YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

...päätä särkenyt jo pari päivää, joten arvasin kyllä, vaikka pieni toivon kipinä vielä kyti. :( Huokaus. Täytän kesällä 40v ja taitaa olla paras unohtaa pikkukakkoshaave, jollei pian mitään tapahdu! :'(
 
Rouva Pikkumyy Terolutit määräsi gyne kierron tasaamiseksi ja nyt tämä kierto meni ilman niitä, kun unohdin. Silti kierto 31 päivää eli nyt ainakin ollut hyvä, jotta ei pitkity! Hyvin olen oviksen tuntemukset, oireet ym. löytänyt... pitää lisätä harjotuksia!! :p ;)
Masentavaa... mutta eiköhän tämä tästä. Tänä aamuna ollut tosi kipiä alavatsa, otin buranaa, kun koulutuspäivä ja jaksettava tämäkin päivä. Hirmuinen vuoto ollut yöllä, kerran nousin ylös vaihtamaan tiivisteetkin! :headwall:

Mukavaa ja toivottavasti plussaista päivää kaikille!! :flower: :wave:
 
Pahoittelut tädistä mantana :hug:

Pikaisesti vain ennen töihin lähtöä tänne tulin. Ovis pongattu sittenkin vasta nyt. Kummallista, sillä kaikki oireet oli tuossa muutama päivä sitten. No ei ole kyllä eka kerta, kun kaikkki luonnon merkit tulee muutama päivä ennen ovisplussaa. Ihmettelen vain, kun se nipukka yleensä on oviksen aikaan siellä alhaalla, mutta nyt korkealla. Tai yön jäljiltä voi tietysti olla missä vain. No kuitenkin, komea viiva tuli tikkuun illalla, joten pitänee varmsitella vielä tänään ja huomenna :D Ihmeellinen työvuorolista tällä viikkoa. Seiskaan pitäis mennä, mutta laitettu kasin aamu, noh, eipä haittaa. Nyt töihin :wave:

Mukavaa päivänjatkoa, Hannaleena
 
Perjantai päivää kaikille!

mantana kovasti pahoittelen tädin tulosta.. :hug:

Hibiscus ja Rouva Aniliini millaisia tuntemuksia teillä on tähän aikaan kierrosta,kun tasajalkaa mennään. ;) Minulla taitaa olla kaikki ihan sekasi tuon mahakivun takia. |O Eilen aloitin lääkekuurin. Tuosta lääkkeestä tulee vaan huonovointiseksi. :eek: Nyt on jo vähän parempi olo mutta aamulla oli huono-olo. Ja nyt on nippailut tuonne oikealle puolelle. Eihän nyt vielä voi ovis olla...?? Yksi ovistesti enään jäljellä.

Niin se vaan minun tyttö sai mt-kortin eilen..Kun se niin pelkäsi että läpi ei mene. Vielä ei skootteria ole. Saa nähdä onko sitten lähempänä kesää.. Ukki luvannut katella.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! Palaillaan!

-Taikakuu- :wave:
 
Hannaleena :hug:

Taikakuu paljon mahdollista että sulla on ovis, sehän ei aina mee kirjojen mukaan, eikä oman kierronkaan. :| Aika jänniä nuo sun oireet. Onnea tytölle kortista.

mantana tädin tulosta :hug:

Itsellä ei mitään kummempaa, samanlaisena jatkuu olo, kahvi ei enää maistu oikein, en voi mitenkään pahoin eikä haju ym. öklötä, ei vaan maistu ja parempi onkin näin alussa. Kahvinjuonti on tuomittu raskauden aikana näillä palstoilla, lisää keskenmenoja, on haitallista alkukuukausina ym.

Olen kyllä juonut sitä molempien aikana, en tiedä sitten mitä ajatella. Painoa on kertynyt ehkä hieman alle kilo ittelle. Kilohan saa tullakin 3 kuukauden aikana ensimmäisellä kolmanneksella.

Miten muilla menee? En ole vielä siirtynyt odotuspuolelle, kun marraskuun odottajatkin kaikki niin nuoria, en tiedä sopivaa palstaa. Ehkä tuo yli 35 v. odottajat vois olla sopiva, täällä nyt kuitenkin vielä ja kurkin mitä tapahtuu.

