<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

dj mussukka: mie varmaan muistan väärin...ja eihän tosiaan noihin niin "luottamista" ole mutta musta ne on vaan niin hauskoja, ja sit vertailla et osasiko vanhakansa näistä sydänäänistä, yms ulkoisista merkeistä päätellä kumpi tukokas on..
Mullakaan ei ihan kokonaan ole se linea negra ehtinyt lähteä poissa esikonodotusajalta, mutta todella haaleana jäi..joten se ei ole tässä raskaudessa tullut eikä muuttunut..ja siis napaan saakka mulla se oli, ja poika siis on toi esikko.

Mukavaa viikonalkua kaikille !!!

Piku ja Tintti 14+2
 
Ihania masuja teillä. Itelläkin se pömpöttää, eikä sitä saa vedetyksi sisään, mutta ei se vielä kauhian iso oo. Töissä sen voi vielä hyvin piilottaa.
Mä oon aloittanut vähän kävelyä taas, silloin kun olo antaa myöden. Tänäänkin reippailin neuvolaan. Ei se mitään, jos välillä täytyy oksentaa ojan penkalle tai tien sivuun. Purkka suuhun ja matka jatkuu...
Mulla ei oo tullut kummastaan linea negraa ja tyttö ja poika on kummatkii.

(.) Neuvolasta kotiuduttu. Hemppa laskenut kovin, että rauta täytyy aloittaa heti, kun yrtsi pakkaa tavarat ja lähtee litomaan meidän osoitteesta!
Paino on tippunut, no ei mikään ihme, kun oksentaa vähän väliä.
Pissa ok. RR korkeella, no arvatkaa jännitinkö puolet viime yöstä tätä lääkärissä käyntiä :headwall: .
Mutta muuten kaikki ok ja sykekin oli hurjan voimakas ja vahva 160x/min. Ja se kuulu samantien, kun doppleri kosketti mahaa. :heart: oon onnellinen.
Nyt käyn viikon välein neuvolassa, terkka haluaa treffata noiden km:jen takia. Ihan hyvä mun pään kannalta!
Kävin ostamassa kuopukselle uuden toppapuvun ja parit housut, kun olin niin iloinen. Rahaa meni, mutta menkööt. Shopping-terapiaa tähänkin vaivaan...
Ihanaa päivää kaikille!!! :wave:
 
Hei! Onnea uudelle vuodelle :heart: !

En ole ehtinyt/jaksanut kirjotella pitkään aikaan. Oon kyllä lukenut lähes päivittäin teijän kuulumisia!
Mahtavaa Piku, että teillä masuasukilla on kaikki kunnossa :heart: , onnea!

Täällä on juteltu painon noususta. Täällä paino on tippunut kilon-kaksi. Ei tee mitään mieli. Ja oon ollut nyt uuden vuoden alun tosi huonossa kunnossa. Meillä sairastuttiin mahatautiin ja ite oksensin 4 päivää, ja lopussa jouduin kuivumisen takia 2 vuorokautta nesteytykseen Oys:iin . Nyt olo on sellainen heiveröinen, mutta eiköhän tässä elämä pikkuhiljaa voita :) . Tämän viikon oon s.lomalla, että saan kerättyä voimia.

Verenpaineet on myös täällä alhaiset, sairaalassa ne oli luokkaa 81/60 :ashamed: . Ei ihme, että välillä taju meinaa karata ylösnoustessa :LOL: .

Dj mussukka: Sulla on mahtava masu :heart: . Täällä kans masu kasvaa hirmu kyytiä. Esikolta tällänen maha oli vasta viikolla 30 :) .
Kysyin lääkärineuvolassa, että johtuuko masun nopea kasvu siittä, että on edellisistä raskauksista vain vähän aikaa. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei ole tutkittu, että se vaikuttas kohdun nopeaan kasvuun. En sitten tiiä :) .

Mulla ei oo muuten ollut kummastakaan edellisestä lapsesta tota linea negraa. Ja esikko on tyttö ja toinen poika :). Ei sitä oo ilmestynyt nytkään. Ite oon ihmetellyt, ettei mulla oo yhtään raskausarpiakaan noista edellisistä. Saa nähä miten tässä käy, kun maha kasvaa tätä vauhtia ;) .

