YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

jospa plussa pärähtäsi ?????++++++++++!!!!!!!

Taikakuulle hali :hug:

Itselläni viimeinen työpäivä takana vanhassa työssä. Maanantaina sitten luovutan avaimet sun muut vempaimet pois. Kaikki omat tavarat ja kirjat vielä ottamatta kotiin. Ja uusi työ alkaa maanantai aamuna kl 9. Joten hässäkkä maanantai tiedossa.

Plussia kaikille, ovis ja raskaustesteihin.
Pistäkää peitot heilumaan.

Tervetuloa mukaan uudet!

mimmimamma B)
 
Taikakuu: pahoittelutteluni sinulle.
Rouva Pikkumyy: onneksi olet niin peruspositiivinen luonne, ihailen sinun asennettasi. Itse kadotan aina välillä positiivisuuden, mutta onneksi se sitten taas löytyykin. Mulla on nyt ne primolutit ja jotenkin mua kyllä väsyttää ihan kamalasti. En tiedä johtuneeko niistä, koska hemoglobiinikin oli todella hyvä, eli sen ei pitäis väsyttää.

Monella on nyt jännät paikat testailun suhteen - kovasti plussaa toivon teille kaikille. Voitte vaan arvata, kuinka odotan, että pääsisin testaileen - edes. No ne menkat tulevat noin reilun viikon kuluttua, ja jos kaikki menee ok, baana on auki sitten. Gyne laittoi, että tarkastus tarvittaessa, mikä mua kyllä jäi ihmetyttämään - mistäs minä tiedän, tuliko ne parin sentin mömmöt kohdusta pois. Ehkä kuitenkin menen sitten vielä ultraan.
Vaikka kärsimättömänä luonteena olin jo masentua, kun mietin, koskahan aikaisintaan meille voisi vauva tulla, niin sitten se positiivisuus iski taas ja ajattelin, että pari kuukautta sinne tai tänne, vaikka tätä ikäähän jo on vaikka muille jakaa. Ostin eilen ihanan tunikan, johon sitten joskun mahtuu se iso masukin...

Kaikille mukavaa alkanutta lauantaita - kevät tulee vihdoinkin!
 
Huomenta!
Taikakuu voima :hug:

Niinpä, jospa tänään alkaisi tämä flunssa helpottamaan. Kuvittelin tosiaan torstaiaamuna et olen voiton puolella ja kuinkas kävikään, illalla paheni ja eilen vielä yskä tähän päälle + vatsa meni sekasin et istuin enemmän vessas kuin sohvalla :( mut viimeyön jälkeen olo huomattavasti parempi, toivon et nyt olisin voiton puolella. Eilenkin olisi ollut niin ihana ilma olla ulkona mutta toivottavasti tänään pääsisi jo nauttimaan tuosta ulkoilmasta vaik lenkille ei kyllä ole vielä lähtijäksi.
Toivottavasti te muut jotka sairastaneet alkaisitte olla kunnossa.

Eilen tuli miehelle kirje että firmassa alkaa yt-neuvottelut ja ainakin 15henk. vähennetään eri toimipaikoista. Samoin siin luki et teleurakointipuoli laukkautetaan kokonaan eli tietää sitä et pakkoloma tulee jossain vaihees olee myös irtisanominen et tuonne ei siis enää paluuta ja taitaa muutenkin olemaan lopun enne koko verkonrakentaja-yritys koska suurinosa uusista työmaista kuulostaa menevän kilpailijoille.

Voi kun täällä monella ihailtavan jännät paikat. Toivotavasti plussia ropisis mahdollisimman monta =)

Nyt tarviii mennä, meidän neiti opettelee konttaa ja kun ei onnistu, hermot mennee reppanalla.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Pikaiset lauantaiaamun toivotukset kaikille! gittelle ja muille pääsiäiskaupunkilaisille ihan erityistervehdys =), ja kiitokset asian valaisemisesta! Tuli mieleen, että jos joskus pääsiäisen tietämissä on niillä main, pitää pistäytyä katsomas sitä meininkiä =)

mimmimmamma - ja muutkin - kyllä se nyt niin on, että täällä aloitettiin taas elämä nollasta. Eilen järkyttävät vatsakrampit, nyt jo kp. 2. Tosiaan ihmettelin kipujen rajuutta, jouduin ottaan töissä2 Panadolia, että pärjäilen. Sitten kaupan päälle huimausta. Mutta toisaalta nyt on helpompi olla, kun tietää ainakin mikä on tilanne. Kaikkein pahintahan on se piinavaihe. Sen verran rankkaa tämä on kyllä ollut, että päätin tässä seuraavassa kierrossa jättää apukeinot kokonaan välistä ja antaa elimistön huilia! Samalla päätin, että otatan myös verikokeet ja mittautan arvot, ja passitan miehenkin simppatutkimuksiin.

