YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Moikka!
On tämä raju tauti ollut mulle koko tämän viikon,kun ripulikin vielä flunssan lisänä,niin olo on todella kamala,tänään on vasta eka parempi päivä,mutta lihakset on vielä todella kipeenä.
Olkaa onnellisia te jotka olette tältä rajulta flunssa-ripulitaudilta säästyneet.

Oma napa:kp3/28 ja täti alkaa tehdä kylästä pois lähtöä,ihanaa!Pitää ostaa ensi viikolle ovis testipakkaus.Mieheni ei ole työssä ensi viikolla kun on ovis aika,niin tulee käytettyä ovis hyödyksi.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Jos nyt pistäis muutaman sanasen, kun tyttö katsoo Pikku Kakkosta.

Täällä on niin kauhian aktiivisia kirjoittelijoita, jotka lukevat muidenkin tekstit ja kommentoivat niitä, että ihan hävettää oma saamattomuus :ashamed: Taitaa meikäläisellä mennä lähinnä oma napa -jutuiksi nämä :D
Vaikka eipä täällä mitään ihmeellistä, menkkoja odotellaan. Menossa kp 31/28, ei oikeestaan mitään oireita, ei raskaus- eikä menkkasellaisia.

Noista ovistesteistä...suositelkaa jotain. Mä en ole koskaan käyttänyt sellaisia ja nyt mietin, että josko kokeilisi. TeSuLahin viestissä näytti olevan jotain noista Mammaksin ja Babyplussan testeistä, voisin tilata samalla raskaustestejä, jos ei viikonloppuna tärppää :snotty:

Mutta plussaonnea muillekin jännääjille :wave:
 
Todella paljon tänne on tekstiä tullut lyhyessä ajassa... Harmillinen tämä sivusto on siitä, ettei viestejä pysty rullaamaan yhtä sivua kauemmas. Rullailematta ei oikein muista, kuka sanoi ja mitä... :eek: Ei ainakaan mun päälläni!

mimuli Lugeista kyselit. En osaa sanoa, onko niistä hyötyjä. Mutta ei tietääkseni mitään erityistä haittaakaan. Niiden pitäisi paksuntaa kohdun limakalvoa, jotta hedelmöitynyt munasolu tarttuisi paremmin. Itselläni oli viimeksi kovin ohut limakalvo, kun ultrattiin. Mutta sekin vaihtelee kuukausittain. Lääkärin mielestä limakalvo on ohut silloin, jos munasolu ei ole jotenkin kelvollinen |O. Tästähän herää se pelko, että auttavatko Luget sitten epäkelpoakin munasolua kiinnittymään. Pikkumyy tätä asiaa muistaakseni oli kysynyt ja vastaus oli ollut ei. Joten mimuli, en usko, että Lugeista olisi sinullekaan mitään haittaa!

Aurora72 Kysyit koska oli ovis... Häpeän myöntää, että nyt en muista... :eek: Ärsyttää, että menin tekemään äsken r-testin, Clearbluen. :eek: Puhdasta negaa näytti. KELE. Enemmän kuin pettynyt olin kiukkuinen! Menkkoja ei kuulu, vaikka menkkaolo onkin. Tänään jo kp. 30. Taikakuu tuo hulluksi tulemisen tunne on tosiaan tuttu. Itsestä tuntuu just nyt samalta! Jotenkin ei meinaa uskoa tuohon tikun negaan. Varovaisesti toivoa elättelin menkkamaisesta olosta huolimatta. Viimeksi kun raskauduin, mulla oli nimittäin menkkaoloa myös. Mutta kaipa tää on nyt vaan uskottava ja tajuttava, että nega mikä nega, ja ensi kierrossa uutta yritystä kehiin.

Nyt täällä on tosiaan aika monella jännä tilanne, ja jopa suoranaisia raskausoireita! Joten toivon kaikille yhteisesti PLUSSAONNEA! :heart:

Minnihiiri68 Olin painaa aamulla autolla ojaan, kun autoradiossa (RadioRock?) kerrottiin tästä missin historiatietoudesta. (Suomi itsenäistyi 1952 ) |O Pöyristyttävä juttu! Neiti oli kuulemma het perään todennut, että oivoi, tais mennä pieleen. TAIS mennä?!!! Ei musta voi enää syyttää koulujen historiaopetusta, jos ei edes noin keskeiset asiat pysy päänupissa. |O

Mutta eipä sitä ittekkään nyt niin tietoviisas ole. Nolona tunnustan, etten mäkään tienny mikä on Suomen pääsiäiskaupunki! Tietääkö joku, miksi Riihimäki on sellaiseksi nimetty?

Nyt ei muuta kun kaikille rauhallista ja rentoa iltaa! Moniko seuraa Tudorseja näin torstaisin? Itse kuolaan ruudun ääressä, vaikka sarja onkin vähän pitkäveteisessä vaiheessa :heart:
 
Heippa kaikille taas!


Tulin kurkkaamaan, josko jo olisi plussia taas?! Toivon, että pian pinossamme taas niitä olisi/tulisi!


Migreenistä jo olikin juttua jo..tänään eka pv töissä ja vähän migreenin tunnetta, ovisaikaan jo juuri oli ja miksi taas tulisi? Toiv, että kohtaukset nyt pysyisivät aisoissa! Minulla hormonaalista migreeniä, kuten ilm ainakin mantanallakin?Toivotaan,että säryt pysyvät poissa kaikilta!


Oma napa sen verran:kävin jo jälkitarkastuksessa, silloin noin 3 vkoa km:n jälkeen ja minulla paikat kunnossa, joten sairaalan gyne jälkitarkastukseen minun ei tarvitse mennä. Se on hyvä, kun en tykkää niistä opiskelijoista siinä mukana , varsinkaan tähän km:ään liittyvissä asioissa, ymmärrän, että tarvitsevat tietoa, mutta ei kiitos kuitenkin!

No soitin genetiikan lääkärille, josko ei tarvitsisi maanantaina mennä, koska tulokset pienestä tulivat silloin melkein heti ja istukka katosi niin siitä ei voinut löytyä mitään. Mutta nyt meidän pienelle enkelillemme olikin tehty ruumiinavaus ja sen tuloksista genetiikan lääkäri haluaa keskustella, ja nyt on vähän mietteet sekaisin , kun olemme ahkerasti pupuilleet, jotta, vaikka uusi raskaus alkaisikin mahd heti. Ja jos tuloksista olisikin selvinnyt, ettei meille olisi suotavaa hankkia yhteistä vauvaa ollenkaan!?


No toivottavsti näin ei ole!


Tuntuu vaan niin ihmeellisltä, että niinkin pienelle se voidaan tehdä! Pienemme kyllä oli "täydellisen" näköinen, mutta vikaahan oli! Joku sairaus?


Mutta nyt Onnellisempiin aiheisiin: Tuokaahan plussia pinoon oikein monta!


mimuli: Minulle lääkäri tosiaan sanoi, että tekee kohdun limakalvon vahvemmaksi, että alkio kiinnittyy paremmin, mutta tietenkään alkion kehitykseen tai kehityksen lakkaamiseen lääke ei auta. Mutta jos esim niitä verenvuotoja alkuraskaudessa, niihin auttaa! Tosin minulla ei ole missään raskaudessa, koskaan ollut verenvuotoa.


Tän iltana siis aloitan lugejen laiton ja katsotaan, millaisia oireita taas syntyy?oikeita ja kuviteltuja:


Ihanaa iltaa kaikille!

Rva Pikkumyy
 
Moikka teille kaikille!
Riihimäki on ollut suomen pääsiäis kaupunki vuodesta 1997,kun riihimäki ei voinut enään joulu kaupungiksi alkaa,kun se on jo turulla tuo suomen joulu kaupunki nimitys,niin keksittiin sitten,että Riihimäki on suomen pääsiäiskaupunki ja pääsiäisenä on hienoja pääsiäiskoristeita laitettu ympäri Riihimäkeä ilahduttamaan pääsiäisen viettäjiä,suosittelen ensi vuonna menemään pääsiäistä viettämään Riihimäen pääsiäistapahtumiin.Minäkin ehdin muutamia pääsiäisiä viettää suomen virallisessa pääsiäiskaupungissa Riihimäellä,ennen kun muutin pois sieltä tänne hesaan,mutta käyn kyllä välillä Riihimäellä veljeni luona kylässä.