Mukavaa päivänjatkoa ja plussatuulia!! +++++++++++++++
:flower: :flower: :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 6+2 :heart: :wave:
 
kun otin 36 vuotiaana kierukan pois ja kun täytin 40v. ajatelin että pitääpä nyt tilata kierukan laitolle aika..no siinäpä vaan kävi että nyt 4v. poika on meikälaisellä ja vauva kuume vieläkin..mutta nyt on jo ikää kun kuopus syntyi ehin täytt'ää 41v. etävoimia ja onnea vaan...
 
Iltaa!

TeSuLah Minä ihmettelen kun verikokeissa ja pissakokeissa ei mitään hälyttävää ollut.. Ja siltikin niin kuin tulehduksen oireet.. |O Lääkekuurin illalla aloitin ja odottanut vaan että alkais kunnolla vaikuttaa,kun vielä tänäänkin on mahaa särkenyt... :ashamed: Nyt vähän parempi mutta edelleen maha on "outo".Papatuloksen saan kahden viikon päästä. Vasta kylläkin otettiin papakoe,kun kävin joukkotarkastuksessa (12.2). Neuvolalääkärille aika 24.4. Niitä perustutkimuksia aletaan kattomaan.. Älähän nyt TeSuLah häviä (naapuri) mihinkään.. Mukavahan sinusta on kuulla että mitä sinulle kuuluu.. Älä kokonaan häviä.. =)
 
Isäntä töissä ja lapset nukkumassa ja mä koneella. :D Täällä harvoin ketään näin myöhään. :/

Taikakuu mulla oli silloin loppuvuonna lämmöt koholla kuukauden verran ja ihmettelin mikä oli, kävin monenlaisissa veri- ja pissakokeissa, enkä ollut raskaana ja paleli kovasti. mutta lääkäri epäili, että oli ehkä ollut tulehdus suolistossa tms. paikassa, mutta ehkä parantunut? Ummetus vaivasi silloin kovasti ja kova vatsa teki hieman kipuakin. Lääkärin painellessa vatsaa, oli vähän arka, mutta ei mitään syytä löytynyt. Meni sitten ohi jonkin ajan kuluttua. Miksi sait kuurin jos ei mitään tulehdusta todettu? Vai kerroitko jo ennemmin jostain oireista, en enää muista. Paranemisia sinne!

En häviä, kun en ole löytäny kivaa palstaa ja täällä on kivoja ihmisiä, toistaiseksi ainakin olen täällä. Enhän ole enää varsinainen kuumeilija, mutta ei se taida haitata. :p

Väsymys on ollut kovaa muutamana päivänä ja kuitenkin usein näin illalala piristyn, enkä saakaan heti unta ja veskiin pitää nousta pari kertaa yössä, joskus neiti herättelee. |O

Taidan silti kömpiä nukkumaan. Plussatuulia kaikille ja hyvää yötä, voikaa hyvin! :heart: :wave:
 
Tässä taas mennään ja täyssiivous tänään, täti pian pellolle!!

mantana...............................3/31.....yk.21
touhu tenava........................3/28

Onnea oviksen nappaukseen!!

Hibiscus................................9/27-31
Rouva Aniliini........................9/26-30
Taikakuu..............................9/27-32
Minni-07...............................10/28-33
gitte.....................................12/28

Paljon, paljon pöllytyksiä kehiin!!!

a-alisa..................................14/28
kanella.................................14/28
ebony..................................16/28-30

Varmistus pöllytykset vielä....

nevi......................................18/26-30
surusydän............................19/26-28

Jännitystä... paljon plussa onnea!!!

Hannaleena.........................20/32
mimmimamma......................21/26
kuumetta.............................22/24-26.......yk.20
Rouva Pikkumyy...................26/32
vilmaville..............................26/28

Kierrot tooooosi pitkällä... tsemppiä ja peukut pystys, plussia tännekin riviin pian!!

Aurora72...........................42/34-39
keijukka............................50/29
kikkara...........................62/33
tiiu64....................109/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...

