Hui kun hurjasti tekstiä :/
En kyllä valita, ihanaa kun tämä palsta on niin elinvoimainen =)
Hei vaan 'melkein naapuri'
pikkukakkosen haaveilija :wave:
Uimala onkin minulle tuttu paikka, olin nimittäin siellä lippukassalla muutama vuosi sitten hommissa. Ehkäpä olen sinullekin joskus lipun myynnyt
Tuosta tapaamisesta en oikein osaa sanoa vielä mitään. Olen näet hieman ujon sorttinen :ashamed:
AjoTehossapa hyvinkin
gitte. Ensimmäisen vaiheen ajoin keväällä -04. Sitten anoinkin kahden vuoden lykkäyksen kakkosvaihetta varten kun olin silloin -06 raskaana enkä jaksanutkaan suorittaa sitä.
Joten eilen sitten, lähes neljä vuotta siitä kun sain kortin, suoritin II-vaiheen.
Ihan kivasti meni. Aloitin puoli kymmenen aikoihin arvoivalla ajolla, sitä seurasi liukasrataosuus ja viimeseksi vielä teoriaa. Illalla seitsemän aikoihin olin kotona.
Tuo liukasharjoitus oli ihan opettavainen. Sai ihan rauhassa kokeilla auton hallintaa erilaisissa nopeuksissa, kaarteissa, pidoissa.
Ebony tytöllesi toivotan paranemista ja sekä sinulle että
Lumi-Marjalle jaksamista hoivatessanne perheitänne :hug:
Hienoa Lumi-Marja että sait kuitenkin hyviäkin uutisia lääkärissä =)
Minnihiiri68 hyvää viikonloppua sukulaisissa :wave: Oletko itse kotoisin Itä-Suomesta? Minä olen alunperin Savonlinnasta. Sieltä aikoinaan lähdettiin miehen kanssa Helsinkiin töitten perään.
Mekin,
Aurora72, asuttiin Hesassa noin 10v, kunnes sitten -99 ostettiin täältä pikkukaupungista oma rintamamiestalo ja asetuttiin aloillemme.
Älkää ollenkaan huolehtiko
Minnihiiri68,
Taikakuu,
TeSuLah ja
Hibiscus siitä ettette ole kuulleetkaan meidän kuuluisasta
kaupungistamme. En minäkään tiennyt Riihimäen kytköksistä Pääsiäiseen mitään ennenkuin tänne muutimme.
Aikoinaan täällä oli jopa puhetta että yhdistetään tuo kevään juhla ja Pupu Tupuna. Tarkoitus oli kai rakentaa leikkihenkinen Tupuna-puisto. Ei mitään härveleitä vaan kuin iso perhepuisto. Mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään, mutta onneksi täällä on kaikkea muuta kivaa puuhaa Pääsiäisen aikoihin. Tänä vuonna oli Keskiaikaismarkkinat, Alpakkoja, kotieläimiä, Tivoli, noitametsä, erilaisia esityksiä, mm Tulishow (meidän 2v sanoi; 'Poppatanssi' ) jne
Onneksi maanantaihin on verraten lyhyt aika
Rouva Pikkumyy, vaikka varmaan on vaikeaa olla viikonlopun epätietoisuudessa :hug:
Pidä vaan optimistinen lippusi korkealla ja usko siihen että uutiset eivät välttämättä ole ollenkaan niin pahoja.
Täällä kp 10/26-27. Aamulla ihan järkyttävä päänsärky, parikin Panadolia meni ennenkuin sain hieman hellittämään.
Kohta olisi tarkoitus tikuttaa elämän ensimmäinen ovistesti, vaikka en kyllä usko että vielä on oikea aika. Onkin ihan mielenkiintoista seurata ovatko omat tuntemukseni ja tikut samaa mieltä kiertoni vaiheista.
Ihanaa ja toivottavasti keväistä viikonloppua teille kaikille :wave: