Moi!!
Vieläkö mahtuu mukaan??
Olen kauan aikaa lueskellut teidän juttuja täällä, mutta nyt vasta saan itse kirjoitettua.
Minulla laskettu aika on 4.7.09 ja synnytyspaikkana L-PKS.
Minulle on tulossa viides lapsi, joten vanhoja konkareita siis...tietää mitä edessä on
Ennestään minulla on tyttö 2000, tyttö 2002, poika 2003 ja tyttö 2007. Ikää minulla on 30.
Keväällä erosin lasten isästä ja löysin uuden miehen, ja eipä aikaakaan kun huomasin, että odotan vauvaa, mutta tämä pikkuinen ei kestänyt matkassa ja niinpä minulle tuli keskenmeno.
No seuraavasta kierrosta jo huomasin olevani uudelleen raskaana.
:heart:
Eli tässä sitä nyt odotellaan ja katsellaan mitä elämä tuo.
Me ollaan miehen kanssa käyty niskapoimu-ultrassa, ja kaikki oli kohdallaan. Pikkuinen siellä polskutteli ja me tietysti onnesta soikeena katseltiin sitä.
Neuvolassa ollaan kerran käyty ja siellä määrättiin syömään rautaa, kun ei oikein hemoglobiini ollut korkealla. Olo tila on ollut koko ajan hyvä, mitään pahoinvointia minulla ei ole ollut, ja muutenkin jakselen mainiosti. Masu vaan kasvaa kiivasta vauhtia, ei meinaa enää farkut mahtua kiinni. Tää on niin outoa, kun aikaisemmin on ollut aika pieni masu, ja on voinut mennä yli puolen välin ennenkuin on kertonut kelekkään.
Nyt ollaan sanottu lapsille ja lähimmille sukulaisille. Antaa osan ihmisistä huomata sitten kun näkyy riittävästi
.
Minulla on paino tippunut kaksi kiloa lähtöpainosta, ja siitä olivat kovasti huolissaan, kun muutenkin olen laiha. 164cm/45kg (lähtöpaino). Mutta sanoin kyllä neuvolassa, että paino lähtee nousemaan kun aika kuluu...
Saas nähä miten käy... Onpahan helppoa päästä kiloista kun niitä ei hirveästi tule.
Joudun pistämään itselleni verenohennuslääkettä kerran päivässä, koska minulla olli pari vuotta sitten tosi paha trombi. (vasemmassa jalassa ja vatsan korkeudella, noin 10cm keuhkoista.)
Mutta eiköhän tässä nyt ole aluksi...kirjoittelen lisää, kun mieleen jotakin juolahtaa.
Pitää ruveta soitteleen miehelle, kun lähti töihin taas lomien jälkeen...hiivatti kun on niin kaukana, ettei jokapäivä nähdä... Ikävä meinaa iskeä, mutta onneksi puhelimet on keksitty
Neuvolassa käyn perjantaina joten silloin voisin taas kuulostella täällä..
Kivaa odotusaikaa kaikille =) =)
Ripsatti ja HugoNanna :heart: :heart: