<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

:wave: pitkästä pitkästä aikaa :LOL: lukemassa olen käyny no lähinnä eilen ja tänään kahlasin pinot läpi :ashamed: meillä on joko mies tai tyttö vallottanu koneen mä olen sitten vaan lueskellu kirjaa

ensin :hug: kaikille ketä sitä tarvitsee

uusille :flower: ja tervetuloa pinoon

mistäs kaikesta te olitte keskustellu hmmm painonnoususta juuri kävin vaaalla ja näytti 500g lisää mutta neuvolan vaaka näyttää aina enempi kuin kotona siis onhan se ihan eri kun kotona punnaan itteni alasti ja neuvolassa yleensä farkut ynnä muut painavat vaatteet vielä päällä.

pakkauksen meinaan ottaa viime kerrallakin ei ollu kuin 1 vaate mitä en osannu käyttää kun en oikeen keksiny mikä se on :LOL: niin ja kondomit ja kestovaipat jäi laatikkoon mutta muuten ja mun mielestä se raha on niin pieni siihen verrattuna mitä siellä laatikossa on.

linea negrasta esikoisesta tuli joskus viikon 15 paikkeilla ja ihan tissien väliin asti oikein ruskea viiva ja poika oli vielä ei mitään näy.

rasvailua harrastan silloin kuin muistan esikoisesta tuli vasta synnytyksen jälkeen arpia näkyviin mutta hävisivät tosi äkkiä. luulen että meikäläisen nahka on tottunut tähän lihomis-laihtumis ketjuun kun olen aika jojoilija ton painoni kans ollut jo monta vuotta :LOL:

hankinnoista vaunuista väännetään kättä kun noi esikolle ostetut vaunut on ihan pilipalit ja haluaisin kunnolliset miehen mielestä ei tarvita muut meillä onkin ihan hyvässä kunnossa ja pinnasänkykin vapaa kun ei toi herra tornado siellä ole suostunu nukkumaan enää vuoteen.

oma napa Siis jee mulle maistuu taas kahvi ihanaa B) väsymys on myös hävinnyt ja pahoinvointi eli voiton puolella ollaan.
lihasten vihlaisut jatkuu mutta ei enää ihan niin useasti miehelle justiinsa sanoin et jos nyt jo noin paljon vaivaa niin miten mun käy loppua kohden kun mahan koko triplaantuu

en nyt enempää viittti jaaritella tänään huomenna sitten taas

witchi & nökkönen 14+3
 
Äsken kirjoitin pidemmätkin pätkät, häselsin ja hävitin tekstini. :headwall: Uudelleen siis typistäen...

Mielialanvaihteluita on kai vähän, mutta ei nyt kummemmin sen enempää normaaliin nähden. Herkistelyä on sen sijaan vielä normaaliakin enemmän! Muutenkin kun tihrustelen vaikka mille TV:tä katsoessa, niin nyt on vielä herkemmässä. Paljon huumoria on siitäkin tullut revittyä. :D

Cassy: Noita ominaisuuksia ollaankin tuplavaunuissa mietitty, kun muutenkin asuinympäristö on nyt niin erilainen esikon syntymään nähden. Hyvä olisi tuota kaupunkiin vievää mäkeä kyetä tarpomaan kaikkineen kuormineen, muutenkin kun liikutaan jalan päiväsaikaan (auto miehellä ). Eli kevyehköt ja hyvin pyörivät vaunut. Kääntyvät etupyörät ja mielellään melko isot pyörät. Jotenkin jos olisivat näppärät pistää kasaankin mummola- ja mammalareissuja yms varten. Onhan näitä juttuja, minkä perusteella miettiä, pitäisi päästä hypistelemään niitä kauppoihin. Onneksi aikaa on... :)

Rakenneultraan mennään joskus helmikuun puolenvälin jälkeen. Aika on siis varattuna. Muuten seuraava neuvola onkin sitten lääkärillä käynti, 15. pvä.

