YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

"Tänä aamuna aloin jälleen sen ovistestillä kokeilun, plussaa tuli! Nyt vaan jännäilyä..Keskiviikkona teen uudestaan ja vkloppuna olisi raskaustestin tekoa!
Minulla aamulämmöt 36,4 ja iltaisin 37,1 ja palelen "sairaasti" Ja hajut tekee pahaa/tuntuu kovin voimakkaina! "

Onpas sinulla tosiaan hyvät oireet.... minkälainen ovisplussatestin tulos oli eli siis värivahvuutta kyselen? Itse, kun olen sitä mieltä, että se ovulaatiohormooni.... näkyy hailukkana vielä aikas kauan oviksen jälkeen? :headwall: Mutta toivotaan, että sinulle sieltä raskaustestiin plussa pärähtää! =) :wave:

Noista lämmöistä olen itse ihmetellyt, kun en tosiaan muista tytön alkuraskaudesta, että olisi lämmönnousua ollut, ennenkuin rv 7- jälkeen ja silloinkin tosiaan vain iltapäivisin. Rv 10+4, kun tein positiivisen testini oli lämmöt aikas tasaiset +36,8-37,4 välillä. Kiva, kun en tosiaan muista paremmin ja vähän taisi olla flensuakin silloin! =)

Nyt on ihanan aurinkoista ja pääsinkin jo aikaisin kotiin. Tytteli nukkuu tuolla päikkäreitään kerhopäivänsä jälkeen. :heart: Kunhan herää alan siivouksen ja silitystä iltaan... onkohan täti tulossa, kun melkein olen tehokkaalla tuulella. Suklaa maistuisi ja tunnustan... vetelin eilen oikein innolla ihanaa lontoonrae suklaata!!!! :ashamed: :D Se siitä dieetistä taas... :headwall:

Niin sokerirasitustestin tulos.... kohonnut verensokeri, mutta ei vielä diabetes ole puhjennut eli PALJON liikuntaa, jotta verensokerin saapi alaspäin! Enkä myöskään saanut vielä tbl hoitoa, joka hieman ihmetytti, mutta toisaalta helpottikin! :eek:

Semmoista ja paljon peittojen lemmekkäitä pöllytyksiä sekä plussa onnea!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :heart: :wave:
 
Minut voi poistaa listalta. Joskus elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista liian nopeassa tahdissa, joten nyt on pysähtymisen paikka. Kyllähän meille vihreätä valoa jälkitarkastuksessa näytettiin, mutta kaikki ei silti ole niin itsestäänselvää. Nyt on aika katsoa, mitä elämällä on annettavana ja jos siihen joskus kuuluu uusi vauva, on se sitten niin, mutta yritystä ei nyt kuitenkaan pakkotyöstöllä jatketa. Tulee jos on tullakseen, mutta nyt on aika suunnata katse uuteen huomiseen. Mielelläni minä tulen sitten takaisin, jos siltä tuntuu, mutta nyt on aika antaa mielen levähtää. Antaa aikaa lapsille joita meillä jo on. Rakastaa, viettää aikaa yhdessä, nauttia elämästä. Haluamme olla henkisesti valmiita uuteen odotukseen, sitten kun sen aika on. Nyt olemme vielä liian rikki, eikä rikkinäisessä vaasissa vesi pysy. Nyt on ajan annettava parantaa, jotta siitä vaasista tulisi jälleen ehyt ja viihen voisi laittaa uudet kukat kukoistamaan.

Parasta mahdollista jatkoa kaikille ja pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin. Olette ajatuksissani ja käyn täällä kurkkimassa kuulumisia, hiljaa taustalta seuraten.

Jokainen päivä on kuin hiomaton timantti. Sen jokaisesssa särmässä on jotain kaunista, jotain hiottavaa, jotain unohtumatonta. Jokainen hetki on kuin ohi kiitävä pilvi, erilainen ja ainutlaatuinen. Pienistä hetkistä koostuu elämämme, muistomme, minuutemme. Jokainen hetki elämässä on omaa aikaamme, on eri asia miten sen käytämme. Toivon jokaiselle useita pieniä hyviä onnen hetkiä jokaiseen päivään, sillä niistä pienistä hetkistä muodostuu suuri onni.

Lumi-Marja kiittää, kuittaa ja poistuu.....
 
