Loppukiertolaisten oirepino

Täällä vahvoja oireita edelleen. Pahoinvointia, heikotusta, pyörrytystä, vilua, rintojen aristusta, ja aamulla testattu tosi haalea haamu, värillinen kuitenkin =) Toivottavasti se tästä vielä iloksi muuttuu ja viiva vahvenee!!
 
uusi kierto alkoi tänään...ihan ajallaan. Ainut vaan että mikä mahtoi mennä pieleen kun ei tärpännyt.!!!? Sitä siis mietin! Eli ovulaatiokin piti olla ainakin gynen mukaan (sitä en tosin tiedä irtosiko munasolu!). Bongasin sen ovulaationkin CB:llä. Ajattelin että vastaisuudessa en ainakaan syö niitä maitohappobakteereita niin paljoa (jos vaikka vaikuttavat väärällä tavalla emättimen happamuuteen raskautumisen kannalta) (siittiöthän on aika tarkkoja tuosta pH:sta).Mulla kun oli tuo antibioottikuuri niin pumppasin itseeni noita maitohappobakteereita surutta ylä-ja alakautta . Niin ja ei ole tarkoitus tässä kierrossa tarkkailla itseäni niin paljoa että tulee niin pal kauhia stressi ku mennessä kierrossa . Eli enemmän tjottailua ! Eli ehkä palaan myöhemmin tässä uudessa kierrossa asiaan jos jotain kerrottavaa ilmaantuu ;)
 
erka vastailinkin sulle tuohon toiseen ketjuun... :hug: :hug:

Täällä aamulla apteekin testi oli nega, ja menkkajomotuksia on ollut eilisestä asti, pelkään pahinta, mutta toivon parasta, että ovat vaan ilmoja, jotka mahassa jomottelee...
 
Tulinpa tännekin vastaamaan, että eilen kp 26 tuli plussa testiin. Kirjoittelin tänne 12.11 ja taisivat oireeni olla kiinnittymisestä johtuvia. Ihan uskomaton olo, ei osaa uskoa todeksi. Kunhan kaikki menisi hyvin.

Erka Jaksuja ja tsemppiä uuteen kiertoon. Mä olin niiin varma edellisessä kierrossa, että olis tärpännyt, oireetkin olivat vahvoja oviksesta asti, no silti täti tuli. Olin kyllä niin pettynyt. Tässä kierrossa ajattelin yrittää, etten stressaa yhtä paljon, mutta helppoa se ei ole, kun vauva pyörii koko ajan mielessä. Nyt uutta yritystä vaan.

KS09 kovasti tsemppiä ja toivottavasti se plussa sieltä vielä tulee! :heart:
 
Minä ja kroppani mielikuvitteelliset "raskausoireet" B) Kp 33/30-31 ja eilen tehty testi näytti negaa, mutta silti:

-VAIN nännien arkuus, yleensä ovat ovulaatiosta menkkoihin asti todella kipeät joka kohdasta,nyt vain nänneistä
-nännipihan tummuminen, rintojen pinkeys (normaali turvotus jäänyt pois) ja nännit ovat aika valtavat
-maksaläiskien tummuminen
-hampaita harjatessa ikenistä vuotelee välillä verta
-lämpöä suht tasaseen 37 astetta
-armotonta vihlontaa, juilintaa, nipistystä ja vatsakipua kohta viikon verran
-silmät tuntuvat todella kuivilta piilareita käytettäessä
-usein toistuva pyörrytys ja epätodellinen tunne (whaaat?? B) )
-valkkaria lorisee siihen tahtiin, että vähän väliä pitää käydä tarkistamassa, että nytkö ne menkat sitten alkoi...
-ennen menkkoja havaittava joka paikan turpoaminen jäänyt pois
-valkkaria ei tullut nimeksikään oviksen jälkeen

Tästä onkin sitten hyvä pudota korkealta ja kovaa :snotty:
 
Täti ei ole löytänyt tännekää kp 46. Suoraan sanottua tuntuu ettie ole enää oireita, koska lopetin oireiden ajattelemisen viimeiseen negaan kp 41. Kyllä se niin vaan on, että kun oikein itseään kuulostelee niin löytää "oireita" jotka ei välttämättä tarkota sen kummempaa. Mulla ei arista nännejä, ja se on varma menrkki tädin tulosta aina ollut. Mulle varmaan tulee superpitkä kierto nyt. Olenkin vähän jättänyt palstailuja vähempään ja muutenkin koitan olla ajattelematta koko raskausasiaa. Jos rentoutumalla saisi edes menkat alkamaan sitten.. :attn:
 
:wave: Moi vaan! Minä alan taas kohta olla loppukiertolainen, tähän kiertoon ei ole mitään toiveita koska km:stä vai pari viikkoa aikaa ja ens viikolla leikkaus tiedossa. Tämä kierron ovis( jos sitä edes on) menee siis "hukkaan".

