Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Nordenskjold oikein iso :hug: ja jaksuja!

Neitim Toivotaan, että pupuilu tuottaa tulosta. Piinaviikot siis edessä...

Eltzielle Testailitko? Peukutukset sinulle täältä!

Eilen aloitin oviksen testaamisen mutta negaahan se vielä näytti, toivottavasti clomit tepsisivät niin päästäisiin peiton heilutukseen loppuviikosta...
 
Sartsa83
nordenskjold Samoin multa kaikkea hyvää sinulle kävi miten kävi. Vaikka itselläni ei ole vielä lapsia, mutta kun ekaa tässä koitan saada alulle, niin voin kyllä kuvitella tuon tuskan ja ahdistuksen mikä nuista hoidoista tulee. Samoilla linjoilla Ilonan kanssa, että onneksi sinulla sentään lapsia on, vaikka viidennen olisittekin halunneet ja ansainneet. :heart: :hug:

Ja Ilonan sanoin; käyhän moikkailee meitä. :wave:
 
Täällä kp:t on niin pienet et ei oo mitään kerrottavaa. Menkat kesti ennätykselliset 1 päivää... No ei pidä valittaa. Ennenmmin yksi päivä vuotoa ku viikko! Viime yönä oon ihan selvästi unissani jumpannu ku nyt on vatsalihakset niin kipeet ku ois tehny kovemmanki vatsalihas treenin... :LOL:

Nordenskjold :hug:
 
Kiitos Sartsa :) täällä nyt sit odotellaan tätiä mutta vika luge pitäis laittaa vielä, en taida viittiä kyllä koska se on turhaa siis jätän sen pois. Uutta kiertoa kohti, ja täynnä intoa! Mun "lämmittelykierros" alkaa olla ohi, ja uuden kierron meinaan ottaa paljon positiivisemmin vastaan :LOL: ja aloitankin foolihappo tabut sen kunniaksi NYT :) ja muutenkin yritän olla paremmin tsemppautunut tän vuoden vikassa yrityksessä, ja mies täysillä mukaan vaikka yrittäiski pyristellä :kieh:

Missäs kaikki lymyilee?? :wave:
 
Mä koitan vähentää palstailua ja muutenkin höllätä hermoja jos siitä sitten hyötyä olisi. Vaikka en tietääkseni ole stressaantunut kuumeilun takia niin ehkä sillä silti on vaikutusta..
Ajattelin myös lukemia kaunistellakseni olla vasta yk 3:ssa kun tän verran hommat on viety loppuun saakka. Eli Silent paatko mulle yk3 ja avuiksi homeopatia+vyöhyketerapia.
Ei ketuta niin paljoa tuo lukema..

Homeopaatilta oon saanu neuvoja menkkojen käynnistämiseen noilla valmsiteilla mitä mulla on, mutta vissiin tuo uusi "tehokkaampi" aine ei mulle kuitenkaan ole niin hyvä kuin se mitä kesällä käytin..
 
Sartsa83
Runo lapselleni, jota ei vielä ole olemassakaan. :heart:

En itke, mutta sattuu
syvälle sisimpääni
Et ollut vieläkään kohdussani
vaikka lääkäri muuta lupasi
Vain yksi viiva tikussa
sai tuskani nousemaan
Olet niin toivottu
Olisit niin rakastettu
Koska tulet luoksemme?
Tahdon sinua koskettaa,
pientä kättäsi pidellä,
pukea lämpimään,
syliini turvalliseen sulkea.
Koska tulet luoksemme?
Saisit vanhemmat rakastavat,
saisit perheen onnellisen.
Vain sinä puutut ja olemme täydellinen tiimi.


By: Sartsa83

Sori, oli pakko laittaa.. juur väkersin tuon ja haluun jakaa kaikkien kanssa. :) :heart:
 
:heart: MAANANTAI 16.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 6/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 6/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 7/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 11/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 13/31
nasu-80................yk 6........................................KP 14/27-33
Siffis......................yk 7........................................KP 21/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 21/27-28
wannabemama.....yk 11......................................KP 25/30-46
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 37/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi......KP 7/31-32
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 21/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 32/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini................yk 9.........Clomit..................KP 42/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 43/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 29/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........yk 1.........PAS........................KP 23
neitim....................yk 4.........Clomit, metut.........KP 37





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3



[/quote]

 
nordenskjold - :hug:

Eltzie - no voi perhana :(

Sartsa83 - olipas kaunis runo :heart:

Gynellä käyty. Turha reissu mutta tulipa tehtyä :/ Suurin munis oli kooltaan 1 cm, eli ei vielä lähellekkään tarpeeksi iso :( Torstaina menen uudestaan katsomaan tilanteen. Mulle jäi vähän epäselväksi, että oliko lääkkeestä ollut gynen mielestä apua vai ei. Tuntuu taas niin epätoivoiselta tämä koko homma :attn:
 
Sartsa todella upea runo :heart: :hug: :D ihan sai mulle tipan silmään =) Sinusta tulee todella ihana äiti :hug:

Silent Whisper mikä tuo sun käyttämä lääke on, miksi sulla on sitä jos saan kysellä? Tsemppiä kyllä tuo folli voi hyvinkin vielä tehdä kasvuspurtin!! :whistle:

Ella sulle jaksamisia! :hug: koska meinaisitte ottaa lekurilta apuja vastaan, vaikka niitä teroja kiertoa tasottamaan? Oot kyllä tosi tarmokas noiden luontaishoitojen kanssa =)
 
Sartsa83
Silent whisper Kiitos.. :heart:.. hei, huomasin että tuolla olikin mulla väärä yk. Laitakkos mulle sinne yk 23? :) Kiitos. :)

Omaan tilanteesi: mulla oli 1,2cm isoin munis. Mites, mitäs lääkettä sä käytit? Ja kasvatatko niitä nyt sitte lisää vai mitä? Kun ite pistän tänää, huomenna ja keskiviikkona. Torstaina uus ultra ja sitte pe näillä tietoo inssi.

