Moikka! :wave:
Täällä kanssa yksi joka mielellään jatkaisi kuulumisia teidän kanssa täällä kun en myöskään tuolla fb:ssä ole enkä sinne viitsinyt liittyä. Harmittelin jo aiemmin kun se ahkera odottajien palsta niin äkkiä kuivui täällä kokoon vauvojen synnyttyä. Mukava että teitä muitakin vielä löytyi ketkä haluaa täällä vielä jatkaa juttuja
Ennie sun tyttö kuulostaa oikein vauhdikkaalta menijältä.
Harmi että jäitte yksin niin aikaisessa vaiheessa, mutta minkäs noille mahtaa, pääasia että tyttö ja sinä voitte hyvin ja jaksatte vaikka välillä varmaan on rankkaa. :hug: Arvostan todella kaikkia yksinhuoltajia, olen sen aina omina rankempina päivinä todennut että olen kuitenkin onnekkaassa asemassa kun on joku jonka kanssa jakaa kaikki.
Meidän tyttö on vielä aika rauhallinen eikä paljoa viitsi liikkua, välillä mietin lähteekö se ollenkaan liikkumaan kun ei ole vielä kun kerran ympäri pyörähtänyt, kyljellään vaan tykkää makoilla toistaiseksi ja vatsallaan olo ei ole yhtään kivaa. : /
Mitat oli 5 kk neuvolassa 67 cm ja 7800gr.
Angel Eyes onpas teillä ollut sairastelua, mutta hyvä että on ohi ja pääsette sitten jatkossa toivottavasti vähemmällä kun tuo rokkokin jo sairastettu
Oli muuten söpö kuva tuossa tytöstäsi
Meillä ollut tytöllä yksi vähän kovempi nuhaflunssa, nenä frida tuli siinä tutuksi, ja samaan aikaan olin ite flunssassa niin oli aika tahmea olo, mutta muuten ei ole vielä (kop kop) ollut muuta.
Rokotukset ollaan otettu kaikki. Mitään sivuvaikutuksia ei ollut muuta kuin tokien jälkeen sai patit siihen rokotuskohtiin, mutta nekin meni ohi muutamassa päivässä. Tyttö ei edes juuri inahtanut nyt toisella kertaa vaan oli tosi reipas eikä muutenkaan vierastanut edes neuvolatätiä vaan hymyili vaan, muutenkin on aika iloisen oloinen eikä onneksi paljoa känkkäile.
Yöt on kyllä olleet aika rankkoja nyt noin viimeisen kk aikana, tyttö nukku aiemmin läpi yöt 1-2 kahdella syötöllä, mutta heräilee nyt parin-kolmentunnin välein. Ollaan vielä täysimetyksellä kun mulla on maitoa riittänyt ja kasvu ollut hyvää, ja ajattelin sinne 6kk asti mennä näin, vaikka nyt olen paljon pähkiäillyt tuota kiinteisiin siirtymistä jo tän takia. Sain kuitenkin sen käsityksen ettei se välttämättä auta yhtään noihin öihin kun se levottomuus saattaa kuulua vaan tähän kehitysvaiheeseen ja jatkua silti. No, tiedä noista, mutta katellaan nyt vielä. Viimeistään kahden viikon päästä aloitellaan sitten.
Töihinmenosta en vielä ole päättänyt mitään. Sen tiedän että aikasintaan vuoden päästä takas, ja silloinkin varmaan lyhyemmillä työpäivillä jos onnistuu, mutta mielellään olisin kotona tytön 2v päiviin asti jos vaan onnistuu. Kohta pitäs töihin alkaa ilmoitella, mutta vaikea päättää nyt se että mihin asti ilmoitan olevani pois
Viihteellä ei olla käyty, ei ole edes huvittanut. Huhtikuussa olisi tarkoitus mennä teatteriin ja sille illalle on jo lapsenvahti varattu, muuta sellaista menoa ei tuskin lähitulevaisuudessa ole että tarvitsisi hoitoapua. Meillä vielä sellainen tilanne ettei ole isovanhempia lähellä jotka edes pystyisivät tulla apuun, niin se rajoittaa aika lailla omaa menemistä. Mutta ainakin omasta puolestani ei haittaa, kun viihdyn hyvin kotona.
Tulipa nyt pitkä sepustus, mutta paljon oli nähtävästi juttua jo
Mirot ja tyttö 5 kk 2 vkoa