Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Tsemppiä Eltzie!!!!! Ite jätin vikan lugen laittamatta eilen, ja punasta tuli jo tänään heti aika rajujenkin kipujen kera, nopeeta toimintaa.. vedin just särkylääkkeitä naamaan kun oli niin kauhee olo :( mutta katsotaan koska kp1, odotan sitä että pääsee kunnolla uudestaan vauhtiin. Sulla vielä toivoa!!! :heart:
 
Mä olen salaa jatkanut tutkimuksia noiden ovistestien kanssa (vaikka r-testi eilen näyttikin negaa), niin ne viivat päiväpäivältä vaan vahvistuvat B) Liekö tuolla asialla sitten jotakin tekemistä kuukautisten alkamisen kanssa. Tänään molemmat viivat melkein yhtä vahvoja.
 
Sartsa83
Hei kamalasti tsemppiä nyt teitille.. mie jännään Eltsie siun puoleistas :heart: ja olkaa hyvät vaan toisestakin runosta. :)

Ilona Juu, inssi lähestyypi.... perjantaille näillä tietoo jos vain kun toivottavasti on munikset kasvanu tarpeeks et inssin voi suorittaa ellei se mee sitten koti inseminaatioks eli sama homma mut tehää kotona ihan miehen kanssa kahestaan eli mies tuikkaa sillä pipetillä tonne mun sisälle ne siittiöt.. ja sitten toki voi pupuilla sen 2vko ihan rauhassa sinne testipäivään asti vaikka joka päivä, mutta koska siittiöt pysyy sisällä elossa sen 2-3 päivää niin joka toinen päivä on hyvä pupuilla. :)
 
kp 44 eikä ihmeempiä, finnien tulo on onneksi nyt tasoittunut. Välillä repii alavatsaa/kylkiä edelleen. Joo Ilona, mä aloin epäilemään että olisinko itse ajatuksillani saanut tän kierron pitkäksi.. Koitan vaan ottaa rennosti nyt.. Multa loppu työtkin ettei ole työstressiäkään nyt.
Mulla on tähän asti pisin kierto viime vuodelta 46, taitaa nyt ylittyä tuokin.. (ennen ekaa raskautta tosin menkat oli pois 8kk pillerien lopetuksen jälkeen).
 
Mitä käytätte jos käytätte? Mä syön d-vitamiinia 10µg. ja foolihappoa 400µg. Monivitamiiniakin oon miettinyt mut monissa turhan paljon rautaa, tänään huomasin että Multivita Raskaus sisältäs rautaa vaan 50µg kun esim. Multitabs raskaus jo 10-20mg. Rautaa kun ei pitäsi ottaa ekalla kolmanneksella mut kai noi määrät on niin pieniä silti ettei haittaa..
 
Sartsa83
Miä käytän raskaus multivitaa ja jotain vahvoja d-vitamiineja. Hyväksi havaittu kummatkin. + greippimehua. Nuissa raskaus vitamiineissa ei ole mitään joka olis haittana raskaudelle, eihän niitten nimi muuten raskausvitamiini oiskaan. Niitä päinvastoin suositellaan koko raskausajalle, koska niistä saa tarvittavat vitamiinit.. tosin joillekin määrätään lisäks d-vitamiinia tai erillinen rautakuuri jos hemoglobiini on liian alhanen.
 
huomenta kaikille. mulla menossa kp 26/27-33 että jos päivittelette listaa :) eikä mitään uutta, lämpöjä mittailen ja sellainen on olo et ei ovita ole ollut tässäkään kierrossa :( mutta kuten sanottu niin en tiedä, en vielä ole noita tikkuja ostanu et vois testailla.
 
IlonaG Hups, tuonne listaan on jäänyt minun tiedot päivittämättä. Eli minulla nyt menossa kp13 ja yk 10 ja ensimmäinen clomikierto. Ihan ovista yritän bongailla ja peiton heiluttelukin on aloitettu. Päivittäisikö joku minun tiedot ajantasalle :wave:

Unohdin eilen testata ovista :eek: Niin paljon on kaikkea touhua, ettei muista välillä edes kuumeilla. Sitten taas välillä vauvakuume pukkaa ihan täysillä päälle. Eilen näin paria 2 kk:n ikäistä vauvaa ja tuli sellainen olo, että mullekin tollanen ja äkkiä :D
 