Oli ihanaa, kun silloin kun jouduin sairaalaan, niin synnytyslääkäri kävi heti ultraamassa masuasukin. Ihana oli nähdä, että pikkuisella ei ollut hätää, vaikka ite olin tosiii huonossa kunnossa, kun en meinannut seisaallaan pysyä. Kävelläkkään ei jaksanut :ashamed: .

Joo, määkin "lupasin" itelleni, että nyt uutena vuotena liikun enemmän ja yritän pitää kuntoa yllä, niin synnytyskin on sitten helpompi. Ei tarvi maratoonia tehä ihan rapakunnossa...voi kyllä olla, että taas liikkuminen jää vähälle. Pakko ois liikkua :headwall: .

Mukavia odotushetkiä!
-Piiku rv 14+6
 
Onpas meillä hieno uus pino =) Kiitos Cassylle! Ja tosiaan, jos jossain vaiheessa kerkiät, niin mulle vois päivittää ton LA 14.7. kerta se nyt ois enempi paikkaansa pitävä lekureidenki mielestä. Mutta ei kiirettä!

Kaikilla taitanut olla suht hyviä kuulumisiakin.. pahoinvointeja ja sairastumisia lukuunottamatta vauvat masuissa polskii :heart: Ja Mussukalla ihana masu jo :D

Tosta painonnoususta vielä, että vaikka onki jo 5 kiloa varmaan tullut, ei se muussa haittaa paitsi, että housut ei mahdu eikä uusia oo löytyny.. Mut kait jossain vaihees jotain ilmenee. Viikko aikaa etsiä. Ja odotettavissa varmaan on kiloja vaikka muille jakaa, kun isosisko ja äiti on paisunu raskauksissa noin 20 kiloo tai enemmän :p

Tupakanpoltostaki oli jotain juttua. Ite pääsin tupakasta eroon jo ennen tätä, mut sisko ainaki poltti raskauden ajan. Vähensi toki reippaasti ja terve tyttö tuli. Helppoha se ois sanoa, että ei se hyväks oo, mut äidin hyvinvointiha vaikuttaa vauvaan ja tuskin ne vierotusoireet kovin hyväkskää on. Tsemppiä vaan!

Astiat ja pyykit peseytymässä, koulujutut ei kiinnostais yhtään.. motivaatio kyl aika lopussa. Nyytti vaan mielessä..

Voikaa paksusti!

- Jousku ja pn 12+6
 
Jokos ootte muuten alkaneet rasvaamaan masua ja lantion seutua, mahdollisten raskausarpien ehkäisemiseksi (ja ei luultavastikaan estä kaikkia tulemasta, mutta hyvin kosteutettu iho kestää venymisen paremmin kuin kuiva) Itse eilen aloitin ja tarkoitus ois joka aamua ja ilta rasvailla..Mulla ei esikon odotus ajalla tullut kuin muutama pikku arpi ja nekin tuonne sivuille, lantiolle. Rasvailin ahkeraan, mutta toisaalta masukaan ei jätti suuri ollut, kun vauva oli niin pieni (2065g) vaikka eihän sekään aina meinaa jos vauva pieni, et masu ois pieni, tai toisinpäin... :whistle:

Piiku siekin olit menossa oys:iin saas nähhä ollaanko samaan aikaan =)
 
Piku: Meillä on aika lähekkäin noi la:t, joten voipihan se olla, että yhtäaikaa oleskellaan Oys:ssa. Millä viikolla sulla esikko synty? Mulla esikko 39+6 ja toinen 40+0 :heart: , saa nähä onko tämä sitten 40+1 :LOL:
 
Dj Mussukalla on ihana masu! :heart:

Mulla tuli esikosta linea negra ja se tuli ihan tuohon tissiväliin saakka ja poika siis tuli. Nyt ei vielä mitään näy, en muista yhtään, milloin se esikoisesta tuli näkyviin.

Masun rasvailusta. En ole vielä aloittanut, oon ajatellut, että peli on jo menetetty kun esikosta rasvailin joka ilta ja aivan järkyttävät arvet tuli. Synnytyksestä kohta neljä vuotta ja edelleen ovat rumat, tosin tietysti vaalenneet, mutta kuitenkin. Mutta maha olikin kyllä sen kokoinen, että oksat pois!