mimmimamma, sulle toivotan vielä onnea uuteen työpaikkaan! Tosi rohkea veto heittäytyä pois ikävästä tilanteesta ja aloittaa kaikki ihan alusta, peruslukemilta, uudessa paikassa!
Moni yrittää kaikessa hiljaisuudessa kestää vain ne heikotkin olosuhteet, kun ei uskalla hypätä rattailta. Onhan siin aina se pelko, ettei uutta työmaata löydy... Ainakaan heti...

Taikakuu nyt mennään taas yhtä matkaa aivan tasajalkaa! Jospa tuosta tädin karkotusirvistyksestä olisi apua meille kaikille :kieh:

Lumi-Marja Älä sure, kyllä se ovis sieltä vielä tulee! Elimistö varmasti tarvitsee vaan oman aikansa palautuakseen! Anna kropan hetken rauhassa lepäillä vain :)

pikkukakkosen haaveilija - Voimia tuohon tilanteeseen! Toivottavasti miehesi saa pitää työnsä! :eek:

Nyt anteeksi kaikille, että tämä viesti jää lyhyeksi ja itsekeskeiseksi. Pitää lähtiä kummipoijan synttäreille ihan pian. Lahjaakaan ei ole mietittynä, mutta eiköhän 12-vuotiaalle rahalahja kelpaa. 20 euroa taitaisi olla sopiva summa. Kymppi tuntuu niin vähältä. Niin, ja huomenna ollaan lähdössä Lappiin hiihtämään + laskettelemaan, toki otan sinne mukaan läppärin, että saan seurailla kuulumisianne :)

Kaikille nyt vain hyvää viikonloppua, plussia ++++++ :whistle: puhallan edelleen, joka ilmansuuntaan!!! :)
 
Kiitoksia kaikille myötäelämisestä...!

Hibiscus olen myös pahoillani tädin tullessa kylään... :hug: Mutta jotakin positiivista tässä sentää on se että on joku joka kulkee tasajalkaa minun kanssani.. ;) Minullakin on ollut noita ihmeellisiä vatsakramppeja. :ashamed: Kummipojalle synttäri onnittelut! =) Ja mukavaa laskettelureissua.. Toivotaan että kelit on hyvät. B) Minäkin tykkään laskettelusta,mutta siitä on aikaa kun viimeksi kävin.. Tyttö kävi pariviikkoa sitten laskettelemassa.

Nyt kyllä meni systeemit sekasi,että ei tiedä milloin kannattaa alkaa ovistestejä tekemään.. Kun kierto meni noinkin pitkäksi.. Kun se on ollut tänä vuonna 27-29.Nyt 31.Voi itku.. :ashamed: Taitaa olla enään yksi testi jäljellä.. Pitäisköhän niitä tilata ihan netin kautta.. suositelkaapa minulle mitä kannattais kokeilla...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Hei pitkästä aikaa naiset!

Kaikille tädin piinaamille erityis :hug: Taikakuulle ja Hibiscukselle special-tätitervehdys, koska samoissa mennään nyt tasajalkaa koko kolmikko. Tännekin se eukko rymisteli eilen ilman ennakkovaroituksia ja vielä ennen aikojaan :eek: Buranaa piti kyllä tällä kertaa ottaa oikein olan takaa, vielä nyt aamullakin, koska krampit oli niin järkyttävää laatua.

Mut eipä hätää, kävin aamupäivällä hakemassa Femarit ja nyt niitä sitten tästä eteenpäin viisi päivää nappaillaan. Vähän jännittää, toivottavasti ei tule pahempia oireita. Ikinä ei oo vielä kokeiltu mitään apuja ;) Eli mantana kp 2 menossa.

Täällä on ihan valtavasti tekstiä. En ole ehtinyt pääsiäisen jälkeen ja nyt viikollakaan paljoa lukemaan, ihan hätäiseen vain, joten olen hiukan pihalla kaikista uutisista. Tuo pääsiäiskaupunki oli mullekin ihan uutta, vaikka meillä ollaan kovasti pääsiäisen viettäjiä ja perinteitä harrastetaan, koska anoppini on ortodoksi. Mut en kyllä ollut kuullutkaan =)

Mimmimamma siellä uutta työtä aloittelee, onnea vaihtoon :wave: Kiitos Rva Pikkumyy tuosta tädinkarkotusirvistyksestä, eiköhän tuo jo tehoa. Taikakuu, itse olen tilannut ovistestit babyplussalta ja olen ollut tyytyväinen. Mun pahvipääni ei kyllä juuri mitään muuta muista tähän hätään, mutta kaikille onnea testauksiin ja pöllytyksiin :p

Nyt on mentävä haalimaan ruokaa tähän taloon. Ihana ilma ulkona, käytiin pitkällä lenkillä B)

Ai niin ja paranemisia kaikille sairaille, joita oli pinossa. Flunssaa ja mahatautia ja mitä kaikkea. Hus pois!
 
Näköjään minäkin vielä roikun mukana listalla... ;) Minut saapi poistaa listalta. Meillä ollaan tällaisessa vaiheessa: oma hormonitoiminta on ajettu alas ja nyt kasvatellaan munasoluja - hormonilla, jota pistetään kerran päivässä. Eipä osoittautunut ollenkaan vaikeaksi tai pelottavaksi. Piikki on pieni ja ohut. Ihan helppoa, vaikka en ole koskaan ennen moista hommaa tehnytkään. Nyt on neljäs piikityspäivä ja tätä jatketaan yhteensä 10-12 päivää. Ainoa vaikeus on, että meidän kissa on älyttömän uteliasta sorttia. On aina siellä missä tapahtuu - eli tässäkin tapauksessa pitää olla nenä piikin päässä :D Homman tarvitaan siis mies pitelemään kissaa, jotta hormonit ei mene väärälle tytölle... Kissalla kun ei ole enää edes lisääntymistarvikkeita... :LOL:

Ensi viikolla minulla on kaksi ultrakäyntiä, joissa seurataan munasolujen kasvamista. Jos kaikki sujuu hyvin, munasolujen keräys on ma 7.4. Mikäli vielä munasolut saadaan hedelmöittymään ja jakautumaan, alkion siirto on siitä parin päivän sisällä. Mieheni on ollut innoissaan tästä hoidosta ja into tuntuu vaan lisääntyvän. Toki ymmärrämme molemmat, että ei tällä hoidollakaan takuuvarmasta vauvaa saada. Mutta tosiasia on, että nyt olemme vihdoin samalla viivalla muiden kanssa - nyt on meille ensimmäinen oikea mahdollisuus edes! Se tuntuu tosi hyvältä. Nyt kun vielä on ihanan valoisaa ulkona, on jotenkin mieliala huippukorkealla! Itse olen säästynyt pahoilta sivuvaikutuksilta, vasta nyt kun piikitys alkoi (hormonitoiminnan lamauttavan nenäsuihkeen) rinnalle, vasta nyt olen parina yönä ja päivänä kokenut kuumia hikiaaltoja :p Ei paha juttu ollenkaan ja viikko enää tätä. Raskausaikanakin on välillä hankalampaa ;)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Täällä taas! :wave:

Auringokukka täällä pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin ja muutenki kaikkea hyvää sinne.. =)

Rouva Aniliini mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.. Ja mukavaa että meitä on nyt kolme samassa vaiheessa menossa... ;) Minulla vaan jää tuo pupuilu aina vähiin kun mies asustelee eri paikkakunnalla.. Viikolla ei monestikkaa nähdä eikä joka viikonloppukaan.. :headwall: Semmosta se on..
 
Moikka!
Oma napa:kp5/28 ja olen ollut lenkillä tänään,kiersin töölönlahden ympäri ja nautin kevään tulosta ja sen jälkeen hain kissalleni ruokaa ja nyt odottelen muutaman tunnin,niin saan rakkaan mieheni kotiin sählyottelustaan ja huomenna vietämme mieheni syntymäpäiviä ihan vaan sängyssä toisistamme nauttien.


Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa keväistä viikonloppua teille kaikille!
 
Hei vaan..
Testasin juuri tuolla agonin herkällä testillä ja negaahan se näytti :ashamed:
Voi kun se täti nyt vaan tulisi.. kierto viimeksi 39 päivää ja nyt menossa 35..en usko että se plussaksi enää muuttuu. Testaan ens viikolla kuitenkin vielä jos tätiä ei näy.

Käytiin kirpparilla tytön kanssa ja ostin muutaman vauvan vaatteen..oli niin halpoja ja hyväkuntoisia. :D se piristi mieltä..
 
Tämä päivä menny kaamean väsymyksen merkeissä. En oikein jaksa kommentoida nyt mitään, anteeksi. Tädin piinaamille :hug: Nukuin neidin päikkyjen aikaan itsekin ja nyt illalla saunoimme ja piristi vain. Iltaa kohti olen piristymässä, kuten aina. :) Yön nukuin melko hyvin, silti väsyttää, tiedän että kuuluu tähän asiaan, eikä nukkumalla menekään helposti ohi, nyt 6. vko menos, muuten ei juuri oireita, ummetus alkaa tietysti vaivata, kuten yleensä odotusaikana. Acioqur- rakeilla saan avun vaivaani ja voi käyttää turvallisesti. Yritän myös juoda usein ja sitten saakin rampata tiuhaan veskissä.

Öitä teille kaikillle! :heart: |O
 
Pahoittelut Hibiscus :hug: ja Rouva Aniliini :hug:
Hienoa, että olette kuitenkin lippu korkealla aloittaneet uuden kierron.
Varmaan positiivisuudesta tulee jo puolikas plussa ;)

Auringokukka Hurjasti onnea teille molemmille. Ihanaa ettet ole joutunut kokemaan pahoja sivuvaikutuksia =)

Täällä kp 11/26-27 menossa. Ovistestissä vain haalea viiva. Jos kierto menee kuin ennen, odottelen ovista tuonne su-ti paikkeille.
Muistanko oikein että joku suositteli täsmäiskua myös juuri ennen ovisplussaa?
Me ollaan kyllä oltu jo useampi päivä aktiivisia, joten jatketaan varmaan samalla linjalla tuonne kp 17-18 asti.

Mukavia illan jatkoja
:wave:
 
Nopeasti ennen töihin lähtöä! :D
Juu täsmäiskut kannattaa aloittaa ennen ovista jo, että on paljon "simppoja" vastaanottamassa irtoavaa munasolua, ainakin meillä toimi näin marraskuussa! :xmas:

Ihanaa plussaista päivää kaikille! :heart: +++++++++++++++++++++ :whistle:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Auringokukka, paljon onnea hoitoihin. Onpa hauska kuulla, että piikitykset ja muukin on sinulla sujunut hyvin. Peukut pystyyn, että saavat kerättyä sitten 7. pvä kunnollisen saaliin =)

Aurora72, mulle tuli ihan haikea olo, kun kerroit että olit vauvan vaatteita ostellut. Kun olimme Tukholmassa joululomalla, siellä oli ihania lastenvaateliikkeitä, mutta mitään en uskaltanut ostaa. Ehkä pitäisi, joku ihana pieni vaate, niin ajatuksesta tulisi jotenkin todellisempi :heart: Tämä meidän touhu kun on tähän asti ollut pitkää pinnaa vaativaa ja siinähän en ole kovin hyvä. Kaikki pitäis tapahtua nopsaan.

TeSuLah sinne oikein paljon voimia :hug: Kyllä se alkuraskauden uupumus siitä haihtuu, kun kevät kerkiää pidemmälle. Hibiscukselle mukavaa Lapin retkeä. Sieltä saa mahtavasti valoa ja aurinkoa, toivotaan että säät suosivat kunnolla.

Nevi, mulle lääkäri muuten sanoi, että liuskatestillä testattaessa voi olla ovulaatio, vaikka se viiva ei ihan tasavahva olisikaan testiviivan kanssa. Pääasia että värin muutos on ihan kunnollinen. No siitähän mä riemastuin, koska mulla harvoin on ihan tosivahvat viivat. Mutta verikokeiden mukaan kuitenkin ovuloin.

Keväistä oli ulkona, vaikka tänään ei aurinko paistakaan. Jaa, keitto kiehuu liedellä. Lähdenpä viimeistelemään sen. Miten musta tuntuu, että aina kun viikonloppuisin kirjoittelen, on joku ruoka tulossa :D No juu, ollaanhan me kovia syömään, mutta odotellessa on yleensä aikaa kirjoitella. Tänään siis salaattia ja kasvissosekeittoa ja jälkiruuaksi vähän viikonloppuekstraa eli köyhiä ritareita ja mansikkahilloa :p

Plussasadetta kaikkiin tikkuihin ja mittareihin ++++++++ ;)
 
Tänä aamuna aloin jälleen sen ovistestillä kokeilun, plussaa tuli! Nyt vaan jännäilyä..Keskiviikkona teen uudestaan ja vkloppuna olisi raskaustestin tekoa!

Minulla aamulämmöt 36,4 ja iltaisin 37,1 ja palelen "sairaasti" Ja hajut tekee pahaa/tuntuu kovin voimakkaina!

