Hakutulokset

  1. D

    Lapsen painajaiset =( Kohtalotovereita,vinkkejä

    Meillä poika pelkäsi pimeää vuosi sitten (5v) ja luuli, että sängyn alla on mörkö tai jokin muu pelottava juttu. Ei auttanut kun jättää verhot auki ja pyytää talonmiestä vaihtamaan lamppu pihavalosta, että valo tulee sisälle ettei tarvi itse laittaa valoja päälle. Se meni sitten ajan kanssa ohi...
  2. D

    äitiyspvrahoista!!!!

    Ylenssä lasketaan viimeksi vahvistetusta verotuksesta. Katso Kelan sivuilta tietoa...
  3. D

    voiko kangastabletit

    Mulla on pitsiliinan päällä Ikeasta ostetut muoviset tabletit. maku asia
  4. D

    Muilla yv:t jumissa??

    Kirjautuminen kesti kauan ja viestejä ei pääse katsomaan.
  5. D

    8-vuotias poika ja kuullun ymmärtäminen

    Lisään vielä sen, että poika on käynyt kolmatta vuotta puheterapiassa puheen viivästyksen vuoksi
  6. D

    8-vuotias poika ja kuullun ymmärtäminen

    Jouduimme yhteen aikaan sanomaan 6-v. pojallemme ohjeet hitaasti, selkeästi ja välillä piti lyhentää ohjetta, kun poika katsoi kummasti, kun ei ymmärtänyt ensin pitempää ohjetta. Nyt on psykologi-jakso menossa, jossa selvitetään kouluvalmiutta. Se ollaan saatu selvillä, että lähtee kouluun...
  7. D

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Olen tässä pari päivää miettinyt, että liitynkö ketjuun. No, nyt se on sitten tässä. Iltapahoinvointia (oksentelun kera) on ollut koko viime viikon ja vatsa alkaa pikkuhiljaa toimia, kun puuro alkoi maistumaan (silti ilmavaivoja) :p Muuten ei oikein tiedä mitä suuhunsa pistäisi. Luin...

Yhteistyössä