Olisikohan taas niin rohkea, että uskaltautuisi kupposen kahvia keittämään. Yritetään... :wave:

- mussu & monni 13+2
 
Kylläpäs mä nyt oon laiskana palstan kanssa. Tuntuu että on niin kuaheasti tekemistä että ei ehdi kun lukea äkkiä läpi ja pitäiskin olla joseuraavassa paikassa. Ja väsyttääkin kaikenlisäksi :ashamed:

Tervetuloa kuitenkin uudet! :wave:

Juu, nyt ei jaksa muuta, pitää tehdä ruoka, ja ottaa päikkärit...
Laiskiainen ja Pööpöti 13+2
 
SusSoo
Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Teitä tulikin oikein rynnäköllä :D

Wiivi84 =) Aivan ihana tuo jokerivertaus. Pisti vähän naurattamaan. No joo, ehkä jotain yhdennäköisyyttä löytyy


Äitiyspakkaus varmaan otetaan tällä kertaa. Esikoisen aikana otettiin ja seuraavan aikana ei, joten nyt on taas pakkauksen vuoro. Niitä uusia vaatteita on niin ihana hypistellä. Muuten ei tule tehtyä mitään hankintoja kun kaikkea jo löytyy. Poikienkin vaatteita on jo kaapit täynnä, on tullut sukulaisilta ihan vain varuulta. Tyttöjen vaatetta on varaston hyllyt pullollaan tyttöjen jäljiltä.

Mä en mitään erityisiä lisärasvauksia suorita. Tisseissä on raskausarvet jo valmiina, joten ei ne pahemmiksi voi enää tulla :saint: Muuten ei ole tullut arpia ennemminkään, joten toivottavasti ei nytkään. Atooppinen iho on myös mulla, joten rasvaus kuuluu normaaliin elämään.

Hui, perjantaina on rv 13+4, jolloin viime tammikuussa mennyt raskaus meni kesken... Joten jännitystä ilmassa ja yöunet vähissä väsymyksestä huolimatta. Ei saisi stressata, mutta mitä tälle päälleen voi


Sussoo ja Suloinen 13+2
 
10.7 eli viikolla heitti.oikein vikkelä kaveri kuulemma B) sai pari oikein hyvää kuvaa mutta täti tokas "hänellä on tunne, että tää viikari vaan irvistelee hälle ja menee karkuun". että hyvältä näyttää...toivottavasti sit tähän maailman tullessaan ois ees hintsun verran rauhallisempi ko siskosa oli.muuta en toivo...eihän vaikka oo paljoo eihän??
:saint:
paino ei oo miulla noussu.ja se kuulemma ei vielä oo niin tärkee juttu.myöhemmin sit aletaan huolestuu.kaikki muu olikin sit ok.
että tämmösiä tänne=)

uusiomami ja hilma-uolevi 13+5
 
=) ultra ohitse, nyt täälläkin uskaltaa taas "puhua". aloin panikoida niin pahasti monista huonoista uutisista, että oli pakko pitää taukoa palstalta oman pään takia. Ultrassa kaikki hienosti, laskettuaika sama mutta pari päivää tuli lisää eli nyt on 11+3 sijaan 11+5 :heart: kovasti hyppelehti massussa pieni kaveri.
Tanjuska ja ötömöllikkä 11+5
Ja ihanaa uuttavuotta kaikille.
 
:wave: En nyt muista joko kerroin ultra kuulumisia, mutta kaikki oli kunnossa ja vilkas kaveri oli mahassa. Mä kysyin milloin tietää sukupuolen ja se kätilö vai mikä se nyt ultraskaan -niin sanoi et voi alustavasti kertoa jo, jos haluan tietää ja arvatkaa vain halusinko? Saas nähdä pitikö paikkansa, eiköhän tuo selvemmin näy rakenneultrassa =) Pahoinvointi on taakse jäänyttä ja nyt on sita kauhea nälkä koko ajan :ashamed: onneks ei niinkään makea maistu vaan suolainen, tuorekurkkua on ehdottomasti saatava joka päivä. Ja väsymys on edelleen valtava, isompi lapsistakin jo kommentoi et miksä aina nukut.. Lapsille kerrottiin vauvauutiset ja vauvapuhetta on siitä asti riittänyt, etenkin tyttö 6v suunnittelee miten vaihtaa vaippoja siskolle ja miten ostetaan ihania pinkkejä vaatteita, selitettiin kyllä että voi tulla velikin, mutta siihen napakasti totesi että veljen voi sitten palauttaa, hän ei halua kun pikkusiskon, veljistä on vain riesaa...

