Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

TMK
Hitsit miten tuo testi polttelee tuolla kaapissa :$
En tiedä, pitäisikö jo ihan vaan "huvikseen" testata jo paria päivää etukäteen...ei millään kestäisi odottaa perjantaihin-lauantaihin :p
miranda: pidän peukkuja sulle :)
 
Mulla pitäs kans täti perjantaina saapua...ja varmasti saapuukin...jos ei ala ens vko mennes...ni kai se o sitte testattava...testit odottelee kaapissa.Mutta kutina on että ei tarvii testejä tehä...tulee negaa ja se tunne o nii syvältä...ku ei ilmesty viivaa...vaikka kui odottas...

Mutta kylläpä tämä tyttö ois ilonen jos täti ei saapuskaa tänne meille ollenkaan sitten seuraavaan vuoteen :) :heart: Ja kun testin tekis ni kaks viivaa paukahtas nenä etee...mut toive ajattelua luulen... :/
 
Tämä ei ole aprillipila
En sitten malttanut odottaa perjantaihin. Luin testini ohjetta ja siinä sanottiin että voi näyttää positiivisen tiuloksen 6-15 päivää ovulaatiosta tai jotain sellaista. Enhän sitten malttanut vaan testasin !! Siihen ilmestyi heti haamu joka vain vahvistui !!!!!!!!! Mä oon ihan sika onnellinen !!!! Viel aamulla musta tuntui, ettei tälläkään kierrolla, mutta kaks viivaa tuli !!!
 
Sydämelliset onnittelut sinulle plussasta aurinkomamma! :flower:

Minäkin niin jo haluisin testata, tänään jo meinasin mennä ostaa testin, mutta sitten ajattelin, että jos se on mulla himassa valmiina niin on vaikee odottaa viikonloppuun saakka.

Minkälaisella testillä sä testailit aurinkomamma? Ja vielä kerran onnea :)
 
Kiitos ! Testi jonka tein oli mammaks-verkkokaupasta tilattu erittäin herkkä puikkotesti. Voin sanoa että herkkä on. Tein sen iltapäivällä kun olin tullut töistä kotiin. Sitähän se oli kun ne tuolla kaapissa polttelivat, ei voinut olla testaamatta :)
 
Onnittelut Aurinkomammalle!! :heart:

Itsellä nyt kp 26. Eilen ja tänään oli havaittavissa ihan pientä pahoinvointia Toivotaan että se on sitä! Valkovuotoa/limaa on tullut. Toivon että nekin on ihan vaan kiinnittymisvuotoja eikä ennakoi menkkoja. Itsellä on kyllä positiivinen olotila. Luotan viimeiseen asti että plussaan. Jos nega, niin sitten pudotaan korkealta ja lujaa. Mutta kun en millään pysty ajattelemaan nyt muuta kuin niitä kahta punaista viivaa siinä testipuikossa.

Toivotaan että maltan odottaa lauantaille jolloin aion testata. Minullakin testi polttelee kaapissa ...

:hug: kaikille negan tehneille! Voimia ja uskoa seuraavaan kiertoon!
 
Aurinkomamma Millasia oireita sulla on/oli ennen plussausta? Mulla on nyt kp 25/30-38 ja oon jo kolmatta päivää huonossa olossa ja kerran oon oiken oksentanutkin. Voiko tulla pahoinvointi noin voimakkaana jo tässä vaiheessa?
 
Tänään alkoi yhtäkkiä tosi reilu vuoto :eek: :(
Kp27 menossa. Mieli on vähän masentunut. En oikein tiedä mitä ajattelis.
Voiko tulla menkat vaikka on raskaana?
Mietin vaan miten hyvät "senssit" meillä oli miehen kanssa pääsiäisenä juuri oikeeseen aikaan ja usein... Jos tekis silti testin lauantaina suunnitelmien mukaan - ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. :'(
 
Heippa!
Mä tein tänään kanssa erittäin herkällä liuska testillä testin (kp27 vasta) sain siihen 2 viivaa, toinen tosi haalee mutta toivottavasti vahvistuu!
Oireita mulla on jo aikas paljon kuten yleensäkkin ne tulee tosi aikaisessa vaiheessa!
Lämmöt koholla, väsy, pahoinvointia,pissillä saa ravata hmm... olkohan vielä muuta?
Niin, alamaha on ollut oviksen jälkeen koko aja sellainen oudon kipeä (menkkamaisen kipee) ja rinnat kanssa oireillu jo pidempään!

äittä-67
 
moro moro kaikille..mulla ois kysymys..ite oon tehny testin nyt kolmena päivänä peräkkäin(menkat myöhässä viikon) ja ne on näyttänyt kaikki haaleeta plussaa..tänään sit menin neuvolaan ja siellä teki jollain liuskalla testin ja se oli negatiivinen..koitin soittaa labraan että menisin verikokeeseen nii sano etteivät ota minua sinne kerran neuvolassa ei oo oltu huolissaan. neuvolassa oli tosi tyly nainen ja oli sen olonen että eikös tämä ole helpotus ja että keskeytykseen eei tartte nyt mennä..koitin selostaa sille naiselle että tämä kyllä ois tosi toivottu lapsi ja siihen sit tuumas että oottele niitä menkkoja..onko muilla vastaavaa ollu?
 
äittä-67 ja aurinkomamma: :flower: :flower: :flower: Ihanaa kun plussia tulee.Olen oikein ja OIKEASTI onnellinen puolestanne.

Iso :hug: tippuneille :'( No,mutta uutta kiertoa vaan jännäileen!

Itsellänihän kaiketi kp 26 ja polttelis testata.Mutta koska kiertoni on yleensä lähempänä 31 päivää kuin sitä tavallista 28 päivää,odotan nyt sitten viikon loppuun,eli sunnuntaille.Ja odottavan aika ON pitkä.
 
....jos olet itse JO KOLMESTI haaleaa plussaa saanut niin mikset usko niihin? Voihan olla että se neuvolan testi ei ollut niin herkkä kuin ne millä testasit. Itse olen kolmannen lapsemme alkuraskaudessa saanut plussan testiin vasta kp 46 että voihan olla että olet ovuloinut tavallista myöhempään.Ja kyllä ne tekee sinulle testin terveyskeskuksessa,kun menet itse sinne ja pyydät saada raskaustestin.Tekevät sen labrassa sitten.

Jokatapauksessa jos lapsi olisi toivottu,toivon että plussasi vahvistuu :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
....jos olet itse JO KOLMESTI haaleaa plussaa saanut niin mikset usko niihin? Voihan olla että se neuvolan testi ei ollut niin herkkä kuin ne millä testasit. Itse olen kolmannen lapsemme alkuraskaudessa saanut plussan testiin vasta kp 46 että voihan olla että olet ovuloinut tavallista myöhempään.Ja kyllä ne tekee sinulle testin terveyskeskuksessa,kun menet itse sinne ja pyydät saada raskaustestin.Tekevät sen labrassa sitten.

Jokatapauksessa jos lapsi olisi toivottu,toivon että plussasi vahvistuu :heart: :heart: :heart: [/quote

lapsi on kyllä toivottu,ollaan "yritetty" 6 kk.. minä vaan oon niin vainoharhanen että pitäs saada selkee viiva.. :snotty: ..ensimmäisen kohdalla meinaan oli menkat päivän myöhässä ja heti tuli selkee viiva.
 

Yhteistyössä