Testi oli siis muuten nega taas aamulla :headwall: Mä vähän selailin tätä ketjua läpi ja mulla muistui mieleen kirjoituksistani, että hei, enhän mä ole tuntenut "siihen normaaliin aikaan" tässä kierrossa ovista, vaan vasta kp 21-23 valitellut outoja mahakipuja yms :whistle: Sitten jos siitä lasketaan pari viikkoa eteenpäin (jos tuo ovis oli nyt silloin), niin eihän mun menkat ole sitten vielä edes myöhässä!! (jos aukiolotutkimus voi vaikuttaa jotenkin ovulaatioaikatauluun vaikka...). Kp 21-23 alkoi mulla vasta se normaali valkkarinlorotuksin... On tää vaan niin kummallista, mulla ei ikinä eläissäni (ja tuskinpa kuolleenakaan :LOL: ) ole ollut näin pitkää kiertoa
. Mitäköhän tästäkin vielä tulee...
 
Heipä hei vaan taas... :)
Minulla oli ihan pieniä tuntemuksia tässä kierrossa siihen suuntaan, että olisi ehkä josko mahdollisesti voinut olla jopa ovis tossa maanantaina?!?! Jotenkin oli sellaisia oireita joita ei ole nyt ollutkaan...?!? Piti oikein urakalla leikkiä makkarissa, jos piti paikkaansa tuntemukset. Testiä en tehnyt (en tiedä kyllä miksi en?!), en ehkä kuitenkaan uskonut, että se ovis olisi voinut tänne minunkin luokseni löytää... Katsotaan nyt, ehkä vähän jännittää nämä seuraavat pari viikkoa!!!

Tsemppiä kaikille!!!! =)
 
Sartsa83
Eltzie No johan nyt on. Mutta joskus kierroissa tulee häikkää ja näyttää siltä että sulla on ovis tullu jälkijunassa. Toki alapään sörkkimiselläki voi olla osansa, who knows, joten oottele ja kattele nytte mitä tuleman pitää. Vielä ei oo peli menetetty. ;) :heart:

Ella No jo on pirulauta siun kiertois kanssa! :eek: Onkos sulla nyt mitää lääkitystä vaiko ihan luomuna menet?... Koska jos sun kiertos heittelee miten sattuu, ois varmaa keltarauhashormoonit sulleki hyvä apu.
 
Morjentos kaikille,

siirryin pitkän paussin jälkeen tähän ketjuun...

Eli ensimmäistä haaveillaan, yk 11 menossa ja kp 18 / 28-32. Tänään käytiin ekaa kertaa lääkärin pakeilla (yksityisellä, omalle lääkärille olisi voinut varata aikaa _helmikuussa_), kun en ole onnistunut ovista tikuttamaan 4 kk yrityksestä huolimati. Ihana lääkäri olikin! Tehtiin kaikki normitutkimukset ja yllätyksekseni ultrassa näkyi iso rakkula, joka odotteli irtoamistaan. Lekuri totesi, että voin olla niitä myöhään ovuloivia, jotka eivät saa syystä tahi toisesta ovistesteistä plussia. Kaikki näytti ainakin näin alkutsekkauksella ihan hyvältä, limakalvoissa riitti paksuutta ja munasarjoissa "reserviä". Suunnitelmana nyt ens kierrosta Clomit ja vielä tsekataan, että munatorvet on auki. Olo on varovaisen innostunut ja toiveikas!

Mutta plussatuulia ja tsemppiä joka iikalle tässä ketjussa! Kyllä meillä vielä tärppää!
 
Ilona moikkaa, mulla menossa kp 1 elikkäs uusi kierto alkanut. Varasin just kp 15 ultran ja pitäis jostain hakea uuden tabutkin perjantaille.. oon aika toiveikas ja hyvillä mielin itseasiassa, ei harmita eikä itketä uusi kierto. Toivon vaan ettei tässä yrittämisessä taas se ikuisuus menisi... :headwall:

Tervetuloa Nyynyy ja onnea ison follin johdosta :heart:

Ella minä otan foolihappoa, en muuta just nyt. Kiinnittymisen aikoihin punaviiniä ja intialaista (legendaarisesti tepsinyt kaksi kertaa :whistle: )

Sartsa miksi sulla olisi kotiinseminaatio eikä siis sillai pupuilua vaan? Odotan muuten perjantaina sulta sit inssi-runoa :LOL: =)