Kiitos myötätunnosta kaikille! :hug: Eteenpäin vaan, nokka niistetty ja lenkille! :flower: B)
Kaikille toivon plussa onnea meneillään olevaan kiertoon ja touhis :hug: Tsemppiä ja leppoisia huhtikuun päiviä kaikille!! ;)

TeSuLah Ihana, että olet vielä täällä ja todella mukava on kuulla miten pikkuinen siellä masussa kasvaa! Antaa toiveita myös meille muille plussautua! :flower: :wave:

Omaa... :ashamed: kp3/31 ja olen iloinen, ettei kierto venynyt liian pitkäksi! =) Nyt tilaan lisää ovistikkuja, sekä digitaalisen testin myöskin! Viikon päästä alkaa harjoitukset... :p :p :p
Tänään lähdetään pitämään hauskaa koko perheen voimalla! Ihanaa vkl!! :heart: B) :wave:
 
Moikka!
Oma napa:kp12/28 ja tikuttelin vahvan plussan ovistestiin tänään ja vuotoakin tulee runsaasti,laitamme tänäänkin simpat liikkeelle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Itse menen tänään asunto-mökki-ja remonttimessuille.

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia meille kaikille!
 
Kiitos mantana taas kivasta päivityksestäsi!


Täällä ei uutta ilmassa!
Jännittää kyllä. Enkä tiedä, milloin voisi raskaustestiä tehdä, ei herkkää?


Jotenkin tuntuu, että negaa ja toisaalta, että plussaa(iso toive ja haave!)


Mukavaa vkoloppua kaikille taas!


Rva pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiva, että jäät tänne TeSuLah. Annat meille muille uskoa siihen, että jossain vaiheessa mekin saattaisimme plussata. Sinullakaan kun se ei totisesti ole ollut ihan itsestään selvä juttu.

Itselläni alkoi tuhruvuoto aamulla. Ja ihan hyvä, että alkoi. Jouduin eilen hakemaan sekä antibiootti- että kortisonikuurin keuhkoihini. Mulla oli pari viikkoa sitten flunssa, joka jätti jälkeensä yskän. Nyt sitten nämä ilman epäpuhtaudet; siitepöly ja katupöly muuttivat olon todella häijyksi. Kortisoni tulee sekoittamaan todennäköisesti alkavan kierronkin :headwall:
Edellisestä pahenemisvaiheesta on melkein vuosi, joten olen ihan tyytyväinen; pahimmillaan niitä on ollut neljäkin vuodessa.

Odotan, että ensimmäiset krookukset puhkeavat kukkaan. Taimia olen jo laittanut kasvamaan moneen laatikkoon; huomenna pidän parin tyttäreni kanssa koulimistalkoot. Olen onneksi onnistunut tartuttamaan tämän äidiltäni perityn puutarhainnostuksen omaankin väkeen. Kolmosen (16v) kanssa lähden 19.4 puutarhamessuille. Täytän 23. päivä ihan liian paljon; juhlin (mitä juhlimistä vanhenemisessa on?) siellä kukkameren keskellä.

Pikkumyyn uutisia odotellen.

T. ykspuutarhatonttu eli keväästä iloitseva vilmis
 
Kovin on hiljaista palstallamme. :whistle:

Kivahan täällä on olla, kiitos vaan! =) Mulla varmaan alkaa enemmän kohtu kasvaa ja hieman kipuilua tuntuu välillä, semmosta tutun tuntuista. :) Varsinkin kun nousee jostain, autosta tai sängyltä tuntuu. Muuten samat oireet. Pahoinvointia ei ole, ei edes huonoa oloa, se on hyvä vaan.
vilmaville Itse olen kyllä aika laiska puutarhanhoitaja, en meinaa edes keretä sinne. Ostan usein valmiita taimia. Puutarha on melkein vaan nurmikolla, on niin isokin että hohhoijaa! Veljelläni on aivan upea puutarha, kaikenlaiset kukat kukkivat pihassa kesäisin js pensaat.

Mitä teille muille kuuluu? Nyt gitte ahkeraa pupuilua, oviksen ylikin. Älä ota stressiä kuitenkaan vauva-asiasta, toivotaan tärppiä piakkoin ja muille kans.