Nukuin päikkärit, kauhea , mitä painajaisia näin, minulla piti olla haulikko mukana , kun tein asiakaskäyntejä. Enhän osaa edes ampua, huih, miul oli ihan tuskanhiki kun heräsin, onneksi se oli unta!


Niin se kontrolliviivan vieressä oleva viiva oli vähän vaaleamman punainen kuin kontrolli. Tiedän, että on tyhmää hehkutella näin aikaisin, mutta en voi itselleni mitään!


Niin ja kävin genetiikan lääkärillä tänään: Odottamamme vauva oli ajatukisistamme huolimatta poika! Minä kun aina olen oksentanut pojista ihan hirmusesti, mutta en sillä kertaa. nyt kroppani onkin sekaisin ja jos alan vielä odottamaan, en tiedäkkään tuntemuksien mukaan, kumpaa odotan!


Trisomia 18 oli pienellä enkelillämme ilmeisesti, ei ole sellainen, että tulisi helpolla uudelleen, vaan sattuma! Se on hyvä!
Vauvamme olisi joka tapauksessa kuollut heti syntymän jälkeen, jos raskaus olisi mennyt loppuun asti, siis parempi kuitenkin, että luonto auttoi ja hän nukkui pois! Toivomme vain, että jos uusi raskaus on alkanut tai alkaa, että meillä olisi parempi onni tällä kerralla!


Minulle tuleekin uuden mahdollisen raskauden alkaessa useampi ultraus rv7 vapaaehtoinen, rv 11-12, rv15 ja rv 20. Sen vuoksi, koska enkelillämme oli napa ja palleatyrä, niin tarkkaillaa¨n tarkemmin. Istukkatutkimusta ei suositeltu, mutta lapsivesipunktiota kyllä, lapsivedestä näkee myös maksan toiminnan "vauvalla".

Tarkka oli ollut pienemme ruumiinavaus. Sydän,maksa,suolisto,selkäranka,häntäluu kunnossa, oikea määrä jalkoja , käsiä, varpaita ja sormia. On se teknologia ihmeellistä!


Ihanaa päivän jatkoa vaan kaikille! ja aurinkoa!


Rva Pikkumyy
 
Vieläkö mahtuu uusi kuumeilija mukaan? Ikää olis 36 vuotta ja kotona kolme vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. Jonkin aikaa olen täällä käynyt teidän juttuja lueskelemassa ja olisi kiva päästä mukaan. KP olis 15/32. Joskus kierrot vaihtelee, mutta tuo on sellainen keskimääräinen.

Hannaleena
 
AURORA:Kyllä uskallan yrittää vauvaa alulle,kun luin lääkärin diagnoosipaperit,katuisin,jos lopettaisin vauvan yritykset.

Miten teillä muilla on mennyt?

Me laitellaan simpat tänään liikkeelle ja ylihuomenna sama uudestaan.

HANNALEENA:Tervetuloa mukaan ja peukkuja kovasti sinulle!
 
Lähetän tuon tädin sinne päin Aurora köpöttelemään. Meiltä saisi jo lähteä käpälämäkeen. Tässä on melkoista jomotusta ja lorotusta ollut parhaillaan jatkuva visiittinsä ;)

Olen saanut itsessäni kaikki viehättävimmät hormonihirmupiirteet esiin. Raivostumista |O ja itkemistä :'( Vaikuttaakohan noi lääkkeet jo vai olenko ihan vain muuten normaaliakin hullumpi :D Aamu-unisena ihmisenä tämä kesäaikaan siirtyminen teettää minulla kyllä vaikeutta. Olin kuin haudasta noussut, kun piti kammeta itsensä puol kuusi ylös. Siis tätä kesäaikaa, alkoi jo junassa naurattaa se aamuinen laahustaminen.

Lumi-Marja :hug: Tervetuloa taas uudelleen, mikäli siltä tuntuu. Hannaleena tervetuloa mukaan :heart: ja kaikki muutkin uudet, taisi olla a-alisa ja syklaaminkukka.

Jopas sulla Rva Pikkumyy on tosiaankin lupaavia oireita. No odotellaan kiinnostuneena jatkoa. Mulla ei mantana jostain syystä näy ovishormoni haaleanakaan kuin max kaksi tai kolme päivää. Siksi pitää testata joka päivä, ettei ovis karkaa. Pitäiskö sen näkyä kauemmin?

