Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Kertokaahan hyvät leidit jos listassa näkyy jotain häröjä tai puutteita.

Arvatkaa, me kerrottiin eilen miehen isovanhemmille. Sen fammu, joka on sinänsä ihana ihminen, kehtas kysyä että oliko se tarkoitus. Hyvänen aika! Hieman kyllä ihmettelin... Kehtaisitteko te kysyä tuota ihmiseltä joka kertoo raskausuutisen? Minusta tuommoinen asia ei kuulu muille. Sanoin että tietenkin, kuin niin?

Mä painun nyt petiin, on ollu hiukan huonovointisemmat kaksi päivää taas. Se on moro! :wave:

Rv 11+2 :heart:
 
Cassy:no ei ole muut kuin esikinen kysyny tuollain :D No siis onhan tuo aivan asiaton kysymys.
Pistäisitkö muuttaen lasten iät 01/96 06/98 08/05 ja 01/07 ei tarvitse sitten vaihdella tuota ikää.
Töissä tietävät ja olen saanut onnitteluita.Yhdeltä tuli kommentti,että olenko raamattua lukenut,ettei mun yksin tarvi maailmaa täyttää :D
Flunssaa edelleen ja eilinen työilta oli tuskainen.Tänään ajattelin ottaa levon kannalta.Mitä nyt pakolliset teen.Esikoisesta onneksi on iso apu.
Niin mää ainakin meen ton ultran mukaan.Kiertoni kun ei ollut 28 vaan 25.
Mukavaa odotusta kaikille :heart:
 
Hei vain kaikille!

En pitkään aikaan joutanut/jaksanut kirjoitella tänne. Välillä olen pinoja käynyt lueskeleen. Paljon on tullut ikäviä uutisia, paljon voimia ja :hug: niitä tarvitseville.

Cassylle kiitokset munkin puolesta, kun jaksoit alkaa päivittäjän rooliin :flower: ! Meillä eka lapsi on tyttö ja toinen poika:) . Ite lasken vikkoja varhaisultran mukaan, siten että LA on 30.6.

ON: Mulla pahoinvointi vaivaa...aamulla saa miettiä, että mitä uskaltaa laittaa suuhun ja sitten jos ei mittään syö, niin yökkäily on ihan hirveetä. Toivottavasti alkaa pian helpottaa, ku viikko 12 on jo meineillään. Ens viikolla on lääkärin neuvola sekä np-ultra. Jännityksellä odotan :ashamed: . Toivottavasti kaikki on hyvin.
Joulun laitto on mulla vähän heikolla mallilla. Piparit sain eilen leivottua, mutta kaikki muu on ihan retuperällä. Mitään isoja siivouksia en aijo tänä jouluna tehä, ku väsymys vaivaa ja töitä on ennen joulua aika paljon, eikä vapaapäiviä yhtäaikaa ukon kanssa. Yksin en jaksa koko taloa katoista-lattioihin kuurata. Ens vuonna sitten vauvan kans kuurataan :heart: , toivottavasti =) !

Nyt täytyy alkaa valmistautuun iltavuoroon. Mukavaa lauantaita kaikille! Ja hyviä vointeja :heart:
 
nyt vaan oma napa...Laiskana kopsaan mitä kirjotin toiselle palstalle...
ääh, koko päivä mulla mennyt päivystyksessä, kun ei tää flunssa yskä mene millään ohi, eikä saa lääkkeitäkään niin aloin pelkään jos ei ookkaan normi flunssa. No odottelin eka kaks tuntia lääkärille pääsyä ja onneks oli tosi mukava lääkäri joka otti ihan asiana kyllä vaikka sanoin että voihan tää olla vähän turhaa kun ei kerran saa flunssa lääkkeitä syödä. No siellä selvis että mulla on ollut pitkittynyt flunssa, jonka seurauksena olen saanut korvatulehduksen joka nyt pitkittää tätä yskää... :eek: Ei kun antibiootti kuurillevaan. Onneks kävin.

