Hakutulokset

  1. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Viime yönä alkoivat ihan selkeät menkkamaiset oireet. Ne tulee aina muutamaa päivän ennen vuodon alkua. Oireet on jatkunu pitkin päivää. Vatsaa nipistelee ja kuumottaa ja alaselkää särkee. Eiköhän se vuoto sieltä ala puolen viikon maissa. Me ostettiin talo! Aivan höperö olo :) No onpa...
  2. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Mä en kestä tätä syysväsymystä! Tulis jo lunta niin näkis päivänvaloaki joskus. Aamulla töihin lähtiessä on pimeä, eikä asianlaita muutu päivän aikana miksikään. Huoh. Pihaki on jatkuvan sateen takia ihan kuralla. Mua niin väsyttää tää jatkuva sade ja pimeys. Mä oon normaalisti illanvirkku...
  3. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Kyllä sitä on mennyt sekaisin tämän vauvapuuhan kanssa. Koko ajan seurailen omaa oloa ja mietin tuntuuko erilaiselta kuin yleensä. Järki sanoo, ettei ole kovin todennäköistä, että ekasta kierrosta tärppäisi mutta saahan sitä haaveilla. Eilen nipisteli ja juili mahassa koko päivän ihan kuin pari...
  4. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

    Jospa minäkin uskaltaudun täältä taustalta esiin. Vauvakuumetta on ollut minulla ja miehellä useamman vuoden vaihtelevasti. Välillä minulla ja välillä miehellä. Aina ollaan vain menty ristiin. Nyt viimeisen vuoden aikana huomasin itselläni todellisen kuumeen ja tarpeen saada lapsi. Yritys...
  5. O

    Mitä luomiväriä käytätte?

    Mulla töissä vaalea pohjalla ja ruskea kaverina.

Yhteistyössä