Olette miettineet äitiyspakkausta, mä oon tullut siihen tulokseen ettei me oteta, mä ostan mitä tarvii ja paketin sisältö ei vaan oo mun mieleen, mä muuten ostinkin jo alesta 2 pikkuista hattua ja yhden 50cm puvun -ihan oli pakko =) Ja yhteisestä päätöksestä miehen kans ostettiin uudet rattaat nyt jo, saatiin hyvällä alennuksella ja ainakin myyjä sai uskoteltua et nyt on alennukset kohdallaan, no ompahan vaunut oottamassa ja mietin mä et jos jotain sattuu niin saahan ne myytyä.
Ihanaa odotusta kaikille
Kissansilmä ja vilkas 12+1
 
Moi :wave:

Kiitos kaikille taas haleista :flower: :hug:
Neuvolassa kävin aamulla ja siellä kuunneltiin sydänäänet ja ihana jumpsutus kuului :heart:
Neuvolatäti meinas että mun tarviis ottaa vaan vieläkin rauhallisemmin ja lepäillä jne. Ja tosiaan toisilla noita vuotoja vaan tulee. Mulla ei edellisissä odotuksissa ole ollut yhtään minkäänlaisia vuotoja joten tää on hämmentävää kun nyt vajaan parinviikon välein vuotelee....
mutta jospa se loppuis. Tai jos ei lopu niin pysyis harmittomana kuitenkin.

Uusille tervetuloa :flower:

Nyt täytyy lähtee vaihtaa kuopuksen vaippaa kun tuli haisemaan tuohon viereen
:x

-MiNiA-
 
Minia:hienoa,että kaikki on kunnossa.Tosiaan tuohon ei muu auta kuin ottaa levon kannalta.Mulla esikoisesta oli useaan otteeseen verivuotoa.
Muillakin oli hyviä ultrakuulumisia onneksi =)
Uusille mukavaa odotusta ja tervetuloa.
Cassy ihana idea!
Toivottavasti en tuu uudestaan kipeeksi.Jouduin värjötteleen -18 asteen pakkasessa linkkaa kauan.Huomenna onneksi saan laina-auton itelleni.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Uusille tervetuloa :flower:

onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: :heart:

Sanokaapas te pidemmällä olevat, pitääkö huolestua lievästä alavatsajomotuksesta, niinkun paineen tunnetta ihan alavatsalla, ja tunne niinkun olisi vatsalihakset kipeenä?? Tällänen oire on nyt eilisen jälkeen voimistunu.. alaselkä on myös ollu aika kipee rasituksen jälkeen, taisin siivota eilen liian raivokkaasti.. mulla on kyllä ennenkin ollu ongelmia ton alaselän kanssa.. tarttis varmaan alkaa liikkua useemmin.

Nyt ei ehdi muuta, suihkuun ja pian maate =)

:heart: Murmelin ja pikkumurmeli 11+3
 
murmelin mulla samanlaista jomotusta, en olis huolissani ainakaan jos se levossa rauhottuu. mä pelkäsin kans niit jomotuksia, mut sit huomasin et vatsan hieronta autto ja lepääminen vaik edes 3 minsaksi istuu tuolille jos ei muuta paikkaa oo levätä.
 
Minia: Ihanaa, että kaikki kunnossa! :) Ja tervetuloa uusille!

Pakkauksesta: Me varmaan otetaan se, kuten esikoisestakin. Aika hyvin tuli käytettyä lähes kaikkea, mitä siinä oli ja minusta se raha on surkean pieni siihen pakkaukseen verrattuna.

Rakenneultrasta: Oulussa ei tällähetkellä tarjota, kuin tuo np-ultra, joten pitänee maksaa itse tuo rakenneultra. Ehdottomasti haluan kuitenkin siinä käydä.