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Noista lugeista hieman. Nehän on keltarauhashormonia ja sitä käytetään tukemaan oman elimstön hormonituotantoa. Keltarauhashormoni kypsyttää limakalvon vastaanottamaan alkion. Ne eivät kasvata limakalvoa. Estrogeeni kierron alkuvaiheessa on se, joka kasvattaa limakalvon. Eli jos limakalvo ei ole tarpeeksi vahva, luget eivät auta.
Lugesteronia käytetään yleensä silloin kun luteaalivaihe on liian lyhyt ts. keltarauhashormonista on puutetta.
 
Lainaus Rouva Pikkumyyltä tässä...

"Migreenistä jo olikin juttua jo..tänään eka pv töissä ja vähän migreenin tunnetta, ovisaikaan jo juuri oli ja miksi taas tulisi? Toiv, että kohtaukset nyt pysyisivät aisoissa! Minulla hormonaalista migreeniä, kuten ilm ainakin mantanallakin?Toivotaan,että säryt pysyvät poissa kaikilta! "

Juuri näin eli mulla ajoittuu migreenikohtaukset myöskin ovikseen ja kierron loppuvaiheeseen.... tädin tuloon. :ashamed: Toisaalta sitten raskausaikana olin 1-3x migreenikohtauksessa! :headwall: Hormonaalista... ;)

Mukavaa perjantaita kaikille!! Lisää plussia pinoon!!! Töihin... :flower: :wave:
 
Jälkitarkastus ja muut käynnit meni ihan ok. Sydän voi hyvin, astmakin lentsuun nähden ok, niiden puolesta näytettiin vihreää valoa. Gyne tutki ja kaikki muuten ok silläkin saralla, mutta mitään pientäkään viittausta tulevasta ovulaatiosta ei näkynyt. Ei sitten foliikkelin foliikkelia, ei edes johtofoliikkelia, ei mitään. Joko tästä tule järjettömän pitkä kierto tai en ovuloi ollenkaan Muuten näytettiin vihreää valoa uuteen yritykseen ja jos ei kierto tasoitu, niin sit avitellaan taas. Muutamaa kiloa suositteli pudottaa, mutta ei tehnyt siitä mitään pakkoa. Toivotteli vain tervetulleeksi uudelleen, eri merkeissä.

Kyllähän tässä sitä kuumetta olis vauvautumiseen, mut pitäis ovuloida ensin :headwall: Kaippa tämä kroppa tästä vielä alkaa voimia. Ennemmin tai myöhemmin. En just nyt jaksa alkaa stressaamaan tuota asiaa.

Meillä on kaikki lapset kipeenä, joten on tulossa tosi mukava vkl. Kuumetta, ripulia, oksentelua, yskmistä ja itekkään en ole vielä toipilasta kummemmassa kunnossa. Molemmissa korvissa mulla nestepinta ja huimaa kauheesti koko ajan. Epäilivät, et on keskikorvantulehdus. Kaippa tämä olo tästä vielä joskus helpottuu.

Plussatuulia kaikille :wave:
 
Aamupäivää :wave:
Onpas ulkona hieno sää :p
Täällä masussa mankkamaisia kipristelyjä ja rinnat vähän arat..enteilee tädin saapumista :ashamed:
Lämmöt pitäisi laskea kun kuukautiset alkaa? Oliskos se niin?
 
Hui kun hurjasti tekstiä :/
En kyllä valita, ihanaa kun tämä palsta on niin elinvoimainen =)

Hei vaan 'melkein naapuri' pikkukakkosen haaveilija :wave:
Uimala onkin minulle tuttu paikka, olin nimittäin siellä lippukassalla muutama vuosi sitten hommissa. Ehkäpä olen sinullekin joskus lipun myynnyt :)
Tuosta tapaamisesta en oikein osaa sanoa vielä mitään. Olen näet hieman ujon sorttinen :ashamed:

AjoTehossapa hyvinkin gitte. Ensimmäisen vaiheen ajoin keväällä -04. Sitten anoinkin kahden vuoden lykkäyksen kakkosvaihetta varten kun olin silloin -06 raskaana enkä jaksanutkaan suorittaa sitä.
Joten eilen sitten, lähes neljä vuotta siitä kun sain kortin, suoritin II-vaiheen.
Ihan kivasti meni. Aloitin puoli kymmenen aikoihin arvoivalla ajolla, sitä seurasi liukasrataosuus ja viimeseksi vielä teoriaa. Illalla seitsemän aikoihin olin kotona.
Tuo liukasharjoitus oli ihan opettavainen. Sai ihan rauhassa kokeilla auton hallintaa erilaisissa nopeuksissa, kaarteissa, pidoissa.

Ebony tytöllesi toivotan paranemista ja sekä sinulle että Lumi-Marjalle jaksamista hoivatessanne perheitänne :hug:
Hienoa Lumi-Marja että sait kuitenkin hyviäkin uutisia lääkärissä =)

Minnihiiri68 hyvää viikonloppua sukulaisissa :wave: Oletko itse kotoisin Itä-Suomesta? Minä olen alunperin Savonlinnasta. Sieltä aikoinaan lähdettiin miehen kanssa Helsinkiin töitten perään.
Mekin, Aurora72, asuttiin Hesassa noin 10v, kunnes sitten -99 ostettiin täältä pikkukaupungista oma rintamamiestalo ja asetuttiin aloillemme.

Älkää ollenkaan huolehtiko Minnihiiri68, Taikakuu, TeSuLah ja Hibiscus siitä ettette ole kuulleetkaan meidän kuuluisasta ;) kaupungistamme. En minäkään tiennyt Riihimäen kytköksistä Pääsiäiseen mitään ennenkuin tänne muutimme.
Aikoinaan täällä oli jopa puhetta että yhdistetään tuo kevään juhla ja Pupu Tupuna. Tarkoitus oli kai rakentaa leikkihenkinen Tupuna-puisto. Ei mitään härveleitä vaan kuin iso perhepuisto. Mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään, mutta onneksi täällä on kaikkea muuta kivaa puuhaa Pääsiäisen aikoihin. Tänä vuonna oli Keskiaikaismarkkinat, Alpakkoja, kotieläimiä, Tivoli, noitametsä, erilaisia esityksiä, mm Tulishow (meidän 2v sanoi; 'Poppatanssi' ) jne

Onneksi maanantaihin on verraten lyhyt aika Rouva Pikkumyy, vaikka varmaan on vaikeaa olla viikonlopun epätietoisuudessa :hug:
Pidä vaan optimistinen lippusi korkealla ja usko siihen että uutiset eivät välttämättä ole ollenkaan niin pahoja.

Täällä kp 10/26-27. Aamulla ihan järkyttävä päänsärky, parikin Panadolia meni ennenkuin sain hieman hellittämään.
Kohta olisi tarkoitus tikuttaa elämän ensimmäinen ovistesti, vaikka en kyllä usko että vielä on oikea aika. Onkin ihan mielenkiintoista seurata ovatko omat tuntemukseni ja tikut samaa mieltä kiertoni vaiheista.

Ihanaa ja toivottavasti keväistä viikonloppua teille kaikille :wave:
 
Kanella, ihan työterveyslääkärillä minä kävin. Toivotaan että pärjäisin ilman lääkkeitä, mullahan nuo silmäoireet ja nenän tukkoisuus ovat niitä pahimpia oireita, joten toivotaan että tipat ja suihkeet riittää :)

Taikakuu ja TeSuLah, joo varovaisesti lupaan ajella viikonloppuna :) Kummasti tuo kaasujalka on keventynyt plussauksen jälkeen :) Minä olen aina ollut aika kova kaahaamaan, tuskin koskaan ajan nopeusrajoitusten mukaan moottoritiellä :LOL: Mutta nyt siihen täytyy sitten tulla muutos :saint: Mieskin lähetti keskiviikkona mulle töihin sähköpostia ja kyseli että pääsinkö turvallisesti perille lumimyräkän keskellä ja käski ajella varovasti kotiin kun on kallis lasti kyydissä :) Musta se oli niin herttaista :heart:

Gitte, hienoa että tauti alkaa vihdoinkin helpottaa :hug: Ja nythän alkaa viikonloppu, joten muista vielä vaan lepäillä ja kerätä voimia.

Syklaaminkukka, mulla oli mammaksi.fi sivuilta tilattuja liuskatestejä. Ne oli halpoja ja ainakin mulla toimi ihan hyvin. Ihan alussa mulla oli apteekista ostettuja Aconin kasettitestejä, ne oli tosi hyviä, mutta ne on noihin liuskatesteihin verrattuina aika kalliita.