Mulla tätä tautia pukkaa taudin perään! Oli muutama päivä sitten se ripuli ja nyt kai pissatauti, soitin oireista terkkaan ja antibioottikuuri on kohta haettava apteekista ja pissanäyte vietävä ylihuomenna vielä labraan. Mulla on koko ajan muutenkin tuo pissatauti riesana! Karpalomehua kehiin! ;)

Hyi, kun on taas huono olo syönnin päälle, siivota pitäisi, kämppä on ihan kaaoksessa mutta miten sitä saa itteään niskasta kiinni!?

Siivousintoa ootellessa Pikkumuksis rv 11+2
 
Neuvolasta kotiuduttu ja kaikki oli hyvin ja olo on onnellinen! :)
Poika sai kuulla vauvan sydänäänet, tosin legot kiinnosti vissiin vähän enemmän.. :D
Hemppa oli onneksi noussut kivasti, nyt saa pitää raudassa taukoa.
RR oli jälleen korkea, mutta mulla oli mukana kotimittaustulokset ja ne ovat olleet ihan ok joten ei pitäisi olla mitään hätää senkään suhteen. :)
Painoa oli tullut 1,5kg, ei kai ihme kun parin tunnin välein on edelleen syötävä jotakin.

Linea negrasta, mulla ei tullut pojasta eikä näyttäisi nytkään olevan.
Rasvailut oon jo aloittanut, tosin yleensäkin rasvailen kroppaa suht paljon ettei iho kovin kuivu. Pojasta mulla tuli muutamia arpia ihan alavatsaan, ja oli se vatsakin kyllä aikasta suuri... :whistle:

Siivoilla pitäis täälläkin, jos sitä vaikka kohta.... :D

Koitanpa minäkin liittää pojan ottaman mahakuvan, 15. vko siis menossa.
:)

 
Meni vähän aikaa pinoa etsiessä, mut onneksi löytyi.... Kiitoksia Cassy uudesta pinosta!!

Meinasin sit tänään unohtaa lääkärineuvolan. Tän siitä saa, kun on päivän vanhusten kanssa, joilla dementiaa. :whistle:
Ja kuukauden loppuun näillä näkymin olen siellä...

Onneksi kerkesin ajoissa neuvolaan, kun tuossa vajaan kilsan päässä on. Kaikki on hyvin. Sydänäänetkin kuului pienen etsinnän jälkeen. IHANAA!! Vaavi ei ensin halunnut paljastaa itseään..

Paikat on hirveän kipeät. Kaipa johtuu siitä, kun edellinen raskaus oli 02. Nuha ja päänsärky on vaivannut kohta kolme viikkoa. Öitä ei pysty nukkumaan kunnolla, kun on niin tukossa.

Tässä olen pikkuhiljaa jo ruvennut laittamaan tavaroita kasaan ja pusseihin, kun muutto isompaan asuntoon on kuun lopussa. Onneksi olen voinut viedä jo joitain pusseja uuteen asuntoon..

Meidän piti jouluna kertoa lapsille ja mun vanhemmille pikkukolmosesta, mut ei sitten tullu tilaisuutta. Velipoika saattaa ihmetellä mesetervehdystä....
Siskopuoli sai tietää eilen, kun tarjosi mulle joitain nuhalääkkeitä, mut sanoin etten voi ottaa ilman lääkärin lupaa mitään..
Linea negra tuli ensimmäisestä (poika), mut toisesta (poika) en muista oliko. Nyt ei vielä ole ilmestynyt.

Daria79 ja perhonen rv 13+1
 
Kiitokset Cassy uudesta pinosta ja päivityksestä! :flower:

Ihania masukuvia täällä!!

Pari päivää taas mennyt viime kerrasta kun tänne jaksoi tulla päivittelemään...tämä päivä huimannut niin kauhiasti, että pitänyt vain vahtia lähinnä sohvaa ettei karkaa. ;)
Milloinkohan tämä huimaus loppuu? Verenpaineet viimeksi oli hyvät ja hemoglobiini erittäin hyvä..esikoisesta tällaista huimausta oli kun hemppa+verenpaine oli laskenut tosi matalaksi...

