Hakutulokset

  1. S

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    24+4 Moikka! kertokaas että mistä saa jo valmiiksi isokokonen ihminen (52/54) ostaa äitiyshousut + joku tukiliivi? Normikauppojen Kappahl, Lindex ja H&M vaatekoko äitiysvaatteissa loppuu 46/48.
  2. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Miisamari samaa mietiskeli ääneen keskiviikon tohtori, että olisiko ollut kaksoisraskaus. Yksi pakasealkio sinne vain sijoitettiin, mutta olisiko mokoma sitten vielä jakautunut kohdussa kahdeksi. Mene ja tiedä...
  3. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    kiitokset kaikille osanotoistanne! Asiassa tapahtui odottamaton käänne.... Sunnuntaina aamuyöstä tosiaan tuli verta "ämpärikaupalla" ja isoja hyytymiä. Kävin Tays:n synnytyspolilla tarkistuksessa ja tohtorin mielestä hcg oli kovin alhainen (8000) ja ei löytänty raskauspussista sisältöä ja...
  4. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    keskenmeno tuli sunnuntai aamuyöstä, jote meikäläisen voi pudottaa pois plussanneiden listalta. Olihan se jännää olla reilu viikko tietoisesti raskaana ;-/ Samalla loppuivat siis myös meidän hoitomme, joten tsemppiä teille muille. Alan itse keskittyä muuhun elämään.
  5. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    plussaa näytti myös veritesti. Se olikin hassusti sellainen, missä niitä hormonitasoja ei näkynyt, oli vaan että positiivinen on. Parempi ehkä että ei tiedäkkään niitä HCG arvoja, ettei tarvii stressata niitä. On kyllä vaikeaa uskoa tää tämmönen. Vähän menkkamaisia tunteita alamahassa ja...
  6. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Tänä aamuna raskaustestissä oli 2 viivaa....herran jestas! Elämäni ensimmäinen tälläinen tulos. 3. ivf viimeinen pas näyttää jotain toimintaa virittäneen tuolla kohdussa. Juoksin heti aamusta veritestiin, nyt jännätään, että pitikö Apteekin raskaustesti paikkansa.
  7. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Eipä nuo siirretyt kaksi alkiota jaksaneet mun vauhdissa. Eli negaa tuli testissä. Rupesin miettimään, että ne alkiot oli 3 ja 2 soluiset, että mulla ei ilmeisesti ole kovin reippaita kasvamaan nuo alkiot. Muistan jostain lukeneeni, että jollain on ollut 7 ja 8 soluisia. Labrassa on kuulemma...
  8. S

    Tampereen käytäntö siirroissa

    Moi, mulle on Tays:n julkisen puolen hoidoissa siirretty aina 2, ovat sitä itse aina ehdottaneetkin. (Sekä 3:ssa ivf:ssä että passeissa). Solut on olleet kyllä hyvälaatuisia, eli laadulla ei ole ollut väliä. Ikä varmasti on ollut yhtenä tekijänä.
  9. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Onneksi Tays:lla jonotus liittyy enemmänkin ennen ensimmäistä käyntiä olevaan ajan jaksoon. Omalla kohdallani on edetty sittemmin rivakasti. Siis IVF nro 3: punktio 13.10, 7 solua saatiin aikaiseksi, joista 5 hedelmöittyi ja lähti jakautumaan. 2 sirretty kyytiin 15.10, loppujen kolmen kohtalo...
  10. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Sarma, minulla sama tilanne. Haen uutta duunia, enkä kahta kertaa edes mieti, että kuinka eettistä se on tulevaa esimiestä kohtaan, kun samalla yritän raskautua. Ihmisellä on oikeus lisääntyä silloin, kun se ottaa tapahtuakseen. Työ vie kuitenkin alle 1/3 osaa ihmisen ajasta, kyllä täytyy elää...
  11. S

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Minäkin liityn tähän pinoon :-) Takana yritystä v. 2005 lähtien, 4 x inssi v. 2007, 1 x IVF pitkäkaava ja 1 x IVF lyhyt kaava v. 2008, nyt on lähtenyt vauhtiin viimeinen IVF pitkällä kaavalla, punktio viikolla 42. Puoliselittämätön lapsettomuus meillä (paitsi että selitystä voisi etsiä kyllä...

Yhteistyössä