Ja taas maanantai. Alkoikin oikein maanantaisella tyylillä, koiraan iski ripuli... Piti tehdä vähän käytännönjärjestelyjä ettei ole koko kämppä uudelleen tapetoitu kun kotiin pääsen. Töitäkin olis, mutta asiat tärkeysjärjestykseen, sillä mä olen niiiin iloinen! Saatin
ehkä vihdoin käsiteltyä tämä vauva-asia.
Aloitin pehmittelyt jo to, kun sain miehen innostumaan pupuilusta. Sitten siinä kesken touhujen ihan tahallani sanoin, että nyt sitten saattaa olla ehkä sellainen aika, että ovulaatiota pukkaa. No mieshän arvatenkin kauhistui ja homma jäi siihen. Keskusteltiin kyllä, mies ei tiennyt mitä haluaa, ettei ehkä sitten ole valmis isäksi kun ei heti osaa sanoa mitä mieltä on. Olisi kuitenkin onnellinen jos raskautuisin, ja myönsi myös, että jos ehdottomasti ei lasta haluaisi, niin huolehtisi ehkäisystä, mutta kovasti pelottaa näin iso asia. Niin ja ahdistaa se kun tästä lapsettomuudesta pitää jankuttaa kun ei hän halua ajatella niin.
Perjantaina mies sitten itse teki aloitteen pupuiluun, minä pidin turpani kiinni ja annoin mennä. Jälkeen päin totesin, että varmaan ymmärrät, miten ristiriitaiselta tämmöinen käytös musta tuntuu, ja että se ovulaatio saattais yhtä hyvin olla tänäänkin. Sitten taas vähän keskusteltiin. Mies oli todella ahdistunut, katse harhaili ja paikallaan ei pystynyt istumaan. Ihan kuin olis pakokauhuista eläintä katsonut. Päätin, että nyt annan asian olla, mä olen kaiken sanonut, mitä mulla sanottavaa on, antaa pojan sulatella. Kyllä aikuinen mies sitäpaitsi tietää mitä voi käydä kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, niin turha kai siitä on koko ajan muistuttaa.
Ja sulattelihan se. Eilen ihan itse totesi mulle kesken linnan juhlien, että niin, ei vissiin käsitelty ihan loppuun sitä vauva-asiaa. Vastasin, että mun kanta varmaan on jo selvä, enkä halua toista enää piinata, mutta kerro toki jos on jotain lisättävää ja haluat vielä puhua. No ei me mitään puhuttu kun siinä alkoi taas vaatteet lennellä.
Kanta tais tulla sillä selväksi... Sitten se myöhemmin kysyi vielä ennen nukahtamista, että kai me sitten tullaan toimeen sellasen kitisevän paskahousun kanssa? :heart:
Koitan nyt kuitenkin edelleen pitää enimmät asiat sisälläni, ettei se vaan muuta mieltään. Kyllä muakin ärsyttäis jos koko ajan pitäis samasta asiasta vinkua ja hössöttää. Mutta että sellainen viikonloppu!
Kaapo, jospa tuo on nyt SE tunne. Toivotaan parasta!
Clado b =) d oviksen hyödyntämiseen!
OddMolly Tervetuloa kuumeilemaan! Toivottavasti visiittisi ei ole pitkä.
:hug: kaikille tarvitseville, ja vaikkei niin tarvitsisikaan.