Paha olo
on onneksi helpottanut. Oksennellut en olekaan kuin ihan pari kertaa ja silloinkin yleensä illalla kun olen yrittänyt syödä suklaata. =)
Kroppa ei anna periksi herkuttelulle ja kaikki tulee saman tien ulos..
Tilalle onkin tullut sitten ummetus ja todella turvonnut olo.
Joku muukin kertoi lihonneensa 5kg, itsellä kiloja tullut n. 4kg tähän saakka. Pituutta ei ole kuin sen 161cm, joten ihan pelottaa tämä painonnousu. Osaksi johtunee tupakoinnin lopetuksesta..
Kuitenkaan syömään kun en ole pystynyt läheskään niin paljon kuin haluaisin. ;)

Seksihaluista ei ole tietoakaan...läheisyyttä kaipaisi, mutta seksiä ei yhtään. Ehkä tämä tästä kunhan turvotus laantuu.

Linea negra tuli esikoisesta, poika. Vielä ei mitään näkyvissä tästä raskaudesta.

Niin ja kukkaiskeiju, tässä ihan kaupungin kulmilla asustellaan. =)
 
SusSoo
Ihania masuja teillä! Mulla on jo melkoinen pallo :eek: Ihan kiva kun nuorimmaisin lapsista käy tuota pallonalkua silittelemässä. Viikonloppuna lauloi vauvalle "Tuiki, tuiki, tähtönen". Se oli niin hellyyttävää kuunnella.
Poreammeessa oltiin koko perheen naisväki yhtä aikaa. Suurta ihmetystä aiheutti se, kun sanoin että vauvakin on kylvyssä. Piilossahan se on ja toivottavasti pysyy vielä pitkän tovin :heart:

Linea negraa ei ole koskaan ollut. Kaksi tyttöä olen synnyttänyt. Nyt en vielä edes ole moista asiaa hoksannut katsoakaan.

Sussoo ja Suloinen 13+0 (ultran mukaan)
 
heipsan!

Empäs ole aikoihin kirjoitellut, kun oli ennen joulua ihan hirmuisen kiireistä töissä ja sitten lomalla olen pysynyt kaukana koneesta :) Mutta siis juttujanne ja kuulumisianne olen täältä säännöllisesti kyllä lueskellut.

Täällä mennään siis nytten rv 10+5, eli ihan mukavilla viikoilla jo, kohta tuo pahin piina onkin sitten ohi. Ekassa ultrassa käytiin silloin rv6+5 ja seuraava (neuvolasta eka nt-ulta) onkin sitten rv13+1. Jännittää kyllä onko kaikki kunnossa, toivotaan parasta :)

Mulla alkoi pahoinvointi tuossa joskus seitsämännellä viikolla ja on jatkunut siitä saakka. Ei mitään ihan hirveetä, vain jatkuvaa etovaa oloa ja yökkäilyä, oksennella ei kuitenkaan ole muutamaa kertaa lukuun ottamatta tarvinnut. Rinnat on edelleen arat ja jo kasvanu mahdottomasti ja masukin sen verta, että siirryin äippäfarkkuihin ihan mukavuussyistä jo ennen joulua.

Nyt ollut tässä viimeisen viikon aikana pientä lievää nippailuvihlontaa aina silloin tällöin kohdun molemmilla puolilla, enempi oikeella, onkohan ihan asiaan kuuluvaa vai pitäiskö huolestua, muilla vastaavaa? Tässä kun kauan kaivattua esikoista oottelee, niin on hieman yliherkkäkin kaikille tuntemuksille.

Paljon voimia kaikille ja ihanata alkanutta vuotta :heart:

t. Stellina ja pikkuinen rv 10+5
 
Onnea Uudelle Vuodelle!

Ajattelin minäkin tulla poikkeamaan kun olin jo melkeen unohtanu että tälle puolelle olen ilmottautunut :ashamed:

Kovasti vaan kaikille voimia, Ja kiva kuulla että masuasukella kaikki hyvin!

TÄnne oli niin hirveesti tullu tekstä että meinaa kyllä osa unohtua..

Omaa napaa sitten. Nyt olis menossa viiko 13+4 ja olo on ollu aika hyvä. Mutta nyt sitten tänä iltana alkoi tiputtamalla tulla verta ja moneen paikkaan on soitettu ja kukaan ei muka tiedä mitä tehdä. No nyt ei hetkeen ole mitään tullu ja huomenna päivystykseen aamulla pitäs sottaa ja varata aika oli tilanne mikä hyvänsä niin lääkäri kattoo. Nyt vaan on kovasti alkanut tuntua siltä että tää peli on menetetty, se vaan on nii jännä kun ei mitään kipua oo ollu ja yhtäkkiä alkaa vuoto.. :snotty: Mutta ei auta muu kuin odottaa huomiseen..