Nasulle tsemppiä ja onko pikkasen edes piinailua ilmassa? =)

Memmiliini onnea ovis aikaan =) sulla on oikea asenne "vauva mullekkin kiitos nyt" tykkään siitä =) sai oikein hymyilemään =)

Siffis on siinä parhaassa vaiheessa kun ovis on mennyt ja ollaan tyytyväisiä peuhaamiseen ;)

Eltzie koskas sä sit pääset taas oikeesti testailemaan?? Mä alan rakentaan sulle tätimuuria :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

 
:heart: KESKIVIIKKO 18.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 8/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 8/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 9/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 13/30
Sartsa83...............yk 23.....Clom, Menop, Preg...KP 15/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 18/28-32
Siffis......................yk 7........................................KP 23/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 23/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 26/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 27/30-46
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 39/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi......KP 9/31-32
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 23/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 34/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini................yk 10.........Clomit................KP 13/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 45/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 1/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 25
neitim..................yk 10-11....Clomit, metut.........KP 39





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3



[/quote]

 
Ilona ja Sartsa - Mulla on käytössä Ardimex lääke. Se on ilmeisesti vähän clomien tyyppinen, mutta gyne sanoi että sillä on saatu parempia tuloksia aikaiseksi. Clomit kun saattaa ohentaa limakalvoja, niin tässä ei pitäisi olla sitä ongelmaa. Samaa lääkettä käytetään myös rintasyövän jälkihoitoon :kieh:

Ilona - voi perhanan täti! Se ei kyllä osaa pysyä poissa sitten millään!

Ella-83 - Mä oon syönyt multivita poretta ja kalaöljytabletteja :wave:

Sartsalle tsempit muniksen kasvatteluun ja inssiin :p

Eltzie - plussatuulia puhallan ++++++ :whistle:

Nyynyy - Tervetuloa! Hienoa että munis irtoamassa :) Nyt vaan peittoja heiluttelemaan!

).( Huomenna taas ultra! toivottavasti munasolu olisi tällä kertaa kasvanut..
 
Sartsa83
Ilona Kiitos.. saamasi pitää.:LOL: Huomenna kuullaan mikä on munisten tilanne. Ja siis koti-inssi sitten jos ei ehi kukaan mulle sairaalassa sitä tekeen. Ja inssillä on paremmat mahkut kun pelkällä pupuilulle kun ne siittiöt saadaa lähemmäs muniksia. :) Kunhan vaan oviskin on sit samaan aikaan.

Silent whisper oookei.. mielenkiintoista. Rintasyövän jälkihoitolääke.. hmm.. ja kuitenki clomien kaltanen.. hmm.. toivottavasti toimivat odotetusti!!! Piän peukkuja! :heart: Ja kiitos... jännäillään viä taas hetki kui käy.. vähä mietityttää tuo pregnyl et miten se ehtii irrottaa noi mun munikset kun viimekin kierrossa ovis vissii tuli jälkikätee.. tosin sillon me ei pupuiltu kauheesti.. et jos nyt sit pupuilis.. en tiiä. Vaikeeta. *huoh*
 
Silent Whisper hei oiskohan meillä samat lääkkeet vaan eri nimillä?? Mullakin on nimittäin just tommosta rintasyovan hoitolääkettä....! Siis Letrozole nimellä menee täällä meilläpäin mutta luulin että suomessa sen nimi on Femar tai jotain.. mutta kait sitä eri nimillä voi olla, jos siis on samasta kyse. Mullakin siis tabuina, se on kuulemma samantyylistä kuin Clomit juu, mutta yleensä tekee vain yhden johtofollin. Muutkin mainitsemasi seikat täsmää mun lääkkeen kanssa. Mulla alkaa siis toka kiekka niillä. Ihan hyvin tepsivät että olin tyytyväinen =) vaan sain aivan järkyn päänsäryn sekä ihmeellisesti hammassäryn niistä sivuvaikutuksina mutta yritän kestää :kieh:

Jännäilen sun huomisia ultratuloksia =) :heart:

Sartsallakin siis jännät munispäivät huomenna :LOL: hei mulle lekurit sanoo että 36 tuntia tasan pregnylistä pamahtaa ovis, että yritä laskeskella ajoituksia :whistle: mulla se on aikalailla totta, kivuista päätellen. Toki jos laittaa simppoja odottamaan on tilanne vielä ideaalisempi.... :p
 

Yhteistyössä