Tiistaina olis np-ultra minulla, tuntuu, ettei jaksais oottaa ja pieni huoli tietysti koko ajan vaikka oireita onkin. Tuntuu, että pahoinvointi saattaisi pikkuhiljaa vaikka olla vähenemään päin, tänään en ole oksentanut, kuin yhesti, jee! :p

Huomenna sitten kouluun piiiiitkän loman jälkeen, ei vois vähempää kiinnostaa. Mut nyt unille, heipat!

Pikkumuksis rv 11+3
 
Hei,

Täällä yksi heinäinen mukaan. 2 viikkoa sitten vasta tajusin vatsassa jotakin olevan, tällä hetkellä pitäisi olla itseasiassa n.rv 13. Seulontaan ensi viikolla, samalla tarkempi aika. Sydänääniä ei vielä ole kuultu, mutta ultrassa näkyi kun sydän löi tiuhasti. Mitään ei vielä näy ulospäin, (kateellinen DJ Mussukalle! ) =) Joten lisäättekö joukkoonne lämpimään! :hug:

Vaavitar(24v) + tintta rv13 (LA n.16.7) (ja ensimmäinen tulossa)
 
heip! päätin nyt vihdoinkin uskaltautua mukaan, taustaillut olen jo piiiitkään. elikkäs eka neuvola ja np-ultra takana, kaikki näyttää hyvältä :) :) Ekaa vaavia siis odotellaan ja LA olis 20.7(on mut jo kirjattu tonne listaan, mut nyt ekaa kertaa jotain yritän rustata)

äippäpaketin aijon ottaa ja vaunut uusina, vaiks ukko uhoskin rakentavansa ite kun on niin kalliita, vaikka pahvilaaikosta, heh hee!
No, myöhemmin taas jotain lisää

Kata ja pikkunen 12+3
 
Tervetuloa uusille ja vähän vanhemmille jaksamisia! :flower:

Äippäpaketin haluan kyllä ottaa, koska ensimmäinen tulossa. Se pätee tietyst myös hankintoihin eli kaikki pitäis hankkia. No pikkuhiljaa.. Isosisko antoi jo vaununkopan, kun sillä viel kesää asti rattaat käytössä. Katotaan nyt kuitenki, et malttaako niistä luopua. Turvakaukalo saadaa onneks kans tutuilta halvemmalla. Ihmiset on ollu kauheen kilttejä, meilläki nyt miehel lomautukset menossa. Tai no töitä puoltoista viikkoa ja taas lomalle.. ja meikäläinen opiskelija. Eli rahaa ei oo, paitsi ite oon säästäny vauvaa varten. Kukapa tätä markkinatilannetta taas ois osannu sanoo lokakuussa, ku vauva sai alkunsa. Tai no oliha merkkejä, mut.. Ahistaa jonkun verran. Meillä vielä hetkellisesti eri asunnot, joten mun pitää omaki vuokra hoitaa.

Eilen kyllä tuhlasin :ashamed: Löysin vihdoinki mammahousut ja trikoopaidan.. Lepyin myös ostamaa ensimmäisen bodyn. Oli niin pakko. Ja yhden kirjan nimeltä Vauvaa vailla alennuksista, jonka luin eilen. Enpä koko syksynä itelleni mitään ostellukaan. Lekurimaksuja vaan oli, kun kroppa sekasin.

Vähän yksinäistäki, kun uudelle paikkakunnalle pitäis parin kuukauden päästä muuttaa. Vaikka jäihän ne ystävät melkein jo kun kouluun menin ja paikkakuntaa vaihdoin silloinki.

Kamala ruikutussepustus :headwall:

Tärkeintä on kuitenki, että vauva on tosi odotettu ja haluttu. Dopplerinki tilasin mielenrauhan takia, kun on tota veritiputtelua pari kertaa ollu. Sitä odotellessa!

- Jousku ja pn 13+2
 
Heippa heippa!

Meillä kaikki ultrassa hyvin eikä niskassa ollut turvotusta :) Vauva hermostu kun lääkäri joutui painelemaan, jotta sais paremmin niskan näkyviin. Pikkuinen nosti kättään ja availi ja sulki sitä :D Äitiinsä tullut.. "Mitäs tökitte siellä" :D

Vaunuja olen keltaisesta pörssistä katsellut.. Hinnat on houkuttelevampia kuin kaupassa..

