Hakutulokset

  1. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Nyynyy Mä jännitin kovasti sitä operaatiota (netistä luin toisten kauhujuttuja), otin yhden burana 600:sen, mutta en olisi kyllä tarvinnut sitä. En tiedä, että johtuiko siitä, että mulla oli ne johtimet auki vai mistä, mutta mä en tuntenut edes sitä katetrin laittoa. Ainoastaan pienen kuplinnan...
  2. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Ansku-82 Ahaa, oliko sinulla tuo kovin kivulias toimenpide? Mä en tuntenut kuin pientä kuplintaa, mutta muutaman päivän sen jälkeen sitten vuosinkin rusehtavaa verta, mutta ne sanoivat sen olevan ihan normaalia, tiedä sitten :ashamed:
  3. Eltzie

    ** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

    Kp 35/30-31 enkä aio testata pariin päivään
  4. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Ansku-82 niin mä olen kanssa vähän ajatellut, että se aukiolotutkimus voisi vähän pidentää kiertoa :ashamed: Löytikö sinulla siellä mitään ihmeellistä? Minulla todettiin kaikki olevan ihan normaalia, eikä kiinnikkeitä tms löytynyt. Tänään siis kp 35/30-31, taas yhdellä päivällä huijattu...
  5. Eltzie

    ** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

    Kp 34/30-31, nega testattu tänään, mutta luulen ovikseni olleen myöhempää sorttia, joten odotan tätiä kylään to-pe. :ashamed:
  6. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Mulla on semmonen olo masussa kuin olisin eilen tehnyt hirveän määrän vatsalihasliikkeitä ja takuulla en ole yhtä ainuttakaan tehnyt :laugh: Taitaa tulla aika supermenkat B)
  7. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Testi oli siis muuten nega taas aamulla :headwall: Mä vähän selailin tätä ketjua läpi ja mulla muistui mieleen kirjoituksistani, että hei, enhän mä ole tuntenut "siihen normaaliin aikaan" tässä kierrossa ovista, vaan vasta kp 21-23 valitellut outoja mahakipuja yms :whistle: Sitten jos siitä...
  8. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kp 34/30-31 eikä tätiä näy..
  9. Eltzie

    ** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

    Täällä vieläkin jännätään kp 33/30-31, nega testattu eilen, mutta eipä myö vielä luovuteta :wave: (ja yrityskerta 2 tämän uuden mieheni kanssa ;) )
  10. Eltzie

    Loppukiertolaisten oirepino

    Minä ja kroppani mielikuvitteelliset "raskausoireet" B) Kp 33/30-31 ja eilen tehty testi näytti negaa, mutta silti: -VAIN nännien arkuus, yleensä ovat ovulaatiosta menkkoihin asti todella kipeät joka kohdasta,nyt vain nänneistä -nännipihan tummuminen, rintojen pinkeys (normaali turvotus...
  11. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Mä olen salaa jatkanut tutkimuksia noiden ovistestien kanssa (vaikka r-testi eilen näyttikin negaa), niin ne viivat päiväpäivältä vaan vahvistuvat B) Liekö tuolla asialla sitten jotakin tekemistä kuukautisten alkamisen kanssa. Tänään molemmat viivat melkein yhtä vahvoja.
  12. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Niin ja Ilona G , mulla on ollut kanssa noita mennkakipuiluja jo muutaman päivän :ashamed:
  13. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kiusaan vielä vähän itseäni, lämmöt edelleen 37
  14. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Eikä se täti ole vieläkään löytänyt minun luokse... Kp 33/30-31, elämäni pisin kierto
  15. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Ei näy vieläkään tätiä :whistle: Tosin valkkaria lorisee kyllä nyt siihen tahtiin, että varmaan yöllä piipahtelee, vaikka mulla aina alkaakin aamulla viim klo 10 tädin vierailut ;)
  16. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Nega testattu aamulla kp 32/30-31 :headwall:
  17. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Sartsa83 Niin tarkoitin, etti mulla ole tullut lainkaan niitä normeja oviksen jälkeisiä oireita, kuten yleensä :) Ei ole täti vieläkään tullut kylään, aamulla voisin testailla ihan r-testillä ;)
  18. Eltzie

    Loppukiertolaisten oirepino

    Miten erkalla menee? =)
  19. Eltzie

    ** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 17**

    Ilmottautuu mukaan tämäkin :wave: Esikoinen synt. 04/02 ekasta suhteesta ja nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritetään ;) Kp 31/30-31 ja vahvistuvia haamuja tähän mennessä ovistesteihin tullunna :)
  20. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Tänään kp 31/30-31, tein aamulla taas kokeeksi ovistestin ( en uskalla vielä tehdä r-testiä ja haluan vähän tutkia tätä ovistestin käyttäytymistä loppukierrossa) ja haamu oli vahvempi kuin pari päivää sitten . Tosin mulla on kyllä vähän semmoinen olo, että tätihän sieltä kohta tulee rytinällä...

Yhteistyössä