Kiva taas kuvitella a jännäillä!


mies muuten eilen aloitti kesäkauden taas , tälläisellä:


Mutta jos luoja meille sellaisen ihanan pienen vielä soisi, saattaisi menopeli muuttua tälläiseksi!


Tänään siis se genetiikan lääkäri minulla, toiv kaikki hyvin!


Ihanaa auringon paistetta tälle päivälle kaikille!


Ja paljon Onnea testauksiin!Jotta tälläisiä saisimme!


Rva Pikkumyy


 
Lasten kans heräiltiin puoli 8. Väsymys on kovaa, nukuin yön ihan hyvin, kerran heräsin veskiin 5 mais ja eilen nukuin päiväuniakin. Rouva Aniliini, tää väsymys ei niin vain menekään. Tietenkin väsyy enemmän kun pieniä lapsia hoitelee samalla. Päivälevot tarpeen ja yritänkin aina nukkua, kun ovat päiväunilla. Muuten oireilu vähäistä, rinnat arat ja joskus alavatsaa vihlaisee tietyssä asennossa ollessa, huomasin äsken peilistä, että iho on tosi hyvässä kunnossa, ei juuri näppyjä ole. Muutenkin vointi hyvä. Varsinkin poikaa odottaessani, iho kukoisti ja mulle sanottiin paljon myönteistä, kun olin niin hyvinvoivan näköinen. Hyvin samoihin aikoihin pupuilut silloinkin, saa nyt nähdä, itsellä ollut poikaolo heti alusta asti. Eihän sillä merkitystä ole kumpi sieltä putkahtaa. Tyttöä odottaessani rinnat paisuivat vasta n. 13 vkolla ja poikaa odottaessani samoin kun nyt alusta asti arkuustuntemuksia, mutta ei kasvaneet.

Täytin Odotus-kirjasta molempien aikana ja niistä voi hyvin seurata miten menny aiemmin.


Rouva Pikkumyy älä nyt hätäile niiden testien kans ;) Kyllä se plussa pärähtää varmaan pian, usein km:n jälkeen voi piankin raskautua. Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Plussatuulia jännäilijöille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 5+5 :heart: :wave:
 
Heippa kaikille, :wave:
Täällä ei mitään uutta..tätiä kovasti odotan. :kieh: Pelkään että kierto menee niin pitkäksi. Kävin lukemassa tuolta lapsettomuus puolelta kuinka joillakin kuukautiskierto venyy pillereiden lopettamisen jälkeen jopa niin että pari kertaa vuodessa täti ilmaantuu. Kamalaa :eek:
Turhauttavaahan se olisi.. :ashamed:
Noh..hyviä hoitoja on olemassa..ei kyllä kantsi odottaa..lääkärin puheille vaan. :)
Mullahan olis se resepti keltarauhashormonia.. koskahan sen uskaltais aloittaa. Taidan odottaa keskiviikkoon kun silloin se 39 päivää täynnä.
Tietääkö kukaan vaikuttaako se munasolun irtoamiseen vai vaan kuukautiskierron tasaantumiseen?
Mukavaa kevään alkua kaikille.. :D Kyllä se tästä..

Ps: juu niitä vauvan vaatteita on mukava hypistellä..olen rohjennut jotakin jos ostaa. Kirpparilta enimmäkseen. Muutenkin itsekkin siellä myyn kaikenlaita..jos vauvaa ei tähän taloon suoda myyn ne sitten pois.
 
TeSuLa
Eikös sitä sanota että poikaa odottaessa iho voi hyvin. Ehkä siellä pieni pojan alku on :D
Muistan kanssa sen väsymyksen.. |O Haukottelen jo myötätunnosta :LOL:

Gitte: Uskallatko yrittää lääkärin varoituksista huolimatta?
 
Hei kaikille!

Voi tunnen tunteen Aurora72 kun menkat eivät alakkaan sillon kun niitä on odottanut alkavaksi.. Kuten minulla oli tällä kierrolla.. Odotin että ovistestin mukaan alkaisivat keskiviikkona tai torstaina ja alkoivat sitten perjantaina.. Hermoille käy odottaa aina.. :kieh: Pikku hiljaa täti lähdössä kylästä.. Ihmettelen vaan noita oireita,kun rinnoissa edelleen tuntemuksia ollut tänään ja eilen illalla oli niin huono-olo,melkein piti okselle lähteä.Alamaha on ollut kipee.. :ashamed: Voisko nämä vieläkin olla menkoihin kuuluvia oireita.. Huomenna luultavasti soitan aikaa sille neuvolatätille.. Minä vaan olen vähä houno menemään lääkärille muutenki.. :(
 

Yhteistyössä