Miten kalliita kunnon hoitolaukut on?? Pitäisi varmaan lainaa ottaa että kaikkea saa ostettua.

Onko monella uuden auton hankinta edessä? Varmaan koskee lähinnä esikoisen odottajia? Meillä on pk Collie myös eikä oikeen enää mahduta sitten pieneen autoon kaikki.. Mies on ihan innoissaan auto sivuilla.. Meillä ei enää paljon muusta puhuta kuin autosta johon mahtuu vaunut :D Hauskaa kun ei ole vielä edes vaunuja tai istuinta beebille :D

Eipä muuta kummallista. Kipeenä olen kotona.. Töissä oon taas oksennellut :( Luulin jo että se loppuisi, mut mulle on tainnut tulla reflux tän raskauden aikana.. Kellään muulla samaa ongelmaa? Kurkku, mehu, kaakao, hedelmät ym ym menee hissillä ylös alas.. :(

Hauskaa päivää kaikille :)
 
Ehdinpä taas iloita liian aikaisin, että pahoivointi loppus! Hah! Eilen illalla vielä oksensin vaikka kuin monesti ja taas tänään, kaikki ulos. Ei jaksas enää! Soitin neuvolaan ja huomenna menen käymään, katotaan pissasta ketoaineet.

Jousku kertoi miehensä lomautuksesta, meillä sama homma. :(

Ei nyt jaksakaan enempää, oksentaminen vei taas kaikki mehut...

Pikkumuksis rv 11+4

ps. Skorppan: Meilläki pk collie! :heart:
 
Uusiakin on mukaan jälleen tullut, tervetuloa! :flower:

Paha olo on tosiaan kaikonnut täysin ja olo on paljon energisempi nyt. Turvottaa edelleen ja paino nousee tasaisesti vaikka eilinenkin ruokavalio oli alle päivän max kalorien. Jospa sitä vaan ottaa niin paljon rauhallisemmin nyt, että paino tuppaa nousemaan.

Lomautuksista sen verran, että meilläkin on yt-neuvottelut meneillään. "Hyvässä" lykyssä ollaan kohta molemmat vailla työpaikkaa...ei auta kuin toivoa parasta! Tässä tilanteessa uuden työn etsiminen tuntuu jotenkin ylivoimaiselta eikä siinä montaa kuukautta ehtisi olemaankaan. Yritän olla stressaamatta enempiä, vaikka luonteeltani olen stressaavaa sorttia. Asiat pitäisi olla suunniteltu ja varmalla pohjalla etenkin taloudellisesti pitkälle tulevaisuuteen. Asuntolainaa ehdimme jo ennen vuoden vaihdetta harkita, mutta onneksi ei löytynyt mieluista kohdetta. Nyt täytynee katsoa mitä tuleman pitää.

Täällä on niin mukavia ultrakuulumisia ettei meinaa millään malttaa odottaa maanantaihin. =)
Etenkin kun jälleen kerran olen ruvennut pelkäämään ettei kaikki olisi ok...rakenneultraa Jyväskylässä ei tarjotakaan, joten se pitää itse yksityiseltä varata.

Oikein mukavaa odotusta ja paranemisia kipeinä oleville! :hug:

Tuuliina ja mötykkä 12+3
 
heipat taas kaikille :wave:

uusille :flower: ja tervetulotoivotukset

sitten varoituksen sana nyt alkaa omanapainen veetutuksen purkaus :headwall:

eli eilen illalla miehen sisko oli käymässä oman poikansa kanssa ja autoin häntä värjäämään juurikasvunsa vaaleaksi no ei tässä mitään sitten illalla kun katseltiin telkkaria mies alko yhtäkkiä höpisemään et ajattelitko ollenkaan et tollasessa tilassa ei saa tollasiin kemikaaleihin koskea!!! Siis että mitä |O
sopertelin et ei hiusrten värjääminen oo kielletty ja ei kampaajatkaan töitään lopeta kun raskaaksi tulevat (kai) ja ei kun toinen jatkaa vätkyttämistä :'(
parkumiseksihan se meni ja meni koko yökin ja toinen jukuripää vaan nukkuu koska hänen mielestään hän oli pyytänyt anteeksi multa siinä kohtaa kun menin itkien suihkuun (jota minä en kuullut) aamullakaan ei mitään puhunu anto lapsille suukot ja heipat kun lähti töihin :headwall:
pistin sitten tekstiviestin perässä et jos oli tarkoitus pahoittaa mun mieli ja saada itkemään niin voi rauhassa tehdä töitään koska onnistui :'(
hetken päästä soitti ja ei ollut kuulema uskaltanut sanoa enää mitään kun olin niin kiukkuinen ettei pahenna tilannetta ja oli pahoillaan kovasti.

tällästä se aina välillä on kai nyt jo tilanne alkaa normalisoitumaan kunhan kotiutuu mutta pistää vaan mvälillä vatuttamaan kun ei ajattele mitä suustaan päästään ja sitten muutenkin kun on hitusen verran herkillä :attn:
sanoikin et jos olisi tiennyt miten reagoin niin olisi ollut hiljaa mutta sanottu mikä sanottu ei sitä enää pois saa.

painonnoususta muuten unohtakaa toi meikäläisen 500g kokonainen kilo se on lisää siihen mitä neuvolassa oli viimeksi mun vessan matto huijaa siirsin vaa'an tänään paljaalle lattialle ja karu totuus paljastui :eek:

eipä nyt tänään muuta toivottavasti huomenna paremmilla mielin
witchi & nökkönen 14+4
 
witchi tuo kuulostaa niin tutulle. Miehen suusta pääsee välillä sellaisia sammakoita/käyttäytyy niin, että tuntuu tahallaan pahoittavan mieleni. Tähänkin taitaa päteä se, että miehet on marsista ja naiset venuksesta: miehet eivät kerta kaikkiaan osaa ajatella samalla lailla. Sitten kun soppa on valmis, mies vetäytyy ettei pahentaisi tilannetta, vaikka todellisuudessa juuri tämä tekee tilanteesta vielä pahemman. Tiedä häntä... :headwall:
 
SusSoo
Witchi :wave: hyvä on välillä vähän purkaa pahaa mieltä. Esikoista odottaessa mies ei oikein ymmärtänyt mun järjen juoksua ja luuli varmaan mun seonneen kun välillä mua itketti ja välillä nauratti. Nykyisin ymmärtää, että tuo on ihan normaalia ainakin meikäläisen kohdalla. Itsekin jo naureskelen näille tunteenpurkauksille.
Kiva vessanmatto muuten teillä! Laihduttaessa tuollainen painoa-alentava-matto olis tosi kiva :D

(.) Mua ketuttaa yksi äiti... Teen siis töitä lasten parissa ja yhden perheen äiti on nyt tällä hetkellä pain in ass! Ihan varta vasten haluaa nyt olla vaikea ihminen. Minä puren iloisena hammasta etten vaan räjähdä :kieh:

Huomenna on 13+4. Sama päivä, jolloin viime tammikuussa koin keskenmenon. Yritän tässä ajatella jotakin muuta, mutta eipä oikein onnistu. Onpa tuonkin tammikuun jälkeen ollu vielä kaksi muutakin keskenmenoa, mutta jotenkin ne ei vaan ole niin jääny mieleen kun olivat rv6-8 ja silloin ei tarvinnu olla sairaalassa.

Liikkeitä olen olevinaan tuntenut alkuviikosta lähtien. Semmoista mukavaa kuplintaa :heart:

Sussoo ja Suloinen 13+3
 
Heippis!
Meinasin kääntyä sairaalan ovelta pois ja mennä shoppailemaan anttilaan. Mutta mies pakotti sisälle.
Ultrassa siis käyty ja sieltä löytyi pieni-iso nöppönen, jonka sydän väpätti kovasti. Laiska kaveri, ei viittinyt pahemmin liikkua. Kätilö vähän "kiusasi", niin käänsi vaan kylkeä, heilautti jalkaa ja jatkoi unia. Kätilöltä vielä varmistin, ettei laiskuus ole huono merkki, ettei tarvi ensi yötä valvoa ja miettiä, että onko huono ennusmerkki :ashamed: .
Kaikki löytyi mitä piti ja turvotus oli normi 1,2mm.
Viikkoja vastasi täysin, eli la 22.7.09
Viikkoja siis 12+1 Hetken taas tyytyväinen Mymmis (mutta paniikkiviikot kohta menossa, koska Toivo kuoli 15+5).
 
