Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

Kiitos kaikille =) Ja pahoittelut mun puolestani tädin yllättämille :hug: , uutta yritystä vaan, pian tärppää =)
Tikka 81 en mä oikeestaan mitään oireita huomannut ennen plussaustani. Olin oikeestaan yhtä varma negasta kuin plussassatakin. Menkkojen olisin olettanut viime kiertojen mukaan alkavan huomenna perjantaina, mut ei kyllä sellasiikaan oireita ollut. Mahassa on sellanen outo tunne, ei kipee eikä pahoinvoinnin tunnettakaan, mut sellanen jännä, en osaa oikein selittää. Viime lauantaina vai sunnuntainako mulla oli illalla sellasta vihlontaa alavatsassa, kun nousi vaik sohvalta tai käänteli kylkeensä, mut aamuks sekin oli tipotiessään. Rinnat ei oo mitenkään erityisen arat. Voi kai sitä pahoinvointia olla jo tuossakin vaiheessa. en tiedä, en ole aikaisemmilla kahdella kerrallani kokenut tuota pahoinvointia ollenkaan. Melkein jo toivoisin, että tälläkertaa olisi edes vähän :)
Pollomuhku kyllähän vuotoa voi olla vaikka raskaana olisikin. Jostain luin, että olisi jopa melko yleistä, että alussa tulisi menkatkin vaikka raskaanakin olisi. Testaa nyt kuitenkin, sittenhän voit olla varma.
äittä-67 onnea kamalasti plussasta ! :heart: Joulukuuta sitten odotellaan =)
angelia kyllä mä uskoisin sun haamuihin. Voiko testit edes noin päin valehdella ? Nega voi tulla vaikka olisi raskaanakin, mutta voiko plussaa (edes haamua ) tulla jos EI ole raskaana. Mulla viime kerralla neuvola ei edes testiä tehnyt, kun kerroin saaneeni haamut apteekin omalla testillä. Täti sanoi, että se on sillä selvä, ei siinä muita testejä tarvita. Ja ihan varmasti raskaana olin. Tuolla tuo 2 v leikkii autoillaan :)

 
Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Ja tsemppiä ja voimia meille jotka ollaan taas ferrarin kyydissä :'(

Itse taidan suosiolla hyväksyä että nämä on menkat ja piste. Jääkööt testi oottaan seuraavaa kiertoa ;)
Joten tammivauvasta sitten vaan haaveilemaan :wave:
 
Mä testasin tänään jo Predictorin testillä, vaikka vasta kp28/30.
En vaan malttanut odotella enää. Turhaan kyllä testasin, sillä ainakin toi Predictor oli puhdas nega. Onkohan se siis totta, että sillä testaaminen kannattaa vasta kun kuukautiset on reilusti myöhässä? Kellään kokemuksia?
Mä niin haluisin vielä uskoa siihen plussaan ...
:ashamed:
 
Alexandra-85 satuin poikkee lukee tein pinoo ja siis predictorhan on herkkyydeltään vasta 50mIU kun esim.apteekin oma on 25mIU ja herkät testit on 10mIU..et uutta testii vaa hakee..predictor näyttää tosi harvalle noin alussa plussaa.Monet saa vasta tossa vaiheessa haamuja erittäin herkällä testillä jonka vahvuus se 10mIU
 
TMK
Onnea angelia :flower:
Minä testasin eilen kerran ja tänään kerran, negaa tulee ruutuun, mutta tätsyäkään ei näy mailla eikä halmeilla.. :/ kp 30/28, no ei auta muu kuin taas ootella ja huomenna taas uutta testiä kehiin. Testasin molemmilla nyt, sekä predictorilla ja apteekin testillä, ei ees haamua näkyvissä. Olen aiemmat raskaudet todennut predictorilla, mutta en tiedä, mikä niiissä on mut saanut rauhassa odottamaan vkon tädin tuloa...nyt kun olen jo ko 18/28 asti testaillut vähän väliä :LOL:
Niin ja sehän on sitten vko 15 huomenna.
 

Yhteistyössä