Hibiscus, mulla on sulle hyvä vinkki miten pystyy rauhassa kirjoittelemaan viestiä ja selaamaan edellisiä sivujakin. Minä kirjoittelen ensin tekstit ihan Notepadiin (saman asian ajaa mikä tahansa ohjelma, jossa voi kirjoittaa tekstiä ) ja sitten vasta kun olen saanut kaiken tekstin kasaan, niin kopioin sen tuohon viestikenttään. Tällä tavalla myöskään tekstiä ei tarvitse kirjoittaa uudelleen, vaikka se lähetyksen yhteydessä häviäisi johonkin ;)

Rouva Pikkumyy, toivotaan ettei siellä lääkärin vastaanotolla tulee esille mitään, mikä estäisi teiltä lapsen saamisen :hug:

Lumi-Marja, pidetään peukkuja että se ovis sieltä pikapuoliin ilmaantuu :hug:

Nevi, itä-suomesta olen minäkin kotoisin, tarkemmin sanottuna Imatran suunnalta. Mutta minä olin 9 vuotias kun muutettin sieltä pois. Koko isän puolen suku asustelee itä-suomessa ja vanhemmatkin muuttivat sinne kun jäivät eläkkelle, joten useasti tulee siellä päin käytyä vierailulla.

Onkos kenelläkään jännäilijöistä mitään uutisia? Muistakaahan heti tulla raportoimaan, kun olette testanneet =)

Täällä edelleen mennään oireettomissa merkeissä, hyvä niin :) Toivonkin todella, että jos se jokskus pahoinvointi alkaa, niin alkaisi vasta ens viikolla =) Voisi olla vähän vaikeeta keksiä selityksiä sukulaisille, jos viikonloppu menisi pönttöä halaillessa :whistle:

Vielä pari tuntia kun jaksais töissä painaa, niin sitten pääsis viikonlopun viettoon :saint:

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja plussaonnea :wave:
 
Minnihiiri68 Toivotaan, että pärjäät paikallislääkkeillä. Onko sulle sarvikuono (nenänhuuhtelukannu) tuttu? Siitä on monet saaneet apua allergiseen nuhaan. Ja tietysti ihan suihkussa käynti ja hiusten huuhtelu tai pesu ennen nukkumaan menoa helpottaa, ettei vie siitepölyä sänkyyn. Varmaan tunnet allergikkona kaikki tällaiset jutut. Jos hankalaksi äityy, niin kysele sitten äitipolilta, sitä muiden alojen erikoislääkäritkin konsultoivat tarvittaessa, raskausajan lääkityksestä kun tietävät lähinnä vain alan ihmiset.

Omia kuulumisia sen verran, että edelleenkään ei ole tietoa, missä mennään kierukan poiston jälkeen. 'Vanhan kierron' mukaan nyt on 6/28. Ehkä ensi viikolla pitää ihan kokeeksi tikuttaa ovulaatiota. Saa nähdä, tapahtuuko tässä kropassa mitään...
 
Hei kaikille!

Niin se vaan täti tuli kylään tänään.. Niin kuin olisin toivonut että nyt olisi tärpännyt.. Ja kun niitä oireita oli.. Voi itku! :'( Minä en jaksa enään.. :ashamed: Miten noihin ovistesteihin voi luottaa,kun menkatki tulee miten sattuu.. Kun ovistestin mukaan olisi pitänyt alkaa keskiviikkona tai torstaina.. Minulla voi olla niin moni asia,mikä vaikuttaa raskautumiseen.. Esim.ruokavalio,stressaan ihan turhasta,liikuntaa pitäis lisätä ym. Kyllä minulla nyt ainakin pitää ottaa yhteyttä siihen neuvolatätiin,joka papan otti helmikuussa. Niin ainakin perustestit/tutkimukset otettais.. |O Niin nyt se kp on 1/27-32. :kieh: Se oli nyt tällä kerralla tätä omaa.. Kahvin keittoon nyt.. Olen kyllä niin maassa.. :ashamed:
 
Taikakuu :hug:
Taidan tulla perässä..alkais nyt vain niin ei tarvitsisi miettiä enempää. :kieh:
Hormoonit tekee kaikenlaisia temppuja meille!!
Mä kävin gynellä viimeisten kuukautisten jälkeen.. kierto oli 39 päivää ja halusin varmistaa että kaikki ok. Ultrassa ei näkynyt mitään poikkeavaa..sanoi että munarakkula oli kasvamassa vasemassa munasarjassa. :D Se antoi toivoa että ovuloin.
Papa otettiin viime syksynä ja se oli puhdas. Määräs mut vielä verikokeisiin; kilpirauhas ja hormoonitasapaino. Olivat normaaleja. Mitäs vielä...
niin anto mulle reseptin keltarauhashormonia jos kierto menee yli 37 päivää. En kyllä uskalla aloitaa ennenkuin tuo 39 päivää on mennyt..jos vaikka olisi raskautunut. :p
Se on vissiin niin että ei ovuloi jos kierto menee pitkäksi.. mutta näiltä palstoilta olen lukenut monestikin että on silti raskautunut.. :eek:
Enpä tiedä..mitäs mieltä ootte?
 
Aurora72 Kilpirauhasvammaisena on pakko tarttua tuohon sanomaasi, että kilpirauhasarvo on normaali. Eli mikä? Suuri osa laboratorioista käyttää valitettavasti edelleen vanhentuneita, liian suuria viiterajoja. Koska sulla on pitkä kierto, niin kiinnostaisi kovasti kuulla sun arvot. Itse nimittäin toimin vain, kun arvot on lähellä liikatoiminnan rajaa.
 
TSH (varmaan sitä tarkoitit PSH:lla?) on ok, eli ei johtune kilpirauhasesta sun pitkät kierrot. Uusi suositusyläraja on 2,5 (joidenkin tutkimusten mukaan pitäisi olla vain 2,0). Sulla ei kuitenkaan tuon perusteella ole aihetta huoleen =). Prolaktiinikin vaikuttaa hyvältä. Ei muuta kuin peukkuja pystyyn että tärppää!
 
Huokaisee helpotuksesta.. :hug:
Jotenkin pelkää ettei kroppa enää toimi..on niin vanha akka :LOL:
(mukamas :D )
Kiitos kanella tiedoista..on se hyvä että jotkut täällä tietävät asioista :heart:

Nyt pitää valmistella kotiin lähtöä töistä.. :wave:
 
Moikka!

MINNIHIIRI68:Otan rauhallisesti,tosin menojalka vipattaa ja olen menossa tänään tulisuudelmaan katsomaan scandinavian music grupia ja tietty Joel Melasniemi on siinä se ykkönen,odotan mukavaa iltaa tänään ja toivottavasri olisi paljon ihmisiä katsomassa bändiä.

Miten te muut aiotte viikonloppunne viettää?

Muistakaa siirtää kellon viisareita kesäaikaan viikonloppuna?

Peukkuja teille kaikille!
 
Voi Taikatuuli :hug: ja kaikille muillekin tädin piinaamille :hug:

Minnihiiri68 melko oireettomana täälläkin raskaus jatkuu. Rinnat arat ja väsymys lisääntynyt, vaikka nukkunu suht hyvin. Lämmöt iltaisin 37.
Aurora72 mulla olleet lämmöt loppukierrossa koholla vielä menkkojen alettuakin ja laskeneet sitten vuodon aikana joskus, mutta nyt jääneet koholle, kun raskauduin.

Plussatuulia edelleen jännäilijöille ja plussaisia sydämiä!!
:heart: + :heart: + :heart: + :heart: + Terkuin: TeSuLah ja Pikkukolmonen 5+2 :heart: :wave:
 
Juu , enhän minä pienistä masennu! Kun kuitenkin jo sairaalassa sanottiin, että uutta pientä voipi alkaa yrittämään, ekojen menkkojen jä'lkeen!

Eka Luge siis eilen ja niin paljon minua haukotutti aamupäivästä töissä, mutta ei se väsy heti ekasta Lugesta kyllä tule..mutta viikon päästä kyllä!Silloin tarvitaan taikoja, etten töissä koko aikaa haukottele!

Tädin riivaamille:Tädin karkoitus irvistys pitkäksi aikaa!

Ketä tällä hetkellä ovat testailuvuoroissa? Mitä kuuluu Hibiscus?

Vauvaa jo odottaville, ihania aikoja!

Minä olen siis töissä viikonlopun, joten aika kuluu nopsaan!

Rva Pikkumyy
 

Yhteistyössä