Plussatuulia muille!
 
Ehkäsy jätetty pois 6vkoa sitten...
Ei mtn vuotoja (yks ruskea miniminituhnu)
En voi laskea siis päiviä.

Nyt eilen ja tänään järkyttäviä menkkamaisia kipuja, mutta ei vieläkään vuotoa.

Varovasti voisin arvata, että bongasin oviksen?
En tiedä onko edes mahollista sellanen mun tilantees?

Kauhea pissihätä, yhdyntäkipuja?, kohdun nupukka kivikova ja menkkavihlontaa. :$
 
Heips!

Liitynpä tähän pinoon. Meillä 1v 2kk tyttö, joka sai alkunsa 3. Clomikierrosta ja toista lasta yritetään. Imetyksen lopetin kuukausi sitten ja kuukautisia ei ole vielä tullut. Ovulaatio on kuitenkin, koska sattumalta varaamani gyneaika osui ovulaatioaikaan ja munasolu oli juuri irtoamassa (testi ollut positiivinen edellisenä ja samana päivänä). Ultralla siis varmistettiin.

Nyt menossa siis dpo 8 ja meinasin testata viimeistään ylihuomenna dpo 10 aamulla (Mammaksin erittäin herkkä testi 10mIU). Esikoisesta tein haamuviivan dpo 10 tai 11 samalla testillä.

Oireita ei ole. Clomikierroista tuttu nännien kipeytyminen puuttuu. Ainoastaan lämmöt ovat sen verran koholla, että tietää ovulaation tapahtuneen (aamuisin 36,6-36,9 ja iltaisin 37,0-37,3). Viimeksikään oireita ei ollut ennen testausta, mutta katsellaan nyt vielä josko niitä alkaisi tulla. Niin, onhan mulla ollut kahtena yönä sellaisia repäisykipuja kun olen sängyssä vaihtanut asentoa, mutta voivat liittyä varmaan ihan kk-kiertoonkin. Toivoisin tosi kovasti plussaa, ettei tarvitsisi alkaa taas Clomeja popsimaan.
 
minäkin voisin tänne avautua... eli keskiviikkona tein negatestin kp35 ja tänään siis vetelee kp 38 jo. Normaalisti kiertoni on sellaset 30-31 päivää. Oireitahan on vaikka muille jakaa :LOL: Pitää koittaa ma testata taas uudelleen, kun pääsee kaupungille. Omaan lähiapteekkiin en viitsi mennä uteliaitten kytättäväks.
 
Loppukierrolla oon ja oireita on ollu noin viikon ajan. Paleltaa, väsyttää, finnejä siellä ja täällä, etoo iltaisin (aamulla ei mtn), alavatsaa nippaillu, rintoja kuumottaa ja on outo olo... Oviksen aikaan muistaakseni 10.11. tuli yhtenä päivänä jotain tuhruvuotoo, lie ollu kiinnittymisvuotoo tai jotain..? Menkkoja kyllä odotan alkavaksi 26.11. mutta oireet.. mietin että jokohan näkyis r-testillä jotain suuntaa antavaa..vai onko pakko odottaa vielä? Mahdollinen raskaus ei kyllä kuulunut suunnitelmiini, mutta ei se pikku iita tai iiro ois maatakaatava.. :whistle: (Kierto on ollu nykyään noin 30 päivää)
 
Testasin tänään dpo 9 negan aamuvirtsasta Mammaksin erittäin herkällä (10mIU). Alkaa toivo mennä vaikka kaiken järjen mukaan ajateltuna voisi vielä käydä niinkin, että muuttuu plussaksi. Jotenkin vaan tuntuu, että pitäisi näkyä jo tuolla herkkyydellä. No, huomenna aamulla vielä testaan ja jos ei näy niin sitten odottelemaan kuukautisia..
 
Kyselenpä nyt tyhmänä, ku silloin noin seittämän vuotta sitten, testattiin vasta kun menkat oli myöhässä.. ja nyt oon lukenu että jo muutaman päivän ennen kuin menskut pitäs alkaa, täällä testaillaan jo täyttä häkää.. Itelläni ois nyt kp 28/30. Kannattaako jo testata? millä? mikä on herkin? Edellisen kerran kun testailin (7 vuotta sitten) niin silloin testi näytti plussaa vasta kun menskut oli kaks viikkoo myöhässä ja sama oli esikoisesta.. Ja nyt tiedän tarkkaan milloin tämä (mahdollisesti) on saanut alkunsa.. 10.11. tuli päivän ajan tuhrua.. ja siitä vajaa viikko meni kun alkoi paleltaa ja etoa.. ja tätä on edelleen, vain iltaisin.. joten uskallanko testata nyt vai vieläkö odottelen...?
 