Anteeksi oma napaisuus. Huomenna koitan tulla kommentoimaan teidänki juttuja.

Mievaa ja ? rv13+4
 
kiitos cassy uudesta pinosta :flower:
ja tervetuloa kaikki uudet!!! en ole jaksanut kauheasti kirjoitella, väsymys aika hurjaa.
ihania masuja teillä :) mullakin jo näkyy selkeesti vaikka ei aiempia raskauksia takana. töissä oon huomannu että muutamat jo katselleet mahaa miettiväisinä :D en ole kun ihan parille kertonut, saavat muut huomata omia aikojaan. no pomolle ehkä pitää jossain vaiheessa mainita. tilasin h&m.ltä vähän mammavaatteita, niiden tuloa odotellessa, ei mene enää omat housut kiinni, nappi auki vedellyt :LOL:

palailen taas toivova ja nyytti 12+5
 
Voi mievaa toivottavasti kaikki on hyvin!!! :hug:

Kauhia kun kaikki kiittelee, älkää ny tollain. :ashamed: Juu sainhan mä sen pinon tehtyä 4 päivää myöhässä. :xmas:

Kuuntelin äsken koti-dopplerilla sydänääniä. Ihanaa. Nyt nukkumaan, koitan kommentoida huomenna lisää!

RV 14+5 :heart:
 
Cassylle kiitokset uudesta pinosta.

Mievalle iso :hug: toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa..

Linea negrasta on ollut puhetta. Mulla oli vahva sellainen esikkoa odottaessa ja kaikki olivat sen perusteella varmoja että poika tulee, mutta tyttö sieltä tuli =) Se viiva ei ole edes tämän 5 vuoden tauon aikana hävinnyt kokonaan, on ollut koko ajan haaleana näkyvissä.

Kivoja masuja teillä oli jo. Oma masu on hiukan kasvanut, illalla on kauheat turvotukset joiden takia masu turpoaa isoksi. Painosta en tiedä kuinka paljon on tullut, kun en omista vaakaa, mutta maanantaina se selviää neuvolassa.

Paha olo vaivaa vieläkin aina silloin tällöin. Jos tulee liian väsyneeksi, niin tulee tosi huono olo ja yleensä illan päätteeksi oksennan.

Teen kolmevuoro työtä ja yövuorot on nykyään tosi vaikeita, kun olen tottunut menemään nukkumaan 21-22 välisenä aikana ja yövuoro alkaa 21 ja päättyy 07. Puolenyön paikkeilla tulee maha kipeeksi ja oksettaa ihan hirveesti, niin ja päänsärky alkaa myös vaivata heti kun alkaa väsyttämään. Toisaalta noi mahakivut voivat johtua siitä kroonisesta paksusuolen tulehduksesta jota sairastan, koska noita mahakipuja oli myös ennen raskautta. Aion maanantaina neuvolassa kysyä terkkarin mielipidettä jatkanko yötyön tekemistä vai voisinko saada lääkärintodistuksen, ettei niitä tarvitsisi tehdä, toi tulehduskin joissain tapauksissa riittää siihen ettei öitä tarvitse tehdä. Ennen olen kyllä tykännyt kovastikin valvoa öitä, mutta nyt ei enää luonaa. Mitenkäs muut yötyötä tekevät ovat jaksaneet?

Äippävaatteista: Mun pitäisi hommata housuja, kun omat farkut eivät mahdu enää edes jalkaan, tai jos mahtuvat, niin ovat niin piukat etten pysty liikkumaan/istumaan. Toppahousuja on tällä viikolla tarvinnut, nekään ei mahdu enää kiinni, eivätkä kauaa enää jalkaankaan, kun nyt jo puristavat lantion seudulta. Mä en ole löytänyt vielä mieleisiäni äippähousuja, olen netistä niitä kattonut eivätkä niiden mallit oikeen miellytä. Tässä juuri mietin, että on hyvä kun on viimeisillään raskaana kesällä, niin ei tarvitse ostaa mitään uusia talvitakkeja yms. Esikko syntyi tammikuussa, en silloin ostanut yhtään äippävaatetta, käytin miehen talvitakkia ja villapaitoja ja siskon vanhoja verkkareita :whistle: Nyt aion kyllä panostaa vähän enemmän vaatteisiin, vanhat verkkarit ei kelpaa.

Mitenkäs te muut olette suunnitelleet tekevänne vauvan tarvikkeiden hankintoja? Ostatteko uutena vai käytettynä? Meillä mies oli sitä mieltä, että esikon vanhat rattaat menevät vaunuina vielä tällekkin (vaunut on siskoni ensimmäisen lapsen vanhat, noin 10 vuotta vanhat), jos hän ottaa ne töihin ja vähän fiksailee niitä. Olin eri mieltä ja sanoin ostavani vaunut uutena, pienen keskustelun päätteksi päästiin tästä yhteisymmärrykseen ja saan uudet vaunut. Pinnasängystä käytiin myös pitkä keskustelu, mies oli taas sitä mieltä että vanha menee vielä hyvin ja yritin sitten hänelle selittää että se on niin hutera ja vanha myös, että en uskalla vauvaa siihen laittaa, no hän keksi että siitä saadaan ihan hyvä kun lyödään pari naulaa tueksi :LOL: Pyysin jo kaveriltani sänkyä lainaan, ettei tarvitse sitä vanhaa hirvitystä ottaa käyttöön. Turvakaukalon ajattelin ostaa uutena, muista en tiedä..

Sitten olen vielä miettinyt otanko äippäpakkauksen vai en. Toisaalta siinä paketissa on paljon kaikkea, mutta ne vaatteet on aikasta isoja ja värit eivät välttämättä miellytä. Sillä rahalla voisi käydä kirppiksiltä katselemassa vaatteita vauvalle ja luultavasti sillä saisi ihan kivasti niitä ostettua. No onneksi on vielä aikaa miettiä, ei tarvitse ihan heti päättää.

Huh, tulipa paljon tekstiä, toivottavasti jaksatte lukea =)

MammaMaraKisu ja Kirppu 14+0
 
Mievaa: :hug: toivottavasti kaikki on kunnossa.
mammamarakisu:mulla on noo ongelma noitten tavaroitten suhteen.En ole kovinkaan järkevästi tätä lapsikatrasta suunnitellut.Eli Tuolle nyt 3v5kk ikäselle ostin käytetyt yhdistelmät ja lainasin kaukalon.Tuolle kohta 2v:lle halus hieman paremmat käytetyt,joita käytetään satunnaisesti edelleen,joissa tytölle seisomateline.Näitä en halua tulevalle,kun ovat vm-99.Kaukaloo ei ole ja lainaksikaan ei nyt ole mahdollisuus saada.Pinnasänky on onneksi.
Äippäpakkausta en ole ottanut,kuin esikoiselle.Nytkin joutunee hommaan vaatteita,koska nuorimmainen on syntynyt tammikuussa.silti niitä vaatteita on riittänyt.
Pakkanen on onneksi laskenut,että pääsee lasten kanssa ulkoileen,luntakin on yön aikana satanut.
Mukavaa loppiaista kaikille =)
 
mievaa, toivottavasti kaikki on hyvin!! :hug:
Vaikka tuollainen varmasti säikäyttää kovin!

MammaMaraKisu noista hankinnoista kun kyselit niin mä oon jo miehelle sanonutkin että haluan panostaa hyviin vaunuihin, pojallekin aikoinaan hommattiin uudet mut osoittautuivat aika kömpelöiksi, niihin ei kovinkaan paljoa satsattu.
Ja kun tämän jälkeen me ei luultavasti enää lapsia "tehdä" niin oon vähän sillä fiiliksellä että nyt annan ns. palaa.. :D
Sänky meillä oikeastaan on, söpö pieni jatkettava jossa suht korkeat laidat, menee vauvalle ainakin useammaan kuukauden. Sitten vois pinnistä katsella sen jälkeen ja palata taas tuohon kun ikää tulee lisää. :)
Kaukalo hommataan myös, turvaistuin onkin hyvässä kuosissa joten se saa odotella rauhassa käyttäjäänsä.
Tämmöisiä mietteitä täällä. tuntuu kovin aikaiselta miettiä näitä vaan oonpa kuitenkin miettinyt jo jonkin aikaa... :)
Pakkaus varmaankin otetaan, sitä en ole sen kummemmin pohtinut.

Ja vielä mammavaatteista, mulla on pojan ajalta yhdet ihan ok farkut, yhdet uudet oon nyt ostanut ja niitä jo käyttänyt, alkaa niin nuo omat puristaa.
Huomenna meen äitini kanssa kauppoja kiertelemään, jos vaikka löytäisin toisetkin kivat. :)
Muuten menee varmaankin ihan noi "omat" paidat ja neuletakit, mut noita housuja pitänee hankkia kun maha tässä vaan suurenee. :D

illuusia&Tiitiäinen
 
Mievaa Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa :hug: :hug: :hug:

Taas pyhäpäivä ja kotisohva lähellä =) Täytyis varmaan oikeesti alkaa liikkumaan, mutta kun ei ole jaksanut.. nyt on muutamana päivänä ollut pelottavan normaali olo, ja on tehnyt mieli lähteä vähän ulkoilemaan, mutta sitten väsymys on kuitenkin iskenyt ja ulkoilut jäänyt.. jos tänään kun on hieman lämpöisempi päivä.

äippäpakkauksen otan, onhan tää esikoinen, eikä siis mitään tavaroita ole hankittuna eikä saatu vielä. Siskolla on kolme lasta, häneltä varmaan jotain pikkuvaatteita tulee lainaan. Mä en ole oikeestaan uskaltanu ees miettiä mitään vaunuja tai muita vielä, tuntuu niin kaukaselta toi kesä, ja pessimistiluonteena mä en varmaan uskalla paljoo mitään hankkiakaan kovin aikaisin.

Mä koitin kans pikku pömpöstäni ottaa kuvaa, tää on nyt aamulla otettu rv 11+2 iltaisin pömppö tuplaantuu ja housut kiristää ihanasti :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3326278.jpg

:heart: Murmelin ja Pikkumurmeli 11+2
 
Moikka!

Näin alkuun tätä omaa napaa.. Eli siis soittelin eilen ja tänään päivystykseen ja ohjeeksi sain vaan lepoa ja jos alkaa vuotaa uudestaan niin sit sairaalaan, muuten eivät sinne ota! Nyt ei oo onneks yöllä eikä aamulla mitään tullut ja täytyy toivoo vaan että kaikki olis hyvin. Huomenna meinasin soittaa neuvolaan jos ne kuuntelis onko sydän ääniä kun mulla vasta ensviikolla olis aika.

Jospa nyt sitten kommentoisin muutakin..

Äippävaatteista: En ole vielä niitä käyttänyt mutta pikkuhiljaa alkaa kyllä omat farkut kiristää, millään en vielä viittis niitä kaivella..

Pakkauksesta: Luulenpa että otan sen. Esikoiselle otin ja mielestäni oli ihan mukavasti kaikkea.

Liikkumisesta sen verran että enpä itekkään oo jaksanu paljo mitään liikkua ja sitten ku tuo 1v. vie kaikki viimisetkin mehut niin voimia ei vaan ole. Joskus saattaa tulla kausia kun tekee mieli lähtee kävelee.

Aivan ihania masuja täällä jo ollu, itellä vaikka toinen raskaus niin ei kuitenkaan kovasti oo kasvanu vaikka pikku pömppö on jo havaittavissa :)

Nyt rupes lyömään tyhjää, mutta tulenpa taasen..

Kovasti vaan voimia ja tsemppiä odotukseen kaikille! :hug:

Mievaa ja ? rv 13+5
 
mievaa toivotaan että kaikki hyvin !
Mullahan kävi itelleni samantyylisesti silloin 26.12. ja verta tuli aluksi oikein lorahtelemalla ( :x ) mutta loppujen lopuksi kaikki oli kuitenkin hyvin ! Mullahan vuoto loppui silloin myöskin vajaassa vuorokaudessa.
Mutta nyt taas pienen pieni huoli kun eilen illalla mullakin alkoi taas lievä vuoto.... siis todella lievä siihen 26.12. verrattuna...ja tämä on sellaista rusehtavampaa nyt.... siltikin odottelen kanssa huomista aamua ja neuvolaan soittoa.... :ashamed:


Hyvää loppiaista kaikille !


-MiNiA-
 

Yhteistyössä