoa milloin kenelläkin se näkyy tai ei näy. :)
 
LEP, kiitos sullekin! Joo, mäkin luin tuolta netistä, että joillain naisilla ei virtsasta näy oikeinn millään, tod.näk. siksi, kun niiden aamuvirtsakin on niin laimeaa, verikokeessa pitäis kait näkyä niilläkin.

Haluamatta nyt enää toivoa turhia, on kyllä aika mielenkiintoista, että esim. kun mulle tehtiin viime kesänä virtasta ihan muita testejä, oli se normiarvoja "kevyempää" eli ikään kuin liian laihaa :LOL: Mä juonkin kyllä vettä kuin pieni porsas hellesäällä... Mutta en kyllä usko, että olisin juonut erityisen paljon iltana ennen omaa testiäni, että silleen... :whistle:
 

Yhteistyössä