<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

Heipä hei...

Mieliteoista: Kiiwi ja berliininmunkit maistuu paremmalle kun ikinä :D

Taas jääny kirjottelu hetkeks, vaikka oon lukenu ahkerasti teijän juttuja.
Täällä muuramessa on ollu ihana päivä, aurinko paistaa :p
Tulis jo kevät ja kesä :heart: Pääsis ostelee mammojen kesämekkoja :D

Mulla on selkä ollu kipee tänään, siivosin niin yhtäkkiä en päässy enää kyykystä mihinkään suuntaan, onneks oli mies vielä kotona. Muuten oisin vieläkin tuolla kyykkimässä ja itkemässä :|
Pää on ollu koko viikon ihan sika kipee. Oon joutunu syömään aika paljon panadolia niin sit
eilen alko närästää just ennen töitä kamalasti :(
Oli tuskaa olla töissä kun sattu pirusti....
Kurjaa jos pitää kärsiä päänsärystä välttääkseen närästyksen tai toisin päin :(

Mut on ollu ihanaa kun vauva liikkuu niin paljon ja masu näkyy kauas jo.
Töissä ja koulussa asiakkaat kyselee odotanko vauvaa nii on ihana
päästä ylpeilee, että "joo odotan ;) "
Eilen oli töissä sellaset pippalot, että en tiiä mitä vauva tykkäs. Soitettiin
musiikkia kokoajan täysillä :D :whistle:
Kun pääsin kotimatkalle niin pikkuinen alko potkii kamalasti :heart:

Kohta on sit rakenneultra, enää puolitoista viikkoa.
Toivottavasti kaikki on niinku pitääkin. Välillä tulee mietittyä tyhmiä :(
Pitäs koittaa olla ajattelematta, että jonkin olis huonosti, mut se on mahdotonta.....
Onko muita, jotka käyny jo rakenneultrassa? Tai ne kellä on ennestään lapsia, minkä kokoisia ovat olleet vkolla 20 ultrassa??

Jaksakaamme kaikki odottaa kesää B)

Annu & Jere 18+2
 
Hyvää sunnuntai päivää kaikille =)

Pikaisesti vähän omaa napaa:

Meidän esikolla on tänään 5-vuotis synttärikemut, ensimmäiset vieraat tulevat 12.30 alkaen ja ilalla tulee sitten lisää vieraita. Eilen leivoin koko päivän ja yritin järjestää asuntoa siihen kuntoon että mies saa imuroitua.

Olen ollut nyt maanantaista asti saikulla alaselkäkipujen takia, mulla sattuu jostain tuolta häntäluun seudulta ja kovasta rasituksesta kipeytyy niin etten meinaa kävelemään päästä :ashamed: Aamulla on hetken aikaa selkä hyvänä, mutta kun hetken istuu ja kävelee niin auta armias sitä kipua! Huomenna pitäisi mennä uudestaan lääkärille ja torstaina pääsen neuvolalääkärille. Mua pelottaa ihan hirveesti millaseksi noi kivut voi tulla tässä mahan kasvaessa, jos en pääse sitten enää kävelemään :eek: Sitten mulla on ollut ihan järkyttäviä mahakipuja, yksi päivä viilsi oikein tuolta kohdun alaosasta niin paljon että kaksin kerroin oli mentävä :| No toivottavasti tämä tästä helpottaa.

MammaMaraKisu ja Kirppu 17+5
 
SusSoo
MMKisu :wave: Tutulta kuulostavia alaselkäkipuja. Mulla on tuo alaselkä vaivannut ja iskias siinä mukana jo parisen viikkoa. Ihan samoihin aikoihina alkoi kuin edellisessäkin odotuksessa. Mulla on selässä skolioosia ja kaikki nivelet on yliliikkuvia, joten mä naksun ja poksun ja myös siis kipeydynkin helposti. Lisäksi mulla on sormissa jo nivelrikkoa... Oho... löytyykö musta tervettä kohtaa ollenkaaN?!? Viimeksi synnytyksen jälkeen kävin fysioterapeutilla ja silloin todettiin mun lantion nivelet löystyneiksi josta se alaselän ja jalan kipuilu johtui. Olen siis jo varautunut siihen, että jossakin vaiheessa nämä mun kivut yltyy myös sellaisiksi että töihin ei kannata lähteä taapertamaan. Jaksuja sulle! Ole vaan ihan hyvällä omalla tunnolla saikulla. Sulla on tärkeä asukki mukana, josta on nyt pidettävä huolta =)

t. Sussoo ja Suloinen :heart:
 
AAM
:wave: hellou ! täällä huikkailemassa värväämässä immeisiä :) :p

Eli jos on "pikkukakkonen" tulossa joillakin heinämasussa niin erittäin lämmin teeeeervetuloa myös pikkukakkosodottajiin.. :) *en siis yritä varastaa ketään vaan infoilemassa vain*
toivomme selkeästi vähentyneeseen joukkoomme uusia odottajia, alkaa välillä olemaan hiljaista siellä .. :|

täältä löytää meidät

Onnellista odotusta muuten kaikille heinämammoille !
over and out !


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1228618,775
 

Yhteistyössä