Pakkauksen ottamisesta puhelitte...Mä olen ajatellut että ei oteta tällä kertaa kun esikolta on kaikki vielä kunnos mutta esikon pakkauksen haalarit on vaan niin ruman väriset vaalean kirkkaan vihreät ei kivat. Ajattelin katsoa sitte netistä miltä se uus pakkaus näyttää...

Kävin tänään neuvola-lääkäris ja olipa kokemus, ei voi kun nauraa :LOL: siis juttu meni näin..Siellä oli toinenkin lääkäri joka oli tutustumas kun toinen jää pois. No molemmat oli nuoria miehiä. uudempi joka tulossa tilalle oli "nössö" ja toinen kovin puhelias. Ekaksi tää vanha lääkäri siinä selitti niin nopeaa että en saanu selvää mitä sanoi kysyin että mitä? sanoi tekevänsä emätin tutkimuksen. No okei minä menin pöydälle ja hän sitten tunnusteli käsin siis sisältä ja mahanpäältä ja mua kutittaa aina kun joku mun mahaa käpälöi, no taas aloin kiemurrella ja lääkäri sitte hätääntyneenä että mikä vikana ja sanoin että no mä vaan kutian niin tämä lääkäri laukaisi: no munkin vaimo aina sanoo että oon vähä kKOVAKOURAINEN MIES, siis tilanne oli niin koominen kun sen kädet oli siis siellä ja siitä tuli sellanen käsitys että no ..Mä repesin nauramaan :LOL: Sitten ultrattiin ja kaikki näytti ok Napero oli kovassa vauhdissa ja syke näkyi :heart:
NO sitten tää "harjoittelija" lääkäri halusi testata ultraa ja sanoin että kokeile vaan. No hän aloitti ultrauksen siis ylämahasta siinä liikutteli anturia aikansa kunnes sanoi että hän ei nää kyllä täällä mitää.(toinen lääkäri meni paperia kirjoittamaan ei kuullu) No minä sitten että tuota kannattaa varmaan siirtyä ihan sinne alamahaan ja näytin kohdan ja käskin painaa kovempaa sitä anturia :whistle: Siis eikö noille uusille lääkäreille opeteta koulus ultrausta??Tää tuntui ainakin olevan ihan pihalla tulipa sitten tosi rohkaiseva olo tästä uudesta lääkäristä. Sellasia kokemuksia tänään.

Mun verenpaineet on juuri vähän liian korkeat siis 145/74 alapaine ok mut yläpaine koholla. Käsky seurata syömistä ja suolankäyttöä mutta niin mä teenkin en lisäile suolaa ja muutenkin mutta ei se auta , Toivottavasti nyt pysyisi paineet tuossa eikä alapaine nouse vielä pitkään aikaa.

Tulipas oma napaa mutta

Annora rv 11+2 :attn:
 
Witchi esikoista odottaessa olin parturi-kampaaja koulussa ja kyllä vaan sai töitä tehdä..ei sieltä pois ajettu ..eli ei siis oo mitenkään vaarallista.

itse olen myös värjännyt raskaana ollessani omat hiukset vaikka kuinka osa väittää että se on vaarallista. tosin kannattavaa se ei oo sen takia että mulla ainaki raskaana ollessa hiukset menee muutenki huonoon kuntoon ja äri ei kauaa pysyny.


ei mulla oikein muuta..

wiivi84 & JOKERI 12+0 :heart:
 
SusSoo
Annora :LOL: aika paha! Hups... tulipa siinä lääkärin kerrottua vähän omista kotilääkärileikeistäkin. Onneksi mun mies työskentelee elukoiden parissa, joten ne ei varmaan välitä vaikka mies niille kertoiskin meidän perheen yksityiskohtaisempia juttuja :D
 

Yhteistyössä