Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Sharona juu oli kyl melkonen kakku, miten joku osaakaan tehdä tollasen, eihän tota raaski edes syödä ;) Viel ihan toiseen aiheeseen...täytyy kyllä sanoa että sulla on kyllä aivan huippu mies, oon sen kyllä jo aiemminkin todennut, mut pitää kyllä jälleen se todeta ;) Mä en tiedä mikä kauhee stressi mun mieheen on iskeny, ku aina saa pelätä et puuhataankoon ollenkaan oikeaan aikaan, on meinaan viime aikoina jääny toi peittojen heiluttelu aika vähäseks, en tiedä mikä meiheen on menny ku ei kiinnosta niin ei. Et yritä tässä sit vauvaa puuhata :x

Clado Kiitos aukiolotutkimuksen kertomisesta, kyselin sitä juu aiemmin, ja todellakin kiitollinen olen vastauksesta, koska itse siihen mitä todennäkösemmin myös joudun, niin tietää mitä odottaa. Ei tuo ihan kauheelta kuulostanu, mut ei kyllä kivaltakaan...Tosin kyllä toi sharonan kuvaama tutkimus kuulosti tosi kauheelta, sääli et sellasia siellä tehdään, no kai senkin kestää sisulla.

Tätiä ei näy, mikä on siinä mielessä hyvä että juuri tämä oli se ainoa päivä jolloin se ei saanut tulla. Mutta toisaalta alkaa kohta ihmetyttää että kauankohan tässä nyt menee, kun teroista on jo kulunut 1 vrk enemmän kuin viime terokierron kohdalla ilman tätin tulemista. Lääkäri sanoi joskus että voi mennä jopa 2 viikkoa terojen jälkeen ennen kuin kierto loppuu. Voi jessus jos tässä pitäisi joku 2 vko odottaa... Eipä tässä ole muuta tehty kuin odoteltu kierron loppumista viime marraskuusta asti.

Mä alan olla lopen kyllästänyt tähän kaikkeen p*skaan. Miksen minä voi olla sellainen normaali ihminen jolle tulee ovis kp 14 ja menkat kp 28 jälkeen. Voi kuinka paljon antaisin siitä että saisin sellaisen.

danuli79 Kiitoksia infosta! Siis ettei ihan joka päivä ole tarvia peittoja heilutella. Huh, taitais käydä fysiikan päälle pidemmän päälle :LOL: Tuo joka toinen päivä kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta. =)

OddMolly Onnea tosi paljon plussasta!!! :flower: Vautsi, mahtaa se olla hieno tunne nähä ekan kerran plussa siinä testissä... Kerro tosiaan miten mies reagoi!

Sharona Kylläpäs kuulostaa tuskalliselta kuvailemasi tutkimus, tsemppiä siihen!

Ei sitä ennen tajunnutkaan, miten pitkältä voi yksi kierto tuntua... Aina ennen onnellisena eleli sillon kun ei menkat ollu kurjistuttamassa elämää, nyt odottaa millon niiden aika ois ja ettei ne tulis...

Perjantai 15.1.2010

[/url]

Myrtle.................27.......kp 6/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 7/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 7/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 7/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 8/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 9/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 10/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 14/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 14/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 16/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 17/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 18/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 19/28-33....................... yk 6
Hlemmur............27........kp 79/26-35........................yk 5

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/12

Huomenta!

Katselen tässä CNN:n uutisia Haitilta ja täytyy sanoa, että tuntuu omat ongelmat aika pieniltä, kun näkee mitä ihmiset tuolla joutuu kokemaan. :/

Danuli Toivottavasti se mies siitä "virkistyy", onhan niitä kausia kaikilla, ettei kertakaikkiaan vaan jaksa puuhailla. :hug:

Meillä silloin alussa mies sai hepulin kun ostin ekat ovistikut, se "mäkätti" mulle, että menee liian tekemiseksi, ja että alkaa stressaamaan ja menee kokonaan maku pupuilusta jos täytyy vaan tiettyinä päivinä, ja mun kellon mukaan. Nopeasti se sitten hiljeni, kun tajusi, että ei se vauva tulekaan itsekseen. Pari kertaa kävi niin, että se kyseli välillä "joko oot raskaana" hymy huulillaan, ja vastasin kiukkuisena "ei se pyhästä hengestä sikise"! :D Sitten alkoi ääni muuttua kellossa, välillä en tiedä kumpi kuumeilee enemmän, minä vai mies! Ja nyt se "mäkättää" mulle siitä että EN ostanu ovistikkuja :LOL:
Tänä aamuna se kysy, että kuinkahan iso se follikkeli on nyt.... :D Kun aloin sille laskelee, että varmaan jotain 17mm ja vielä varmaan menee pari päivää ennen kuin se "puhkeaa", se päätti, että onkin parempi ajoittaa iltaan sitten, ja taas pitää päivä väliä ja sunnuntai-aamuna uudelleen. Eli näköjään se nyt alkoi vääntää aikatauluja! :LOL:

Kakku tuli viimeisteltyä nyt aamulla, ja lähetin sen miehen mukana toimistolle. Mä oon ollu nyt 1,5vkoa saikulla, kun on kaikenlaista kivaa, keuhkonputkentulehdus, poskiontelontulehdus, joka levisi otsalohkoon... :kieh:
Onneksi alkaa jo olemaan paljon parempi olo, mutta tän yskän takia en kehtaa töihin mennä röhisemään.. Laitan teille kuvan siitä kakusta kohta! :p

Sharona Mulla on mies kans tolla linjalla näin alussa, että ei mitään ovistikkuja, kun muuten menee liian vakavaksi vääntämiseksi... Voi olla et silläkin mieli muuttuu muutaman kuukauden päästä. En siis tosissani niitä oo viel harkinnu, mut asiasta puolileikillää kun mainitsin, niin reaktio oli "Ei todellakaan!!" :D

Hlemmur Pitkistä kierroista kokemusta täälläkin ja erittäin epäsäännöllisistä kierroista. Lopetin pillerit jo about 2 vuotta sitten ihan tätä vauva-asiaa aatellen. Heh, pitkissä kantimissa tää projekti! :D En siis sillon ollu vielä yritys käynnissä, mut aattelin et onkohan omaa järjestelmää enää 7 vuoden pillereiden jälkeen olemassakaan...

Pari ekaa kiertoo kesti n. 30 päivää ja aattelin, että loistohomma! Nooh, ei se niin helposti tietenkään käynyt :LOL: Sit tuli parin kuukauden kierto ja sit mekat katos 4 kuukaudeks!!! :eek: Aattelin et tällästa, lääkäriinkö marssittava...Edelliset menkat tuli kesällä ja seuraavat marraskuussa! Mut nyt sitten vuoden aikana on tasaantunu kuin ihmeen kaupalla tohon about 30 päivään. Toivottavasti pysyis tälläsena....

Huomenta kaikille! Illalla töiden jälkeen kerroin miehelle. Se vaan tuijotti sitä plussaa tikussa eikä sillä oikein menny jakeluun :D Koko illan se silitteli mun mahaa ja tuijotti sitä. Sitten se tuumas, että tuntuu hullulta että tuolla mahassa on meän vauva.

Eilen alko sitten myös tupakkalakko.

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Miehen serkulla on pieni 3kk vanha vauva, ja juteltiin sen serkun kanssa joulupäivänä vauvoista, ym.. hän kysyi koska me "aiotaan" lisääntyä, niin mies totesi vaan, että onhan tässä jo yritetty ihan kiitettävän pitkä aika. Se serkku sitten kertoi kuinka heillä yritettiin 7v. ennen kun pienokainen ilmoitti tulostaan! Miehen siittiöissä todettiin vikaa, he kävivät läpi kaikki mahdolliset hoitomuodot, pahinta oli kuitenkin se, että Italia on katolinen maa, jonka vuoksi on laitonta esim. pestä siittiöt ja valita sieltä "ne hyvät" itse hedelmöitykseen.
Tuon takia he siis joutuivat matkustamaan toiseen maahan oikeat hoidot saadakseen, ym. eli hyvin rankat vuodet takana. Sitten lopulta lääkärit antoivat tuomion, että ei ole enää mitään tehtävissä, ja ovat lapsettomia. Heti kun olivat antaneet periksi, huomasivat olevansa raskaana, ja ihan luomuna. :heart:
Muistattekos kun kerroin tästä?

Mies soitti juuri ja kertoi uutiset Italiasta... Se serkku, jonka piti olla täysin lapseton sen miehen sperman takia, ja jotka saivat tuon vauvan, eli lääkärien mukaan "ihmeen" silloin kesän lopussa, odottaa nyt kaksosia!!!!!