Lähden sohvaperunaksi. Lenkitkin ovat jääneet lyhyiksi viime päivinä, kun täti on höykyttänyt alamahani ihan tuusaksi. Nytkin juilii, mutta onneksi ihan laihasti vain. Eiköhän tämä kohta lopu :wave:

Mitään muuta ei nyt tuu mieleen. Paitsi onnea koitoksiin :D
 
Oikein paljon tervetuloa Hannaleena minunkin puolesta. :wave:

Minulla vähän huolestuttaa nämä minun oireet... |O Kun minulla on nyt ollut alaselkä kipeä ja alamaha myös. Ja muutenki nipistellyt mahasta.. Eikait minulla ennen ole tässä vaiheessa menkkoja enään ollut tuollaisia oireita.. :eek: Onko kokemuksia?
 
Ihan samat oireet mulla ja ihmetellyt olen myös. Alaselkä kipeä, alamaha samoin, palelee. :(

Mulla yleensä on kipuja vain ekana vuotopäivänä. Mutta vielä toka päivänäkin otin Burana 400. No vuoto onkin ollut tällä kertaa tosi runsasta, vielä tänäänkin. Olen ollut ehkäpä siksikin aika voipunut. Mutta eiköhän tämä tästä taas :p Tsemppiä sullekin tädinkarkoitukseen.
 
...poistin Lumi-Marja sinut pois, mutta ilolla laitan heti takaisin, kun se sinulle/teille sopii! :hug: Ihania yhteisiä hetkiä teille ja toivon, jotta vauva yllättäisi teidät piankin. :flower: :heart: :lla :wave:
 
...tikuttelu on minulla myös piiitkän kaavan tulosta, mutta yleensä hailukkaa viivaa alkaa näkyä jo kp11-13 ja kp15-21 on ollut selkeä ja vahva viivatulos tai mitä se nyt tarkoittaa... :LOL: Haileaa viivaa näkyy usein vielä viikko ennen ovista. On se sellasta metsästystä, mutta samalla olen oppinut tunnistamaan kroppani tuntemukset ovulaation aikaan eli jotain hyötyä ollut! :D

Nyt jos täti meinaa tulla, niin saisi sitten JO tulla, jotta pääsisi seuraavalle ihanalle yritykselle... :p :p :p

Hannaleena tervetuloa joukkoon ja laitoin 3.haaveissa, eikös näin ole, vaikka teillä kaksoset siellä? Onko teillä paljon suvussa kaksosia? Mukava saada uusiakin lisää joukkoon! Paljon plussa onnea ja mukavia peiton pöllytyksiä!! :flower: :wave:

gitte tsemppiä! Ihana, ettet vielä luovuta! Peukut pystyssä!! :flower: :wave:
 
Iltaa, B)
Kyllähän on keväinen olotila :D Piti oikein vaihtaa verhotkin makuuhuoneseen. :p
Olen hulluna kaikkiin sisustus juttuihin.

Mulla vaan ei tätiä näy..rouva aniliini nyt potkii sitä vaan tännepäin :LOL: Oikein kunnon potku..
Lääkäri oli määränny mulle primolut kuurin..onko kellään kokemusta? Googletin tietoa niistä ja tuli monenlaista kommenttia. Kysymys kuuluukin voiko ovulaatio tulla tuon kyseisen kuurin jälkeen? :/

Paljon plussatuulia puhaltaen kaikille ++++++++++ :whistle:
 
Kyllä kesäaikaan siirtyminen vaikuttaa muhun ainakin aina, yleensä iltavirkkuihin kuulemma. Lapset menevät omassa rytmissään, aamulla heräävät puoli 8 kesäaikaa |O
Nukahtivat puoli 10 mais eli äskettäin. Isäntä yötuurissa ja mä vielä hetken koneella.

Tulipa taas nukuttua hetken päiväunia tänään, teki tosi hyvää. Mittasin illalla lämpöjä, oli 37,2 ja olen palellut aamuin illoin, koskahan tää palelu helpottaa?

Taikakuu en osaa sanoa sun oireista, mulla oli yhdessä kierrossa viikon täti myöhässä ja tein ovistestin kp 1 ja näytti ovista selvästi, alkoi olla myösovisoireita jo aika varhain siinä kierrossa.
Jospa ootkin raskaana? Oliko sun vuoto normaalia vai vähäisempää, onhan joillakin normaalitkin ja silti raskaana. Kropasta ei aina tiedä.

gitte testaatko ovista? Simppoja kannattaa kylvää joka toinen päivä ovikseen asti ja vaikka vielä ylikin. Peukutan täällä!

Ovis mullakin näkynyt selkeästi pari päivää ja haaleampana vielä useamman päivän, kun olen tikuttanut n. 9 pv:stä alkaen, yleensä näkyny haaleana, eli negana ja sitten vahvana eli n. viikonkin näkynyt. Kivut yleensä olleet 13-15 pv, joskus ennemminkin, kun näyttänyt ovista aiemmin ja kuopuksen tärppikierrossahan näytti kaksi kertaa sen kierron aikana.

Nyt kun raskauduin, tunsin kiinnittymisen eli oviskivun tapaista kp 23.

Oireet edelleen samoja eli veskirumbaa, lisänä lonkkasärkyä oli tänään kaupassa, rintojen arkuus, nännit kosketusarat, auts! Palelua, palelua.

Minnihiiri68 miten sulla menee odotus?

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
Rouva Pikkumyy itse en aio mennä lapsivesipunktioon tms. Kuulemma lisää km:n riskiä. Yleensä olen ollut vain ultrissa.

Olen kuullut, että ovis voi näkyä kierron aikana kauankin, eiköhän se raskaus selviä sullakin, jos tätiä ei näy. Ahkeria olette kyllä olleet. :D
 
Hupsis, onpas tänne taas tullut aivan hirmuisesti tekstiä viikonlopun aikana :) Mutta hyvä niin, että pysyy ketju aktiivisena ;)

Taikakuu, Hibiscus ja Rouva Aniliini, pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Mitenkäs Mimmimammalla on työt lähteneet käyntiin uudessa työpaikassa?

Pikkukakkosen haaveilija :hug: Toivotaan että miehesi löytää uuden työpaikan, yleensä tuollaiset pakkolomat on niitä hälytysmerkkejä, jolloin kannattaa pikaisesti aloittaa uuden työpaikan metsästys :(

Hibiscus, hauskaa lomaa :wave: Minäkin olen perjantaina lähdössä lappiin hiihtelemään ja laskettelemaan reiluksi viikoksi. Minusta tämä kevät on kyllä ehdottomasti paras aika vuodesta käydä lapissa, kun kaamos on takana ja aurinko paistaa :) Mies lähti jo nyt yöllä ajelemaan kohti pohjoista, minä menen sitten perjantaina lentäen perässä :) Takaisin kotiin ajellaan sitten yhdessä.

Auringonkukalle onnea hoitoihin, toivotaan että kaikki menee hyvin :wave:

Rouva Pikkumyy, aika lupaavalta kuulostaa tuo testailu ovistesteillä :) Minä pidän täällä sormet ja varpaat pystyssä, että se plussa sieltä raskaustestistäkin tulisi :heart:

Lumi-Marjalle :hug: Kaikkea hyvää ja jaksamista teidän perheelle. Tervetuloa takaisin kun taas siltä tuntuu :wave:

Hannaleena, tervetuloa mukaan :wave:

Täällä odotus jatkuu edelleen melko oireettomana :) Nenä on edelleen tukossa aamuisin ja rinnat on arat, nukkumaan mennessä saa tosissaan etsiä mukavaa asentoa, jossa rintoihin ei koskisi =) Ja pikkuisen on kyllä tuo rintavarustus jo kasvanutkin, mulla on melko pienet rinnat, joten niissä pienikin kasvu näkyy nopeasti :)

Lämpöjä en eilen enää jaksanut mittailla, tähän asti ne on kyllä olleet vähän koholla, mutta ajattelin että eipä se tilanne siitä mittailemalla muutu :) Minä olen muutenkin sellainen vilukissa, että palelen yleensä aina vaikka lämmöt olis ihan normaaliarvoissakin :LOL:

Mulla ei vielä ole havaittavissa suurempaa väsymystä, katsotaan sitten lomalla muuttuuko tilanne, kun päivät kuluu rinteessä ja ladulla. Ainakin odotettavissa on raitisilmamyrkytys :LOL:

Varasin eilen neuvolan ja sain ajan 16.4. eli se on sitten 8. raskausviikolla. Hoitaja jo kyselikin minulta, että haluanko lapsivesi- ja istukkatutkimuksiin, koska iän puolesta pääsen suoraan naistenklinikalle tutkimuksiin. En vielä osannut sanoa varmasti, hiukan pelottaa noiden tutkimusten keskenmenoriski. Täytyy jututtaa sitä neuvolatätiä tosi tarkasti ennen päätöksen tekemistä.

