Ihan vähän hölmöjä kysymyksiä kalvoväreistä

Valitettavasti se kuvio pysyy aika hyvin kiinni peilissä, kaakelissa ja jopa ovessakin. Mulla tästä on kokemusta enemmän, kuin tarpeeksi sillä entisessä kämpässä oli vanhojen asukkaiden lapset vähän sisustelleet asuntoa :x
 
Monta vuotta sitten tein pari kuvaa lastenhuoneen ikkunaan. Ohjeissa luki että pysyy kiinni mutta kyllä saa irtikin jälkiä jättämättä.
No ne kuvat on edelleenkii ikkunassa kun en saa niit irti :headwall:
Hyvi on siel pysyny vaik on ikkunat pestykkii ja ihan kuvien päältkii, ne vaan pysyy siäl!
Ja yhtä peiliäkin koristelin pienil kuvilla kulmiin ja nekii kyllä pysy siinä kuin tauti :whistle:
 
Niistä jää ikuiset jäljet.
Minä tein esikoisen kanssa joskus muutama vuosi sitten kaikenlaisia kuvioita ikkunoihin. No saakeli, aina ikkunoita pestessä tuli ne viivat näkyviin, vaikka siis olin ottanut ne kuvat pois jo kauan aika sitten.
Meidän uusiin ikkunoihin en kyllä ala niitä tuherteleen. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.
Ei lähteny. Metallilastalla meinaan ensin yritin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.
Ei lähteny. Metallilastalla meinaan ensin yritin.
:eek: Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
:eek: Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.
No kauas sulla oli kuvio ikkunas? Mulla 4-vuotta B)

Kokeilin eka kuumaa vettä ja lastaa, sit alkoholia ja lopulta kuumailmapuhallinta ja sormia :D
 
Hmm,, ehkäpä en sittenkään käytä kalvovärejä. Ne kuviot tulisi saada joskus poiskin. :whistle: Elikkäs kaakelimaalikaan ei käy, mutta kiitos vinkistä. :flower: =)
Katselin vaan noita googlen tuomia ehdotuksia kaakelitarroista ja hinta kauhistutti. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
:eek: Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.
No kauas sulla oli kuvio ikkunas? Mulla 4-vuotta B)

Kokeilin eka kuumaa vettä ja lastaa, sit alkoholia ja lopulta kuumailmapuhallinta ja sormia :D
Puolet vähemmän :D
Mulla on tuolla jääkaapin ovessa kuviot vieläkin ja ne on sinne laitettu vuonna 2004. :whistle: Lähtisköhän ne irti...
 

Yhteistyössä