Hakutulokset

  1. D

    Siis täh??

    Jos irtisanoo itsensä hoitovapaan aikana, karenssia ei tule. Ei tullu ainakaan mulle, kun irtisanouduin hoitovapaalla. Mut en tiedä miten nykyään. Kannattaa kysästä työkkäristä
  2. D

    Koska tunsitte ekat liikkeet toisessa raskaudessa?

    Ekasta vk 19 (pieniä "nippasuja" vk 15-16), tokasta vk 18 (joitain liikkeitä saatoin tuntea jo vk 13-14) ja tästä kolmannesta en ole ihan varma tunsinko jo liikkeet (rv 13).
  3. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Meni vähän aikaa pinoa etsiessä, mut onneksi löytyi.... Kiitoksia Cassy uudesta pinosta!! Meinasin sit tänään unohtaa lääkärineuvolan. Tän siitä saa, kun on päivän vanhusten kanssa, joilla dementiaa. :whistle: Ja kuukauden loppuun näillä näkymin olen siellä... Onneksi kerkesin ajoissa...
  4. D

    raskaana olijat

    Mulla rinnat olivat kipeinä ja tosi vahva tunne, että nyt odotan ennenkuin edes mensut oli myöhässä.
  5. D

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Nyt sitten alkaa olla joulusiivoukset ja leipomiset tehtynä. Tuossa kahdeksan aikaan laitoin viimeisin piparipellisen uuniin ja tietysti poltin ne, kun jäin katsomaan telkkaa :ashamed: Paha olo ei enään vaivaa eikä päikkäreitäkään tarvitse ottaa, mut illalla kyllä simahan aikaisin. Eilen ja...
  6. D

    Minkä ikäinen yksin kotona?

    EKaluokkalainen voi olla pari tuntia yksinään. En kyllä jättäis alle 7-vuotiaita keskenään edes tunniksi.. Kauppareissun aikana kyllä, kun viivyn pois jotain 30 min.. Vanhempi käynyt kaupassa 6-vuotiaasta asti, mutta nuorempaa en ole yksin päästänyt. Sen verran tohelo vielä Mut jokainen...
  7. D

    Lähihoitaja

    Ottavat ensisijaisesti sinne niitä, joilla on hoito- ja huolenpito-osio suoritettuna. Hain syyskuussa 08 alkavaan koulutukseen, mutta kielteinen päätös tuli, vaikka hoitoalalta on jonkin verran kokemusta ja perustelin hyvin miksi minut pitäisi valita.
  8. D

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Meritähti ja murmelin :hug: On: kävin sitten ekassa neuvolassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Sydänääniä ei kuultu, kun noita vatsamakkaroita liikaa... Mut vasta oli varhaisultra, missä :heart: paikutti lujaa. Tammikuun alussa sitten lääkäri.. Joudun verensokeriarvoja seuraamaan 3...
  9. D

    Meillä luetaan jo.

    Niin luetaan meilläkin (6v).
  10. D

    Huutonet ja reimatecit sun muut

    Ilmeisesti tarkoitat lasten reimatec-vaatteita. Paljonko olisitte valmiit maksamaan lasten käytetystä reimatec-puvusta entä aikuisten? Itsellä oli myynnissä lähes uudenveroinen naisten reimatec (4 vuoden ajan puku, maksanut 199e), ei mennyt kaupaksi edes puoleen hintaan???? No, nyt sitten...
  11. D

    NT-ultraan vai ei?

    Minä en ole käynyt kummankaan pojan kanssa nt-ultrassa. Eikö ole ollut häikkää. Nyt odotan kolmatta lasta ja kieltäydyin nt-ultrasta... Riski on pieni ikääni nähden ja suvussa ei ole poikkeavuuksia ollut. Äitini oli 36v., kun teki viimeisen lapsen ja terve poika oli...
  12. D

    Kierukasta? Suositteletteko ja onko hyvä ehkäisykeino?

    ei laittaminen minua jännitäkään yhtään. Eniten jännittää se kun teininä oli erittäin kivuliaat menkat ja TODELLA runsaat. Nyt olen pillereiden ansiosta päässyt niistä eroon, mutta mielialat heittelee miten sattuu ja välillä olen kuin raivopää, joten pillerit ei sovi päälle :headwall...
  13. D

    Kierukasta? Suositteletteko ja onko hyvä ehkäisykeino?

    Mulla oli kuparikierukka ennen toista lasta. En ota enään. Poika nimittäin puski itsensä läpi esteestä huolimatta. Ja vuoto oli runsasta kuukautisten aikaan ennenkuin jäivät tulematta.. Toisen lapsen jälkeen otin hormonikierukan, vaikka ehdottivat kuparia. Hormonikierukka toimi hyvin...
  14. D

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Tässä miun tiedot: vuosimallia 79 eli 29v.(tammikuussa 30v), kolmas lapsi tulossa, pojat 01/01 ja 11/02. LA 12.7. Synnäri LKS. hug: Kaikille, jotka sitä tarvitsee. ON: Olo ei ole enää paha joka päivä. Selkäsärky on nyt uutena vaivana sekä nipistelyt alavatsassa. Mies valittaa, kun...
  15. D

    Sikiön sykkeestä, tyttö vai poika tulossa?

    Tossa laskin keskiarvon sykkeille niin 150 ollut molemmilla pojilla
  16. D

    Sikiön sykkeestä, tyttö vai poika tulossa?

    Katsoin poikien neuvolakortit ja korkeita oli molempien sykkeet n. 130-170.
  17. D

    Minkä kokosia teidän 6-vuotiaat?

    Tarkistin vanhemman pojan pituuden ja painon kun oli 6v4kk. : pituus 116,5 ja paino 21,4. Edellisessä viestissä nuorempi poika.
  18. D

    Minkä kokosia teidän 6-vuotiaat?

    11.11. käytiin neuvolassa: pituus 115,6 ja paino 21,1. Paino nippanappa nollakäyrällä.
  19. D

    8-vuotias poika ja kuullun ymmärtäminen

    Meille on ehdotettu Playterapiaa ja ensi vuonna luultavasti käydään pari kertaa...
  20. D

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Olen ollut taustalla ultraan asti. Viime perjantaina käytiin siis varhaisultrassa ja siellähän :heart: sykki. Syke oli korkea (171). Ultraaja meinasi, että olis päivän vanhempi kuin mitä on, mut päivä sinne tai tänne. ROUVA PIKKUMYY: Nyt mut voi lisätä listaan: 29v.(tammikuussa 30v)...

Yhteistyössä