Nyt täytyy palata töiden ääreen, tässä olisi aika paljon kaikenlaista tehtävää ennen loman alkamista.

Plussatuulia kaikille + :heart: + :flower: + :heart: + :flower:
 
Moikka!
Mä sain eilen pyytämäni diagnoosin lääkäriltä ja näytin sitä eilen kaverilleni joka on lääkärinä naikkarilla,niin sanoi,että älä luovuta,moni on saanut myooman takia vauvan ja sitä mieltä minäkin nyt olen,että yritän,katuisin jos luovuttaisin yhden venäläisen mieslääkärin sanojen takia.
Huomenna tikuttelen ovista ja laitamme simpat valmiiksi odottamaan ovista.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Minnihiiri68 koetahan lasketella varovaisesti. Mulla samantyyppisiä oireita rintojen arkuutta sun muuta, mittasin lämpöjä vaan seuratakseni miten menee ja palelen jatkuvasti nyt, ei ihme kun lämmöt jatkuvasti iltaisin varsinkin 37 ja ylikin. Yleensä en palele kovin helposti, paitsi loppukierron aikana, kun lämmöt olleet koholla. Villapaita päällä tarkenen sisällä. Veskissä käyn jatkuvasti yötä päivää tiuhaan. Väsymys on myös välillä tosi kova, mutta tähän alkuun kuuluvaa.

Itse en aio mennä lapsivesi- tai istukkatutkimuksiin. Neuvolan täällä saa yleensä vkolla 10 ja sitten pääsee myös samalla ultraan. Mulla siis 28.4. neuvola.

Lumet ovat sulaneet vauhdilla ja kevät tekee tuloaan kovalla kyydillä, mikä on vaan ihanaa. Kellon siirtäminen ei niin hauskaa, kun lapsilla sama rytmi kun talviaikanakin, mutta eiköhän se tästä, kun kevät koittaa. Valoisa aika pitenee ja se on mukavaa ja piristää.

Toivon kaikille oikein mukavaa tätä päivää ja plussatuulia!! :heart: :wave:
 
Tein tänään ovistestin ja hailakka viiva siihen tuli, eli nega. Ei nyt vielä ole mitään ovis tuntemuksiakaan. Eilen laitettiin simpat valmiusasemiin ja huomenna uusi joukko.
gitteHyvällä ystävälläni löytyi ekassa ultrassa iso myooma. Siitä on jo aikaa, etten muista millä viikolla ultra tehtiin. Myaama oli huomattavasti vauvaa suurempi, eikä sitä ultraa tehty ihan alussa. Seurantaa oli tiivisti, mutta kaikki sujui kuitenkin hyvin. :heart:
 
Moikka!

TeSuLah Tein testin tänä aamuna,mutta negaa näytti.. Alamahaa särkee edelleen,vaikka buranan otin..Välillä tulee vähäistä vuotoakin vielä.. :headwall: Aamulla oli mahasekasi,liekkö tullut se mahatauti minullekin. :eek: Yritin soittaa sinne neuvolaan aamulla,mutta ei sieltä vastattu.. Yritän huomenna uudelleen. Olen jostain kuullut että kun ovistesti on plussa,niin sen jälkeen ei pitäisi enään tikuttaa sille "kierrolle". Vuoto oli tällä kerralla aikalailla normaalin/epänormaali hyvin selitetty.. :| Ei vähäistä mutta ei hirveän runsastakaan. Mutta tässä lopussa tuollai ihmeellisesti tuhruttelee.. :( Ja mahaa särkee inhottavasti,sillain kun menkka-aikana. Yleensä minulla menkat kestää 3-4 päivää nyt menossa kp 5. :ashamed:

Minnihiiri68 Mukavaa laskettelu/hiihtoreissua ja varovaisuutta matkaan.. =) :wave:

gitte millaisia oireita on kun on myooma tai miten silloin oirehtii?? Itsellä särkee alamahaa kovasti.. Pelottaa että mikä on.. :'(
 

Yhteistyössä