Sharona juu oli kyl melkonen kakku, miten joku osaakaan tehdä tollasen, eihän tota raaski edes syödä Viel ihan toiseen aiheeseen...täytyy kyllä sanoa että sulla on kyllä aivan huippu mies, oon sen kyllä jo aiemminkin todennut, mut pitää kyllä jälleen se todeta Mä en tiedä mikä kauhee stressi mun mieheen on iskeny, ku aina saa pelätä et puuhataankoon ollenkaan oikeaan aikaan, on meinaan viime aikoina jääny toi peittojen heiluttelu aika vähäseks, en tiedä mikä meiheen on menny ku ei kiinnosta niin ei. Et yritä tässä sit vauvaa puuhata :x
Clado Kiitos aukiolotutkimuksen kertomisesta, kyselin sitä juu aiemmin, ja todellakin kiitollinen olen vastauksesta, koska itse siihen mitä todennäkösemmin myös joudun, niin tietää mitä odottaa. Ei tuo ihan kauheelta kuulostanu, mut ei kyllä kivaltakaan...Tosin kyllä toi sharonan kuvaama tutkimus kuulosti tosi kauheelta, sääli et sellasia siellä tehdään, no kai senkin kestää sisulla.
Clado Kiitos aukiolotutkimuksen kertomisesta, kyselin sitä juu aiemmin, ja todellakin kiitollinen olen vastauksesta, koska itse siihen mitä todennäkösemmin myös joudun, niin tietää mitä odottaa. Ei tuo ihan kauheelta kuulostanu, mut ei kyllä kivaltakaan...Tosin kyllä toi sharonan kuvaama tutkimus kuulosti tosi kauheelta, sääli et sellasia siellä tehdään, no kai senkin kestää sisulla.