Plussaisia sydämiä puhaltelen teille kaikille, ottakaa kii! :heart: + :heart: + :heart: +
 
Minnihiirelle mukavaa matkaa sinne hiihtelemään, vaikka taisitkin jo lähteä reissulle. Mukava kuulla noita odottajien ajatuksia, joten tänne vain lisää niitä. TeSuLah myöskin.

Nevi, mulla ainakin nuo ovistestit voivat näyttää tosi lyhyen aikaa plussaa. En sitten tiedä onko silloin ihan kunnon ovis, mutta koskaan ei oo itselläni kahta viivaa useampia päiviä. Aloin tikuttamaan tässä kierrossa jo, mutta ei vielä näy minkäänlaista värinvaihdossa tikussa, mutta nythän onkin vasta kp 9.

Touhikselle ja mantanalle tädin häätöterveiset. Gitelle onnea täsmäiskuihin. Onpas siellä Rva Pikkumyyllä jännittävää.

Taikakuu, kyselit kierron tämän vaiheen tuntemuksia. Eipä juuri ihmeitä täällä, kun tätikin lähti muihin maisemiin ja loppui se mahdoton alamahan juiliminen. Vasemmalla puolella välillä nippailee ihan kevyesti. Toivottavasti se on semmoinen kaunis, elinvoimainen ja oikein kelvollinen munasolu, joka siellä lähettelee elonmerkkejä. Ovistuntemuksia ei muuten ihan vielä ole.

Kummityttöni 8 v. on kylässä tämän viikonlopun, joten ei nyt tämän enempää. Lähden tuonne olkkarin puolelle, jossa miehen kanssa kuuluvat harjoittelevat kitaransoittoa. Huomenna menemme ainakin HopLopiin ja pizzalle. Tänään olimme vähän shoppailemassa kevätvaatteita. Kivaa on ollut.

Terveiset plussaiset ihan kaikille
:heart:
 
Voih, täällä saa lukea tanssimaan lähdöstä. hiihtelystä ja vaikka mistä kivasta. Meikä se puurtaa töissä. Toisaalta, täällä menee aika tosi nopeeta, kun on jotain tohinaa, mutta nyt on ihan hirvittävän hiljaista. Puoliksi salaa tulin koneelle, kun teki niin mieli käydä katsomassa mitä teille kuuluu:)

Peittoja tuli pöllyytettyä siihen laihin, et ei ainakaan yrityksen puuttesta voi moittia :D Onneks tämä meidän yövuorot on nyt, eikä oviksen aikaan.

Nyt työ kutsuu, mukavaa vkl jatkoa :wave:
 
Moikka, minä olen metsästänyt ovista. Kahtena päivänä tumma viiva, ehkä aavistus haaleampi kuin testiviiva. Tänään taas selkeästi haaleampi viiva. Taisi ovis olla tai sitten ei. Yk on 1, en niin kovasti vielä odotakkaan, että tärppäisi. Aikaisemmin on tärpännyt noin viiden kuukauden päästä. Paitsi kuopus, joka tärppäsi heti. Nyt on tuota ikää ja se vähän jännittää.
Mulla myös sormet syyhyä tuon pihan kanssa. Muutettiin viime kesänä ja pihalla on paljon vanhoja istutuksia.
Plussa tuulia kaikille

:heart:
 
Tanssimasta selvitty hyvin , olin kuskina! :D Tanssimme paljon ja oli todella kivaa, parin vkn välein olemmekin tansseissa käyneet, joskus kävimme monta kertaa viikossa, mutta tämä vauvahaaveilu vienyt aikaa ja ei ole aina huvittnutkaan mennä. No jos sellainen pieni ihme joskus iloksemme syntyy, voimme vaikka koko tanssit unohtaa, olisi se niin hienoa, saada pieni taapero! :heart:

Päätin, että testaan kesiviikko aamuna, silloin varmaan näkyy, jos näyttävään on, kp 30/32 silloin. Lämmöt on kyllä laskeneet, eli taitaa täti olla lähestymässä, mutta jos näin käy, uusin purjein kohti uutta kiertoa! :heart:

Onnea kaikille kiertoonne! Ja plussia pinoomme! :heart: +++++++++++ :heart:

Synttäreiden viettoa tänään ,meillä miehen tytär 15v ja miun poika 17v, siinä meidän vauvamme! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Eli tänä aamuna heräsin kunnon lirinään. Pari yötä olin jo nukkunut meidän neitin vaippa pöksyissä; mulla eivät edes ne paksuimmat siteet pidä, kun vuoto on pahimmillaan.

Keuhkoja särkee aikalailla edelleen, mutta muuten olo on jo ihan erilainen kuin muutama päivä sitten; väsähdin puolen viikon maissa ihan totaalisesti.
Raivasin pikkuruisen kasvihuoneeni. Tosin jo siinä vaiheessa, kun olin saanut kaikki ruukut ulos niin olin ihan hiestä märkä. Isteskelin vähän väliä ja sain kuin sainkin siivottua kasviskopperoni. Nyrt on sitten helppo hakea ruukkuja uusia istutuksia varten ja lämpiminä päivinä viedä taimia sinne ulkoilemaan.

Pikkumyyllä on jännät päivät meneillään. Voipi hyvin olla, että uusi vauveli olisi jo tärpännyt. Meillä alkoi uusi raskaus ekan keskenmenon jälkeen toisesta kierrosta ja muut raskaudet heti ekasta kierrosta, kun annoimme luonnolle luvan.

Pikkumies huutelee pyyhkimään.

Plussarikasta jatkoa toivottelee vilmis
 
.............. :D
Täällähän näyttää olevan multasormia liikkeellä. :LOL:
Meinaan kun minäkin olen tuonne meidän uuden asunnon pihalle himoinnut pääseväni jo jonkin aikaa. Siellä nimitäin töitä piisaa kyllä koko kesäksi, kun se on ollut hoitamatta ainakin vuoden päivät ja sen se on näköinenkin. |O Eikä siellä kyllä taida liiemmin mitään istutuksiakaan olla.
Perjantaina jo pihaa haravoimalla aloitinkin niiltä alueilta josta lumet ovat sulaneet ja tänään jatkoin tuota vanhojen ylipitkien puoliksi mädäntyneiden ruohojen raivausta. Vaan yksi asia jäi tuolla pihalla hiukan mieltäni kiusaamaan. Sillä se on todella MÄRKÄ, litsis lätsis vaan kuului, kun kumppareilla käveli- :eek: Ja joo arvatkaas kuka manas kun huomas et kumppareissa oli reikä. :kieh: :headwall: (noilla kumppareilla muuten on ikää jo ainakin 20v, eli aikuisen iän ovat saavuttaneet :D ja hyvin ovat palvelleet tähän asti.) No, minäpä tietenkin, sillä minun on todella vaikea löytää itselleni soveliaita pitkävartisia kumppareita=>syynä siihen nuo paksut pohkeeni-aina varresta saappaat kiristää. :/

Minulla haaveena muuten tuonne pihalle istuttaa omenapuita ainakin kaksi ja viinimarjapensaita myös ajattelin. Lisäksi sitten kukkapenkkejä ja jotain syötävääkin on tarkoitus kasvatella, kun vaan tietäisin mitä minnekin haluan laittaa.

Tääl lasten kans kotosal olen edelleen yksikseni kun ukko sukulaisia ja ystäviään tervehtimässä on. Joten hiukan on päässyt arjen rutiinit sekoamaan, kun toinen aikuinen talosta on poissa. Mut eiköhän se arki taas tasoita tilanteen. :headwall: :whistle:

Mut nyt täytyy lähteä nuo nuorimmat untenmaille hätistelemään.
Joten illan jatkoja kaikille plussa-tuulten myötä lähettelen.

:wave: +++++++++++++ :wave:


-touhis-

ps. Pikku myy Minulla vanhin lapsista muuten täytti juuri lauantaina 17v. Joten meillä samanikäisiä lapsosia ja vieläpä melkein samana päivänä syntyneetkin. :D
 

Yhteistyössä