Sharona huhhuh mitä meininkiä! Aika järkkyä, että jouduit tollasta kohtelua kokemaan...
Mutta minkäs teet... Niinhän se taitaa olla, että ite joutuu alistumaan ties millaiseen kohteluun jos kerran haluaa tietää mikä mättää. Tosi törkeetä, ettei mitään oikeen edes kerrota ja tutkimusten tekijä ei OSAA SANOA miksi ja mitä tehdään HUHHUH!
Ja toi hsg-röntgen kuulostaa häijyltä ja kieltämättä vanhanaikaiselta. Kuitenkin sillä kaiketi tavoitellaan samaa ku ultra-aukiolotutkimuksella, mikä mulle tehtiin. Veikkaan että se oli SSG. Joku taisi siitä jossain vaiheessa kysellä, mutten oo ehtiny/muistanu vastailla...
Siinä työnnettiin kohdunsuusta sisään sellainen katetri (ehkä 1mm halkaisijaltaan ),
jota pitkin sitten pantiin menemään suolaliuosta ja ilmaa ja sitten ultralla seurattiin miten ne kuplat liikkuu. Katetrin laitto tuntui vaan hiukan häijyltä, ei sattunut vaikka mua varoitettiin. Sitten siihen kohdunsuun kohdalle katetriin tehtiin sellainen pullistuma (ilmeisesti siksi, ettei nesteet valu heti ulos ) ja sekin sattu vaan vähän. Mä en kyllä oo kovin kipuherkkä, joten herkemmistä se häijyys voi tuntua tosi pahaltakin.
Se oli kyllä jännä havainto, että nyt kohdunsuun läpi meni sellainen 1 mm katetri ja se tuntui kuitenkin joltain, niin mitä sitten, kun siitä samasta suusta tulee joskus sellainenkin asia kuin vauva ulos! Huhhei, kuulostaa kieltämättä kivulaalta. (ja joo käsitän kyllä, että kohtu ja kohdunsuu on silloin kasvaneet ja valmistautuneet asiaan )
Hlemmur alkoiko ajoissa vai myöhässä? Kai aiot kuitenki sinne labraan heti ku se on taas auki, vaikka mikä olis? :saint:
Testasiko
OddMolly?
Ja
Kaapo meidänki mutsi sanoi jo yli puol vuotta sitten, kun meidän yrityksestä kerroin, että "jos oot yhtään äitiis tullu, niin kyllä kohta tärppää" jepjep... :/ Niillä oli siis tärpänny molempien lasten kohdalla muutaman kierron kuluessa. Nyt ne on tietoisia, että tutkitaan ja kun kerroin, ettei mitään löytynyt, niin taas tuli, että noh, sieltä se sitten tulee kun tulee, ehkä sitten teidän kesälomilla. Hassu äiti. Mutta olispa se tällä kertaa oikeessa.
Joyan kannatta antaa kupille vielä tsäänssit. Harjoittelua se vaatii, mutta takaisin en vaihtaisi! :heart: