Mitä luomiväriä käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mikä merkki? Mikä väri?
Haluisin sellaisen luomivärin joka näkyy mut ei oo kuitenkaan liian näkyvä. Teen asiakaspalvelutyötä, joten siisti pitää olla... Nyt käytän vaan rajausta ja ripsaria...
 
vieras
Riippuu vaatteista ja tilanteesta. Kaapissa:

Lumenen maastonvihreä ja vaaleanvihreä
Lumenen tummanlila ja vaaleanlila
Rimmelin musta
Yves Rocherin nestemäinen tummanruskea ja pronssi

+ jotain muita mitä en muista kun en koskaan käytä
 
vieras
Joku ihan vanha keskiruskea Vevay-firmalta. Ihan mikä tahansa kimalteeton keskiruskea sopii mielestäni arkimeikkiin - ainakin minulle. Laitan siis ihan vain luomivaon varjostukseksi enkä koko luomelle.

Iltameikissä käytän räiskyvämpää meikkiä mineraalimeikeistä. Upea valontaitto niissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku ihan vanha keskiruskea Vevay-firmalta. Ihan mikä tahansa kimalteeton keskiruskea sopii mielestäni arkimeikkiin - ainakin minulle. Laitan siis ihan vain luomivaon varjostukseksi enkä koko luomelle.

Iltameikissä käytän räiskyvämpää meikkiä mineraalimeikeistä. Upea valontaitto niissä.
minkä merkin mineraaleja käytät?Mistä saat ostettua?
 
Mä tilasin ebaysta sen 120 luomiväriä sisältävän paletin. Osasta irtoo pigmenttiä paremmin kuin toisista. Mutta värejä ainakin riittää. :D Tykkään myös NYXin luomiväreistä (tilaan netistä).

Aika monesta väristä saa ihan aspahommiinkin sopivan meikin, kunhan käyttää värejä suht. hillitysti ja mattana vielä mieluummin. Mun vanha suosikkini on ruskeansävyinen meikki (beige, keskiruskee, tummanruskee, näistä tuo beige on kimaltava, mutta ei liian).

Dumb: Mulla on itelläni muutama Lily Lolon mineraaliluomivärisample, joskus aikoinaan oon tilannu ihan heidän sivuiltaan. Haluaisin kokeilla myös Mad Mineralsin luomivärejä.
 

Yhteistyössä