Loppukiertolaisten oirepino

Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Heippa kaikki palailen tänne teidän seuraan :'( . Km rv6+2
Nyt siis kp3/31-34 :'(


Voih ! Olen niin pahoillani :hug: .

Em. asian takia en ole täällä käynyt, samoin siis kävi ( aloin kovien kipujen kanssa vuotelemaan viikonloppuna 5 päivää asiasta tiedettyäni ).

Tsemppiä ja ONNEA kaikille plussanneille ja halauksia pettyneille.
 
miinuskainen ja marsan :hug: :hug: :hug: :hug: voimia!

bebekille onnea täälläkin pinossa. :)

mulla kai kp 40, ei oireita oikein mihinkää suuntaan. r-testin tein viimeksi lauantaina, ihan negaa näytti. nyt oon kipeenä ja neljän seinän sisässä -> vielä enemmän aikaa ajatella raskaus- ja vauvajuttuja. :headwall:
 
Heipä hei, taidan minäkin tänne sitten palailla kunhan päästään taas yrittelemään. Tein aamulla nega-testin (tuli vaan aamulla semmonen olo että onkohan tämä kuitenkaan totta..) ja nyt tuntus olevan kurispäivätkin tulossa. :( No, toisella kertaa sitten...
 
Kaipa minäkin voin tänne nyt ilmoitella itsestäni..?
Viikon päästä pitäisi menkkojen alkaa ja tänään dpo 6. Aamulla iski niin järkyttävä pahoinvointi, että :x Oli jo sängyssä, mutta sieltä kun nousin niin huh. Söin banaanin ja alkoi helpottamaan... Rintojakin kihelmöi taas eilen.
Mutta herkkä testi oli nega :(

Voiko oireet tulla ennen kuin herkät testit näyttää mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsan:
Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Heippa kaikki palailen tänne teidän seuraan :'( . Km rv6+2
Nyt siis kp3/31-34 :'(


Voih ! Olen niin pahoillani :hug: .

Em. asian takia en ole täällä käynyt, samoin siis kävi ( aloin kovien kipujen kanssa vuotelemaan viikonloppuna 5 päivää asiasta tiedettyäni ).

Tsemppiä ja ONNEA kaikille plussanneille ja halauksia pettyneille.
:hug: . Minulla alko vuodolla ilman kipuja ja olin hyvinkin toiveikas kun lääkäriin menin, eihän siellä enää mitään ollut, Pikku Kaveri oli lähtenyt ja mennyt taivaseen enkeliksi. Mies sanoi lohduttavasti, että me tehdään hänen kuolleelle isälle lapsenlapsia nyt ja vähän myöhemmin tänne meidän luokse.
Tälle km:lle löytyi myös syy (tai näin lääkäri arveli) minulta löytyi kasvain munasarjasta ei pahanlaatuinen kai... leikataan pikaisesti pois.
 
Onpa nyt ankeaa, sekä täällä palstalla kurjat uutiset, että tunnelmat muutenkin :(

Toivotaan, että iloksi muuttuis!

Täällä menossa kp25 ja dpo arviolta 13 että mitäs ny sit pitäis tehdä... En oikeen tunnista mitään oikeita oireita suuntaan tai toiseen, väsymys on ihan kauhee mutta se johtunee suurimmaks osaks kaksivuotiaan alkaneesta uhmasta, jonka takia väännettiin kättä (ei kirjaimellisesti sentään) koko viime yö. Nytkin meni päikkäreille hirveen huutotappelun siivittämänä, ja mulla on ihan kamala olo, kun en saa pidettyä itteeni täysin rauhallisena. Aika hullua, että samalla kun säätää tuon uhmiksen kanssa oottelee koko ajan, että sais sen toisen lapsen tänne joskus uhmailemaan :LOL:

Ilmotelkaa ny tuntemuksianne muutkin loppukiertolaiset, vetäähän tää vähän mielen matalaks kun jyllää taudit ja muut murheet, mutta ois ihanaa nähdä vähän plussa-kuviakin välillä :)

Tsemppilöitä ja voimia kaikille :heart:
 
Täällä kp 25 myös ja dpo jotain 10. Ei muita oireita kuin että vetistä valkovuotoa ollut ovuaatiosta asti. Lieneekö greippimehun ansiota? :whistle: . Kaikki muut tuuntuvat saavan haamuja jo varhaisessa vaiheessa mutta minä en :/ . No en minäkään oikein tässä pysty ketjua piristämään ja se varmaan johtuu siitä että aloin testailemaan jo jotain 4 dpo :LOL: ja nyt oon ihan rikkki kun ntesteissä ei oo ku yks viiva ja testitkin niin vähissä etgtä tänään en testaa että riittää viikonlopun yli :D .
 
Voi sua erka, älä liikaa ittees soimaa testibuumista :) Kyllä mäki varmaan testaisin koko ajan, jollei pitäis kiirettä tuon muksun kans. On mulla kolme testiä plakkarissa, oon toistaseks saanu oltua testaamatta mut yleensä näillä main, ku tädin kurviin on vielä muutama päivä, on alkanu tehä tiukkaa etten testaa. Mulla kun tuon keskenmenon jälkeen ei oo kierron pituudesta selkeetä tietoo vielä, niin vaikee sanoo koska menkat ois myöhässä. Ennen keskenmenoa ja pillereitä jne se oli sen 27-29 suurinpiirtein.
 
Pahoittelut Miinuskainen ja Marsan

Mäkin tulin uteliaana lueskelemaan, kun itellä tänään kp 22/26-28. Ovis oli mahdollisesti kp 12-14 välisenä aikana, kun tunsin kaikenlaisia kipuiluja. Pari päivää sitten tunsin taas vihlaisuja alavatsassa ja rinnoissa on välillä tuntunut kihelmöintiä. Ja nyt on kahtena päivänä väsyttänyt, mutta toisaalta oon valvonut iltaisin myöhään. Toinen juttu mitä oon ihmetellyt, että oon nukkunut ekan kerran yli vuoteen kaksi yötä heräämättä. Meillä on 1 v 1 kk ikäinen poika ja oon luullut, että hänkin on nukkunut koko yön, mutta mieheni on aamulla vastannut kyselyihini, että kyllä hän nousi laittamaan tuttia pari kertaa. Ihmetyttää, kun aina ennen olen minä herännyt pieniinkin ääniin ja paljon ennen miestä. No, tuskin nää kuitenkaan mitään merkkaa.
 
Huomenta! Tänäaamuna tein r.testin ja negaahan se oli, pläääääh! Olen menettänyt jo toivoni . Tänään on dpo11 ja pitäishän se jo noilla kaikkein herkimmillä edes haamuna näkyä jos raskaana olisi! Mutta maanantai-tiistaina alkaa sitten seuraava kierto ja sitten en rupea tällä tavalla itseäni testailemaan vaan odotan kiltisti tuleeko kuukautiset vai ei...tai vannomatta paras . Ovista aion kyllä testailla mutta sen greippimehunkin ajattelin jättää pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Kyselempä täältäkin;
Voiko sylkiovistesti näyttää raskauden samalla tavalla "plussana" kuin tavalliset tikkuovistestitkin?
Mä nyt huvin vuoksi katsoin sylkitestiä ja saniaiskuviota näytti, ei tosin linssin täydeltä (olin kyl ehtinyt syödä jo). Sylkitesti näyttää kohonneen estrogeenitason, niin se käy mulla hyvin yksiin aina sen kanssa kun valkkariakin tulee runsaammin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Mä nyt huvin vuoksi katsoin sylkitestiä ja saniaiskuviota näytti, ei tosin linssin täydeltä (olin kyl ehtinyt syödä jo). Sylkitesti näyttää kohonneen estrogeenitason, niin se käy mulla hyvin yksiin aina sen kanssa kun valkkariakin tulee runsaammin.
Mitä tuo estrogeenitaso sitten kertoo? :ashamed:
Kun mulla oli tossa ihan pitkiä kuvioita ja linssin täydeltä, enkä koskaan aikasemmin ole loppukierrossa saanut... Ja valkkari lorisee...
 
Mä käytin viimeisen tikkuovistestin ja se antoi aika vahvat viivat niin katsoin digitaalisella ovistestillä ja se näytti plussaa! Sama tilanne oli kp 20 ja nyt siis on kp 40. Voisinko sittenkin olla raskaana?
 
Ella Kyllä tuo vähän kuulostaisi siltä =) Toivotaan molemmalle, että ovistestit ei olis väärässä, ja olisimme raskaana kaikkine oireinemme !!
Mulla vaan ei noita liuskatestejä ole, joten en niillä pysty testaamaan...

Ja samaa toivon tietysti kaikille muillekin!!!
 
Menkkaoireita jo mahan seutuvilla . Kyllä se täti varmaan pöllähtää maanantaina tai viimeistään tiistaina kylään . Kauhea vilutus nyt...mut toisaalta ulkonakin niin kylmä et johtuisko siitä??!! Välillä kyllä alavatsassa outo tunne :whistle: mutta ehkä mielikuvitusta?! Edelleenkin siis r.testi negaa ja nyt dpo11.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eltzie:
Miten erkalla menee? =)
Nyt dpo13 ja negaaaa! Oon ihan maani myynyt! :headwall: Kun siis nuo testit on herkkyydeltään 10 niin pitäis siinä nyt jotain näkyä jos jotain aihetta olis. Roskishaamun kyllä sain eilen ja tänään mut niitä ei lasketa kun oli aika mennyt yli määrätyn.
 
Blondemonsoon, voi harmitus, mistä se osasi taas kurvata sun luo =(
onnea uuteen kiertoon kuitenkin,jospa siitä sitten!

Mä sain tänään ihan oikeen punaisen haamun, ei sitä inhaa viivanpaikkaroskishaamua. Mutta tuolla toisaalla jo epäilinkin,että liekö kemiallinen kyseessä kun CB ei huomannu edellisenä päivänä mitään, tai sitten kiinnittyny myöhemmin (ja oviski ollu myöhemmin). Mut katsellaan nyt, ylihuomenna pitäs kuitenkin tätsyn kurvata,joten ei täs kauaa tarvi piinata sitä enää.
 

Yhteistyössä