Kuka aikoo tehdä rask.testin viikolla 14??

Itsellä nyt kp 19 ja mahdollisuuden raskaana oloon on loistavat. Toivotaan että pikkuinen on tarttunut tiukasti kiinni! ;)
Itsellä siis reilu viikko jännitystä edessä. Luultavimmin testailen ensi viikonloppuna (5.4 tai 6.4 kun kp:t 29-30)
Onko muita jotka samoihin aikoihin toivoo plussauutisia? :wave:
 
Aprillina, aprillina, olis tarkoitus testata (jos täti ei tule sitä ennen). Ei olla kovin ahkerasti yritetty mut toiveet viel korkealla. Mulla on nyt menos 54 kp, lopetin jolun alla pillerit eka kierto oli 28 sit toinen 42 ja tää nyt on menny vielä pitemmälle mut kaks viikkoo sit alkoi jotkut säryt (ovisko oli) silloin viikon loppuna pupuiltiin ja viime sunnuntaina kamalan kipee maha (toivottavasti olis vaikka kiinnittyminen), siihen loppui kaikki säryt ja toiveis olis sit jotain plussaa seurauksena viikkojen 11 ja 12 pupuilusta.. Aprillina on siis kp 60 (jos negaa näyttää ni meikä soittaa YTHS:lle, pakkohan toi kierto on saada lyhkäsemmäksi)
 
Täällä myös yksi testaaja viikolle 14..taidan kyllä jo kokeilla ensi viikonloppuna..malttamaton kun olen :ashamed:
Kierto sen verran epäsäännöllinen että en oikein tiedä mikä se oikea testauspäivä sitte on.
Nyt 33/34-39 :D
 
MOI!

Mä testailen maanantaina.... 31.3. tai site aprillipäivänä... mut voi olla et on pakko jo lauantaina tehä testi... ei malta, ei malta! :LOL:

ainii MUOKS!

mun kp 26/31 (kun noi kiertopäivät on pelkkä arvaus. Saattaa olla myös 26/28-31... who knows...
 
Mukaan tuun. Nyt kp 23/26-27. Yritän sinnitellä ensiviikkoon, kunhan vain saisin hermot pidettyä kurissa :/
Olo on kuin oottavalla, tipun ja korkeelta, jos täti tulee kyläilemään, saa kyllä turpaansa :kieh:
 
En saanut unta, joten avasin koneen uudelleen ja ryhdyin lukemaan kaksplussan -keskusteluja. Tahtoisin mukaan tähän pinoon.
Tässä samalla mussuan suklaajäätelöä *nams*
Mä aion myös testata joko ensi viikonloppuna 5.4 tai sitten 6.4.
Nyt siis menossa kp 21/29-30. Mä en kyllä malttais odottaa enää, kaiken lisäks mulla on heti oviksesta (viime viikonlopusta) lähtien ollu raskausoireita (?) jotka jatkuu edelleen. Ja kun yleensä mulla ei ole edes ennen menkkoja mitään kipuilua yms. Tänään jopa soitin aamulla töihin, etten kykene paikalle kun voin koko aamun niin huonosti.
Jotenkin on niin vahva tunne siitä, että masussani kasvaa pieni ihminen, mutta sitten välillä tulee taas sellanen olo ettei todellakaan olis voinut käydä niin ihanasti- kyllä te tiedätte mitä tarkoitan =) Ja tiiän jo nyt, että jos ne menkat sitten tuleekin niin varmaan itken koko päivän ja meen peiton alle piiloon. *sniff*

Tsemppiä kaikille :hug:
 
Tää vois tulla tätä ketjua kurkkimaan.. On vaan ihan semmonen olo, et menkat alkaa seuraavan kerran kun vessaan menen. Yhden negan jo malttamattomana testasin, toivo alkaa hiipua,mutta roikun vielä niissä vähäisissä toivon riekaleissa kiinni..
Kierto on pari kk ollu ihan sekasin,viime kuussa oli kahdet menkatkin,joten en nyt oikein tiedä minkä mukaan sitä pitäis elää.
 
Hei :wave:
Minäkin näin viimeyönä unta että tein raskaustekstin ja se oli positiivinen. Siitä unesta en olisi halunnut herätä. :D
Oli niin helpottunut olo siinä..
Mulla menossa 34/34-39.. vatsassa alko menkkamainen juilinta eilen illalla..luunenpa että menkat alkaa. :ashamed:
Testaan ens viikon alussa jos tätiä ei kuulu.
 
Minä näin kanssa. Oikein ukko piti herättää että tänään tein testin ja tuli selvä viiva´. Jatkoin uniani ja sama uni jatkui ja että tein muka sunnuntaina uudestaan varuilta ja samanlainen viiva tuli siihenkin.
Pelottaa pahin, sillä liitos kipuja on ollut tänään, toivottavasti ei täti tule
 
TMK
Minäkin ilmottaudun tänne pinoon =)
kp on tänään 21/28, joten aattelin testata 4.4 (isäni syntymäpäivä :) ) tai sitten 5.4.
Sen verran malttamaton olin, että eilen oli "pakko " tehdä yksi testi, mutta negaa se näytti. En oo kuitenkaan kovin huolissaan (testin ohjeissa kun luki että jos testaa aiemmin, niin nega ei välttämättä tarkoita ettei olisi raskaana, vaan elimistön jotkut hg tms arvot ei oo ehtinyt nousta tarpeeksi, kyllä NIIN hirvittäviä oireita on...rinnat on Tosi kipeee, jomottaa koko ajan, alkuyöstä ei tuu uni ja aamulla nukkuisin vaikka iltapäivään. Alaselkä myös särkeä jomottaa ja alavatsaa juilii. Vähän väliä kuvottaa kaikki, edes lempiherkkuni jäätelö ei maistu.. Ja jos nää ei oo raskausoireita, niin elämä kolhii sitten muuten todella.. :kieh:
Täytyy vaan keksiä mitenkä saisi viikon kulumaan äkkiä....huomenna ainakin Ikeaan, päivä menee nopsaa :)
 
Kyseessä on HcG-hormooni eli istukkahormoni jota alkaa erittyä virtsaan raskauden alettua.Mutta raskaustestit havaitsevat tuon hormonin vasta kun sitä on tietty määrä virtsassa.Ja yleensä sitä on tarpeeksi vasta niinä päivinä kun kuukautisten pitäisi alkaa.
 
Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä menkoista, vaikka tänään päivät täynnä. :p Apua, alkaa jännittämään ihan tosissaan. Pelkään kyllä myös että tämä kierto venyy vain. En jaksa uskoa, että olis tärpännyt nyt! Olis kyllä niin uskomatonta jos luomuna olis tärppi käynyt!!! :)
 

Yhteistyössä