Kyl se siitä lähtee kasvuun, sano mun sanoneen. ;)

Ilona :) :hug: :heart: Kiitos. :'D
 
Ilona, ainakin nyt kokeilen ton vyöhyketerapian ensin, eka on 4 kertaa viikon välein ja sitten tilanteen mukaan 3-4 viikon välein x määrä. Riippuu miten kroppa reagoi. Homeopatiaan ainakin uskon, kesällä kun oli kolme lyhyttä kiertoa hoidon aikana. Migreeni on onneksi pysynyt poissa, sen takia alunperin lähdin homeopaatille. Eli pari kolme kuukatta tästä varmasti tarvitaan noiden luomumpien vaihtoehtojen kanssa, jotta näkee miten auttas. Teroihin mulla on olemassa resepti jo mutta en niitä alottanut kun tosiaa kesällä kierto pelasi ok ja terot taas voi tehä migreeniä niin ei houkuta. Mä testaan nää muut jutut eka :)

Mulle vaan tuli semmonen olo, että kun on mennyt jo yli vuosi tässä yhteensä niin enää ei ole niin kuukaudesta parista kiinni tämä homma vaan pitää ajatella pidemmän aikavälin projektina. Jos tämmönen relaaminen sit auttas muutenkin, ettei ole pakko juuri seuraavassa kierrossa onnistua..
 
Sartsa83
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
pikku pikku varpaiset, tanssivat iloisesti
pikku pikku kätöset, taputtavat onnellisesti
pikku pikku pää heiluu tahdissa musiikin
pikku pikku ihminen, joko kasvaisit kohdussani?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

B) :heart: :'( :D :headwall: :LOL: :heart:
 
Silent whisper mulle voi laittaa yk 10-11 .. vaikka menkoja ei ookaan niin usein ollut , mutta yritystä jo kohta 12 kuukautta (edellisen syntymästä lähtien) kun haaveissa ainakin vielä yksi ja tieto ettei tuu niin helposti :(

neitim
 
Olen aika yllättynyt !!!!! :)
Olen nyt tehnyt muutaman lämpökäyrän fertilityllä ja nyt kun on pitkä kierto ja lämmöt mitä sattuu niin ajattelin että ei kone ainakaan tiedä et milloin voisi ovis olla ja oon vaan mielenkiinnosta laittanut lämpöjä ja tänään päivitin listaa ja laitoin 6 päivää taas taaksepäin lämpöjä .... ja käyräpä näytti että ehkä ovisolisi ollut tuolloin3- 4 päivää sitten .. ja nyt olisi piinapäivä 3 , siis juuri niin kuin laskinkin tuosta repimiskivusta lähtien .. nyt voin jo sanoa olevani aika toiveikas että ovis olisi tuolloin ollut ja vielä että konekin olisi samaa mieltä ja päivälleen :saint:
Ja näyttipä vielä että 24.11 olisi sitten menkojen alkamisaika , jos on alkaakseen ja saman käyrän mukaan alkoi kyllä viimeksi vuoto !!!??? Huoh .. tää olikin aika helpottavaa testailujen puolesta , etten nyt sitten turhaan testaile päivittäin , kun jos ovis onkin ollut tuolloin niin + näkyy aikaisintaan ens viikolla vasta jokatapauksessa .. ja nyt ei siis olekaan ollut kuin yhtä viiva r-testissä , ei edes viivan paikkaa....

neitim
 
Sartsa Ihanasti runosi kuvasi meidän kuumeilevien tuntemuksia.

Neitim Toivottavasti ensi viikolla näkyy kaksi viivaa. Kaikille muillekin toivon kaksi viivaisia testituloksia, oli ne sitten raskaus tai ovistestejä =)

Ovisnega testattu tänä aamuna.
 
Sartsa ihanasti runoilee meille, tykkään kovasti =) =) =) Sulla se inssi lähenee, tosi hienoa :whistle:

Ellalla ihanan rento meininki..... B) osaispa itekkin ottaa noin rauhallisesti ja kärsivällisesti :ashamed:

Neitim, hei millä keinoilla teidän aikaisemmat lapset löysivät tiensä luoksenne? Sulla on jännät ajat menossa, itekkin haluun olla tuossaa vaiheessa kiertoa :p onko sulla jo repimiskipua vai tarkoititko oviskipuja? Jännää :)

Memmiliini, testailet ovista vai siis mahdollista raskautta tuossa vaiheessa kiertoa? Mikä olo??? Saako sua piinailla?? =)
 
Mulla on alkanut menkkakivut joten täti on jo meidän kulmilla :'( eikun vauhtia sitten vaan, että päästään uuteen kiertoon...

Eltzie hyvä juttu sulla voi hyvinkin olla vielä mahikset :heart:

Neitim mukavaa piinailun alkua :heart:
 

Yhteistyössä