Hirveesti tekee mieli lettuja...jaksaiskohan mies mulle tehdä... :D
 
Heippa!
Olipas kamala yö :'( viiden aikaan heräsin tunteeseen, että jotakin valuu ja vessaan paniikissa, ja sieltä lorahti klöntti selvästi vanhaa tummanruskeaa verta ja sitten hieman ruosteenpunaista vanhaa verta.. loppuaaamuyön pelkäsin tulvaa sydän syrjällään.. mutta ei mitään muuta kuin sellaista rusehtavaa tuhrua on tullut ihan vaaleen ruskeena päivän aikana. mikä ihme se mahtoi olla..pelottaa ihan sairaasti.. :(

Eikös KM olisi reilumpaa tuo vuoto? tänään on kyllä 4vko siitä,kun kk olisi alkaneet, eiks joillain oo jotku valemenkatkin? Oireet on aivan samat kun on pari pv ollut, ällö olo lähes jatkuvasti..ja tajuton väsymys..silti pelottaa..kun jo tuli nähtyä pikkuisen sydämensykekin tiistaina :heart:

Murmelin ja pikkumurmeli 7+5
 
SusSoo
Murmelin :wave: toivon kovasti että oli vain jokin harmiton vanha veripaakku joka sieltä vaan irtosi. Ja jos ei muuta ole kuulunut, niin eiköhän asiat ole hyvin. Omalla kohdallani ko. asiat eivät koskaan ole ollu harmittomia, joten sen puoleen en voi hyviä kokemuksia noista paakuista ja vuodoista sanomaan. Seuraile tilannetta. Ja jos oireet vielä jatkuvat normaalisti, niin eiköhän kaikki ole hyvin. Mulla on seurauksena aina myös oireet hävinneet vuotojen mukana.

(.) Hitto, pitäis lähteä pian syömään jouluateriaa. Kiva mennä kun yököttää koko ajan. Ja jos siellä iskee pahoinvointi, niin valitettavasti koko kylä sitten tietää...
 
Vieläkö mahtuis mukaan? Täällä yks 36-vee äippä, joka odottelee neljättä lastansa. Vanhin lapsi synt.6/97 (poika) 2/99 (poika) 3/07 (tyttö) ja sitten pieni enkelipoika 05/08 viikoilla 28+3.

Nyt olis toukalla laskettuaika 15.7. Onnen ja pelon sekaisin tuntein tässä eteenpäin mennään päivä kerrallaan.. Synnytyssairaala on HYS.

Kaikille ikäviä uutisia saaneille iso, iso halus :hug:

Rosaruusu ja Sohvi 9+3
 
Nyt sitten vuodellaan täälläkin :(

Päivällä oltiin miehen kanssa petipuuhissa, jonka jälkeen kuivaillessa huomattiin, että mun "limat" oli punertavaa. Eli papru tulikin punertavaksi.
Sen jälkeen on joka kerta pissillä käytyä tullut kirkkaanpunaista paperiin. Olo on sellainen menkkamainen, ei kovia kipuja mutta sellaista "menkkoja enteilevää"
Siis samanlaista kun yleensä päivää ennen menkkoja, samanlaista tuhrutteluakin...
Housuihin ei ole vielä tullut mitään, pyyhkiessä vaan.

On tää inhottavaa. :'( Mä en jaksais keskenmenoa taas.

Murmelin toivotaan että meillä ois molemmilla kaikki hyvin kuitenkin...

Meritähti :heart: Jellona 8+1
 
Meritähti: Minullahan tuli parisen viikkoa sitten sekstailun jälkeen muutamana päivänä vaaleanpunertavaa vuotoa paperiin pyyhittäessä ja muutama kirkkaan punainenkin juova. Lääkäri tutki silloin ja sanoi vuodon tulleen kohdunsuulta, joka kuulemma vaaratonta ja ärtynyt yhdynnästä. Toivotaan, että yhtä harmitonta sinullakin! :hug:

Murmelin: Toivotaan myös sinun vuotosi olleen harmitonta! :hug:

Minä hommasin eilen ne pahoinvointirannekkeet, saa nähdä onko apua. Eilinen ilta meni ainakin kokonaan ilman huonoa oloa. Tänään taas vähän öklöttänyt. Testaillaan...

Nyt jääkaapille... :)
 
Meritähti ja Murmelin:toivottavasti vuoto oli harmitonta.
Rosaruusu tervetuloa joukkoomme mukaan =) mukavaa odotusta.
Flunssa ei tunnu hellittävän.Fyysinen kunto alkaa olla olematon :(
Tänään joulu ostoksille ja lasten serkun syntymäpäiville.
Mukavaa sunnuntaita kaikille =)
äiti-kengu ja pikku-kengu 11+0
 
Heipsan :)

Eli 26w yh-mamma Espoosta. Pojat 02/03 ja 07/04 ja nyt kolmas tulossa jonka laskettuaika muuttui neuvolas 5.7.08.
Huomenna eka ultra ja jännitys aivan mieletön :eek:
Kax viimeistä mennyt kesken, 12/05 ja 08/08.

 
En oo jaksanu pinoutua sitten muutamaan viikkoon lukemassa oon käynyt
ja pahoitteluni myöskaikille Heinäkuisille jotka ovat keskenmenon saaneet :'(

Cassy minun synnytyssairaala on SEKS, lisää kun ehdit....