:heart:

SE TULI NY!!!! :eek: :flower:

Aamulla menin vessaan, pyyhkäisin paperilla ja totesin että jaa, ei vieläkään. Sitten nousin siitä ja tunsin että jotain sieltä ny tuli. Pyyhkäisin uudestaan ja en meinannu uskoa silmiäni: kyllä siinä oli ihan vähän punaista väriä! JEEEEEE!!!!

Täti kävi kylässä viimeks lokakuussa ja huomenna ois tullu uus pyöreä luku, 80 täyteen mutta kyllä se ny täytyy uskoa että tää helvettikierto on vihdoin ohi! Mä oon niin iloinen!!!

Oon niin alas vajonnu että iloitsen tädistä varmaan yhtä paljon kuin te normaalit ihmiset iloitsette raskaustestiplussasta... :LOL:

Ylpeydellä ilmoitan: KP 1, YK 6 !!!

Ihanaa Hlemmur! Olen onnellinen puolestasi (kun kerran itsekin olet), ajoituskin on kohdallaan!

Ja onnea OddMolly! Voikun me kaikki muutkin pääsisimme niitä masuja silittelemään.

Sharona: Melkoinen pommi varmastikin nuo kaksoset. Mutta varmastikin tosi iloinen uutinen siellä! Pitääkö tässä oikeasti kohta alkaa uskoa johonkin kohtaloon ja karmaan eli tulee sitten kun on se aika. Se on vaan niin vaikeeta kun itse on tietysti sitä mieltä että se aika on nyt.

Hlemmur Onnea paljon tädin johdosta, voin vain kuvitella kuinka helpottunut olo mahtaa olla :hug:

Katinka Mäkin usein mietin, että mitäs jos nyt vaan ei ole sen aika vielä, vaikka itsestä siltä tuntuukin, jospa kohtalolla on muita suunnitelmia.. En tosin aio luovuttaa! :D

Sharona juu mäkin muistan ku kerroit tuosta ihmeestä ja pitkästä odottelusta, aika hienoo että nyt on tulos tuplaonni! :) Mitenhän sitä itse sais vaan pidettyy pään kylmänä ja aatella että kyllä se vauva vielä meillekkin suodaan, kun van tietäs että sellasen saa, nii jaksas odotellakin paljon paremmin ;)

Hienoo täällähän on tosiaan kunnon "ovulaatioviikonloppu", eli siis tiedetään mitä teillä joyan, clado ja sharona tänä viikonloppuna puuhataan ;) Ite aattelin et jos sitä vaik rupeis kohta ovista tikuttaa, jos vaik tulis yhtä lyhyt kierto ku viimeks, niin sit ois ovis jo ens to.

Hlemmur harvoin täällä onnittelee tädin tulosta, mutta nyt sellainen on paikallaan,eli onnea vaan! :flower: Hienoo et nyt pääsee sullakin asiat jälleen eteenpäin!

Mulla on varattuna ens keskiviikkona gyne, toivotaan että ovis osuis tohon ens viikolle, niin näkis varmaan sit siel ultras minkä kokonen follikkeli siel on, jos mitään on.

Mukavaa viikonloppua, ja puhtia peitonheilutukseen! ;) :whistle:

voihan vee ja venäjä... Vertasin mammaksin testiä ja cb:n digitestiä. Ensin mainittu oli haamu eli nega ja jälkimmäinen taas antoi plussan.

Se huono homma tässä on että en tiedä koska O nyt sit tulee ja toiseksi, en saa tota änkyräukkoa nyt petiin. Perkele sentään. Ei sitten tehdä mitään vauvoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
hah! Onnistuinpas B) nyt riprap kansalaisopiston huovutuskurssille. Tästä se piina taas alkaa.

:LOL: Tää on ehkä paras viesti ikinä! Hehehheheheehhehee... :heart:

Vähän hauskaa piinailla samaan aikaan naiset! Täälläkin aloitettu harjoitukset, vaikka en kyllä tikkuja hankkinutkaan, kun meni hermot niihin viimeksi :p

Lauantai 16.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 2/26-35........................yk 6
Myrtle.................27.......kp 7/28-29.........................yk 2 (lps jlk)
Katinka-82.........27.......kp 8/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 8/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 8/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 9/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 10/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 11/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 15/28.............................yk 1
Opal.................. 29.......kp 15/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 17/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 18/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 19/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 20/28-33....................... yk 6