Miuku79 äläpäs hätäile olleskaan :) ..se voi hyvinkin vielä iloksi ja +:heart:muuttua!!!

Itsekkin täällä "hätähousuna" testailin JO dpo8.. :p ..niinpä niin..ja sitten vielä ovistesteilläkin leikin, "huvin vuoksi ja urheilun kannalta"!! :wave:..katselen siis, vahvistuuko testiviiva..jos aivan viim. loppukierron päivillä yhtä vahva kuin control-viiva, saattaapi se olla + paikka-Raskaana:heart:..monella näin, ei kaikilla.

Sinullahin nuo aamulämmöt alempana, kuin iltalämmöt-miulla myös. Aamul. 36.5 ja iltaisin 37.2..en kyllä oikkein itse jaksa uskoa tärppiin tällä kertaa(kaan) :/ ..sie oletkin vasta 30v ja mie jo "kehäraakki" 44v:whistle:..2lapsosta jo entuudestaan(-87&-04)..älä siis hätäile, vielä se tärppi sinulla käy!!:)

Millainen siun kierron pituus on normaalisti?..miulla nyt 21/27-29..yleensä tuo 28 on kierronpituus.

Kovasti siulle laitan tulemaan ++++++Onnea!!!:heart:
 
äitijapojat kylläpä testit ovat sen 7v:n aikana muuttuneet herkemmiksi. Voit toki testailla jo, hyvinkin saattaisi näkyä =) ..jos ostat Apteeksita testin, katso että on Herkkyydeltään 10 mlU/ml/kysy farmaseutilta vaikka apuja!..tai..voita ostaa ihan tavan marketistakin(Prisma, Cittari jne.) mm. Pregent Stig..muistaakseni 2testiä paketissaan. Kannattaa siitä aamupisusta sitten testailla, se on ytäkämpää!! :wave:

Testaus Onnea sinulle kovasti laitan tulemaani!!!:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
äitijapojat kylläpä testit ovat sen 7v:n aikana muuttuneet herkemmiksi. Voit toki testailla jo, hyvinkin saattaisi näkyä =) ..jos ostat Apteeksita testin, katso että on Herkkyydeltään 10 mlU/ml/kysy farmasutilta apuja!..tai..voita ostaa ihan tavan marketistakin(Prisma, Cittari jne.) mm. Pregent Stig..muistaakseni 2testiä paketissaan. Knnattaa siitä aamupisusta sitten testailla!! :wave:

Testaus Onnea sinulle kovasti laitan tulemaani!!!:heart:
:D joo, on ne varmaan hieman siitä kehittyneet... :D Jos tästä lähtis Cittariin ostoksille ja huomeaamuna testais sillai "varauksella" ja sitten loppuviikosta jos ei menskut oo sittä ennen tullu kuvioihin..

eipä oo aikoihin ollu tämmöstä.. :whistle: hiuksetkin rasvoittuvat (joka ei oo normaalia mulle) Mutta tuleva viikko kertoo sitten aika paljon siitä, että missä mennään.. :whistle:
 
ei näy menkkoja vieläkään vaikka eilen olikin vähän menkkatuntemuksia. Viime yönä tein yövuoron ja voi kamala mitä närästystä :p Tuli juotua puoli litraa piimää joka ei auttanu. No sit käväsin työpaikan lääkekaapilla ottaa närästyslääkettä ja ihan tunnin pysy sillä närästys pois. Mulla on kyllä joskus muulloinkin närästystä mutta noin pahana se on ollut viimeksi, kun olin raskaana. Ja vaikka närästys mielletään loppuraskauden oireeksi, niin kylläpä minulla alkoi jo tuon kakkosen kohdalla ihan alussa. Toinen oire on se et vatsa on sekaisin ja niin se oli edellisessä raskaudessakin.
 
Minäkin tänne liityn joukkoonne :) Tiivistetty tarina: Kohta 3v sitten jätetty ehkäsy pois.. Vuoden verran tehty kaikenlaisia tutkimuksia ja lokakuussa vihdoin laparoskopia jossa löytyi kysta ja munanjohdin kietoutunut sen ympärille. Kysta poistettu ja munanjodin oikaistu :) joten tavallaan ensimmäistä kertaa on nyt sitten mahdollisuuksia että sieltä jotain olisi mennyt läpi :D
Minulla on lyhyt kierto (21 ollu lyhyin, 29 pisin) keskimäärin 24 ja tänään kp18. Vielä ei muita oireita kun lämmöt koholla, mutta ne nyt on muutenkin aina ovulaatiosta menkkoihin.. Tämmöistä täällä. Piinaviikko siis edessä.
 

Yhteistyössä