Itse kävin alkuraskauden ultrassa viime maanantaina (silloin rv 6+5) ja
kaikki oli kohdallaan ja sykekin näkyi:).....Mutta silti alussa tässä vieläkin mennään
ja jännittää kovasti pysyykö "napero" mukana.

Koko ajan on etovaa oloa ja nyt on parina päivänä aamuisin pitänyt oksentaa hyi....
Pakko syödä koko ajan ja painoa tullut kuten joku toinen(sory en muista nimiä) mainitsi
myös ekalla sivulla, en oo uskaltanu edes käymään koti puntarissa sitten raskautumisen jälkeen :ashamed:
Pitää syödä hyvin ei auta hedelmät siis ne alkaa oksettaa vaan kunnolla jotain tuhtia ruokaa
niin olo pysyy jotakuinkin siedettävänä. Mutta toisaalta on hyvä että on oireita niin tuntee olevansa
edes raskaana:)

Mulla on neuvola vasta 30.12 pitäisi sinne asti jaksaa neuvolassa on ultra(joku vanha laite) jolla sitten
voidaan katsoa jos haluaa ja tottakai minä haluan....Np-ultrasta en tiedä vielä mitää se on vasta sitten
tammikuussa joten sinne odotellessa.

Annora ja Napero 7+3
 
Viikon alkuja kaikille eilen yritin tulla lueskelemaan/kertomaan kuulumisia mut joko palsta tökkis tai sitten meitin kone :ashamed: no joka tapauksessa tänään toimii ensiksi

Meritähti :hug: voi toivottavasti ei olisi sitä mitä pelkäät :hug:

Murmelin myös sinulle :hug:

Oma napa Huomista ootellessa olisi se ultra näkee onko kaikki kunnossa ja toivottavasti saadaan selvyys LA aikaan kun varhaisultran mukaan se olisi 2.7 ja neuvolatädin mukaan 22.6 :eek:

joululahjat käytiin suurin osa hankkimassa lauantaina miehen sisko otti yllättäen lapset päivähoitoon huomenna sitten loput pikku-ukko menee isälleni.

niin ja mulle voi päivitellä tiedoiksi ikä 27v. toinen lapsi minulle ja kolmas miehelleni (miehen esikoinen on syntynyt 11/98 )

uusille tervetuloa ja jarrusukkia

nyt täytyy mennä keittämään pikku-ukolle puuroa hyviä vointeja kaikille

witchi & nökkönen 11+5
 
Meritähti , :hug: . :/
Ja Murmelin, toivottavasti väärä hälytys! :hug:

Täällä vähän flunssaa ja pahoinvointia. :/
Eilen oli aika kaamea olo ja oksentamiseksi meni. :x Aamulla oli taas lähellä mut en "antanu" tulla, mä inhoan sitä!!! Soitin töihin että oon kipeä, täytyy katsoa miten tää olo tästä muuttuu, huoh.
Kohta 12 vkoa täynnä eikä kyllä merkkiäkään siitä että rupeais helpottamaan, mieli on vähän maassa, poikakin eilen sanoi että "miks sä äiti makaat vaan koko ajan?"... :ashamed:

No, tänään on lääkäri ja jos vaikka näkis tirpukkaa, ehkä se mieli siitä taas kohenee..
:heart:
 
Meritähti ja murmelin :hug:

On: kävin sitten ekassa neuvolassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Sydänääniä ei kuultu, kun noita vatsamakkaroita liikaa... Mut vasta oli varhaisultra, missä :heart: paikutti lujaa. Tammikuun alussa sitten lääkäri..

Joudun verensokeriarvoja seuraamaan 3 krt/ vk, kun ylipainoa. Olen kyllä laihtunut jonkin verran.. Häätyy ottaa pienet unet. Palailen taas jossain vaiheessa.

Daria ja perhonen 10+1 (10+2)
 
Hirmuisesti voimia Meritähdelle :hug:

Itellä tänään eka neuvola takana, hyvää oli, jotta täti oli mukava ja vauvan sydänäänet kuului vahvasti, huonoa taas oma korkea verenpaine. (140/111). Sitä nyt mittaillaan vielä kotona ja torstaina olisi lääkäri.
Toivottavasti ei tuota ondelmia raskauteen tuo. Hemoglobiini oli myös korkea, 155. Siitä neuvolatäti ei varsinaisesti ollut huolissaan, ihmetteli vain korkeaa lukemaa.

Jotenkin jäi erikoinen olo tästä reissusta, no, josko lääkärillä sitten tulisi viisaammaksi.

t. Johanna ja herne 9+0
 

Yhteistyössä