Hakutulokset

  1. O

    Kaikki syyskuun 10 vauvat fb:säkö?

    Itse olen harmitellut samaa. Meillä on syyskuussa syntynyt poika ja olisi kiva seurailla muiden samanikäisten vauvojen ja perheiden kuulumisia. Itse en ole fb:ssä, joten saataisiinkohan tänne aikaiseksi keskustelua? Meillä poika kääntyy mahalleen ja yrittää kovasti siitä takaisin selälleen...
  2. O

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Onnea Siirikselle! Muistan kuinka se plussa tuntui niin epätodelliselta ja tunteet heitti ihan kärrynpyörää. Mulla on alkanut maha pullistua ulospäin. Oma peilikuva tuntuu ihan hassulta :D Aamuisin alkaa olla housuongelmia eikä töissä jaksa olla, jos vyötärö painaa mahaa. Vielä mennään...
  3. O

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Vetku, minäkin olen ihmetellyt tunnenko todella liikkeitä vai jotain muuta kummaa. Nyt viikon verran on tuntunut hentoisia hipaisuja ja töytäyksiä tuolla mahassa. Voiko ne liikkeet todella tuntea tässä vaiheessa? Hurjaa! 14+0
  4. O

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Voi hurja! Eka ultra takana ja tyyppi heilutti siellä nyrkiä meille ja pyöri ihan hulluna :heart: Mieski meni ihan sanattomaksi. Oli kyllä uskomaton kokemus! Niskaturvotus oli aivan normaali. Tyyppi oli vähän isompi, mitä on ootettu, joten laskettu aika muuttui ja on nyt 15.9. Voi mikä...
  5. O

    *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

    Jokohan minä uskaltautuisin ilmoittautua tähän pinoon?! Muutaman viikon olen seuraillut taustalta muiden juttuja, mutta oma raskaus on tuntunut niin epätodelliselta, etten ole rohjennut mukaan. Epätietoisuutta lisäsi viikko sitten alkanut verenvuoto, jota kesti pari päivää. Olin aivan varma...
  6. O

    Ihan vähän hölmöjä kysymyksiä kalvoväreistä

    pysyy kaakelissa ja peileissä.
  7. O

    (Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

    Vielä mä täällä käyn kurkkimassa. En osaa vielä siirtyä tuonne odottajiin. Tuntuu niin oudolta edelleen. Menkkamaiset nippailut on vaan jatkunu plussan jälkeen ja väsymys on iskeny, mutta onneksi huono olo on pysyny poissa. Älkää herttinen sentään mulle toista vielä povatko :D Isosti...
  8. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Huomenta kaikille! Illalla töiden jälkeen kerroin miehelle. Se vaan tuijotti sitä plussaa tikussa eikä sillä oikein menny jakeluun :D Koko illan se silitteli mun mahaa ja tuijotti sitä. Sitten se tuumas, että tuntuu hullulta että tuolla mahassa on meän vauva. Eilen alko sitten myös...
  9. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Ajattelin tuikata miehelle tuon plussatestin käteen ja seurata sen ilmeitä =) Se kyllä sekoaa onnesta! Olo on todella epätodellinen itselläkin. Elämänmuutosta kerrakseen vuodelle 2010. Ens kuussa muutetaan omaan taloon ja syksyllä tulee vielä vauva, jos kaikki menee hyvin :heart:
  10. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Mä pissin äsken plussan. Apua kun pää on ihan sekaisin ja olo on todella epätodellinen. Ei oikeen tiä mitä ajattelis. Miten ihmeessä mä onnistun keskittymään töihin. Mies saa illalla elämänsä yllärin!
  11. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Mä en uskalla mennä ostamaan raskaustestiä. Menkat alkaa kuitenkin heti, kun testi on laukussa. Jotenkin kuvittelen koko ajan, että ne menkat ei ala, jos en testaa :headwall: Huoh! Mulla on ehkä kerran vuodessa näin pitkä kierto ja koko ajan kipuilee ja juilii menkkamaisesti. Joka kerta...
  12. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Tuota kuukuppia minäkin olen harkinnut. Ärsyttää hiostavat suojat. Saako niitä siis ihan apteekista vai netistä vain? Odottelin menkkoja alkavaksi jo eilen. Vapaapäivänä olis ollu niin paljon helpompi kärsiä kotona. Nyt pitää taas töissä ravata vessassa jatkuvalla syötöllä tarkastamassa...
  13. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Jaahas se näyttäis siltä, että taas ollaan parin päivän päässä menkoista. Rinnat on niin kipeet, että itkettää. Eilen mies tuli yhtäkkiä takaapäin halaamaan ja multa pääsi kauhea parku. Toinen reppana säikähti, että mikä mulle tuli :D Tuo mun mies on ihan vilpittömän hämmästynyt siitä, että...
  14. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    En ole joulun aikana ehtinyt oikein koneelle ollenkaan. Välillä täällä vaan käynyt kurkkimassa muiden juttuja. Ollut vieraita ja kylästelyä sun muuta, mutta nyt pääsee taas piakkoin tositoimiin ja jännäilemään. Saattaa hyvinkin olla, että mulla on ovis tuossa uudenvuoden kieppeillä. Nyt vaan...
  15. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Täällä kp1. Aamuyöllä heräsin helvetin tuskiin, enkä tietenkään muistanu ostaa sitä särkylääkettä :headwall: Harmittaa, mutta hyvä kun alkoivat jo nyt. Ehtivät loppua jouluksi. Nyt sitten voisi suunnitella uutta vuottakin. Ja joulunakin voi ottaa punaviiniglögiä. Nyt sitten vaan uutta...
  16. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Ei alkanu menkat vielä töissä. Koko ajan sai juosta tarkistamassa vessassa, kun tuntui kuin jotain olisi valunut. Ellei ne nyt yöllä tai aamulla ala, niin haen töiden jälkeen apteekista testin valmiiksi. Ellei nyt tule käyttöä, niin onpa sitten valmiina seuraavaksi kerraksi.
  17. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Aamu alkoi aivan kauheilla menkkakivuilla. Melkein laatta lensi, mutta nyt tuntuu kummasti, että meni ohi itsestään parissa tunnissa ilman särkylääkkeitä (jotka oli loppu). Töihin saa kyllä varautua suojien kanssa jos vuoto yllättää. Väsyttää niin tajuttomasti, mutta ei oikein saa nukuttua...
  18. O

    Miskalle toinen nimi

    Miska Mikael
  19. O

    Joko kinkku uunissa?

    Aatonaattona laitetaan yöksi uuniin.
  20. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Täällä alkaa muutaman päivän jännäily. Menkkojen pitäis tulla nyt muutaman päivän sisällä, jos ovat tullakseen. Olishan siinä joululahjaa kerrakseen, jollei ne alkaiskaan =) Nyt pitää yksin täällä jännäillä koko viikko, kun mies lähti toiselle paikkakunnalle töihin koko viikoksi. Menkkamaiset...

Yhteistyössä